Imię: Berguttio
Nazwisko: Vormantini
Pseudonim: Człowiek- klon, tudzież, bardziej adekwatne: Władca Przodków
Wygląd: Tak, wiem, może się wydawać, że znowu zerżnąłem, acz w tym wypadku tylko wygląd, no i tło.
Broń taka, co na zdjęciu. Nosi akurat ten, ponieważ był to strój podróżny jego ojca, jego jedyna pamiątka. Ma też na wyposażeniu to, plus rapier.
Historia: Berguttio urodził się w rodzinie z bogatą przeszłością. Dzieciństwo miał normalne, sam też był stosunkowo nudny. Acz wszystko zmieniło się, kiedy miał 16 lat. Jego rodzice pracowali wtedy za granicą, toteż opiekował się nim wujek, Paul Venette z Francji. Wiedział, że rodzice nie mówili mu o pewnej tajemnicy, gdyż czekają na odpowiedni moment, a Paul chciał wykorzystać ich nieobecność. Zaprowadzić więc młodego na dwór, gdzie zaprezentował mu działanie tejże mocy. Nie wiedzą dokładnie, od kiedy to potrafią, ale jednak wiedza ta jest przekazywana z pokolenia, na pokolenie. Tak więc, wujek uczył go korzystania z tej mocy, jak i panowania nad nią, kiedy to rodzice cały czas byli za granicą. Wrócili na jego 18- ste urodziny. Cóż, były to chyba najgorsze urodziny w historii. Paul okazał się agentem Hydry, który miał zdobyć kogoś ze swojej rodziny, wybrał akurat młodego Berguttia, który jeszcze miał słabo opanowane moce. Tak więc Hydra początkowo poddała go kontroli myśli, aby był im podległy. Potem posłali go, żeby zniszczył swój dom, co też wykonał. Potem był szkolony przez 10 lat, ponieważ posiadał niezwykle rzadką moc łączenia się ze wszystkimi swoimi krewnymi. Kiedy był już gotów, Hydra zwyczajnie podpięła go do urządzenia i przegrali jego moc jak i przodków na Paula, po czym go porzucili. Wtedy też urządzenie przestało działać, czego nie przewidzieli. Świeżo, po porzucaniu, Berguttio przypomniał sobie wszystko i pełen wściekłości, użył ostatniej swojej zdolności, zniszczył ich siedzibę w Rzymie. Niestety, jego wujek uciekł. Obecnie, Berguttio przepełniony zemstą, zamierza dokończyć to, co zaczął tamtego dnia- zabić wszystki członków z tamtej siedziby.
Narodowość: Włoch
Miasto/Państwo startowe: Rzym, Włochy.
Wiek: 30
Wróg: Hydra, a dokładniej jego wujek, Paul Venette i inni, którzy przetrwali to wydarzenie.
Kogo popiera: Neutralny, aczkolwiek ma gdzieś przepisy prawne, lecz nie chce czynić zła.
Supermoce:
+ Możliwość wezwania przodków w postaci materialnych hologramów, które będą powtarzać style po jego przodkach
+ Może posiąść wiedzę, lub styl danego krewnego na określony czas
+ Łączenie ekwipunku tychże przodków
+ Parkour
+ Walka rapierem
+ Strzelanie, w miarę dobre
+ W chwili śmierci, może poświęcić jednego krewnego, jako nowe życie, ale przodek zniknie wtedy na zawsze...
+ Możliwość czytania przeszłości innych i tymczasowe posiadanie ich mocy, przy dotknięciu
+ Może ich przyzwać na chwilę, żeby z nimi porozmawiać, zapytać się o radę
+ Raz na tydzień może od razu wezwać wszystkich swoich przodków, nawet tych, których nie ma
Marzenie: Dokonać zemsty, odzyskać pełnię mocy, żyć potem normalnie.
Towarzysz: Przodkowie, którzy są dostępni:
- Markenion. Jeden z mniej znanych Rzymskich generałów. Potrafi dobrze ocenić sytuację i wybrać najlepsza taktykę. Uzbrojony jest w żelazną zbroję, miecz i tarczę
- Elisabeth Lonear- łuczniczka Angielsko- normańskiego- duńskiego króla, Wilhelma Zdobywcy. Posiada bardzo celne oko, długi łuk i strzały
- Ferguggio Vormantini- jeden z najlepszych rycerzy Fryderyka Barbarossy, emigrował z Włoszech, gdyż jego mistrz pochodził z Niemiec i musiał go zabrać tam na dodatkowe szklenie. Uzbrojony w miecz, tarczę i zbroję rycerską
- Franques Venette- Jeden z lepszych jeźdźców Ciężkiej Kawalerii Francuskiej. Posiada ciężko opancerzonego konia, buławę, ciężką zbroję i tarczę.
- Drettini Vormanitini- Mimo że piechociaż, to jednak celności podczas służby Napoleonowi mu nie brakowało. Muszkiet z bagnetem i prosty mundur, tyle potrzebował do niszczenia Prus
- Giovanni Vormantini- Jeden z żołnierzy okopowych Włoch. Dobry strzelec karabinu maszynowego, który właśnie nosi.
- Emero Vormaniti- Jeden z włoskich szpiegów na usługach ZSRR. Dobrze potrafi się skradać, zna się na sprzęcie (wiedza ta uaktualniła się na współczesną), dobrze ogłusza po cichu.
Majątek: 500 na początek.
Słabe punkty:
- Im częściej będzie korzystać z przodków, tym słabszy będzie
- To, co rani zwykłego człowieka, acz może skumulować pancerze wszystkich przodków
- Kiedy zaniedba jednego, to po przyzwaniu go, stanie się on słabszy
- Strój łatwo rzuca się w oczy...
- Po ostatniej supermocy, może zemdleć, lub poczuć się bardzo słabo.