Imię: Siergiej.
Nazwisko: Araszko.
Pseudonim: Berserk, Berserker, Rusek.
Wygląd: Wysoki na równe dwieście szesnaście centymetrów ruski sku*wiel. Jest umięśniony oraz wysportowany. W końcu kiedyś grał w piłkę nożną i to w profesjonalnym klubie. Inna sprawa, że mocno połamał zawodników drużyny przeciwnej. Poza tym posiada krótki wąsy i kozią bródkę w kolorze czarnym. Do tego piwne oczy i złamany nos, który jakoś się zrósł. Twarz zdobią głównie blizny, podobnie jak ramiona i przedramiona. Za każdym Siergiej tłumaczy ich powstanie w inny sposób: Ogień, rozbite kufle w knajpach, walki na broń białą i wiele, wiele więcej. Dodatkowo przedramiona i ramiona pokrywają różne tatuaże. Największy tatuaż posiada na klace piersiowej, a jest to krzyż, który symbolizuje bycie szefem więziennego gangu.
Jego ubiór jest następujący: Na co dzień, gdy nie musi walczyć, ubiera spodnie o wielu kieszeniach, buty wzmocnione metalem, koszulkę oraz wspaniały płaszcz ze skóry w kolorze czarnym z kołnierzem. Do tego ma pasek, a przy pasku dwie kabury z rewolwerami Magnum 357, które może i przestarzałe, są nierozłącznym elementem jego wyglądu. Ma też dwa noże: Jeden, duży przy pasku, tak żeby był dobrze widoczny i drugi znacznie mniejszy, ukryty w cholewie buta. Jeśli chodzi o jakiś dodatkowy element wyglądu, to często można go spotkać z przewieszoną przez ramię strzelbą SPAS-12.
Natomiast do walki nakłada mniej więcej taki oto strój (mniej więcej, dlatego że posiada jeszcze pancerz chroniący tors i plecy):
Historia: Siergiej urodził się w Rosji. Od początku życia nie miał łatwo, bowiem jego rodzice zmarli, zostawiając go z długami, więc wylądował na ulicy. Szybko przyswoił sobie, że tam liczy się siła, a z czasem zaczął on reprezentować siłę. Stworzył od podstaw spory gang i żył z rabunków, napadów, porwań i wymuszeń. Z czasem zaczął nawet handlować bronią. W końcu jednak go przymknęli, trafił z gangiem na odsiadkę. Później w więzieniu stworzył kolejny, ale tam nic wielkiego nie ugrał. Tydzień przed końcem wyroku do więzienia włamała się Hydra, chcąc ocalić jakiegoś swojego członka, informatora, czy cholera wie kogo. Siergiej załapał się z nimi, bowiem o to poprosił, a gdy odmówili i nasłali na niego trzech drabów, to pokonał ich bez większych trudności. Uznali go za wartościowy materiał i tak dołączył do Hydry. Dość szybko zaproponowano mu wzmocnienie swych zdolności, stanie się kimś, kim zawsze chciał być: Uosobieniem siły. I tak się stało. Eksperyment dodał mu wiele nowych zdolności (opisanych niżej), a że lubował się w walce wręcz tak bardzo jak w broni palnej, to otrzymał rękawice ze szponami, niczym Wolverine. I tak latka leciały, gdy pracował dla Hydry. W końcu jednak zdezerterował, jej okropieństwa przerastały nawet jego samego. Został najemnikiem i wolnym strzelcem, ale w końcu uznał, że nadszedł czas, by się nawrócić i odpokutować dawne winy. No i tak został bohaterem, balansując na cienkiej granicy między dobre a złem. Z czasem zainteresowali się nim światowi bohaterowie większego kalibru (sam zdecyduj jacy, bo ja wybrać nie potrafię), proponując mu szkolenie i zostanie "tym dobrym." Siergiej zgodził się i tu zaczyna się jego historia jako bohatera.
Narodowość: Rosjanin.
Miasto/Państwo startowe: Zdam się na właściciela.
Wiek: Trzydzieści osiem lat.
Wróg: Przede wszystkim Hydra, niedługo może wpadną jacyś inni, a istnieje też możliwość, że Rusek znów wróci na drogę zbrodni.
Kogo popiera: Obecnie jest, a właściwie stara się być, bohaterem, ale niegdyś był łotrem.
Supermoce:
Super siła - Jest w stanie podnieść o wiele więcej od zwykłego człowieka, przekłada się to także na siłę jego ciosów.
Wytrzymałość - Wytrzyma o wiele więcej niż zwykły człowiek, chodzi tu zarówno o broń białą, kule, gazy, kwasy, tortury i wiele, wiele więcej.
Rykoszet - Po zabiciu minimum trzech wrogów może aktywować swą umiejętność, zwaną właśnie Rykoszetem. Jest to bariera w kształcie kuli, która ochrania Siergieja z każdej strony i odbija każdy pocisk z broni palnej, maszynowej i lekkich wyrzutni pocisków/rakiet/granatów czy też artylerii małego kalibru. Haczyk jest taki, że im więcej pocisków się odbija, tym szybciej bariera znika. Przy słabym ostrza może wytrzymać maksymalnie piętnaście sekund. Broń biała i pięści przechodzą przez nią na wylot.
Regeneracja - Wszelkiej maści rany leczą się szybciej, niż u zwykłego człowieka.
Szał bojowy - Po zabiciu minimum sześciu wrogów Siergiej może wpaść w Szał Bojowy. Nie odczuwa wtedy strachu czy bólu, staje się prawdziwą maszyną do zabijania. Szał trwa maksymalnie minutę.
Marzenie: Zerwać z kryminalną przeszłością i zostać bohaterem, zemścić się na Hydrze.
Towarzysz: Brak.
Majątek: Tysiąc rubli oraz pięćset dolarów.
Słabe punkty: Nie jest szybki czy zwinny, kryminalna przeszłość daje o sobie znać, w Szale nie odróżnia przyjaciół od wrogów, Hydra poprzysięgła sobie go zniszczyć lub sprowadzić z powrotem w swe szeregi, jak na bohatera jest nader brutalny.