Karta Postaci

Avatar bulorwas
No to niech bydzie Gilgasz. Mam nadzieje że mnie tam nie zaGILGASZ na śmierć

Avatar wiewiur500kuba
Imię Bovem
Nazwisko: Garrow
Rasa : Półelf, matka człowiek, ojciec elf.
Pseudonim: Brak
Charakter: W grze
Wiek: 100 lat
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości 1k złota
Historia: Żył sobie pewien mag Grawitacji. Opanował tę dziedzinę na poziomie zaawansowanym. Szło mu dobrze, dużo podróżował zwiedził spory kawałek świata. Można się domyślić że wkrótce może to człowieka znudzić i zechce on osiaść gdzieś na dobre. Tak samo było w wypadku Broma, gdyż tak miał na imię owy mag. Wybudował dom gdzieś niedaleko miasta Gilgasz. Do pełni szczęścia potrzebna była jeszcze kobieta, ale tutaj Brom miał już pewną kandydatkę. Po kilku latach ich znajomości w końcu wzięli ślub i zamieszkali razem w domku niedaleko miasta. Brom to człowiek któy szybko się nudzi, więc taki zwykły dom na ziemi, dla maga grawitacji jest nudny. Postanowił go więc unieść nad ziemię i zawiesić gdzieś w powietrzu. Jego wybranka serca nie była zwykłą kobietą, ale też magiem. To w czym się specjalizowała do bitwy się specjalnie nie nadawało, ale było w sam raz by móc przyozdobić taki sobie latający domek. Była Magiem Kryształu, więc logicznym jest że upiękniła tym mieszkanie i okolice. Oczywiście mężczyzna schodził często na dół, ale dla kogoś z jego talentem nie powienien być to problem. Żyli sobie tak, a logicznym jest że w końcu małżeństwo jakieś dziecko musi mieć. Spłodzili więc synka i nazwali go Bovem. Żyło im się bardzo spokojnie, Brom uczył swoją pociechę magii Grawitacji, uważał że synek ma talent do tego. Sielanka sobie trwała i trwała, Bovem w coraz lepszym stopniu panował nad magią. Niestety tutaj szczęśliwego zakończenia nie będzie. Dla Bovema będzie to dopiero początek! Brom miał brata bliźniaka. Nie lubił o nim mówić, gdyż nigdy się dobrze nie dogadywali, a sam mężczyzna myślał, że bliźniak gdzieś zginął. Nic bardziej mylnego. Braciszek żył sobie i miał się dobrze. Na imię mu było Morzan. Podczas podróży do miasta, zobaczył ten latający obiekt. W zasadzie zawędrował do tego miasta przypadkiem. Nie miał jakiegoś celu w życiu, to postanowił chociaż zakończyć życie brata. Otóż on też był Magiem Grawitacji, opanował ją na poziomie mistrzowskim. Pod osłoną nocy wzleciał więc na kawałku ziemi i sprawił że ten piękny dom po prostu zleciał i trzasnął w ziemię. Specjalnie sprawił, że przeżył tylko jego bratanek. Jako iż nigdy nie doczekał się potomstwa, to chciał spróbować rodzicielstwa na bratanku. Wmówił mu że jakimś cudem dom spadł, i zginęła tylko jego matka. Od tego momentu podróżowali razem. Morzan wmówił młodemu, że chciałby mu pokazac kawałek świata i nie pisane jest mu rodzinne ciepło do końca jego dni. Uczył Bovema dalej Magii Grawitacji, ale miał w planach jeszcze kilka innych magii. Widział w chłopcy potencjał i nie chciał go zmarnować. Pewnego pięknego słonecznego dnia, Morzan zatrzymał się w domu znajomego. Miał pewną sprawę do załatwienia, więc zostawił Bovema ze znajomym. Niestety nigdy już nie wrócił. Tak się złożyło, że po powrocie Morzana, przyjaciel miał uczyć młodego podstaw magii cienia. Skoro nie przybył to zaczął bez niego. Z tymi podstawami puścił go w świat. Oczywiście nie wyrzucił do z niczym, dał mu parę upominków.
Umiejętności Zaawansowana magia grawitacji, oraz podstawowa magia cienia. Umie czytać i pisać.
Wady Szybko się męczy, nie umie pływać, za silny to też nie jest. Broń jest dla niego czymś obcym i nieznanym, ale jednak otrzymał miecz, może ktoś go czegoś nauczy?
Specyfikacje Brak, zdrowy osobnik swojego połowicznego gatunku.
Zawód Nie ma.
Ekwipunek Najzwyczajniejszy krótki miecz jednoręczny. kilo jabłek i ze 3 bukłaki wody.
WyglądZdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Karta Postaci
UbranieZdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Karta Postaci
// Czekam na hejt czy coś ;-; Nie ma to jak mieć słabe poczucie własnej wartości :V //

Avatar
Konto usunięte
Imiona z Eragona?

Avatar wiewiur500kuba
Tak, moja wyobraźnia co do imion zawodzi, a z łaciny nie chce mi się szukać :V

Avatar
Konto usunięte
Felix, najpiękniejsze łacińskie imię
EDIT: Jak oni niosą ten kilogram jabłek?
EDIT2: on*

Avatar Vader0PL
Jest dużo dobrych łacińskich imion.

Avatar maxmaxi123
AdvBioSys pisze:
Felix, najpiękniejsze łacińskie imię
EDIT: Jak oni niosą ten kilogram jabłek?
EDIT2: on*

Sam mu o tym wspomniałem, ale już nie pamiętam odpowiedzi.

Avatar maxmaxi123
To kilo lata za nim, za pomocą magii grawitacji.

Avatar someone_
Imię: Camille
Nazwisko Primeval
Rasa Więc, wampir.
Pseudonim -
Charakter w grze
Wiek Tak stara, że nie pamięta. Jest ósmym najstarszym wampirem tego świata. (10000 lat).
Towarzysz: gadający kruk.
Majątek + nieruchomości Stara opuszczona kamienica i 4 tys. złota.
Historia Camille nie próżnowała, kiedy została nieśmiertelna. Swoje życie na start poświęciła licznym eksperymentom, podróżom i na chomikowaniu różnych rzeczy. Od 250 roku życia zajmowała się polityką, ale to też się jej znudziło. Postanowiła więc oddać się nauce. opanowała wszystkie magie na poziomie mistrzowskim i... nie miała co robić. Zaczęła podróżować. Primeval była pechowcem- utknęła z krasnoludami w podziemiach, tym samym obserwując powstanie nowej rasy. W podziemiach nauczyła się nowej magii - run. Odkryła też sekret nanoszenia run na ciało, ale nie na wiele się jej przydał. Czemu? nie pamięta. Niestety. Przez tak długi czas praktycznie zapomniała większość zaklęć, bo nie miała jak, gzie i po co ich używać. Obecnie? Nudy i pustka w głowie, jeśli chodzi o magię. Nic nie pamięta, ale ma jakieś przebłyski. To naprawdę śmieszne, ponieważ czasem potrafi użyć mistrzowskiej magii krwi, ale nie umieć podstaw wody itd. Wie, ale nie wie co wie. Coś umie, ale jest to raczej losowe.
Umiejętności: No więc.
Arcymistrzowskie Runy i dziwaczne przebłyski pamięci (o których decyduje admin, ok?)
Z wprawą posługuje się batem i sztyletem.
Posiada umiejętności typowego starego Wampira.
Wady
Brak obsługi innej broni. Słabość do dzieci, a konkretniej do chłopców. Tych ładnych, więc ty nie masz szans u niej. Lubi się bić, ale jest leniwa. Ma o sobie wygórowanie mniemanie i oczekuje szacunku. Mści się na każdym, kto ją obraził. I zemstę przeprowadza szybko. Nie umie pływać, ale utrzymuje się na powierzchni (zazwyczaj).
Specyfikacje: No wampir. kocie oczy.
Zawód: Polityk, mag
Ekwipunek Srebrny sztylet do walki z wilkołakami. Bat z elektrum.
Wygląd: Ładna, ale jej wieku nie da się jednoznacznie stwierdzić patrząc na nią. (Chodzi o wiek kiedy została przemieniona w wampira i niejako zamrożona, bo teraz powinna już się całkowicie rozłożyć gdyby była człowiekiem.) Kocie złote oczy i białe włosy.
Ubranie : Czarny dopasowany kostium pokryty runami osłabiający proste zaklęcia z Magii Światła, jednakże nawet tych nie eliminuje całkowicie. Jej kosmetyki, które sama wytwarza też mają te właściwości. Na szczęście, kiedy jest się tak wrażliwym, jak każdy inny, a nie wampir da się jakoś przeżyć walkę z użytkownikiem tego rodzaju magii.

życie byłoby zbyt proste, gdybym słuchał rad Vadera

Avatar maxmaxi123
Na pewno za dużo dziedzin magii jak na start.

Avatar someone_
wiem, ale nie ma ile może być, a ona żyje całkiem długo, żeby się już ich nauczyć (chyba).

Avatar someone_
ile można na start?

Avatar bulorwas
Jeden zaawansowany i jeden podstawowy.

Avatar maxmaxi123
Przez chwilę myślałem, że jedna mistrzowska, druga zaawansowana a reszta powstawka. Wtedy zdałem sobie sprawę, że pomyliłem pbfy. Tak o to trzeba czekać na szefa.

Avatar bulorwas
Ogólnie według mnie cała karta jest ch*jowa

Avatar maxmaxi123
bulorwas pisze:
Jeden zaawansowany i jeden podstawowy.

Lub jedno na mistrzu, jak mój nowy wytwór.

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
bulorwas pisze:
Jeden zaawansowany i jeden podstawowy.

Tudzież, jak historia jest ciekawa i dobrze napisana, to czasami Kuba przymyka oczko na nieco większy poziom jakieś Magii :V

Avatar bulorwas
Rafael_Rexwent pisze:
Tudzież, jak historia jest ciekawa i dobrze napisana, to czasami Kuba przymyka oczko na nieco większy poziom jakieś Magii :V

Ja tu mówię o przeciętnej regule. Nie o wyjątkach

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
maxmaxi123 pisze:
Lub jedno na mistrzu, jak mój nowy wytwór.

Ja dostałem pozwolenie na grę postacią z jedną magią na mistrzowskim, a drugą na średnio-zaaw.

bulorwas pisze:
Ja tu mówię o przeciętnej regule. Nie o wyjątkach

Sugerujesz, że większość KP nie posiada dostatecznie dobrej historii?

Avatar bulorwas
Rafael_Rexwent pisze:


Sugerujesz, że większość KP nie posiada dostatecznie dobrej historii?

Nie sugeruję, a to mówię.

Avatar
Konto usunięte
Czy ja dobrze widzę? Bat z elektrum?

Avatar someone_
bulorwas pisze:
Ogólnie według mnie cała karta jest ch*jowa

zgadzam się z tą opinią.

Avatar someone_
ale kartę chwilowo zostawię, a potem edytuję.

Avatar Vader0PL
someone_ pisze:
Imię: Camille
Nazwisko Pradawna
Rasa Więc, wampir.
Pseudonim -
Charakter w grze
Wiek nie wiadomo dokładnie. jest jednym z najstarszych istniejących wampirów.
Towarzysz gadający kruk.
Majątek + nieruchomości Stara opuszczona kamienica i 4 tys. złota.
Historia No więc mając życie wieczne i wieczną młodość eksperymentowała, poznawała, gromadziła. Później zainteresowała ją polityka. Zawsze wyróżniała się w tłumie wampirów z swoimi białymi włosami i złotymi, kocimi oczyma. Jest jedną wielką anomalią. Zawsze miała pecha - utknęła z krasnoludami w podziemiach i rasa szarych krasnoludów tworzyła się na jej oczach. (nie zdziwię się jak trafi do jakiejś kopalni) Obecnie trochę się nudzi.
Umiejętności: No więc.
Magie Wody, Alchemii, Krwi i Run na niewyobrażalnie wysokim poziomie.
Z wprawą posługuje się batem i sztyletem.
No wampiry szybciej się regenerują i nie potrzebują oddychać, ale to wynika z rasy.
No i jak wampir może się teleportować.
Zwinna, silna i w ogóle wampir.
Wady
Nie miała do tej pory styczności z mieczami, nie licząc tych momentów, kiedy ich ostrze przebijało jej ciało.
Ma słabość do ładnych chłopcyków i czasem dołącza do jakiejś bójki, tylko po to, by poczuć się jakby znów żyła. Jest raczej leniwa. Ma o sobie wygórowanie mniemanie i oczekuje szacunku. Jeśli ją obrazisz możesz nie dożyć następnego wschodu słońca.
Nie umie pływać, ale utrzymuje się na powierzchni (zazwyczaj).
Specyfikacje: No wampir. kocie oczy.
Zawód: Polityk, mag
Ekwipunek Srebrny sztylet do walki z wilkołakami. Bat z elektrum.
Wygląd: Ładna, ale jej wieku nie da się jednoznacznie stwierdzić patrząc na nią. (Chodzi o wiek kiedy została przemieniona w wampira i niejako zamrożona, bo teraz powinna już się całkowicie rozłożyć gdyby była człowiekiem.) Kocie złote oczy i białe włosy.
Ubranie : Czarny dopasowany kostium pokryty runami chroniącymi przed magią światła. Jej kosmetyki, które sama wytwarza też mają te właściwości. Soczewki też. Cała jest pokryta alchemiczno - runniczą tarczą. (oczywiście nie wykluczają zadawanych przez tą magię obrażeń, ale znacząco je niweluje, przez co jest na nią bardziej odporna od nie wampirów bez ochrony.)

heh, teraz zobaczyłeś to, czego jeszcze nie widziałeś.

Jako jedna z Mord Właściciela (Brzmi to okropnie...) ogłaszam, że:
-Nazwisko źle się kojarzy z Pradawnymi, ale od biedy może być.
-Wiek musi być dokładny, postać może go nie znać, ale Właściciel musi. Możesz podać w nawiasie. Przyczepiłbym się również do tego, że jest jednym z najstarszych Wampirów... Najstarszymi jest Siedem Wampirów zwanych Pierwszymi. Postać musi być znacznie od nich młodsza.
-Historia taka od biedy, nie tłumaczy umiejętności...
-Tylko dwie magie na start. Możesz być nawet Lordem Demonów, a i tak nie będziesz mieć więcej magii niż dwie. No i wampiry muszą oddychać. Kuba nie napisał w Najważniejszych Informacjach, że nie potrzebują tlenu.
-Wady to nic w porównaniu z umiejętnościami.
-Kostium chroniący przed Magią Światła? Makijaż? Soczewki? Bez jaj, to nie przejdzie.
-Kojarzysz pewnego kolesia o nazwisku da Vinci? Można powiedzieć, że stworzył soczewki. ok 1508, grubo po średniowieczu.

Według mnie karta powinna wyglądać zupełnie inaczej. Zaproponuję:
Imię: Camille
Nazwisko Primeval
Rasa Więc, wampir.
Pseudonim -
Charakter w grze
Wiek Tak stara, że nie pamięta. (1000 lat).
Towarzysz: gadający kruk.
Majątek + nieruchomości Stara opuszczona kamienica i 4 tys. złota.
Historia Camille nie próżnowała, kiedy została nieśmiertelna. Swoje życie na start poświęciła licznym eksperymentom, podróżom i na chomikowaniu różnych rzeczy. Od 250 roku życia zajmowała się polityką, ale to też się jej znudziło. Primeval była pechowcem- utknęła z krasnoludami w podziemiach, tym samym obserwując powstanie nowej rasy-Tutaj nie jestem pewien, gdyż nie wiem, jak dawno temu była ta ekspedycja i utknięcie Szarych Krasnoludów. Obecnie? Nudy, nic nie robi.
Umiejętności: No więc.
Zaawansowana Alchemia i magia wody na podstawowym. (Magie można zmienić według preferencji. Stopnia umiejętności nie)
Z wprawą posługuje się batem i sztyletem.
Posiada umiejętności typowego starego Wampira.
Wady
Brak obsługi innej broni. Słabość do dzieci, a konkretniej do chłopców. Tych ładnych, więc ty nie masz szans u niej. Lubi się bić, ale jest leniwa. Ma o sobie wygórowanie mniemanie i oczekuje szacunku. Mści się na każdym, kto ją obraził. I zemstę przeprowadza szybko. Nie umie pływać, ale utrzymuje się na powierzchni (zazwyczaj).
Specyfikacje: No wampir. kocie oczy.
Zawód: Polityk, mag
Ekwipunek Srebrny sztylet do walki z wilkołakami. Bat z elektrum.
Wygląd: Ładna, ale jej wieku nie da się jednoznacznie stwierdzić patrząc na nią. (Chodzi o wiek kiedy została przemieniona w wampira i niejako zamrożona, bo teraz powinna już się całkowicie rozłożyć gdyby była człowiekiem.) Kocie złote oczy i białe włosy.
Ubranie : Czarny dopasowany kostium pokryty runami osłabiający proste zaklęcia z Magii Światła, jednakże nawet tych nie eliminuje całkowicie. Jej kosmetyki, które sama wytwarza też mają te właściwości.

Avatar Bilolus1
Ta ekspedycja nie była na tyle dawno żeby wampir nie byłby w stanie obserwować powstania rasy Szaraków

Avatar someone_
Jak stare są te pierwsze wampirki ? są gdzieś wspomniane, czy coś - poczytałbym sobie.
PS: bardzo fajna kp. dziękuję. <3

Avatar Kuba1001
Właściciel
Gryzuń:
Akceptejszyn.
Someone:
Cóż... Od czego by tu zacząć? Może od tego:
codoch*ja.jpg.
Dobra, a teraz na serio i w ogóle:
1. Wiek taki średni, Wampiry może i są długowieczne i jakoś żaden ze starości nie zginął, to maksymalnie przepuszczałem postaci mające dwa tysiące lat, więc tutaj nie będzie wyjątku.
2. Wampir i polityka? Yhym, bo wcale nikt nie zauważy, że jest PIE**OLONYM WAMPIREM i nie naśle na nią Magów Światła. Serio, wcale. Bo uwierz lub nie, ale Wampira każdy, nawet chłopski cieć, rozpozna i odróżni od człowieka.
3. Usuń kocie oczy i kosmetyki.
4. Jakie elektrum? Że bursztyn?
5. Runy mogą opanować tylko i wyłącznie Szare Krasnoludy, jest to uwarunkowane genetycznie, poza nimi dostęp do tego mogą zyskać kiedyś zwykłe Krasnoludy, ale na tych dwóch rasach prawdopodobnie grono wtajemniczonych się zamknie.
6. Nie zabraniam mieć gadającego kruka, ale tak z dupy to one niestety nie gadają.
7. Masz wypisać konkrety, a nie "umiejętności typowego, starego Wampira."
8. Historia jest tak żenująca, że w całości do poprawy i tu nie mam zamiaru powiedzieć nic więcej, bo zwyczajnie nie warto.
Powodzenia.

Avatar
Konto usunięte
Elektrum to stop złota ze srebrem

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dobrze wiedzieć, dzięki. Mi tam się zawsze kojarzyło tylko i wyłącznie z bursztynem.

Avatar
Konto usunięte
Bursztyn to "elektron", dokładnie tak jak cząsteczka.
Właściwie to słowo "elektrum" pochodzi właśnie od jego bursztynowej barwy.

Avatar bulorwas
Imię: Sz(zzzz)atik
Nazwisko: Sz(zzzz)riks
Rasa: Lekko zmutowany Skaven.
Pseudonim: Szachraj
Charakter: Szachraj to typowy cwaniak spod ciemnej gwiazdy.
Wiek: 27 lat.
Towarzysz: Czarny zmutowany szczur. W sumie wielkości średniego zrostu psa. Golden retriwer czy jak to się tam zwie.
Majątek + nieruchomości: Duża i bogata jak na Skaveńskie standardy nora, własna Grota (Średnio wioska składa się z 10 grót. Ich właściciele do tak zwana Rada Wioski i mają oni decydujący głos w sprawach dla niej najważniejszych. Nad nimi stoi jedynie Arcyszczur zwany też często generałem, który przewodzi siłom wojskowym wioski. Rada Wioski to praktycznie tylko Oficerowie i starsi Oficerowie.) 500 sztuk złota.
Historia: Cała historia zaczyna się jak można się domyśleć w podziemiu. Tam w jednej z pospolitych Skaveńskich rodzin narodził się czarny Skaven. Jest to dość ważny element, gdyż mówi się o tym iż wśród Skavenów panuje przekonanie że osobniki o tym kolorze sierści mają większy potencjał magiczny. Ojciec Szatika był żołnierzem, a matka zajmowała się poszerzaniem tuneli miasta przy pomocy kilofa. Szatik był 75 dzieckiem, ale to właśnie jego ubrał sobie za swojego ucznia, gdyż trzeba wspomnieć iż w osadzie w której urodził się Szatik panował zwyczaj oddawania dzieci do Wylęgarni czyli swoistego przedszkola dla małych Skavenów, jednak rodzić mógł zatrzymać u siebie dowolne dziecko, jeśli uznał że to w nim widzi swojego następcę. Tak oto młody Szachraj jako jeden z niewielu stał się uczniem swego ojca. Staruszek uczył gówniaka wszelakich sztuk wojennych, ale najlepiej przychodziło mu skrytobójstwo i zabijanie z ukrycia. Ogólnie Szatik jakoś za bardzo lubił zabijać. Była to dla niego pewnego rodzaju sztuka. Trucizny, kosa w żebra, strzał z procy prosto w skroń i rzut nożem między oczy. To tylko niektóre z jego sztuczek. Szatik od zawsze też wykazywał chęć do ukrywania się, uwielbiał chować się w cieniu. Jeszcze gdy bardziej przypominał szczura jego ulubioną zabawą był chowany. Gdy nadszedł dzień wstąpienie do wioskowej armii. Wojskowy mag Ciemności od razu wychwycił kolor sierści Szatika i zainteresował się nim. Szachraj uznal że zawsze może spróbować i tak oto został uczniem czarnoksiężnika. Nauka magii Ciemności szła mu dość dobrze, ale nie był Asem. Jednak zaczęła zbliżać się wojna między plemionami Skavenów, więc musiał przerwać naukę. Przy wcielaniu do armii dostał opcję usprawnienia poprzez mutację z której oczywiście skorzystał. Cały proces przemiany był bolesny, ale przyniósł korzyści. Oczy Szachraja zrobiły się całkowicie białe, ale potrafił od teraz patrzeć w każdym kierunku na raz nawet gdy nie było żadnego światła. Węch i zapach też się zwiększyły. Siła w rękach zmalała, ale za to wzrosła w nogach. Dodatkowo na jego grzbiecie pojawiły się kolce, a on sam urósł, ale nie za dużo. Podczas pierwszej bitwy jak i następnych walczył raz po raz rzucając zaklęcia. W końcu pod koniec wojny doczekał się stopnia Oficerskiego i dostał własny kawałek ziemi. Że kolejna wojna dość długo nie przychodziła, zaczął rozwijać swoją grotę w ,której poza nim mieszkały jeszcze 3 rodziny po 10 osób. Zapłacił za budowę lepszych drug niż te z piasku, nałożył podatki, ogólnie biznes się kręcił i kręci do dziś, choć burzące się nastroje podpowiadają kolejną wojnę między zwaśnionymi wioskami. Co zrobi jegomość zwany od uzyskania ziem Szachrajem? Będzie walczyć czy podkuli ogon? A może zajmie się swoimi sprawami.
Umiejętności:
Potrafi walczyć przy pomocy sztyletów, ale nie jest to jakiś talent wielki.
Podstawy taktyki i strategii.
Zaawansowana magia Mroku
Potrafi się skradać
Umie strzelać z łuku i procy.
Zna się na wytwarzaniu trucizn.
Wady:
Słabszy nawet od typowego skavena
Kusze? Nie
Miecze? Nie
Przez wzrost nie mieści się w małych przejściach co jest typowe dla Skavenów.
Skaveńskie kobiety raczej nie pałają do niego sympatią przez wygląd.
Ogólnie jest Skavenem, a to już jest duża wada.
Specyfikacje:
"Oczy Szachraja zrobiły się całkowicie białe, ale potrafił od teraz patrzeć w każdym kierunku na raz nawet gdy nie było żadnego światła. Węch i zapach też się zwiększyły. Siła w rękach zmalała, ale za to wzrosła w nogach. Dodatkowo na jego grzbiecie pojawiły się kolce, a on sam urósł, ale nie za dużo. (Teraz był wzrostu 14 letniego człowieka.)"
Ma łatwość w nauce magii, dodatkowo zaklęcia zabierają mu też trochę mniej many niż zwykłem czarodziejowi.
Dodatkowo Szachraj ma dość sporo kontaktów w podmroku. A to zna jakieś koboldzkiego kowala, a to jakiegoś przywódcę najemników. A i jeszcze jedno. Nienawidzi się z resztą Rady, tak bez powodu jak to Skaveni.
Zawód: Oficer i mag wojskowy zarazem
Ekwipunek:
Sztylet.
Peleryna zdjęta z truchła szarokrasnoludzkiego dowódcy. Trochę stara i poszarpana, ale idealnie podkreśla jego oficerski statut.
Lekka i słabo wykonana zbroja ze skóry gigantyczne szczura. Jednak na standardy Skavenów to dzieło sztuki.
Skórzana torba, a w niej:
Krzesiwo
Dwie niezapalone pochodnie.
Dwa bukłaki szczurzego podpiwka.
Bochenek szczurzego podpłomyka. W sumie to mąka, woda i kawałki mięsa upieczone na wolnym ogniu posypane popiołem. Smak jest nawet znośny.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Jak napisałem w ekwipunku. Peleryna i zbroja.

Avatar Vader0PL
Imię Kovl
Nazwisko JanuSeski
Rasa Szary Krasnolud
Pseudonim Kabanos
Charakter Nie tutaj!
Wiek 60 lat
Towarzysz Brak obecnie takowych
Majątek + nieruchomości Pancerz (ten, co poniżej), tysiąc złota.
Historia Kovl to typowy Szary Krasnolud wśród Szarych Krasnoludów, więc nie ma tutaj co się rozpisywać poetycko. Rozpoczął naukę Magii Run w wieku 20 lat pod okiem starego Von Claymora i ukończył ją z wyróżnieniem w wieku 40 lat. Miał okazję być w tłumie podczas przybycia Księcia Krasnoludów (którego szczerze nie lubi), a trzy lata wcześniej został najemnikiem. Tutaj warto jeszcze wspomnieć o jego dość intrygującym pseudonimie: Albowiem jak on ku*wa uwielbia kabanosy. Je to nawet do piwa, co jest ewenementem wśród wszystkich krasnoludów. I zawsze ma z dziesięć przy sobie. To nie choroba psychiczna, to miłość.
Umiejętności Magia Run na stopniu zaawansowanym, walka swoim wyposażeniem (Patrz niżej), potrafi stać się niewidzialnym (Umiejętność rasy), górnictwo.
Wady Kusze? Nie. Inne magie? Nie. Abstynent alkoholowy? Nope. Jazda konno? O, Pradawni. Nie.
Specyfikacje Te, co innych Szarych Krasnoludów.
Zawód No, obecnie raczej najemnik.
Ekwipunek/Wygląd/Ubranie Jeszcze plecak z małymi zapasami żywności
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Avatar Vader0PL
Imię Keter (Czytaj: Kiter)
Nazwisko Escepek (Powinno się pisać SCP, ale nie. Lepiej nie)
Rasa Polomon
Pseudonim Eugeniuszek/Magister.
Charakter Nie tutaj!
Wiek 300 lat
Towarzysz Czekam, aż stworzą swoje postacie. Ta dwójka od fabuły tu i tam.
Majątek + nieruchomości To, co zostało przydzielone do fabuły złodupców?
Historia Choć trzysta lat to dla wielu ras coś nieosiągalnego, to dla Polomonów nie jest to nic ekscytującego. Również dla Ketera, jednego z lepszych uczniów Szkoły Zefirów. Początkowo uczył się w swoim mieście, jednakże, kiedy liczba świeczek na torcie wynosiła 245, uznał, że dobrze będzie, jeżeli przyśpieszy naukę w Szkole dla Zefirów. Tam również szlifował na diament Alchemię i całkiem niedawno (kilka lat temu) rozpoczął naukę Magii Dusz. Wśród Wodnego Ostrza nauczył się przez kilkanaście lat swoich fizycznych umiejętności, takich jak skakanie, lub walka. Jednakże mniejsza o umiejętnościach, warto wspomnieć, dlaczego posiada Księgę Wiadomości Ogólnych pióra Gastera. Otóż Eugeniuszek go uwielbia. Nie byłoby dnia, w którym nie wspomina o nim, jego dokonaniach, o CORE itd. itp. Niektórych to denerwuje, gdyż nie chcą słuchać w kółko o tej samej postaci. Mniejsza, bo chyba wszyscy wiedzą, do kogo jest podobny...
Pan Magister uznał w swoim życiu (wraz z objawami lekkiej paranoi), że trzeba postąpić źle, żeby pokazać się dobrze. I tutaj również korzystając ze swojego geniuszu dołączył do dwójki innych złych śmiertelników, by realizować ten sam plan...
Umiejętności Jak każdy Polomon jest geniuszem ( tutaj akurat zła) i zna Alchemię na poziomie prawie mistrzowskim (Nadal trwa nauka), Magia Dusz na podstawowym. Umie się posługiwać krótkimi mieczami i włóczniami. Umie się wspinać i wysoko skakać. (Tak jak Samuraj Jack, ale trochę niżej :V)
Wady Broń dystansowa? Nie. Jest Polomonem? Tak. Jazda konno, pływanie? Nie. Słabość fizyczna(złośliwie) "delikatność? Tak Lekka paranoja? Też.
Specyfikacje Te co innych Polomonów.
Zawód Zły do fabuły
Ekwipunek Trzy włócznie, plecak z zapasem żywności, krótki miecz, książka o Magii Dusz, Księga Wiadomości Ogólnych pióra Gastera tom I, pióro, atrament.
Wygląd/Ubranie W grę wchodzi dodatkowa para rąk.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Notka Pierwsze dwie umiejętności to umiejętności rasowe.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie wiem czy znajdziesz sobie zatrudnienie jako najemnior, ale proszę Cię bardzo, graj.

Avatar Vader0PL
Czyli Kovl przeszedł. Jeszcze tylko Magister i zrobione.

Avatar bulorwas
Skończę Skavena jutro i zacznę robić postać związaną z Bodżim.

Avatar Vader0PL
Skończyłem Polomona.

Avatar Kuba1001
Właściciel
"Księga Wiadomości Ogólnych pióra Gastera tom I"
Co do ch*ja?
"Otóż Eugeniuszek go [Geslera} uwielbia."
Nie tylko on, Bader. Nie myl swoich uczuć z uczuciami postaci, Bader.
Nie no, powiedz tylko coś o tej książeczce.

Avatar Vader0PL
Taki mały projekt do Elarid, bo na nic większego mnie nie stać. Rozwinę to później.

Avatar Kuba1001
Właściciel
K, ze startem czekasz na resztę złodupców.

Avatar Vader0PL
Muszę? W tym czasie ożywiłbym trzy tematy...

Avatar maxmaxi123
Imię: Erenliusz

Nazwisko: Dyoton

Rasa: Mroczny elf

Pseudonim: Ptasznik(używa zamiast imienia)

Charakter: W grze

Wiek: 320

Towarzysz: Kruk o imieniu Victor

Majątek + nieruchomości: 1000 złota

Historia: Erenliusz urodził się w rodzinie, która posiadała swój własny zamek. Od najmłodszych lat interesował się magią szaleństwa. Rodzice załatwili mu prywatnego nauczyciela. Uczył się tak do dwudziestego roku życia. Potem wyruszył w świat, aby zgłębiać tajniki tejże magi. W końcu uznał, że wie o niej wszystko. Pech chciał(a może i szczęście?), że pewnego dnia trafił na tajemniczego człowieka, który chciał się z nim zmierzyć na magie szaleństwa. Erenliusz był człowiekiem raczej ostrożnym jak na drowa, więc nie był chętny. Lecz, kiedy nieznajomy wspomniał, że wie więcej o magi szaleństwa niż Erenliusz, to drow zgodził się z nim zawalczyć. Przegrał okrutnie, dorabiając się licznych blizn na twarzy, a mag nawet nie musiał się wysilać. Na koniec wspomniał tylko coś o jakiejś magi iluzji i odszedł. Erenliusz zaciekawiony, wznowił podróż, tym razem szkoląc się w magi iluzji. Magia ta nawet mu się spodobała. Dziś Erenliusz znany jest jako ptasznik, czyli dokładniej jako groźny mag iluzji, z tajemniczym krukiem, którego pochodzenia nawet sam ptasznik nie zna. Ot pewnego dnia się obudził już w ptasiej masce z krukiem u boku. Od tamtego dnia, zawsze jak był przy nim Victor(wspomniany wyżej kruk), to miał wrażenie, jakby magia iluzji łatwiej mu wchodziła do głowy...

Umiejętności:
+ Magia szaleństwa na zaawansowanym
+ Magia iluzji na zaawansowanym
+Dobrze jeździ na wielkich jaszczurach

Wady:
- Nie umie walczyć bronią, jakąkolwiek
- Słabo jeździ konno
- Maska ogranicza mu widzenie(nie może jej zdjąć, czemu? Nie wiadomo)
- Słaba kondycja

Specyfikacje: Maska nie do zdjęcia

Zawód: Brak

Ekwipunek:
Karma dla Victora(jedna z tych lepszych)
Manierka wody
Pieczone mięso
Kij/laska(nie wiem), jest to symbol jego rodziny, zbyt słabe aby można tym było walczyć (widoczne na zdjęciu)

Wygląd: Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie Karta Postaci

Ubranie: Takie jak wyżej

Avatar Kuba1001
Właściciel
Musisz.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
W ogóle jakoś bym Was spiknął, ale Twoja wina, bo to Ty wspomniałeś w historii, że już Ci towarzyszom, więc możesz mieć pretensje tylko do siebie :V
Max:
1. Jak Magia na mistrzowskim, to druga na podstawowym.
2. "Zły" to nie zawód.
3. Jak już masz tak opisać charakter, to lepiej sobie daruj i ukaż w grze, bo wystarczy spojrzeć na takiego Drizzta z Galerii i koncepcja charakteru "jak każdy inny Drow" idzie wiesz gdzie.
4. Magia jest jak jazda na rowerze: Jej się nie zapomni ot tak, jak Twoja postać. Można zapomnieć, ale nie w ten sposób, że pie**olę i nie robię.

Avatar maxmaxi123
Mogą być dwie na zaawansowanym?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niezbyt.

Avatar maxmaxi123
Co muszę zrobić, aby były? Usunąłem wzmiankę o magi umysłu i zastąpiłem magią szaleństwa, usunąłem info o tym, że zapomniał czegoś o magi szaleństwa.

Avatar Vader0PL
Oj tam, uszanują, że jestem na studiach :V

Avatar Kuba1001
Właściciel
Mistrzowski i podstawowy, możesz podnieść poziom podczas rozgrywki ._.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 85894 postów, 214 tematów i 106 członków

Opcje grupy Elarid [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Elarid [PBF]