System technik bitewnych "MCS"
Zacznijmy od pochodzenia nazwy. Jest to skrót od Murder Corpse Style. Murder Corpse było organizacją zrzeszającą mistrzów przeróżnych sztuk walki z całego świata, by utworzyć system idealny. Mieszanka Krav-magi, Sambo, Eskrimy, Systemy, Bojukii, Jiu Jutsu, Lua, Vacon i LINE. Głównym celem sztuk nie jest obezwładnienie, czy ogłuszenie, a zmasakrowanie przeciwnika, czy szybkie zabicie. Na skutek tego powstały 4 techniki walki oparte o ten sam zbiór sztuk, tylko o innych predyspozycjach.
Classic- Najczęściej widziany, gdyż podstawy są proste do nauki nawet dla cywili. Niegdyś wojska używały tej techniki jako podstawy dla poborowych w czasie wojny, ale przez częste wykorzystywanie sztuki na ulicach przeciw cywilom przez byłych poborowych, została zakazana do użytku cywilnego, a jej tajniki zostały tylko w jednostkach specjalnych. Skupia się na szybkim mordowaniu, nawet opancerzonych przeciwników. Częsty wybór piratów, czy najemników.
NOOB- Stworzona dla największych słabeuszy i osób które w ogóle nie mają predyspozycji do morderczej walki. Wykorzystuje najprostsze ciosy, bloki i uniki. Przyjęło się z niej korzystać przy pomocy noża, by jeszcze bardziej zwiększyć szansę sierotki. Uczy się jej inżynierów, techników i naukowców specjalnych stacji badawczych czy produkcyjnych, by w razie ataku mogli skutecznie ud***** najeźdźcę.
OUTLAW- Dla osób bez kręgosłupa moralnego z predyspozycjami do walki. Zawiera cały legion ciosów, od szybkie powodowanie wielkie bólu, po proste łamanie kończyn, na szybkim mordzie kończąc. Główną cechą tego stylu jest improwizacje, garść piasku, butelka, klucze od mieszkania czy nawet kilof, wszystko zostanie wykorzystane do walki z jak największą skutecznością. Zakazana prawnie przez Konwencję międzygalatyczną, nawet dla żołnierzy. Znalezienie mistrza jest trudne, jak znalezienie kobiety wśród orków, ale efekty będą gigantyczne.
MAGIC-Jest to OUTLAW z dodaniem technik magicznych (magii krwi, powietrza, umysłu, szamanizmu, śmierci, Bólu, Mroku i/lub Leczenia, ). Teraz podstawowe wykorzystania tych rodzajów magii
Krwi- Możliwość kontroli swojej krwi, daje zdolność do nieludzkich akrobacji, walki mimo połamanych kończyn, czy unieruchamiania wroga. Potrafi też pasywnie zwiększyć siłę i prędkość przez większe ukrwienie mięśni.
Powietrza-Zniknięcie oporu powietrza, Zwiększenie prędkości, zdolność do nieludzkich akrobacji, duszenie wroga, ataki odpychające, wytracanie z równowagi, czy nabijanie wroga na swoją pięść. Na prawdę się opłaca.
Umysłu-Czy nie fajnie jest wyłączenie sobie zdolności do odczuwania strachu i tłumienie zmęczenia? Jeśli dodamy do tego obniżenie kondycji psychicznej przeciwnika i jego strach to robi się ciekawie.
Szamanizm-Sprawa jest prosta. Wsparcie Boga wojny w bitwie jest chyba niezłą opcją, nie?
Śmierci-Zabijanie dotykiem, wyrywanie serca i inne takie.
Bólu-Małe dotknięcie sprawia ból jak przejechanie buldożerem? Co będzie przy uderzenie z całej pety? A jak dodamy do tego wyłączenie bólu u siebie... O panie!
Mroku- Teleportowanie się za wroga by wbić mu kosę w nerkę, jest chyba zajebiste, nie? Poza tym ciosy wzmacniane Mrokiem i zasiewanie strachu we wrogu
Leczenia- Leczenie zmęczenia, ran, polepszanie kondycji mięśni i ich siły, brak zmęczenia fizycznego po walce. Coś więcej?
Oczywiście każdej magii można użyć do walki, ale to najczęstsze wybory. Znalezienie nauczyciela jest prawie niemożliwe, zazwyczaj, albo ktoś z innej szkoły MCS uczy się magii, albo mag uczy się innej szkoły i tak powstają samouki.