Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Lotniskowiec klasy December
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Sojusz i Spartens utworzyli jeden z najciekawszych i najdziwniejszych lotniskowców ostatnich lat. Ciężko nie zauważyć, że przypomina rurę. Został zbudowany z myślą o tym, żeby przetransportować jak najwięcej maszyn na pole bitwy, a nie o tym, żeby brać udział w aktywnej walce. Właśnie przez to został całkowicie pozbawiony uzbrojenia, nawet dział p.lot. Choć początkowo wydawało się to być błędną decyzją, to wprowadzenie najlepszych możliwych osłon, pancerza i uwzględnienie całej liczby ładowności December został wypuszczony na front, choć raczej pozostaje w trzeciej lini, cały czas osłaniany przez inne maszyny.
Wyposażenie:
Miejsca hangarowe - Do trzydziestu eskadr maszyn + do trzech eskadr pomocniczych jednostek (February)
Ładowność - 50 000 ton metrycznych
Pancerz oraz tarcze energetyczne - najlepsze
System wykrywania i łączności - całkiem dobre
Prędkość - 10 węzłów kosmicznych
Liczba załogi - 5 000 osób
Długość - 1500 metrów

Avatar Kuba1001
Właściciel
Czterdzieści eskadr to za dużo, zmniejsz do trzydziestu.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar Kuba1001
Właściciel
...

Avatar Vader0PL
Spokojnie, w wolnej chwili je opiszę.

Avatar
Konto usunięte
Nie bój się Kuba, od Vadera dostałem pokaźny blik bestii dla harpii naszych ukochanych.
Jak mnie tylko natchnie to je poopisuję zapewne.

Avatar Vader0PL
Nowy Rok
Kiedyś dominował w Sojuszu Atlantis, jednakże nastały zaskakujące czasy. Gdy zjawił się w Spartens Ptolemeusz, gdy namówił Oktawiusza do gigantycznych wydatków. Wtedy Sojusz ujrzał, co się dzieje. Wszystkie rasy uzgodniły, że dadzą na ten projekt 1/5 swojego rocznego budżetu i tak się stało. Później, na Fiodorze w tajemnicy przez wiele lat powstawał Nowy Rok, który miał zostać numerem jeden floty kosmicznej Sojuszu. Choć wolny i ma zamontowane tylko jedno działko, to został tak wyposażony, że konieczna byłaby równie wielka broń, żeby zniszczyć Nowy Rok. Ten oto gigant dosłownie tnie statki na pół, a na planetach pozostawia kilometry pożogi. Dowodzi nim sam Ptolemeusz. Choć okręt jest niesamowicie potężny, to obecnie wysyła się go na drobne testy (a myślicie, że co przeciąło okręt mojego żołnierza z 501?). Jeszcze nie nadszedł ostateczny czas, kiedy przyjdzie mu się zmierzyć z Flotą Federacji. Sztuczna Inteligencja zestawiła, że w walce Okręt dowodzenia typu Dominacy na Nowy Rok wygrywa ten drugi, wyrównanie nastepuje przy dwóch okrętach dowodzenia, a przy trzech - rozpoczyna się prawdziwa walka Nowego Roku. W walce z ogromnymi jednostkami Nowy Rok posługuje się ramionami, które mogą przechwycić największe jednostki wroga i je przebić brutalną siłą, lub po prostu zniszczyć laserem. Obecnie pozostaje on tajnym projektem, który zna tylko załoga tej maszyny i dowódcy Sojuszu.
Wyposażenie:
Jeden ciągły laser, którego budowa stanowi 1/3 Nowego Roku. Jego siła została już opisana powyżej - przecina okręty, niszczy powierzchnię planet. Śmiertelnie niebezpieczne dla przeciwnika, ale na jego szczęście wolne.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Pancerz oraz tarcze energetyczne - najlepsze w Sojuszu. Nie da się ich zniszczyć nawet kontrolowanym zderzeniem w nadprzestrzeni. Spore osiągnięcie, prawda?
Systemy wykrywania i łączności - najlepsze w Sojuszu.
Prędkość - 5 węzłów kosmicznych
Liczba załogi 35 000 osób
Długość 5 500 metrów.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Kuba1001
Właściciel
Weź to trochę osłab, mam na myśli laser (a dokładniej walkę z okrętami dowodzenia) oraz pancerz i osłony.

Avatar Zygarde
Sojusz ma wcalenierozdziewiczinator 3000. Brakuje superbroni dla Federacji

Avatar Vader0PL
Federacja nie ma superbroni, gdyż wyje**ło wszystko na gigantyczną flotę, której nikt nie używa, bo jest ch*jowa.

Nie osłabię Kuba i zostaje tak jak jest. Jak wcześniej akceptowałeś to wszystko, to teraz masz z tym jakiś problem?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Owszem, mam i chcę, żebyś to zmienił.

Avatar Rafael_Rexwent
Kuba1001 pisze:
Owszem, mam i chcę, żebyś to zmienił.

Khem khem... Po co? Niech zostanie ;) Federacja ma na to doskonałą kontrę w postaci Anoi. Jedna salwa torped maskowanych w ładujący się laser i po sprawie :D Goliat może lec od małego Dawida.
Btw. Gówniane te porównanie, bo Okręty Dowodzenia typu Dominacy to bardziej wozy transmisyjne zapewniające łączność niż "okręty-wpierdziele".

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zrób to, co napisałem na PW i wstaw jeszcze raz.

Avatar Vader0PL
Taki mądry, a anime ogląda.

Avatar Rafael_Rexwent
Vader0PL pisze:
Taki mądry, a anime ogląda.

// To nie temat na Offtop ;)
Owszem, ogląda, ale tematyczne o okrętach i walce morskiej :) //

Avatar Vader0PL
Jeden pies, zawsze to samo. Nudne postacie, głupia kreska i fabuła ciągnąca się setkami odcinków.
A jak już, to całą flotę Federqcji można zniszczyć statkiem cywilnym wykonującym skok w nadprzestrzeń.

Avatar
Konto usunięte
//niektóre da się oglądać//

Avatar Rafael_Rexwent
Vader0PL pisze:
Jeden pies, zawsze to samo. Nudne postacie, głupia kreska i fabuła ciągnąca się setkami odcinków.
A jak już, to całą flotę Federqcji można zniszczyć statkiem cywilnym wykonującym skok w nadprzestrzeń.

// Opinie są jak dupy - każdy ma swoją. Akurat zarzut o fabule jest nietrafiony, bo najpopularniejszy format anime to bodajże 12 odcinków. Chyba że to KC, gdzie fabuły nie ma wcale :VV
Każdy okręt można zniszczyć takim manewrem. Nowy Rok również. Twój tekst można uznać, za oficjalne (nieco zakłamanie) dane Sojuszu mające zastraszyć Federację. Bowiem nie ma takiego materiału, który wytrzymałby masę choćby niewielkiej jednostki rozpędzoną do prędkości światła lub nawet jej wielokrotności. No nie ma szans Vader, serio. To tak jakbyś pisał, że dwie kartki papieru (bo Federacja ma tylko jedną) zatrzymają pocisk podkalibrowy z czepcem ze zubożonego uranu...

Avatar Vader0PL
Nie obchodzi mnie to, to jest sci-fi, choć w istocie bardziej space opera.

Avatar Zygarde
Wszystko gładko przechodzi, Spartens OP
Vadur hapi
blokada rozdziewiczaczoinatora 2000 "Nowy Rok"
Angery

Avatar Vader0PL
Bardzo aktywny członek grupy wyraził swoje zdanie. Może pora wrócić do Pokemonów i popracować nad budową zdań w Marvelu?

Avatar wiewiur500kuba
Darujcie Vaderowi spokój, toć widać że ma okres czy inny szit. Po co się nad nim znęcać? :v

Avatar Vader0PL
Wybacz pedale, ale nigdy nie doświadczyłem okresu. Twierdzisz że go mam, bo sam się tak zachowujesz podczas tego?

Avatar maxmaxi123
Właśnie się zastanawiam, bo zauważyłem że czasami jesteś spokojny, a raz właśnie... Taki. Może lepiej, abyś poczekał aż się uspokoisz. Wtedy będzie lepiej.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Moglibyście wszyscy przestać?

Avatar bulorwas
Komornicy
Czego brakuje Palladynom Krwawego Półksiężyca do bycia o wiele skuteczniejszymi? Otóż porzucenie jakiegokolwiek kodeksu i zasad. Jedyny cel to wyzbycie się zła, nawet jeśli Komornicy mieliby się stać jeszcze większym. Większość z ich członków to dezerterzy, dawni kapłani, wygnani magowie i nawróceni czarnoksiężnicy. Wyróżnia ich Piętno, czyli symbol ich organizacji wypalony na dowolnej części ciała. Jest to "V" przekreślone przez odwrócony krzyż. Kolejna rzecz którą można powiedzieć o Komornikach to to że raczej ukrywają swą tożsamością, może ze względu na to iż są ścigani przez wszystkie dobre i złe organizacje oraz wszystkie kraje, a może z powodu ich znajomości niezbyt ciekawych magii takich jak ta krwi czy nekromancja.

Avatar
Konto usunięte
Brzmi jak Incubi.

Avatar bulorwas
Tylko, że to twoje Incubi jest tajne.

Avatar
Konto usunięte
Bardziej mało znane niźli tajne, i tylko dlatego, że tak uznał Kuba .-.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Krwawy Półksiężyc nigdy nie poszedłby na układy z tymi, których tępi.

Avatar bulorwas
A kto powiedział, że mają jakies układy? Na komorników są listy gończe.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Pierwsze zdanie mnie zmyliło, bo uznałem że pracują dla Paladynów. Skoro nie to droga wolna, akcept.

Avatar Vader0PL
Vader0PL pisze:
Nowy Rok
Kiedyś dominował w Sojuszu Atlantis, jednakże nastały zaskakujące czasy. Gdy zjawił się w Spartens Ptolemeusz, gdy namówił Oktawiusza do gigantycznych wydatków. Wtedy Sojusz ujrzał, co się dzieje. Wszystkie rasy uzgodniły, że dadzą na ten projekt 1/5 swojego rocznego budżetu i tak się stało. Później, na Fiodorze w tajemnicy przez wiele lat powstawał Nowy Rok, który miał zostać numerem jeden floty kosmicznej Sojuszu. Choć wolny i ma zamontowane tylko jedno działko, to został tak wyposażony, że konieczna byłaby równie wielka broń, żeby zniszczyć Nowy Rok. Ten oto gigant dosłownie tnie statki na pół, a na planetach pozostawia kilometry pożogi. Dowodzi nim sam Ptolemeusz. Choć okręt jest niesamowicie potężny, to obecnie wysyła się go na drobne testy (a myślicie, że co przeciąło okręt mojego żołnierza z 501?). Jeszcze nie nadszedł ostateczny czas, kiedy przyjdzie mu się zmierzyć z Flotą Federacji. W walce z ogromnymi jednostkami Nowy Rok posługuje się ramionami, które mogą przechwycić największe jednostki wroga i je przebić brutalną siłą, lub po prostu zniszczyć laserem. Obecnie pozostaje on tajnym projektem, który zna tylko załoga tej maszyny i dowódcy Sojuszu.
Nowy Rok został dodatkowo wyposażony w siatki diamentowe, które osłaniają najważniejsze miejsca (dodatkowo są ukryte, przez co nie wiadomo, gdzie jest mostek), oraz ciekawy system wykrywania i zapobiegania zniszczeniem. Otóż okręt został zaprojektowany tak, że w chwili zniszczenia ponad 60% Nowego Roku automatycznie zmienia kierunek i skacze w nadprzestrzeń ratując tym samym swoją potęgę. W chwili zniszczeń do 60% AI wyłącza dane obszary okrętu, przez co nie są zagrożeniem dla całej załogi, a okręt nadal jest zdolny do walk. Okręt ma kilka warstw pancerza i puste pomieszczenia bez możliwości wejścia do nich, które służą do dania wrogowi ślepej nadziei, że się przebili.
Superlaser jest osłaniany jednostronną osłoną. To znaczy wszystko przechodzi przez niego jak przez powietrze tylko ze strony, z której strzela broń. Natomiast pociski wroga zderzają się z osłoną. Niby niemożliwe, ale jednak. Poszły na to znaczne fundusze Sojuszu, o których była mowa wcześniej.
Wyposażenie:
Jeden ciągły laser, którego budowa stanowi 1/3 Nowego Roku. Jego siła została już opisana powyżej - przecina okręty, niszczy powierzchnię planet. Śmiertelnie niebezpieczne dla przeciwnika, ale na jego szczęście wolne.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Pancerz oraz tarcze energetyczne - najlepsze w Sojuszu.
Systemy wykrywania i łączności - najlepsze w Sojuszu.
Prędkość - 5 węzłów kosmicznych
Możliwość transportowania dwóch December z pełnym wyposażeniem.
Liczba załogi 35 000 osób + Pięć AI. Duża ilość, ale żadne z nich nie odpowiada za najważniejsze cechy. 4 odpowiadają za ramiona, a 5 (najdroższy i najbardziej lojalny) za dodanie poprawek w superlaserze podczas celowania i strzelania.
Długość 5 500 metrów.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Nadal rekt.

Avatar Rafael_Rexwent
Pewnie mnie zwyzywasz, ale stwierdzam jedno - albo załączone tarcze albo ładowanie Superlasera. Nie ma bata, by reaktor to wszystko uciągnął jednocześnie. Nie robię tego ze złośliwości, czy coś, ale skoro coś jest wielkie na 1/3 okrętu to do nagromadzenia energii potrzebuje w opór mocy. No i jeszcze jedno najważniejsze - space opera space operą, lecz błaaagam... jednostronne tarcze energetyczne? Tak, wiem że coś takiego jest w Titanfallu, lecz tam to można tłumaczyć kwestią oddziaływania na cząsteczki powietrza czy działaniem na broń tradycyjną. Tutaj tarcza energetyczna jak sama nazwa wskazuje zatrzymuje energię, a laser emituje... energię.

Avatar Vader0PL
Nie masz czegoś innego do roboty? Na przykład ten plakat do PBF'a, o który prosiłem kilka miesięcy temu?

Avatar
Konto usunięte
Vader0PL pisze:
Nie masz czegoś innego do roboty? Na przykład ten plakat do PBF'a, o który prosiłem kilka miesięcy temu?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Teraz akceptuję.

Avatar Vader0PL
Budownik
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny
Z upływem lat Sojuszowi przyszło walczyć na wielu planetach, a przez to musieli się przystosować do kolejnych terenów. W końcu im przyszło walczyć na planecie Gretis, gdzie wróg krył się w swoich fortach, będących dodatkowo chronionych przez kaniony. Wróg miał słabsze wojska, jednakże potężne działka p.lot. Bez piechoty nie udałoby się zająć im części fortów, więc Hexiron zbudował Budowników. Są to maszyny działające jak Puszki, ale niczego one nie transportują. Jedynie lądują po obu stronach pustki, rozstawiają się automatycznie i tworzą mosty, przez które może przejść piechota. Dodatkową ochroną mostu jest działko laserowe szybkostrzelne, dwulufowe. Most może wytrzymać sporo obrażeń, a w przypadku znacznego uszkodzenia most zaczyna zmieniać kolor. Tradycyjnie jest niebiesi, a w przypadku uszkodzenia zmienia kolor na czerwony dając sygnał wojskom, że trzeba się wycofać, żeby nie spaść w przepaść. W ten oto sposób wojna o Gretis ciągle trwa, a Budownik jest maszyną równie popularną, co czołgi w tamtej okolicy.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.

Avatar Vader0PL
H Sherrstan
H Sherrstan to jednoosobowy mały czołg bojowników na planetach Hefajstos. Został on stworzony przez Sherrstana, od którego czołg zawdzięcza swoją nazwę. Ze względu na swoją wielkość maszyna ta może się dostać w wiele miejsc, jednakże mała siła ognia sprawia, że trzeba urządzać zasadzki nawet na lekkie czołgi Federacji. Jest to najpopularniejszy czołg bojowników, który jest produkowany w ich podziemnych fabrykach. Na szczęście radzi sobie lepiej z lekko uzbrojoną piechotą wroga, a to dzięki LKM'owi zamontowanemu z boku czołgu. Na tym zalety maszyny się kończą, gdyż ze względu na swoją wielkość ma drobny pancerz, siła ognia jest znikoma, a zbiornik na paliwo jest umiejscowiony z tyłu, na widoku. Wystarczy jeden zagubiony strzał, żeby maszyna eksplodowała. Jednakże, nawet pomimo tych wad, powstańcy nadal używają tej maszyny, chodź dzięki T.S. już w mniejszej ilości.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Maszyna krocząca armii Gretisu
Gretis ze względu na swoje położenie mógł sobie pozwolić na znikome ilości czołgów i pojazdów, ale czymś musi się bronić przeciwko armii Sojuszu. Dlatego też utworzyli maszynę, która sobie radzi w tych warunkach. Cztery kończyny wbijają się w skały planety, dając im stabilność i możliwość ostrzału wroga pod różnym kątem. Uzbrojony w średnie działko laserowe może stanowić zagrożenie dla wojsk Sojuszu, a pancerz maszyny pozwala na przyjęcie do pięciu strzałów. Wadami maszyny są natomiast: brak pancerza tylnego, działko strzela wolno, a do obsługi maszyny potrzebnych jest trzech żołnierzy. Przez pewien czas dominowała ona na polu walki, ale Sojusz wprowadził maszyny z serii AT, które wyrównały, a nawet przejęły większość szans na zwycięstwo.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
H Torrefov
Najlepszy czołg znajdujący się na wyposażeniu powstańców z planet H. Od podstaw zaprojektował ją i stworzył Torrefov. Została ona przetestowana na planecie Hefajstos-5, gdzie to odniosła spory sukces przeciwko czołgom Federacji. Otóż na pięcioosobowa maszyna nie ma na celu zniszczenia maszyn wroga, ale zabicia całej jej załogi. Przez to właśnie wystrzeliwuje ona specjalny ładunek elektryczny, który eliminuje życie ludzkie. Dzięki temu bojownicy wzbogacili się o kilka czołgów lekkich i średnich Federacji, oraz przejęli 35 karabinów. Jednakże maszyna nie jest idealna, gdyż brakuje jej typowego uzbrojenia przeciwko piechocie, oraz ma dość delikatny grzbiet, przez co wymaga albo wzmocnienia, albo stałej ochrony. Nie jest on produkowany masowo, gdyż znajduje się on w wyposażeniu jedynie trzech grup powstańców, na wszystkich siedem. Reszta posiada pojedyńcze sztuki.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
H Greaneal
Maszynka, która ma nazwę od imienia jej stwórcy - Torrefova. Jest to jak najbardziej czołg średni bojowników, który jest wykorzystywany w stosunku 5/7 patrząc na grupy powstańców. Maszyna ta wymaga pięcioosobowej załogi, ale jest to uzasadnione głównie uzbrojeniem - minigun, lekkie działko jonowe i średnie działko laserowe. Taktyka działania czołgu jest prosta, gdyż polega ona na zatrzymaniu działkiem jonowym wrogiej maszyny, a następnie spokojnie oddanie dwóch strzałów z działka laserowego. Niestety, maszyna posiada dość istotną wadę, która wynika z tego, że całe uzbrojenie jest na jednej wieżyczce. Jeżeli ona się obraca, to obraca się całe uzbrojenie czołgu, co czyni je bezbronnym przeciwko wrogom atakującym z dwóch stron. Na szczęście pancerz maszyny pozwala na przyjęcie trzech strzałów od czołgów Federacji, co w połączeniu z drużynowym działaniem może zapobiegać poważnym stratom w oddziałach bojowników.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Pojazd Transportowy serii Ambulans
Pojazd wyprodukowany przez Amyk Motor Company - główny koncern motoryzacyjny Spartens. Na planetach twórców służy ona różne funkcje - jako wóz dostawczy, transportowy, ambulans, pojazd szybkiego działania policji, lub straży pożarnej. Jej znaczenie stało się ważniejsze dla powstańców H, którym wiele z tych maszyn zostało dostarczone przez AMC. Oczywiście, transportują one żołnierzy na front, ale zostają one tam, żeby w trakcie walk przetransportować rannych do szpitali. Czasem również służą jako pojazdy-pułapki, ale to tylko w ostatecznych sytuacjach, gdyż nie mają nieograniczonej liczby tych pojazdów. W walkach pomaga fakt, że AMC zawsze robi pojazdy tak, żeby radziły sobie we wszystkich warunkach, przez to Ambulansy posiadają wytrzymały pancerz i opony, a to jej pełnego działania potrzebny jest tylko jeden żołnierz. Dwóch, jeżeli liczymy medyka. Na zdjęciu przedstawione jest malowanie fabryczne, ale na polu walk zazwyczaj występuje kamuflaż miejski.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
Mech Obronny Gretisu
Mech służący do transportu amunicji, a następnie do ostrzeliwania wroga. Może przetransportować amunicję dla oddziału, która powinna starczyć przez tydzień. Zaraz po rozładowaniu przechodzi do pozycji obronnej. Mech Obronny posiada działko laserowe ciągłe, przez co stanowi zagrożenie dla wojsk tak długo, aż nie zostanie zniszczony. Dodatkowo w grę wchodzą dwie wyrzutnie granatów, przez co może na raz wystrzelić aż osiem. Jeszcze większe zagrożenie dla piechoty i maszyn AT. Na szczęście dla Sojuszu posiada prawie zerowy pancerz, dzięki czemu wystarczą celne strzały snajperów.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
AT-OU
Jedna z pierwszych maszyn kroczących Sojuszu z serii AT. Machina ta, podobnie jak Mech Obronny Gretisu, posiada dwie kończyny, które mogą się utrzymać na nieprzyjaznej planecie, podobnie jak reszta maszyn AT. Jak wiele maszyn z tej serii o dwóch kończynach, jest dość popularna podczas walk. Zazwyczaj towarzyszy większym maszynom, gdyż może się szybciej dostać na pole bitwy i za zniszczyć wrogie stanowiska ciężkiej broni, żeby te nie stanowiły zagrożenia dla reszty maszyn. Ta jednoosobowa puszka posiada dwie wyrzutnie rakiet po cztery po bokach, oraz szybkostrzelne, lekkie działko laserowe z przodu. Dodatkowo wieża z operatorem może się obracać wokół własnej osi, bez konieczności przestawiania nóg. Co do walk, to właśnie oddział tych maszyn zniszczył kilkanaście wrogich dział p.lot, dzięki czemu można było zorganizować bombardowanie na tej planecie i zrzut zaopatrzenia dla walczących. Jednakże maszyna posiada, jak każda, swoje wady. Zniszczenie jednej nogi sprawi, że maszyna upadnie i najprawdopodobniej eksploduje, a sam pancerz maszyny do najwytrzymalszych nie należy. Taki koszt masowej produkcji.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Avatar Vader0PL
AT-OI
Kolejna maszyna o dwóch kończynach Sojuszu. Tym razem została ona w całości przygotowana do patrolowania zajętych terenów. Dzięki temu ta jednoosobowa maszyna posiada cztery reflektory i dwa ramiona, które kończą się trzema lekkimi działkami laserowymi. Dzięki zainstalowaniu ramion maszyna może przypominać mecha, jednakże Sojusz zrezygnował ze zmian nazw i pozostał przy AT. Oprócz tego, posiada dość podobne wady i zalety co AT-OU. Zniszczenie jednej nogi, niszczy całą maszynę, która nie może utrzymać równowagi, pancerz nie jest zbyt wytrzymały, ale nadrabia to masową produkcją, siłą ognia i prędkością bojową, która umożliwia pościg wolniejszych maszyn Gretisu.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Sugestie, czyli temat organizacyjny

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku