Jednostki:DW

Temat edytowany przez Angel_Kubixarius - 4 lutego 2019, 19:49

Avatar
SiMmoNneRr
Upadli Celestianie


Upadli Rycerze

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 800 szt. złota, 5 szt. stali, 5 szt. żywności / 50 żołnierzy

Upadli wyszkoleni wojowie z półwyspu. Nie znają pojęcia strachu, stworzeni są aby walczyć swoją stalą, ale i sercem.

Uzbrojenie:
Każdy Upadły Rycerz posiada kilka wyróżniających ich cech. Przede wszystkim mają bardzo efektowne i ostre miecze jednoręczne o długości ostrza około dwóch i pół łokcia z wyrytymi zdobieniami, wykowane przez najlepszych kowali i wzmacniane, a także duży puklerz o kilku warstwach mogący ukryć spokojnie ich tors. Poza nimi wyposażeni są w krótkie stalowe sztylety schowane za pasem na prawym biodrze.
Ich pancerz to lekka pełna rycerska zbroja płytowa. Na głowach noszą zamknięte hełmy z ostrymi, spiczastymi kolcami zamkniętymi w okręgu. Ich plecy i złożone skrzydła okrywają szkarłatne peleryny.

Upadli Włócznicy

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 700 szt. złota, 5 szt. stali, 5 szt. żywności / 50 żołnierzy

Jest to podstawa wojsk Upadłych. Dosyć efektywni piechociarze o lekkim uzbrojeniu. Stanowią pierwszą linię frontu podczas natarcia i obrony.

Uzbrojenie:
W przeciwieństwie do rycerzy - nie mają tarcz, za to dwumetrowe, lekkie włócznie o mocno zaostrzonych grotach idealnych do pchnięć. Włócznie bez problemu nadają się do rzucania, a kształt grotu ułatwia ich wyciąganie z ciał, ziemi. Poza włóczniami wyposażeni są w zdobione szable o długości półtora łokcia. Są one zaostrzone z jednej strony. Siedzą one przeważnie ze strony lewego biodra w skórzanej pochwie.
Mają niepełne pancerze płytowe - nagolennice, buty i rękawice, a także napierśnik i naramienniki. Resztę uzbrojenia tworzy kolczuga, a gdzie nie gdzie grube, utwardzane skóry. Swoje mniej reprezentacyjne uzbrojenie ukrywają pod biało-niebieską szatą przeszytą grubym kołnierzem i pasem zbroi, symbolizującą dawną czystość. Gruby, jasny kaptur zakrywa cieniem kolczą osłonę głowy.

Czarni Tarczownicy

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 800 szt. Złota, 10 szt. stali, 10 szt. żywności /25 żołnierzy

Jednostkę Tarczowników tworzą najwięksi bydlacy z szeregów Upadłych Celestian. Cechują się tym, że dość często chowają swe ogromne, czarne skrzydła. Są to wojowie, którzy częściej walczą tarczą, niż swoim P O T Ę Ż N Y M ostrzem.

Uzbrojenie:
Ich podstawową bronią jest tarcza - ciężka, twarda, mocna, i przede wszystkim duża, jej długość to ok. 180 centymetrów. Większość wojowników może się za nią ukryć spokojnie, ale Tarczownicy muszą przykucać lub pochylać się by w pełni zasłonić swe ciało. Szerokość tarczy to ok. 100 centymetrów. Poza osłanianiem sibie i pobratyńców, tarcza przydaje się do mocnego uderzania, popychania czy szarżowania na przeciwnika. Ich drugą bronią jest noszony przeważnie na plecach długi, gruby miecz, zaostrzony z obu stron, którego długość wynosi ok. 4 łokcie. Mimo swej wagi i rozmiarów, jest to miecz jednoręczny, świetny do cięć i pchnięć.
Tarczownicy noszą ciężką pełną zbroję płytową nałożoną na skórzane okrycia m. in. na zarękawiu czy pod napierśnikiem, czasem zdobione stalowymi płytkami. Na swoich głowach noszą zamykane hełmy - przyłbice z ostrym grzebieniem na grzbiecie dzwonu.

Ciężkozbrojni

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 1250 szt. złota. 15 szt. stali, 5 szt. żywności /25 żołnierzy

Ciężkozbrojni to jedni z najbardziej elitarnych jednostek Upadłych Celestian. To specjalnie wyszkoleni komandosi, dla których ich stalowy, ciężki pancerz, waży tyle, co zwykłe ubrania.

Uzbrojenie:
Dumą każdego ciężkozbrojnego jest jego miecz. To długi na trzy łokcie, gruby, ciężki i ostry miecz jednoręczny. Idealny do cięć. Ciężkozbrojni najczęściej starają się nim zmiażdżyć czaszkę przeciwnika.
Sami noszą specjalnie utwardzany, wielki pancerz. To pełna zbroja płytowa z wyrytymi zdobieniami. Pancerz, pomimo swej masy i wielkości nie utrudnia w zadawaniu ciosów.

Czarni Paladyni

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 1350 szt. złota, 15 szt. stali, 5 szt. pożywienia, 5 szt. many / 25 żołnierzy

Jednostka pośrednia między dystansową, a do walki w zwarciu, z dużym naciskiem na to drugie. Są to żołnierze podobni do Ciężkozbrojnych, jednak nieco gorzej uzbrojonych, za to władający magią cienia.

Uzbrojenie:
Mają oni miecze podobne do tych Ciężkozbrojnych, jednak są o dwie stopy dłuższe i nasączone są magią dla większej wytrzymałości.
Noszą zbroje płytowe nieco lżejsze od tych Ciężkozbrojnych, jednak ciągle wysokiej jakości. Noszą czarne peleryny, których kaptury zasłaniają ich głowy zabezpieczone przyłbicami.

Arcymag Upadłości

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 4500 szt. złota, 5 szt. stali, 10 szt. many / 10 Arcymagów

Są to Celestianie najbardziej nieczyści ze wszystkich Upadłych. To arcymistrzowie magii chaosu, a także użytkownicy drogi błyskawic. To potężni przeciwnicy, którzy swoim chaosem mogą nawrócić innych na stronę ciemności...

Uzbrojenie:
Jedyną bronią do walki, poza magią, jest dla nich długi na 165 cm miecz dwuręczny zaklęty magią. Poza tym mają jeszcze krótkie sztylety za pasami służące raczej do ostatecznej obrony.
Ich pancerz to pancerz z utwardzanej skóry, jedynie napierśnik, rękawice nagolennice zawierają elementy zbroi płytowych lub kolczugi. Na głowach noszą niewielkie szyszaki. Cali okryci są czarnymi szatami aż po stopy.
Dusza Miecza

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 9000 szt. złota, 5 szt. stali, 50 szt. many, 75 szt. czarnej many, 5 szt. żywności / 10 wojowników

Specjalna jednostka najemników szkolona przez najlepszych mistrzów. Mają specjalnie hartowane ciała, odporne na groty strzał i ostrza mieczy. To wojownicy walczący zarówno z bliska jak i daleka. Posługują się doskonale błyskawicami i w niskim stopniu chaosem. Są jednak wyczuleni na magię...

Uzbrojenie:
Noszą przy sobie dwa długie miecze, jeden długi na cztery łokcie, drugi na trzy. Umieją oni rzucać nimi jak bumerangami.
Nie noszą oni pancerza, gdyż jest im on zbędny. Zakładają jedynie czarno-białe szaty.

Szary Anioł

Zdjęcie użytkownika SiMmoNneRr w temacie Jednostki:DW

Koszt: 2000 szt. złota, 5 szt. żelaza / 10 Szpiegów

Są to specjalni agenci wywiadu, którzy mają skrzydła nie czarne, nie białe, a szare. Pod różnym kątem przybierają one jednak inną barwę, przez co przeważnie przypominają białe.

Uzbrojenie:
Na swojej szacie anioł ma wiele broni, m. in. sztylety na jej spodniej części, nożyki pod naramiennikami i może kilka innych...
Ciała swe okrywają jasnobrązowymi i zielonymi szatami. Te zaś okrywają dużymi naramiennikami i pasami. Pod szatą noszą kolczy pancerz

Avatar korobov
Moderator
Dobra... Wszystko cacy... Wiewiur, wiesz, co robić.

Avatar wiewiur500kuba
Nie ja. Usuń mój temat, ceny tam są złe a ja już dawno moda straciłem, więc ten...

Avatar korobov
Moderator
Ale edytować możesz.

Avatar maxmaxi123
Miny Przeciw Tytanom
Są to wielkie miny. Ich działanie opiera się na dużym przycisku pośrodku. Kiedy tytan na niego nadepnie, wyzwala się gaz, którym posyła znajdujące się w minie, aby wytworzyły iskry stykając się przy obwodzie, gdzie jest skupisko prochu. Sam proch jest też w reszcie miny, jednak tam jest tego najwięcej, aby chociaż zapaść ziemię, kiedy tytany przez to nie zginą.

Avatar maxmaxi123
Prototyp : Rakieta
Początkowo są to tylko beczki wypełnione prochem z zapalnikiem, który znajduje się na ostrym czubku beczki. Chyba wiadomo, że przy kontakcie zapalnika z ziemią dojdzie do wybuchu. Są też specjalne wyrzutnie na gaz. W komplecie.

Avatar maxmaxi123
Panie korooob! Ma pan rzeczy do wyceny! I odpsi w Moskwie do zrobienia,.

Avatar korobov
Moderator
Więc tak...
Z rwcji dosyć eksperymentqlnej technologii mogę chyba pozwolić sobie, by 10 min kosztowało 1700 złota, 50 żelaza, 20 prochu, 30 drewna i musisz mieć jakiś oddzuał na tyle durny, by to postawić.
Rakiety
Primo, częste niewypały. Secundo, może wybuchnąć a wcześnie. Tertio, częste niewybuchy.
Za oddział wyrzutni musisz nieć za 12 wyrzutni 12k golda, 100 gazu, 50 drewna, 180 prochu i 60 żelqza. Koszt jednej rakiety to 40 złota, dwa gazu i 4 prochu. W wyrzutni jest dwadzieścia rakiet. Za zakupem masz rakiety gratis.

Avatar maxmaxi123
To w sumie z początku na być pojedyncza wyrzutnia. I raczej nic nie może tam wybuchnąć, bo jest odpalane na gaz. A jeżeli chodzi o miny, to póki co mam czas na postawienie.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku