Jednostki:DW

Temat edytowany przez Angel_Kubixarius - 4 lutego 2019, 19:49

Avatar bulorwas
korobov pisze:
Dobra Angel, wyceniłem długie łuki, na mrocnych panterach, T-Rexa, Mary i Gon. Czy może być?
gon mi nie pasuje, bo za tanie na potwory zdolne zamrażać, jeśli mam się wypowiedzieć.

Avatar korobov
Moderator
Sam mówiłeś, żę Angel... Jak ty mi pierdykniesz, to...

Avatar Rafael_Rexwent
Korobov, bez spiny. Ja teraz szykuję jednostkę, co będzie kosztować z 50k w złocie i z 1k w manie :)

Avatar bulorwas
korobov pisze:
Sam mówiłeś, żę Angel... Jak ty mi pierdykniesz, to...

To się ucieszysz. W ostatnim sezonie pierdyknąłeś sobie jednostkę włóczników 100 za 125 i 5 żywności, gdy moja najtańsza jednostka piechoty miała dokąldnie taką samą cenę jak teraz.

Avatar bulorwas
Rafael_Rexwent pisze:
Korobov, bez spiny. Ja teraz szykuję jednostkę, co będzie kosztować z 50k w złocie i z 1k w manie :)

Czyzby Arcyelementalista?

Avatar korobov
Moderator
Jak tak, to szykuję odpowiedź.... Z resztą w zeszłym sezonie lojalność moich wojsk leżała i kwiczała. A teraz mają wyćwiczenie, pancerz i żołd.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Gon i mary - hajs w górę i git

Avatar korobov
Moderator
Dzięki.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Tak powiedzmy po ćwiartce ceny w górę xd

Avatar bulorwas
korobov pisze:
Jak tak, to szykuję odpowiedź.... Z resztą w zeszłym sezonie lojalność moich wojsk leżała i kwiczała. A teraz mają wyćwiczenie, pancerz i żołd.

I dlatego ja poszedłem w pęłne oddanie by móc cię zdusić dyscypliną i morale. Jak widać z końca sezonu po części mi się udało.

Avatar Rafael_Rexwent
bulorwas pisze:
Czyzby Arcyelementalista?

Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Jednostki:DW
Zignoruj piłkę i końcówkę. Skup się na samej zarąbistości i płonącym mieczu :V

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
To je anioł - aby to miec musialbys zrobic cos z czego zrezygnowałeś przez co nasz minusy w relacjach z celestianami.... zje**łeś xd

Avatar korobov
Moderator
Już zrobione.

Avatar Rafael_Rexwent
Angel_Kubixarius pisze:
To je anioł - aby to miec musialbys zrobic cos z czego zrezygnowałeś przez co nasz minusy w relacjach z celestianami.... zje**łeś xd

To jest Gryf jak już, a nie Anioł :V

Avatar bulorwas
Rafael_Rexwent pisze:
Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie Jednostki:DW
Zignoruj piłkę i końcówkę. Skup się na samej zarąbistości i płonącym mieczu :V

A to jest mój cel w związku z paktami i całym tym gównem:
youtu.be/tvIceGS41oc?t=6m53s

Avatar maxmaxi123
Chcę, aby Angel ocenił
Paradis
Nazwa: Piechota
Wygląd: Zwykły człowiek, ubrany w proste niebieskie ubranie
Umiejętności: Niezbyt dobrze wyszkolony, dobrze włada muszkietem.
Koszt: Tutaj mogę dać cenę. 100 za 100
Opis: Jest to zazwyczaj mięso armatnie, które ma powstrzymywać tytany w razie odwrotu.

Nazwa: Zwiadowcy
Wygląd: Niebieskie mundury, z zieloną peleryną,na której są Skrzydła Wolności, ich symbol
Umiejętności: Potrafią używać sprzętu do trójwymiarowego manewru(jest to proste urządzenie z linkami, oraz gazem jako napędKażda poniższa jednostka posiadająca zieloną peleryne ze znakiem posiada ten sprzęt i potrafi z tego korzystać), potrafią też biegle używać dwóch mieczy, do przecinania karków tytanów
Koszt:
Opis: Są to jednostki typowo bojowe, służące do wojny ofensywnej

Nazwa: Obrońcy
Wygląd: Podobnie jak Zwiadowcy, ale z jednym wyjątkiem. Na ich pelerynach powiewa Miecz Sprawiedliwości
Umiejętności: Jednostki dobrze obeznane w walce w miastach, oraz małych wioskach. Wyposażenie to samo co Zwiadowców.
Koszt:
Opis: Jednostki te bronią niewielkich wioseczek poza murami, Służą też do ewakuacji mieszkańców, w razie zawalenia murów.

Nazwa: Gazodziało
Wygląd: Wygląda jak armata, ale z tyłu ma przytwierdzoną butlę z gazem
Umiejętności: Potrafi wystrzelić ważące do 200 kg pociski z mocą 150 km/h.
Koszt:
Opis: Są to działa w głównej mierze ulokowane na murach. Służą do odpędzania tytanów.

Nazwa: Trójwymiarowe konie
Wygląd: Jeździec jak Zwiadowca, ale na ich plecach widnieją Sandały Pośpiechu. Do konia są przyczepione butle z gazem, którymi można lekko manewrować, do końskich juków są przytwierdzone bomby
Umiejętności: Konie są bardzo spokojne. Jeździec natomiast wykazuje się wielkim refleksem, oraz potrafi dobrze manewrować koniem w lesie
Koszt:
Opis: Jednostki te służą głównie jako kurierzy, ewentualnie mogą zrzucać bomby

Nazwa:Grenadierzy
Wygląd: Jak Zwiadowcy, ale z Prochem Postępu na plecach. Posiadają torby z dużą ilością ładunków wybuchowych
Umiejętności: Potrafią rzucić daleko, w zawodach w pchnięciu kulą, każdy z nich rzuciłby na odległość 50 m taką kulę(kiedy to rekord polski wynosi bodajże 21,5 m), więc granaty to dla nich piórko. Potarfią dobrze oszacować odległość od wroga
Koszt:
Opis: Jednostki dobre do zasadzek, ewentualnie do obrony na murach

Nazwa: Gazownicy
Wygląd: Typowy, ale posiadają maski przeciw gazowe, oraz znak na pelerynie to Gaz Zwycięstwa
Umiejętności: Znają się na chemii jak mało kto. Maja na wyposażeniu na razie tylko gaz dymny
Koszt:
Opis: Jednostki dobre, aby pomóc w ucieczce, ewentualnie pomóc w zasadzce

Nazwa: Trójwymiarowa Armata
Wygląd: Ot zwykła armata, ALE z jednym wyjątkiem. Otóż posiada ona na tyłach butle z gazem, ale do przemieszczania się. Tak. To mobilna armata. Posiada na wyposażeniu dwóch ludzi z Działem Szybkości.
Umiejętności: Zwykła armata. Jej koordynatorzy potrafią dobrze nią sterować, oraz też sterować w pośpiechu. Zazwyczaj jeden steruje, a drugi namierza i strzela. Posiadają natomiast lekkie kule, aby nie być zbytnio obciążonym
Koszt:
Opis: Dobre do zasadzek, ewentualnie zwrócenia na siebie uwagi tytana

Nazwa: Przyczajeni
Wygląd: Zwiadowca, z Maską Kamuflażu na plecach
Umiejętności: Dobrze potrafią kryć się w lasach, są bardzo cierpliwi, stosują specjalne maści, aby tytany ich nie wykryli, posiadają specjalnie cichszy, ale i też, jest przez na krótszy zasięg. Posiadają też flarę, którą mają wystrzelić jak dostrzegą niebezpieczeństwo.
Koszt:
Opis: Głównie zbieranie informacji o tytanach, ewentualnie jako stały zwiad

Nazwa:Wilcze doły
Wygląd: Ot głęboki dół w ziemi
Umiejętności: Głębokie umiejętności.
Koszt: Głęboki
Opis: Są zazwyczaj ustawiane pod murami, czasami też gdzie indziej. Najczęściej tytany z dołów są transportowane, w celach badań.

Połowy z tego nie wykorzystam, a po odpowiednich badaniach będzie tego więcej <3

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Br miałeś tą jednostkę i zje**łeś.... to moze lepiej leć w ulka tj księżycową alternatywę....

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Rafael_Rexwent pisze:
To jest Gryf jak już, a nie Anioł :V

Pierwsza zasada wszystkich pbf'ów na jeja - admin ma zawsze racje
A to wygląda bardziej na anioła... ty gryfa stary nie widziałeś xd

Avatar bulorwas
Angel_Kubixarius pisze:
Br miałeś tą jednostkę i zje**łeś.... to moze lepiej leć w ulka tj księżycową alternatywę....

On tam dalej na dnie morza siedzi. Trzeba go tylko wykopać i dać Septusa xD

Avatar Rafael_Rexwent
Angel_Kubixarius pisze:
Pierwsza zasada wszystkich pbf'ów na jeja - admin ma zawsze racje
A to wygląda bardziej na anioła... ty gryfa stary nie widziałeś xd

A teraz cię załatwię dziadu :V
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Jednostki:DW

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Ziomuß to nie przejdzie

Avatar wiewiur500kuba
// Angeliku, ocenisz? <3 //
Nazwa: Magobójcy
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Ludzie z czarnymi szatami.
Umiejętności: umieją walczyć mieczami, oraz strzelać z łuków.
Koszt: Magobójcy 100 za 750 złota 10 żywności i 20 many
Opis:
Wychodzą na front, odziani w zwykła zbroję, oraz w magiczne ostrza. Ostrza wojownik może przyzwać w dowolnym momencie do swojej ręki. Mają kołczan z nieograniczoną liczbą strzał, oraz najzwyklejszy w świecie łuk, zrobiony z magii.

Nazwa: Mag Ognia.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Człowiek w czerwonych szatach.
Umiejętności: Magia ognia.
Koszt:
Płomień zagłady 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Spirala pożogi 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Ukrop Inferno 1 za 10k, 10 żywności i 250 many
Opis:
Dzielą się na trzy stopnie zaawansowania.
1. Stopień, są to magowie, którzy opanowali tę magię na poziomie podstawowym. Głównie siedzą z tyłu i strzelają do wroga kulami ognistymi, bądź czymkolwiek innym, które ma za zadanie jakoś tam go poranić.
2. Stopień. Są to już nieco groźniejsi magowie, ale dalej nie potrafią rozwalić armii wroga pierdnięciem. Zdarzy im się gdzieś tam walnąć jakimś niewielkim meteorytem, odziani są w zbroje z ognia, które mają za zadanie niszczyć TYLKO strzał lecące w ich kierunku.
3. Noszą oni zbroję w pełni wykonaną z ognia, która ich nie rani. Taka zbroja, może spokojnie sprawić, że miecz którym wróg się zamachnął stopnieje. Zasypują wroga deszczem meteorów, bądź wystrzeliwują dosłowne może płomieni.

Nazwa: Mag powietrza.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Człowiek w zwiewnych białych szatach.
Umiejętności:
Koszt:
Wiatrołapy 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Władcy Wichrów 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Oko cyklonu 1 za 10k, 10 żywności i 250 many
Opis:
Tak jak mag ognia, ten też dzieli się na 3 stopnie zaawansowania.
1. Stopień. Tutaj służą oni głównie jako wsparcie na froncie. Najprościej, jeśli wróg wystrzeli bełty, bądź strzały, albo unoszą te strzał nad ziemię. Ewentualnie, jeśli uznają, że tak będzie łatwiej to tworzą powietrzną barierę, zatrzymującą wszelkie pociski.
2. Stopień. Ci już trochę groźniejsi, gdyż umieją zranić przeciwnika! Otóż zamiast pociski zatrzymywać, sprawiają, że zwracają się one przeciw tym którzy je wystrzelili.
3. Stopień. Można rzec, że trzech magów na tym stopniu zaawansowania, potrafi pogromić całe legiony. Tworzą wewnątrz armii wroga trąby powietrzne, wysysają im powietrze potrzebne do życia, tworzą wokół siebie sfery powietrza, które sprawiają, że bełty, bądź strzały lecą wysoko do góry. Sprawiają, że przeciwnik, który zamachnął się mieczem odlatuje d góry w niebyt.

Nazwa: Magowie ziemi
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Ludzie w brązowych sztach.
Umiejętności: Magia Ziemi
Koszt: Dupa, nie umiem.
Mag Ziemi 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Terrarexus 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Ultimate Terrarexus 1 za 10k, 10 żywności i 250 many
Opis:
1. Stopień. Także służą jako wojska wsparcia. Od czasu do czasu zaatakują wroga jakimiś głazami, nic więcej.
2. Stopień. Dalej są jako wsparcie. Potrafią sprawić, żeby ziemie przed oddziałem wroga, bądź sojusznika podniosła się chroniąc przed strzałami. Od czasu do czasu, zrobią jakieś dziury w ziemi czy coś, by uprzykrzyć wrogowi życie.
3 Stopień. Dalej są jako wsparcie. Robią to co stopień 1, bądź drugi, ale na większą skalę. sprawiają, że zatrzęsie się ziemia, na wroga spadnie deszcz głazów, bądź zwyczajnie oponent zniknie pod ziemią, na wieki wieków.

Nazwa: Magowie Burzy.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Szaty w kolorze granatowym.
Umiejętności: Magia elektryczności, czy coś podobnego, 2 stopień umiejętność walki wręcz.
Koszt: Dupa, nie umiem.
Pan Piorunów 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Nienaruszalni 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Jeźdźcy błyskawic 1 za 10k, 10 żywności i 250 many
Opis:
1. stopień. Jak każdy inny mag początkujący, oni także nie maszerują w pierwszym szeregu. Zsyłają na wroga pioruny, ciskają z rąk elektrycznością.
2 stopień. Ci za to maszerują w 1-szym szeregu. Uzbrojeni w zbroje pokryte elektrycznością, oraz miecze świetln... to jest elektryczne. Co tu więcej pisać? Kiedy broń przeciwnika dotknie zbroi, właściciel broni zostaje porażony prądem. Miecze potrafią przeciąć większość rzeczy. Żeby nie było, że są oni jednoosobową armią. Magia na zbroi, jak i miecz mogą się wyczerpać. Kiedy tak się stanie, mag jest praktycznie martwy, gdyż nie ma on nic więcej. Jeśli wyczerpie mu się magia, znika zaklęta zbroja i broń.
3 Stopień- Ci to dopiero mogą zmieść wroga. Głównie szybują nad ziemią, pokryci wyładowaniami elektrycznymi, które tak jakby budują ich ciało. Ci magowie stali się praktycznie jednością z elektrycznością. Unoszą się nad ziemią, w rękach dzierżą elektryczne kule, gotowe do wystrzału. Każdy cios, bądź strzał niszczy piorun, który automatycznie wylatuje z ich ciała i niszczy niepożądany obiekt. Niestety ich zakup jest głównie jednorazowy, gdyż po każdej walce padają martwi, niezależnie jak wielkie odnieśli zwycięstwo.


Nazwa: Magowie lodu
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Ludzie w zwykłych zbrojach, 3 stopień ma szaty.
Umiejętności: Magia lodu, oraz postawy szermierki
Koszt: Dupa, nie umiem.
Lodowi Gwardziści 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Paladyni Lodowego Ostrza 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Wieczna zamieć 1 za 10k, 10 żywności i 250 many
Opis:
1 Stopień. Otóż, tyle tutaj jednostek walczących w pierwszej linii, że przydałoby się coś taniego na pierwszą. Ci magowie zostali do tego szkoleni. Są oni wyposażeni w lodowe ostrza, oraz zbroje pokryte grubą warstwą lodu. Zostały zaklęte tak, by nie ciążyć wojownikowi. Idą w pierwszym szeregu jako najzwyklejsi w świecie wojownicy. Złamie im się jedno ostrze? Zrobią sobie następne, to żadem kłopot!
2 Stopień. Są to trochę bardziej doświadczeni magowie stopnia pierwszego. Doświadczeni mniej więcej w boju. Dalej są wyposażeni w tarcze, oraz zbroje, ale oni używają też magii lodu. Strzelają we wroga soplami lodu, zamrażają im nogi, i inne rzeczy, które nie są jakoś wykańczające, a mogą pomóc.
3 Stopień. Jak zawsze, będzie to złodupiec. Nie mają oni zbroi, gdyż całe swe życie poświęcili na naukę magii. Głównie używają jednego potężnego zaklęcia, chyba, że dostaną rozkaz użycia innego. Jeśli będę musieli działać tak jak zawsze, to tworzą oni potężną burzę śnieżną. Oni sami są jej centrum i powoli zamarzają. Kiedy tak cali pokryją się lodem, ich ciało eksploduje odłamkami lodu.

Nazwa: Magowie wody.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Człowiek w niebieskich szatach
Umiejętności: Magia wody
Koszt:
Mag Wody 20 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Opis:
Oni mają służyć jako uzupełnienie magów lodu. Stoją najbardziej z tyłu i w razie potrzeby biorą wodę z beczek, które będą mieli obok siebie i posyłają ją w okolice magów lodu, by ci mogli ją wykorzystać.

Nazwa: Golem
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Jednostki:DW
Umiejętności: Wolę dać w opisie :V
Koszt:
Golem 10 za 1000 złota, 50 kamienia i 50 many
Opis:
Golem jak to golem, ciężki, duży z kamieni. Jedyne co go wyróżnia, to to, że umie skakać na bardzo durze odległości, a lądowanie na ziemi powoduje całkiem spory wstrząs. Jeśli walnie swoimi pięściami w ziemię, wywoła całkiem niezłą falę uderzeniową. Głównie służą do szturmó na zamki, czy inne budowle ze względu na swoją moc destrukcji i fakt, że strzał niewiele mu zrobią.

Nazwa: Wielka Forteca Ostatecznej Zagłady.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd:Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Jednostki:DW
Umiejętności: Tutaj wolę polecieć w opis :V
Koszt:
Wielka Forteca Ostatecznej Zagłady.1 za 100k złota, 600 kamienia, 200 stali, 5000 many
Opis:
Posiada w cholerę dużo dział magicznych. Gdzieś tam w środku są miejsca gdzie zasiadają magowie, umiejący różnego rodzaju magię. Może to ciskać ogniem, zrzucać meteoryty na wrogów, zalewać pole bitwy, po czym lodowi magowie ją zamrożą. Mogą spadać głazy, które uwiężą oponenta w wiecznej pułapce, gdzieś na pustkowiu odciętych od wszelkiego rodzaju pomocy. Promień z czystej magii, wyczyszcza wszystko co ma na swojej drodze. Magowie burzy mogą zasypać wroga wyładowaniami elektrycznymi. Magowie powietrza stoją przy krańcach i sprawiają, że strzały, bełty czy cokolwiek innego nawet jej nie draśnie. W chwilach kryzysu, wykorzystywana jest jako druga stolica. W razie gdyby stolica była oblegana, wszyscy mieszkańcy wchodzą na nią i uciekają.

Nazwa: Katapulta
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Jak katapulta.
Umiejętności: Umie miotać głazami.
Koszt:
Katapulta 25 za 500 złota, 40 drewna, 20 stali, 30 kamienia, 50 many
Opis:
Może trochę prymitywna jednostka oblężnicza, ale jednak głazy nie są jakieś zwykłe. Drewno katapulty zostało zaklęte tak, że nic go nie zniszczy. Oczywiście po pewnym czasie zaklęcia ochronne wygasną, ale na kilka wystrzałów wystarczą. Katapulta miota ognistymi głazami, głazami, które po pewnym czasie wystrzelą soplami lodu. Wodniste twarde bańki, które eksplodują wodą na terenie wroga, po czym magowie lodu zamrażają wodę.

Nazwa: Magowie światła.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Ludzie w różowych szatatch
Umiejętności: Może i magia światła, to zbyt wiele, głównie leczą.
Koszt: Dupa, nie umiem.
Niosący światło 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
świetlne bicze 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Władcy żywota 1 za 10k, 50 żywności, 300 many
Opis:
1.ludzie ci na froncie leczą rannych. Niby nic takiego, ale może jakoś ograniczą straty?
2. Dalej leczą, ale umieją się też bronić. Potrafią wystrzelić śmiercionośny promień światła.
3. Ci to już w ogóle skarb kraju. Potrafią wskrzeszać zmarłych, sprawić, że znowu zawitają do świata żywych.

Nazwa: Wir wodny
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Są to magowie na łodziach rybackich, wyglądający jak przeciętny człowiek.
Umiejętności: Magia wody.
Koszt:
Wir wodny 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Opis:
Wodne granice trzeba jakoś bronić. Pierwszą linią obrony jest właśnie ta jednostka. Gdzieś na morzu, siedzą w łodzi i wypatrują zagrożeń. Jeśli takowe znajdą w postaci statku, tworzą pod nim wir wodny, który ma roznieść okręt na drzazgi. Oczywiście nie siedzą cały czas na morzu. Kiedy przypłyną do nich ich zmiennicy, ci płyną do lądu, a zmiennicy pilnują granic. Oczywiście zmiennicy to też ta jednostka, tak piszę, żeby nie było.

Nazwa: Magiczni łucznicy
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Są to ludzie w sztach i kapturach, przystosowanych do terenu.
Umiejętności: Umieją strzelać z łuków.
koszt:dupa: nie umiem.
Magiczni łucznicy 2000 złota 10 żywności i 50 many
Strzała śmierci 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Mistrzowie pola bitwy 1 za 10k, 10 żywności i 250 many
Opis:
1.posiadają kołczan ze specjalnie zaklętymi strzałami. Otóż, to strzał nigdy nie chybią celu. Haczyk jest jeden:strzały są dwie, jedne lecą tam gdzie łucznik patrzył się w momencie strzału, inne lecą tam, gdzie się obecnie patrzy.
2. Drobna zmiana, ale jednak wpłynie chyba na koszt. Otóż ich strzały na dodatek przebiją się przez niewielkie przeszkody, może to być drzewo, j może to być druga osoba.
3. Ich strzały przebiją się przez praktycznie wszystko. Na dodatek, mogą płonąć, w okół nich mogą lecieć mniejsze strzał wirujące dookoła tej jednej. Strzały mogą też wybuchać, zamienić w się międzyczasie w jakiś głaz, kulę ognistą.


Nazwa: Łośmiorniczek
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Jednostki:DW
Umiejętności: To co umie Kraken :V
Koszt:
Kraken 1 za 100k złota, 300 żywności i 500 many.
Opis:
Stworzony dzięki magom przywołania, zwierz na ich usługi. Kiedy wiry wodne zawiodą, statki muszą pokonać to monstrum. Na zdjęciu widać krakena i jakiś stateczek dla skali. Umie on też wpływać na umysły żeglarzy sprawiać żeby wpływali w skały. W ostateczności wynurzy się z wody i będzie się na niej unosił. Potrafi też wtedy uderzyć mocnym strumieniem wody, z macek, bądź pyska. Często zdarzy mu się przytulić jakiś stateczek. Bywa zawiedziony, kiedy ten zniszczy się w jego przyjaznych mackach. Ogólnie, to jest milutki i potulny ^^

Nazwa: Wodna forteca
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Jednostki:DW
Umiejętności: Znajdują się tam magowie lodu i wody
Koszt:
Wodna forteca 1 za 100k złota, 200 kamienia, 100 stali, 1500 many
Opis:
Jeśli ktoś przeżył do tego momentu, to jest niezwykle wytrwały, a jego sił zmalały. Magowie wody i lodu, na wszelkie sposoby próbują uprzykrzać życie przeciwnikowi. W tym czasie pozostali magowie szykują pewne zaklęcie...

Nazwa: Wielka paszcza
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Podczas wypowiadania zaklęcia, niektórzy magowie są porywani przez wodę, jako ofiara dla wody. Kiedy zniknie coś koło połowa, to z woda staje się czymś, co pozostali ochrzcili Wielką paszczą. Ot woda formuje się w wielką paszczę, która pochłania flotę wroga. Zazwyczaj koło połowę
Umiejętności:
Koszt:
Wielka paszcza 1 za 5000 złota, 1000 many
Opis:
Wystarczy opis :v
//Zapraszm na hejty. Niekiedy opis jest tak zrobiony, że nic tylko strzelić sobie kulkę w łeb :v //

Nazwa: Zwiadowcy.
Frakcja: Księstwo Czarnej Róży.
Wygląd: Ludzie w fioletowych szatach.
Umiejętności: Umiejętności "psychiczne".
Koszt: Dupa, nie umiem.
1. Wzrok magii 10 za 2000 złota 10 żywności 50 many
2. Talizman wizji 5 za 5000 złota 20 żywności 100 many
3. Oko starki 1 za 10k złota 10 żywności 250 many
Opis:
1. Cóż, Ci magowie mają służyć głównie jako zwiad, mają dostarczyć informacji o armii wroga. Póki co, oni jedyne co potrafią powiedzieć, to jak liczebna będzie armia wroga. Przeciwnik ma katapultę, 50 jazdy i 100 strzelców? Magowie powiedzą, że przeciw nam stanie 151 jednostek. Jak to robią? Zamykają się w zacisznym miejscu i puszczają swój umysł przed siebie. Oczywiście, często może się zdążyć tak, że umysł nie wróci, a sam mag zostanie w takiej pozycji do końca świata... bądź aż ktoś go nie spali, poćwiartuje, czy zrobi cokolwiek innego.
2. Tutaj też istnieje ryzyko, że umysł nie wróci, a co za tym idzie mag nie zda raportu. Oni za to, potrafią nieco dokładniej określić liczbę danych jednostek, ale nie podadzą idealnej nazwy. Wróg ma katapultę, taran i 2 balisty. Do tego 10 tarczowników, 30 mieczników. Magowie powiedzą, że maszyn oblężniczych jest koło 5, może 6, dodadzą jeszcze, że piechoty jest od 30, do 50.
3. Tym tutaj, to umysł wracają strasznie rzadko, ale informacje to oni mają niezwykle przydatne. Potrafią podać perfekcyjną liczbę wrogich jednostek, jak się im poszczęści, co jest strasznie rzadkie, podadzą jeszcze mniej więcej strategię oponenta.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Bulwa plz xd

Avatar Kuba1001
Ch** ku*wa więcej jednostek!

Avatar bulorwas
Angel_Kubixarius pisze:
Bulwa plz xd

Ok. bo mi się spać nie chce

Avatar maxmaxi123
bulorwas pisze:
Ok. bo mi się spać nie chce

Że wycena?!

Avatar bulorwas
Jestem poje**aym sku*wysynem lubiącym robic wyceny. Jak juz mówiłem żydowskie korzenie.

Avatar maxmaxi123
Jeżeli chodzi o mnie, przyjmę tylko ceny Angela.

Avatar wiewiur500kuba
Powodzenia w wycenie :v Wątpię żeby było tam coś taniego i dobrego ;-; Znaczy u mnie :v

Avatar bulorwas
wiewiur500kuba pisze:
Powodzenia w wycenie :v Wątpię żeby było tam coś taniego i dobrego ;-; Znaczy u mnie :v

Magowie to głównie cena w Manie. Masz Magobójców dość tanich.

Avatar wiewiur500kuba
Niby tak, ale w porównaniu do innych jednostek, to nic innego jak mięso armatnie xD Kiedy mogę się spodziewać wyceny?

Avatar bulorwas
15-20 minut. 30 max

Avatar bulorwas
Księstwo czarnej róży.
Piechota
Magobójcy 100 za 750 złota 10 żywności i 20 many
*Jednostka nie posiada jakiegoś specjalnego wyszkolenia. Najzwyklej Ranger.

Magowie
Płomień zagłady 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Spirala pożogi 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Ukrop Inferno 1 za 10k, 10 żywności i 250 many

Wiatrołapy 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Władcy Wichrów 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Oko cyklonu 1 za 10k, 10 żywności i 250 many

Mag Ziemi 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Terrarexus 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Ultimate Terrarexus 1 za 10k, 10 żywności i 250 many

Pan Piorunów 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Nienaruszalni 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Jeźdźcy błyskawic 1 za 10k, 10 żywności i 250 many

Lodowi Gwardziści 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Paladyni Lodowego Ostrza 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Wieczna zamieć 1 za 10k, 10 żywności i 250 many

Niosący światło 10 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
świetlne bicze 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Władcy żywota 1 za 10k, 50 żywności, 300 many


Mag Wody 20 za 2000 złota 10 żywności i 50 many
Wir wodny 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many

Magiczni łucznicy 2000 złota 10 żywności i 50 many
Strzała śmierci 5 za 5000 złota, 20 żywności i 100 many
Mistrzowie pola bitwy 1 za 10k, 10 żywności i 250 many

Potwory
Golem 10 za 1000 złota, 50 kamienia i 50 many
Kraken 1 za 100k złota, 300 żywności i 500 many.

Budynki
Wielka Forteca Ostatecznej Zagłady.1 za 100k złota, 600 kamienia, 200 stali, 5000 many
Wodna forteca 1 za 100k złota, 200 kamienia, 100 stali, 1500 many

Machiny
Katapulta 25 za 500 złota, 40 drewna, 20 stali, 30 kamienia, 50 many

Zaklęcia Jednorazowe
Wielka paszcza 1 za 5000 złota, 1000 many

Avatar bulorwas
Od razu mówię że nie jestem pewien co do ilości many.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Bulo Jezus respił się 3 dni, wskrzesił Łazarza od ręki... so obniż cenę do jakiejś wykonalnej... po za tym wskrzeszenie pojedynczej jednostki takowym i musi to być jednostka żywa to nie jakiś op

Avatar wiewiur500kuba
Wsunie to tego gościa od wskrzeszania chciał Angel :v Ja bym dał tylko uzdrowicieli ;-; Co do cen, to poczekam na zdanie Angela, bo mi jest to obojętne; ;-;

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Reszta brzmi dobrze xd

Avatar wiewiur500kuba
Patrząc na mój przychód wszystkiego, to jak z tym będzie? W miarę tanio, czy w miarę drogo? ;-;

Avatar wiewiur500kuba
Koszty mam skopiować i dać do swoich jednostek, czy może to tak zostać? Znaczy wiesz, w tym poście bulorwasa.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Normalnie nie za tanio bo stal nie za drogo bo mana xd

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
To juź jak chcecie xd

Avatar wiewiur500kuba
Tak patrzę i magowie światła zostali bez wyceny :v

Avatar wiewiur500kuba
Dzisiaj później dodam jeszcze jakieś jednostki :v W tym stolicę ;-;

Avatar bulorwas
Stolica to nie jednostka. Te kolejne jednostki to se już sam wyceniaj.

Avatar Rafael_Rexwent
Nazwa: Mamoru – Klan Nieustępliwej Obrony
Frakcja:  Cesarstwo Kwiatu Lotosu
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Jednostki:DW
Wygląd Kenshina
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Jednostki:DW
Opis:
Jeśli Koumei to Władcy pola bitwy, to Mamoru powinni być nazywani Fundamentem Obrony. Nie ma na całym świecie. Powtarzam – NA CAŁYM ŚWIECIE równie potężnej jednostki defensywnej jak Ci niesamowici Samuraje. Ich podstawową zaletą jest to, że nigdy się nie poddają i potrafią pomimo otrzymania z pozoru śmiertelnych ran wstać, by chronić Cesarstwo, kompanów oraz wszystkich bliskich. Jednakże to co czyni Mamoru prawdziwym Filarem Defensywy to ich nadnaturalne zdolności nabyte poprzez niezwykle trudny, wymagający poświęcenia trening, wypełniony medytacjami i zgłębianiem tajemnych zapisków Cesarstwa. Co to za zdolności? Na pierwszy rzut oka Mamoru to pierdołowate wymoczki co to nie są godne miana Samurajów – ani katany, ani zbroi, tylko lekka szata, dziwna maska na twarz i rękawice. Cóż, pozory mylą.
Siła Mamoru to nie zdolności fizyczne, tylko duchowe. Mieszanka magii, elementalizmu oraz współdziałania z duchami przodków przemawiających przez ciało. Połączenie iście nieludzkie, dlatego Ci wojownicy to nie do końca ludzie. No dobrze, ale co takiego potrafią? Ano podstawą jest podobnie jak u Koumei – przyzwanie Kenshina. Jednakże miast przodka Mamoru przywołują legendarną istotę obdarzoną Mocą o jakiej inni mogą tylko pomarzyć. Wtedy też tworzą niejako doskonałą symbiozę, zmieniając swe ciało w pryzmat wzmacniający potęgę przyzwanego monstrum. A co takiego może ta potęga? Otóż przede wszystkim chronić. Rozgrzewka to zatrzymanie salwy z baterii dział lub katapult liczącej od pięćdziesięciu sztuk w górę. Jak jedna osoba może tego dokonać? Ano za pomocą Rąk Nieskończoności, czyli duchowym dłoniom wychodzącym wprost z ich serca i powstrzymujących nadlatujące pociski. Mało? Jakby trzeba było czegoś więcej to Mamoru potrafi wytworzyć magiczną kopułę energii mogącej zakryć obszar od sporej doliny do nawet regionu kopułą do kilkudziesięciu kilometrów średnicy. Jeszcze coś? Owszem, Mamoru jest zdolny zaatakować przeciwnika! Za pomocą legendarnej techniki Młota Gniewu potrafi zgnieść za jednym zamachem całą wrogą armię. Tak, tak, to musi boleć. Oczywiście na tym arsenał ruchów defensywnych tych nadludzkich wojowników się nie kończy, gdyż przy mniejszych bitwach po prostu chronią za pomocą różnych duchowych tarcz i osłon.

Avatar Kuba1001
Rafael, idź spać. Robisz dziwne jednostki, gdy jesteś zmęczony :V

Avatar Rafael_Rexwent
Kuba1001 pisze:
Rafael, idź spać. Robisz dziwne jednostki, gdy jesteś zmęczony :V

I w tym przypadku mam solidnego defa :V
1. "Mamoru" to po japońsku "Chronić/bronić", więc to nie jest akurat w tym przypadku nawiązanie do wiadomo czego.
2. Kenshin to... ni ma Gryfa, musi być to :)

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku