Planuję jeszcze trzy jednostki.
Gory
Podstawowa jednostka bitewna Drolliger. Gory to zwierzoludzie przypominający minotaury. Mierzą dwa metry i używają do walki dwuręcznych toporów. Jako pancerz służy im skórzany napierśnik wzmocniony metalową blachą. Dzięki toporom mogą zniszczyć tarcze wroga. Ich styl walki jest chaotyczny i dziki, a nienawiść przeciwko wszystkiemu co ludzkie służy im za siłę w czasie bitew.
Metagory
O dwadzieścia centrymentów wyższe od zwykłych gorów i nieco silniejsze. Bardziej doświadczeni w boju. Jako broni używają żelaznych dwumetrowych buzdyganów zakończonych metalowym kolcem. Sprawdza się w walce z kawalerią i opancerzonymi przeciwnikami.
Bestigory
Humanoidalne niedźwiedzie służący jako berserkerzy. Często porzucają jakikolwiek pancerz na rzecz upragnionego stanu berserkierskiego w którym ich pazury rozgrzewają się do czerwoności i pozwalają ciąć wrogów jak papier. Swoim niedźwiedzim rykiem mogą zmniejszać morale wroga.
Cegory
Słoniowate istoty będące ciężkozbrojną piechotą. Mierzą cztery metry wzrostu i jako broni używają kolczastych metalowych tarcz oraz długich halabard. Jednak nie muszą bo sama w sobie ich siła jest bronią. Mogą się mierzyć na równi z olbrzymami, gigantami czy minotaurami. Noszą pancerze płytowe.
Driady
Łuczniczki wyposażone w łuk, kołczan ze strzałami i skórzane zbroje. Tanie a zarazem niezawodne oddziały.
Cygory
Pół koń pół gor. Lekka jazda Drolliger nosząca skórzane pancerze z metalowymi blachami. Jako broni używają toporu jednoręcznego, tarczy i dziryt.
Megagory
Określenie ciężkozbrojnej jazdy nabiera nowego znaczenia. Mierzące pięć metrów ciężkie i potężne stworzenia okute w pełny pancerz płytowy i korzystające z dwuręcznego młota bojowego. Nic nie jest przeszkodzą kiedy jesteś metagorem.
Jaszczury
Banda niewielkich istot mierzących 1-1,5 m wzrostu. Uzbrojeni w tarcze i miecze z kości. Czyste mięso armatnie bez pancerza i wyrafinowanych umiejętności.