[Sezon I] Jednostki

Avatar Kuba1001
Danteł, ale o jaki event i gdzie chodzi? :V

Avatar maxmaxi123
Ale dobrego DLC? W sensie, że dobrego dla naszych państw.

Avatar Dark_Dante
I od dwa za dużo. A ty mi tu o DLC nie mów, bo za chwilę dasz nam zbroję dla konia, ale trzeba ci będzie zapłacić PayPalem.

Avatar maxmaxi123
Ewentualnie krwią naszych wrogów lub naszych jednostek.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Ech, nie dogodzisz...

Avatar CzarnyGoniec
Drzewko technologii całkiem możliwe, że niepotrzebnie pokomplikuje grę. Ja bym sobie odpuścił
ewentualnie jakieś podstawowe i mało znaczące badania

I mówię to z pełną świadomością tego, że moje państwo ma w KP, że jest "dobre w nowe technologię"

Avatar Angel_Kubixarius
j..ja bardzo lubię krasnoludy hehe... może jakos się dogadamy ? Ty nie lubisz drowów, nikt nie lubi drowów, może jakos to będzie xd

Avatar bulorwas
CzarnyGoniec pisze:
Drzewko technologii całkiem możliwe, że niepotrzebnie pokomplikuje grę. Ja bym sobie odpuścił
ewentualnie jakieś podstawowe i mało znaczące badania

I mówię to z pełną świadomością tego, że moje państwo ma w KP, że jest "dobre w nowe technologię"

Nie chodzi o drzewko, a raczej luźny system. Pozwoli to na ulepszanie statków by nie tonęły, czy robienie prymitywnych granatów ala rzymski ogień.

Avatar Dark_Dante
Kiedy statki i okręty z samego założenia mają nie tonąć.

Avatar Aronimus
bulorwas pisze:
Nie chodzi o drzewko, a raczej luźny system. Pozwoli to na ulepszanie statków by nie tonęły, czy robienie prymitywnych granatów ala rzymski ogień.


Jestem osobiście troszkę rozdarty. Z jednej strony zrobienie jakiegokolwiek systemu badań, który miał by sens i zarazem był warty swej ceny w czasie na implementacje jest raczej ciężki do wykonania, niezależnie od rozmiarów. Z drugiej strony przy typowo opisowym może dojść do sytuacji gdzie po 10 turach jakieś krasnale odkryją sobie proch i artylerię polową, inny kraj nauczy się robić okręty z metalową stępką, połączą siły i stwierdzą że po co mają budować to:
Zdjęcie użytkownika Aronimus w temacie [Sezon I] Jednostki

...skoro mogą teraz zbudować to:
Zdjęcie użytkownika Aronimus w temacie [Sezon I] Jednostki

Avatar Mati129
Gwardia Książęca: Elitarna jednostka do walki wręcz. Posiadają lekką zbroję płytową pokrywają całe ciało, ciężki, dwuręczny miecz potrafiący ciąć kolczugi oraz mały młot do samoobrony. Sami gwardziści są fanatycznie związani w stosunku do Wlk. Księcia.
Łowcy Smoków: Elitarna jednostka dystansowa. Smoki w kulturze nielandzkiej (jak i w nowej kulturze nielandzkiej) były postrzegane zawsze jako potwory, które trzeba było zabić. W tym celu powstała jednostka Łowców Smoków (którzy mogą być użyci przeciwko wrogim armiom). Posiadali oni zbroję częściowo odporną na sam ogień (a nie było odporne na samo ciepło), kuszę i strzały potrafiące przebić łuski zwierzęcia, średniej długości miecz oraz buteleczkę pełną wody.

Avatar Psychopata_
To tak pewnie wyglądałaby współpraca moja i jakiegokolwiek państwa z rozwijającą się technologią.

Avatar Kuba1001
Potwory:

Minotaury Łucznicy - Minotaury już dawno stwierdziły, że podczas starć z ich udziałem nie mają oni wystarczającego wsparcia strzelców, bowiem Kusznicy lub Mroczni Kusznicy nie zawsze wystarczają, a Gobliny z łukami są po prostu śmieszne. Jednakże była to jedyna z tych próśb niewolników, do których ich panowie się przychylili, a mianowicie zezwolili Minotaurom na stworzenie własnych oddziałów strzelców.
Tak więc podstawowym orężem tych Minotaurów jest właśnie olbrzymi łuk i kołczan pełen wielkich strzał. Aby naciągnąć taką strzałę na cięciwę potrzeba nie lada krzepy i jest to nawet wyzwanie dla Minotaura, więc te jednostki strzelców strzelają dość rzadko, najczęściej salwami. Jednakże salwy te są nader mordercze, jedna taka strzała przebije pancerz każdego ciężkozbrojnego lub nabije kilku lekkozbrojnych jeśli będą oni nacierać w zwartym szyku, jeden za drugim.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4c/e9/97/4ce9970acedff3d5bb32d93c90ce87f7.jpg

Trunasi - Lekka piechota Minotaurów. Owszem, w ich wypadku te pojęcia powinny się wykluczać, jednak Trunasi są dość niscy, bo mierzą zaledwie dwa, dwa i pół metra (oczywiście jak na standardy Minotaurów). Nie są to też wypisz wymaluj przysadziste góry mięśni. Za to nadrabiają to swoją skocznością i zwinnością, która pozwala im na błyskawiczny doskok do przeciwnika, zadanie ciosu i szybki powrót na dawne pozycje. Mogą też w ten sposób dobierać się do oddziałów Magów lub strzelców skrytych za piechotą. Płacą za to jednak dość małą siłą i wytrzymałością. W związku z tym nie używają toporów, a młoty bojowe to w ich społeczeństwie rzadkość. Wobec tego posługują się oni zazwyczaj jedną lub dwiema zakrzywionymi szablami, idealnymi do rozprawiania się z lekką piechotą, bo przeciw ciężkiej nie mają już większych szans.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/a0/cc/b8a0cc67bfd53fec4b7907a659756a72.jpg?height=347&width=400

Jednostki niewolnicze:

Jeźdźcy Wku*wów - Nawet Gobliny potrzebują kawalerii. Poza tworzeniem śmiercionośnych machin i pędzenia dobrego bimbru rasa ta znana jest właśnie ze swych umiejętności oswajania różnych potworów. I tak właśnie jest w przypadku Jeźdźców Wilków. Jest to lekka kawaleria, a więc jej jeźdźcy nie posiadają pancerzy, a broń to głównie jednoręczne miecze, włócznie i jednoręczne topory, gdyż druga dłonią jeździec musi trzymać lejce służące do sterowania swym wierzchowcem, czyli Wielkim Wku*wem. Ten okazały dzik służy nie tylko jako środek transportu, ale też jako broń, bowiem jego skórę ciężko przebić, a szable bardzo skutecznie rozpruwają ciała i lekkie pancerze. Niestety, jeźdźcy już tacy wytrzymali nie są i giną szybciej niż wierzchowce.
img14.deviantart.net/d07c/i/2007/165/0/6/goblin_charge_by_alanlathwell.jpg

Jeźdźcy Wilków - Kawaleria z wyższej półki. W przeciwieństwie do Jeźdźców Wkurów posiadają oni lekkie pancerze, tarcze, a czasem hełmy, jedynie uzbrojenie się nie zmienia. Zmienił się za to wierzchowiec, bowiem Gobliny przesiadły się na wilki, które może nie są tak skuteczne w zabijaniu jak Wku*wy, ale uniosą więcej, co widać na przykładzie ekwipunku takowego jeźdźca. Podobnie jak Jeźdźcy Wku*wów mają oni za zadanie atakować tyły i flanki wrogich wojsk, dokonywać szybkich ataków typu "uderz i odskocz" oraz palić, grabić i mordować.
vignette2.wikia.nocookie.net/warhammerfb/images/8/87/Adrian_smith_wolf_riders.jpg/revision/latest?cb=20150801040431

Gobliński Skrytobójca - Jednostka specjalna pośród zniewolonych Goblinów. Oczywiście ze Skrytobójcami z armii Drowów łączy ich jedynie nazwa, ponieważ daleko im do nich zarówno umiejętnościami jak i ekwipunkiem. Ich główną bronią są dwa bliźniacze sztylety, których ostrza mogą zostać dodatkowo zatrute za pomocą jednej fiolki trucizny. Gdyby jednak trucizna się skończyła, ten Skrytobójca nie zawaha się użyć swojego moczu lub odchodów. Na dodatek łatwiej wtopić mu się w tłum i przeniknąć przez granice. Jednakże to nadal niewolnik, a do tego Goblin, więc może zdradzić lub zostać przekupionym. Jest alternatywą tylko wtedy, gdy wysłanie prawdziwych Skrytobójców jest nieopłacalne lub niemożliwe.
www.yuanhuacc.com/static/image/20170417/03d886d22438719740.jpg

Ciężcy - Są to Gobliny najbardziej zasłużone Wyznawcom Pajęczej Królowej, którzy stoczyli wiele bitew, nigdy nie zdradzili i wysławili się czymś na polu bitwy. Takie Gobliny są właśnie awansowane. Otrzymują wtedy ciężki pancerz i hełm oraz dwa wielkie miecze. Na ogół walczą tylko jednym, gdyż ta dwuręczna broń jest niemożliwa do uniesienia w inny sposób. Ich głównym zadaniem jest prowadzenie oddziałów innych Goblinów do boju, walka z wrogą piechotą, zagrzewanie sojuszników do walki i tym podobne. Do zalet tej jednostki można zaliczyć to, że nigdy nie zdradzą, a Goblinom w pobliżu zwiększą się morale oraz zmniejszy się szansa zdrady. Wadą jest natomiast brak mobilności oraz stosunkowo duża, jak na jednostki niewolnicze, cena.
pro.bols.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2011/02/goblin-war.jpg

Saperzy - Gobliny z powrotem zapędzone pod ziemię, ale nie po to by tam walczyć, ale po to by kopać tunele. Na tym znają się najlepiej, są w stanie stworzyć istne labirynty mogące służyć za bazy, kryjówki, pułapki, magazyny czy co tam jeszcze innego. Również na powierzchni radzą sobie nieźle, są w stanie szybko stworzyć okopy, zasieki, a przy odpowiednich zasobach i czasie nawet fosę, palisadę lub kamienny mur. Jednakże nie znają się w ogóle na walce, nawet podstawowa piechota innego państwa wyrżnęłaby ich w pień. Ich efektywność zwiększa się, jeśli współpracują z Inżynierem.

Inżynier - Pojedynczy Goblin wykazujący nadzwyczajną inteligencję i zmysł techniczny. W związku z tym szkoli się go nie w walce, ale właśnie w tym. Tak powstaje Inżynier, czyli pojedyncza jednostka o wielkich możliwościach. Może on nadzorować pracę Saperów, która będzie wtedy szybsza i efektywniejsza. Może także bardzo dobrze ufortyfikować jakąś lokację jeśli będzie mieć do pomocy Saperów. Ma także inną zdolność, która nie jest wykorzystywana bezpośrednio na polu bitwy. A mianowicie jeśli zapewnimy mu się czas, złoto i ewentualnie inne surowce to jest spora szansa, że stworzy on jakiś nowy wynalazek, przede wszystkim może to być nowa machina zagłady. Wadą Inżyniera jest to, że nie ma on jakiegokolwiek pojęcia o walce oraz fakt, że jest najdroższy ze wszystkich jednostek niewolniczych.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a9/dd/bc/a9ddbc16f30644c4ea2f2ccee6fb3c7d.jpg?noindex=1

Kuchcik - Jednostka ta towarzyszy każdej większej armii Goblinów. Czemu? Otóż każdy wie, że nienajedzona armia to słaba armia. Kuchcik tacha ze sobą najrozmaitszy prowiant, naczynia, sztućce, przyprawy i całą resztę. Jest on w stanie gotować tak dobrze, że zwiększa morale karmionych wojsk. Zalety to zwiększanie morale i niska cena, a wady to fakt, że trzeba mu zapewniać ciągłe dostawy żywności i/lub złota (może za jego pomocą zdobyć jedzenie) oraz to, że nie potrafi walczyć.
orig00.deviantart.net/f91c/f/2012/115/c/3/c3cffe6b544c0b6397c038f279ae5521-d4xij03.jpg

Piechota:

Krwawe Siostry - Drowki, które zamiast piastować różne urzędy, ruszyły do walki. Krwawe Siostry są odziane i opancerzone skromnie, a ich uzbrojenie to kilka sztyletów do rzucania, dwa jatagany i rytualny nóż. Ich zadaniem są błyskawiczne uderzenia w lekką piechotę wroga oraz odskoki, aby umożliwić innym oddziałom dokończenie. Dodatkowo ich obecność zwiększa morale podległych wojsk, potrafią także leczyć rannych, a ich inną funkcją jest to, że bezpośrednio po bitwie mogą złożyć jeńców w ofierze, aby wybłagać łaski u Lloth.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a8/93/8b/a8938b18b2993282bae97b4b2b920f97--elf-art-night-elf.jpg

Machiny:

Skorpion - Kusze to ulubiony rodzaj Mrocznych Elfów jeśli chodzi o walkę na dystans. Jeden łebski Drow wpadł na to, by zbudować taką wielką kuszę, by jeszcze lepiej radziła sobie z piechotą. Do pracy zaprzęgnięto Gobliny i tak powstał skorpion, czyli lekka balista (lub ciężka kusza, jak kto woli), której zadaniem jest miotanie bełtów tak dużych, że mogą one poradzić sobie z wrogą piechotą lekką i czasem ciężką, choć to drugie tylko w grupie. Jest to podstawowa machina wojenna Wyznawców Pajęczej Królowej. Czemu? Bo nigdy nie opracowali nic lepszego. I zapewne nieprędko się to zmieni.

Flota:

Desantowiec - Jedyny statek we flocie Wyznawców Pajęczej Królowej. Owszem, jest to statek, który nie jest w żaden sposób przystosowany do walki. To po prostu wielka krypa, która jest mało zwrotna, wolna i nie ma uzbrojenia, a jej jedyną zaletą jest wytrzymałość. No i oczywiście ładowność. Desantowiec może przewieść różną ilość potworów lub od stu do stu pięćdziesięciu żołnierzy piechoty, albo tylu strzelców lub też o połowę mniej kawalerii. Dodatkowo może przenosić jednostki niewolnicze i niewolników, tych liczba waha się już między dwustoma a dwustoma pięćdziesięcioma, gdyż stłoczeni są jak bydło i wielu podróży nie przeżywa. Poza wcześniej wymienionymi wadami spora wadą jest to, że okręt ten łatwo jest zatopić i w sumie nie nadaje się do niczego innego niż desant. A jak właściwie oddziały na jego pokładzie go opuszczają? Mogą zeskoczyć z górnego pokładu, choć jest to droga awaryjna, bo główna to wielkie wrota na dziobie, które otwierają się, wbijają w piasek plaży i pozwalają na jednoczesny desant prawie wszystkich sił.

Avatar Angel_Kubixarius
maxmaxi123 pisze:
Nie mało ci?

Jak widzi, że łatwo nie wygra to panikuje, jak panikuje to spami jednostkami, a to jest efekt.

Avatar Kuba1001
Jeśli uda mi się podbić inne rasy to będzie tego jeszcze więcej.

Avatar maxmaxi123
I tak nie użyjesz wszystkich. Za dużo tego będzie...

Avatar Angel_Kubixarius
Jak to mówi klasyk - Nie ilość, lecz jakość.

Avatar CzarnyGoniec
Nie chcę być wredny, ale
Vader0PL pisze:
Pamiętajcie, żeby nie dawać ich za dużo, bo znając życie i tak wielu nie użyjecie.

Avatar Aronimus
Notka Do Vadera: Informuję iż moje KJ nareszcie zostało ukończone.

Avatar Kuba1001
Tyle, że Goblinów mam zamiar używać tylko na początek, jeśli na przykład uda mi się podbić i zniewolić Krasnoludy to z Goblinów zostawię sobie tylko Inżyniera, reszta pójdzie w odstawkę. Podobnie może być jeśli podbiję Orków: Zostawię sobie jedynie mięso armatnie, Saperów, Kuchcika i Inżyniera, a reszta pójdzie do lamusa.
Gońcu, nie musisz być wredny, Vader dał mi pozwolenie.

Avatar CzarnyGoniec
A chyba, że w tą stronę. To zupełnie zmienia postać rzeczy

Avatar Aronimus
I osobiście też wole stawiać na jakość jednostek i użyteczność do wykorzystywanych przeze mnie strategi a nie ilość. Gdybym miał pisać opisy do tego wszystkiego (honor i wewnętrzny perfekcjonista nakazuje mi to robić)... stracił bym wenę do pisania chyba przed startem samego PBF-a.

Avatar Kuba1001
Akurat nikt, naprawdę nikt, nie musi się martwić tym, że jego państwo upadnie, bo naślę na niego armię małych, zielonych debili. Co to, to nie. To są niewolnicy, a więc większość jest cholernie tania, ale mają minus: Można ich przekupić, mogą także zdradzić. A więc bardziej prawdopodobne, że gdybym zwerbował przykładowe dwa tysiące Goblinów i rzucił je na wrogie państwo, to one uznałyby, że chyba pora zmienić kierownika i wywołałyby powstanie. A więc używane nierozważnie jednostki niewolnicze to bardziej wada niż zaleta, w końcu mam to nawet w Karcie Państwa.

Avatar
Konto usunięte
Dark_Dante pisze:
Trwał coś koło pół roku, większość graczy zrezygnowała przed końcem, bo miała dość. Michalros i kuba mogą opowiedzieć szczegóły, dla mnie to była za duża trauma.

Masz na myśli ten event w którym moja postać miała prawie niezniszczalna zbroję i upadła rozbijając sobie głowę o metalową powierzchnię pociągu?
Nigdy tego nie zapomnę.

Avatar
Konto usunięte
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Jednostki
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Avatar Aronimus
Michalros pisze:
...moja postać miała prawie niezniszczalna zbroję i upadła rozbijając sobie głowę o metalową powierzchnię pociągu?


Brzmi jak typowa śmierc postaci w pbf-ie... i nawet nie jest ona aż tak głupia. Są pbf-y gdzie grasz smokami i na wskutek eventu zabijie cie wściekła krowa, czy takie gdzie jesteś rycerzem jedi i utopisz się po opuszczeniu kapsuły ratunkowej która to wylądowała w wodzie... Uwzględniając to te rozbicie głowy nie jest tak bardzo złe...

Avatar Vader0PL
Właściciel
Jeszcze tylko jednostki LUKKASSA i będzie to wszystko ;-;
Jednostki wycenione.

Avatar bulorwas
Mi się zdaje czy dałem najmniej jednostek ze wszystkich?

Avatar Rafael_Rexwent
bulorwas pisze:
Mi się zdaje czy dałem najmniej jednostek ze wszystkich?

Khe, khee

Avatar bulorwas
Ale ja mam tylko 6

Avatar
Konto usunięte
Czerń - Uzbrojeni pastuchowie, których nie stać na własnego konia. Skutecznie obsadzają tabory.
Tabory - Wielozadaniowe wozy, które spełniają funkcje transportowe i bojowe.
Jeździec - Lekka kawaleria uzbrojona w łuki, bułaty i lance. Idealne do szybkich manewrów, plądrowań i wojny podjazdowej.
Papa Stepu Niepozorni staruszkowie, co w dłoni dzierżą wielkie tubiaste totemy. Kiedy dziadyga rzuci totem na ziemie w krótkim czasie (w sam raz na ucieczkę) zostaje rozpylony trujący dym.
Arkaniowie - Bardziej opancerzona kawaleria (ale na tle innych światowych kawalerii nadal lekka!) która stanowi elite w naszej społeczności. Są również osobistą gwardią Chana.
Gigant Wielkie, głupie, prymitywne ale wierne Chanowi istoty, uzbrojone w maczugi oraz proce z których ciskają głazy. Przydatni podczas oblężeń oraz jako broń psychologiczna, bo mordy drą niemiłosiernia a i w bębny zdarza im sie napi**dalać.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Wycenione.

Avatar Rafael_Rexwent
Motylosy
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie [Sezon I] Jednostki
Pytasz co to a to Motylosy. A tak na poważnie - te dziwaczne stworzenia przypominające niedorobionego ptaka skrzyżowanego z motylem i jaszczurką są... ptakiem skrzyżowanym z motylem i jaszczurką. Taka jest legenda, która głosi, że raz się spotkały te trzy stworzenia w jakimś idealnym momencie historii świata i bogowie Natury urzeczeni pięknem chwili stworzyli nowe stworzenia, które rozpowszechnili w lasach. Co prawda nastał okres, gdzie Motylosy prawie wyginęły, ale ich populacja bardzo szybko wzrosła w borach Sylvan i są one teraz często używane przez Kwiat Lasu do działań wojennych.
Motylos to niewielkie (od czubka głowy do ogona mają do siedemdziesięciu centymetrów), barwnie upstrzone i niezwykle szybkie, zwrotne i zwinne twory Natury. Co prawda do bezpośrednich działań wojennych się nie nadają, ale kreatywny dowódca zawsze znajdzie dla nich rozwiązanie (nękanie nieopancerzonych oddziałów, łuczników, artylerzystów, czy magów). Więc po co są używane? Ano do zwiadu, a nawet skrytobójstwa, bo ich trzy pary skrzydeł potrafią się złożyć w coś na kształt pocisku o sześciu ostrych jak brzytwa końcach. Bez problemu przebiją ciało człowieka na wylot, zwłaszcza jak się rozpędzą. A do zwiadu, bo mają wzrok lepszy od orła i sokoła razem wziętych a do tego potrafią się porozumiewać specjalną więzią z Sylvanami i składać im dokładne "raporty zwiadowcze".

Avatar bulorwas
Piekielne ogary
Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie [Sezon I] Jednostki
Drugie od końca w hierarchii demony. Zazwyczaj służą jako zwierzątka wyższych diabłów, ale swe zastosowanie znalazły także w armii. Potrafią na 10 sekund rozpędzić się do prędkości 100 kilometrów na godzinę. Poza tym posiadają ostre kły rozgrzane do 200*C jak i długie pazury. Ale to nie koniec. W wypadku wielkiego zagrożenia są wstanie splunąć w przeciwnika duża ilością magmy, jednak po zrobieniu tego nadają się już tylko do rozmnażania, gdyż tracą cała siłę bojową.

Inkwizytor Śmierci
Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie [Sezon I] Jednostki
Jeden ze słynnych Veredzkich kościanych konstruktów. Mierząca nieco pod nad 6 metrów bestia na Kościanych nogach. Uzbrojeni w wielkie krzywe miecze i gigantyczne tarcze. Na zabicie takie potrzeba trzech strzałów z balisty, ale najpierw trzeba przebić się jeszcze przez tarczę z solidnej orkowej stali. Jeden taki potrafi zabić średnio 100 ciężkich piechurów z lekkimi obrażeniami. Jednak ma jeden minus. Otóż nie zrobi nic poza siekaniem bezdusznie wrogów, jeśli nie otrzyma rozkazu w odpowiednim momencie. Na szczęście są połączeni telepatycznie ze swymi stwórcami.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Wycenione.

Avatar bulorwas
Czuje się dumny z tego że mam najdroższa jednostkę piechoty.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Jeżeli coś jest tak drogie, to chyba swoje robi, prawda?

Avatar bulorwas
Wiem. Ale najpierw flota. Najpierw galery żeby móc podkradać to czym inni handlują. Będę piratę!

Avatar wiewiur500kuba
Tak patrzę, i jakbym chciał zacząć podbój świata to jestem w czarnej dupie ;v
Statek transportowy. Najprostszy statek mogący pomieścić jednostki różnego rodzaju. Raczej bezpłatny.
Chciałbym mieć jakieś logiczne wytłumaczenie skąd się wzięły jednostki, na lądzie gdybym podbił jakąś jego część ;v

Avatar Vader0PL
Właściciel
Hę? Raczej na całym terenie swojego państwa możesz rekrutować, więc prawdopodobnie wystarczy przejąć jedną prowincję wodnymi/latającymi.

Avatar Psychopata_
Dlatego ja mam te małe coś na północy i te dwie prowincję na południu

Avatar
Konto usunięte
Fortyfikacje
Palisada z fosą-Drewniana palisada do obrony. Budowa takiej w jednej prowincji kosztuje głównie drewno, oraz trochę złota. Jeśli umieścić za nią łuczników to może okazać się śmiertelna przeciw armii której brak machin oblężniczych.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Jednostki

Wilcze doły-Tanie, łatwe i szybkie w budowanie. Można powiedzieć, że pułapka idealna. Wilcze doły Dobrze współgrają z palisadą, oraz kolcami. Dzięki szybkiej budowie można je budować w czasie walki jeśli walka jest długa.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Jednostki

Diabelskie Kolce-Dość małe metalowe kolce, które wrzuca się o wody. Z łatwością przebijają buty, a przez swój ciężar mogą przewrócić ofiarę, które w nie wdepnie. Tak staje się bardzo łatwym celem dla łuczników. Niezbyt nadaje się na ciężej opancerzone jednostki, ale może przebić się przez grube skórzane buty.
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Jednostki

Twierdza-Mosiężna, trudna do oblężenia i często określana mianem "Sku*wiela". Usadzona we wnętrzu góry przez co trudna do oblężeń. Zwykle ma jakieś przejście dzięki któremu można z niej uciec, ale nie można tym przejściem wejść.

Avatar
Konto usunięte
Piechota

Miażdzyciele 100 za 100 złota - Podstawowa jednostka orków uzbrojona w ciężki cep bojowy i części pancerza płytowego widocznego na arcie. Są wytrzymali przez wzgląd na swój młody wiek i mogą wiele znieść. Sprawdzają się w młóceniu opancerzonych wrogów, których zbroja nie uchroni przed cepem.
vignette1.wikia.nocookie.net/ashan/images/8/85/Blogentry-477-0-99979700-1424295270.jpg/revision/latest?cb=20170104002649&path-prefix=ru

Pjechury orkuf 100x za 150 złota, 5 surowców - Weterani wielu bitew i wojen dla takich jak oni uzbrojenie gra rolę drugorzędną i nie potrzebują zbyt wiele do zabicia wroga. Uzbrajają się w orkowe topory wszechwpie**olu (dwuręczne), orkowy toporek miniwpie**olu (jednoręczny) oraz tarczę i niepełne zbroje płytowe. Tak uzbrojeni pędzą na bitwę.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/03/6d/88/036d8864b3130c8113d0e537bb9d4976.jpg

Uriki 80x za 200 złota, 20 kamienia, 10 reszty - Historia mówi o tajemniczej wyspie na której przeprowadzano eksperymenty magiczne na orkach w celu stworzenia potężnych wojaków wszechwpie**olu z genetycznym celem służenia panu. Uriki były zbyt silne i nie dały się kontrolować. Szybko zabiły magów i przejęły wyspę. Następnie żyli na niej tak długo że zaczęli rozmawiać z ananasami. Jeden z Urików wpadł na genialny sposób eksportowania ananasów i wydostania się z wyspy. I tak oto Uriki trafiły do cywilizacji potem się rozmnożyły. Byli Silniejsi i ciężcy do zajumania piechurów. Ale dość o histroryjkach. Uriki są uzbrojone w pełny orkowy pancerz płytowy oraz wielgachny dwuręczny topór. Świetnie radzą sobie z każdą jednostką jak to się mówi od piechoty do potworów, sieje wpie**ol Urik proruk.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/15/d8/4e/15d84e63bd1ecc980c687ef7fc5b808a.jpg

Uruki 50 za 250 złota, 15 surowców - Każdy z tych orków zasługuje na tytuł wojowników całkowitego wpie**olu. Ciężkie pancerze chronią ich w walkach a tarcza i wielgachny topór od razu odstraszają tchórzy. Są ciężcy do powstrzymania i dobrze radzą sobie w walkach z wrogą piechotą i kawalerią.

Dystansowe
Harcownigi 150 za 100 złota 10 surowców- Banda orkuf uzbrojona w maczugę i dzidy do miotania. Nie są zbyt celni a dzida nie należy do najlepszych broni, ale nadrabiają to swoją liczebnością.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/da/d6/9c/dad69cb11e26981ff85b4b3b57f272fb.jpg

Najemnicze
Banda Dzikich Orkuf 100x za 200 złota/T - Banda dzikich orkuf po dobraniu się do dzikich dzikuf. Za pomocą wierzchowców wbijają się w szereg wrogów dźgając wszystko co się rusza włócznią potem się wycofują obrzucając wroga dzirytami i ponawiają szarże. Są uzbrojeni w zbroje z kości.
orig09.deviantart.net/ec3e/f/2015/132/3/f/orc_rider_by_nikolaygerdzhikov-d8t2y6u.png

Ogry kamienne - ogry o rozmiarach przybliżonych do czerwonych. Specjalność ich to polowanie na potwory. Mogą tworzyć luki w szeregach wroga i skutecznie rozbijać oddziały. Zajebiście też radzą sobie w walce z małymi stworzeniami jak gobliny czy krasnoludy ich uderzenie młotem rozrywa oddziały gówniarzy na strzępy. Nie należą do zbyt bystrych i zdyscyplinowanych jednostek. Są wytrzymałe ale przez rozmiary stają się łatwiejszymi celami.
steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/apps/276810/62679391a1a57f88c230025cb6688769374fbdc9.jpg

Kamieniarze - czerwone ogry są najagresywniejszymi ogrami o jakich kiedykolwiek słyszeli orkowie. Są wykorzystywani jako miotacze głazów. Na swoich plecach noszą kosze w których zawsze mają pełno kamulca nazbieranego, żeby profilaktycznie je**ąć nim we wroga. Są wytrzymałe ale lepiej trzymać ich na dystans i nie należą do super celnych.
zapisz.net/images/547_red_troll_faeria_by_saint_max_.jpg?__no=1

Fajny ku*wa stateczek 10 za 200 złota/T|Pojemność 50 - Mały okręt do transportu orków. Uzbrojony w dwie katapulty.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7c/71/b6/7c71b6dce23d33fafcc2363376ee534b.jpg

Avatar pan_hejter
Piechota

Bersekerzy
img00.deviantart.net/4c12/i/2013/199/2/0/undead_warrior_by_skaichu-d6chjer.jpg
- Na w pół oszalałe żywe trupy, które po wpadnięciu w szał trudno zatrzymać. Niestety nie posiadają żadnej obrony przez co najlepiej sprawdzają się w ograniczonym terenie lub w dużej przewadze liczebnej (zależy mi na bardzo taniej jednostce by liczebnością wykorzystać pasywkę)

Khastaci
www.misfit-studios.com/img/EricLofgren_undead_warrior1online.jpg
- Jednostka znacznie lepiej opancerzona uzbrojona w tarcze i miecze, podstawa w walce w zwarciu.

Włócznicy
postimg.org/image/mqgim3f3b/
- Idealna jednostka świetnie działająca przeciw konnicy wroga. Są znacznie lepsi w obronie niż ataku.

Moloch
static.webshopapp.com/shops/002090/files/000918700/resident-evil-afterlife-3d-the-axeman-statue.jpg
Potężna jednostka znana z tego że swoimi młotokosami są w stanie równie skutecznie niszczyć opancerzone jednostki, co zrzucać jeźdców z koni.

Niemartwi rycerze
s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/75/38/91/7538913153da3ada3c6f4b1474e0fb07--skull-artwork-knight-armor.jpg
Świetnie opancerzeni żołnierze tworzący trzon ciężkozbrojnej armii

Evocati
www.grimrock.net/wp-content/uploads/2011/12/skeleton_warrior.jpg
Jednostka czerpiąca swą tradycje z upadłych królestw. Ich ściana tarczy świetnie sprawdza się w regularnych bitwach

Karczownicy
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e4/3b/d6/e43bd679f3a8b1ecd2a89c5586f2a11f.jpg
Jedna z nakstraszliwych jednostek Hordy. Grupa żywych pochodni która jest w stanie przeżyć swoją ognistą szarże, tylko dzięki braku tkanki żywej.

Dystansowcy

Oszczepnicy
img.cadnav.com/allimg/170323/cadnav-1F323192349.jpg
Świetni na średnim dystansie dzięki wielkości ich broni zadają znacznie poważniejsze straty niż łuki.

Łucznicy
s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/32/f0/9f/32f09f6eb88995ef8b1409ad58276784--skeletons-medieval-fantasy.jpg
Jednostka lepsza na większym dystansie.

Potwory

Bestiaki
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/76/ee/54/76ee54c98b2c52dc67c9c1df5617679a.jpg
Potężne jednostki gotowe by siać zniszczenie wśród średniopancerzonych przeciwników

Avatar bulorwas
Ile wzrostu mam mniejwięcej wzrostu?

Avatar Angel_Kubixarius
hejterek przyjacielu, ta pierwsza jednostka - tania i z szałem bojowym, a do tego z podwójnymi ostrzami runicznymi, czyż nie jest czyms w rodzaju zaelotów wśród protossów ze starcrafta ?

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Vader0PL
Właściciel: Vader0PL
Grupa posiada 7382 postów, 28 tematów i 20 członków

Opcje grupy Nazaris - Ap...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Nazaris - Apogeum Wiary [PBF Turowy]