Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Predator: Akcept.
Cichociemny: Też.

Avatar KingsMax
Imię: Balthazar
Nazwisko: Hykrytny
Rasa: Człowiek
Pseudonim: ---
Charakter: Uczciwy, inteligentny, sprytny,
Wiek: 26 lat
Towarzysz : Sokół
Majątek + nieruchomości: 250 sztuk złota
Historia: Jego rodzice zmarli, kiedy był mały, zaopiekował się nim Wujek, jednakże nie dopuszczał go do ksiąg lub laboratorium alchemicznego. W wieku 12 lat został przyjęty pod opiekę wędrownego rycerza, tam też nauczył się walczyć. Jednakże nie był w stanie nauczyć się walczyć w zbroi. Pewnego razu ze swoim mentorem zostali napadnięci w obozie przez wilkołaka, którego pazury bez trudu przebiły zbroję płytową i śmiertelnie ugodziły rycerza. Walka z tym wilkołakiem była wyczerpująca, jednakże wykonywał świetne uniki, mimo to nie miał odpowiedniej broni i ocalił go konający Rycerz, który podczołgał się do wyposażenia i zabił wilkołaka za pomocą srebrnego bełtu. Niestety zmarł, Balthazar wyprawił mu przyzwoity pogrzeb i wyruszył do pobliskiego miasta, gdzie za już zbędny sprzęt kupił srebrny miecz, z którym już się nie rozstawał.
Umiejętności: Mistrzowska walka mieczem, uniki, przetrwanie w dziczy
Wady: Tańczy beznadziejnie, słabe strzelectwo z broni dystansowej, nie potrafi walczyć w ciężkiej zbroi.
Rodzina: Sierota, wujek-alchemik mieszkający w Ur, Brat Gregorius
Zawód: Łowca potworów
Ekwipunek: Miecz claymore, miecz srebrny (aż tak bardzo wiesiek ;-;), skórzana zbroja, kusza mentora, jako pamiątka, naramiennik sokolnika.
Wygląd: Czarne, krótkie włosy, piwne oczy, spłaszczony nos, wąs, nie nosi brody, głowa trójkątna, twarde rysy, dobra budowa fizyczna, blizna na lewym policzku.
Ubranie: Lekka skórzana zbroja, czarny ćwiekowany pas, skórzane lekkie buty z podeszwami wzmacnianymi za pomocą gwoździ.

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Tu nie ma Ghuli. Możesz dać wilkołaka, żeby się zgadzało.
2. Gwoździe w tych butach musiały być bardzo małe, bo na większych chodziłbyś jak na obcasach :V
Poza tym jest dobrze.

Avatar KingsMax
Kuba1001 pisze:
1. Tu nie ma Ghuli. Możesz dać wilkołaka, żeby się zgadzało.
2. Gwoździe w tych butach musiały być bardzo małe, bo na większych chodziłbyś jak na obcasach :V
Poza tym jest dobrze.

Rzymianie posiadali takie gwoździe na sandałach, podobnie kiedyś wzmacniano tak buty. Ich wadą było to, że na kamieniu hałasowały.
Ghul natomiast jest już poprawiony.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.

Avatar Omeg12
Imię: Raelag
Nazwisko: Arterius
Rasa: Mroczny Elf
Pseudonim: Spawacz
Charakter: Brak jakichkolwiek skrupułów moralnych, ciekawski, opanowany.
Wiek: 162
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 1250 sztuk złota
Historia: Raelag jak większość mrocznych elfów od dzieciństwa wykazywał brutalność i talent do mrocznej magii. Zamiast jednak zostać wojownikiem, poświęcił się badaniom teoretycznym, głównie z zakresu alchemii. Po niemal stuleciu nauki i ćwiczeń zdołał zrozumieć i opanować magię mutacji. Przeprowadził wiele eksperymentów, mniej lub bardziej udanych. Jeden z nich zdołał się wymknąć i zrobić niezłe zamieszanie w siedzibie klanu Raelaga. Po tym niefortunnym wydarzeniu, które zagwarantowało mu skrajną niechęć pobratymców spakował się i wyruszył w podróż w celu znalezienia dogodnego miejsca na kontynuację badań.
Umiejętności: Zaawansowana Alchemia, Magia Mutacji, Magia Cienia.
Wady: Poza paroma sztuczkami nie ma żadnych zdolności bojowych.
Specyfikacje: Kwas lotny uszkodził mu receptory zapachowe. Nie posiada węchu, i ma bardzo ograniczone poczucie smaku.
Rodzina: brak
Zawód: Naukowiec
Ekwipunek: Dwie mikstury leczące, fiolka trucizny na bazie cyjanku, zwoje alchemiczne, miniaturowy kociołek, zapas suchego pieczywa.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Omeg12 w temacie Karta Postaci
Ubranie: Wytworny, choć nieco podniszczony strój maga nadwornego.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuje.

Avatar Zeromus
Imię: Zeromus
Nazwisko: Lucyfer
Rasa: Elf (Pół mroczny, pół zwykły)
Pseudonim: Spriggan
Charakter: Mściwy, ciężko zawiera nowe znajomości, nieufny, chłodny w stosunkach z innymi
Wiek: 17
Towarzysz : Czarny wilk
Majątek + nieruchomości : Posiada 500 sztuk złota i spory dom w stolicy elfów
Historia : Zeromus urodził się w rodzinie z długą tradycją magiczną, lecz sam wykazywał jedynie talent do magii elektryczności. Zamiast tego wolał trening we władaniu różnego rodzaju broniami. Po pewnym czasie zrezygnował z dalszych nauk magii na rzecz fechtunku. Po zakończeniu szkolenia wyruszył w podróż
Umiejętności : Władanie przeróżnymi rodzajami ostrz, magia elektryczności, Odczytywanie starożytnych transkrypcji
Wady : Jest nieufny wobec obcych, niezbyt dobrze strzela z łuku pomimo dobrego celowania magicznymi pociskami
Specyfikacje : Posiada podpisany pakt ze smokiem, lecz jeszcze nie potrafi używać korzyści płynących z niego .. Do tego nie pamięta, który to smok, bo stracił po fakcie przytomność.
Rodzina: Ojciec - mag z okręgu mrocznych elfów (mistrz magii demonów, chciał szkolić syna, lecz ten odmówił), Matka - elficka kapłanka (zwyczajna, nie jakaś wysoko postawiona)
Zawód : szermierz, bitewny mag
Ekwipunek :
Ostrze Azzinotha
Pięć mieczy trzymane za magicznym "portalem":
1. Caladbolg
2. Lionheart (ostrze jest zrobione z plazmy, zasilane magią błyskawic)
3. First Tsurugi (Buster Sword v2)
4. Masamune(miecz ma trochę ponad 2m)
5. Wyrmhero Blade(ten narazie jest niemożliwy do użytku)
Wygląd :
Zdjęcie użytkownika Zeromus w temacie Karta Postaci
Ubranie: Zazwyczaj nosi czarny płaszcz a pod nim czarne lub białe koszule lub bluzki

Avatar KingsMax
Dodaj podatność na srebrne ostrza :P i najważniejsze: DARCUSS?!

Avatar
Konto usunięte
Po pseudonimie czuje że to będzie mądra i z dużym ego postać. Coś jeszcze napisalbym ale nie.

Avatar KingsMax
Tylko z dużym? Chyba raczej wielkości Manchatanu.

Avatar Zeromus
Nie .. Po prostu, sam to wymyśliłem, bo lubię wszelkie postaci związane z ciemnością

Avatar Zeromus
A jak macie mieć jakieś głupie skojarzenia, to wolęzmienić :/

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Nie ma tu Ziemi ani Piekła. Są dwa wymiary.
2. Nie ma żadnego Władcy Piekła czy Demonów. A nawet jeśli to nie mógłbyś być jego synem.
3. Zwierzak mi nie pasuje. Zmień.
4. Zmiana wyglądu? Nie przejdzie.
5. Przebywanie w Wymiarze Śmiertelników poza Pustką jest samobójstwem dla Demonów. Prędzej czy później Paladyni wytropiliby Cię i z nieukrywaną radością wtarli w grunt.
A w Plugawym Wymiarze - siedlisku Demonów nie ma pałaców czy żadnych budynków poza portalami do innych wymiarów.

Popraw, a wcześniej przeczytaj Najważniejsze Informacje jeśli już tego nie zrobiłeś.

Avatar Bilolus1
Mogę tą rasę kurdupli ;v ?

Avatar Kuba1001
Właściciel
O hoy zapomniałem ;-;
Dodam dziś.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Splashy
Nazwisko: Galear
Rasa Człowiek
Pseudonim: -
Charakter: Mogę ujawnić w grze?
Wiek: 20 lat.
Towarzysz:
Sokół
Majątek + nieruchomości: 4.000 sztuk złota, Mała Chata w mieście UR.
Umiejętności:
-Zaawansowana magia powietrza
-Początkujący mag Próżni
Wady:
-Boi się ognia.
-Nie umie walczyć Broniami Dystansowymi.
Specyfikacje: -
[Rodzina:
Ojciec Tenor Przezwisko: "Ząb Tenora", Brat Bas, Przezwisko " Kieł|Basa"
Zawód: Mag do wynajęcia
Ekwipunek:
-Pałka maga.
-Butelka z silną trucizną.
Wygląd:
Ciemne włosy, brązowe oczy. Jego czaszka ma jajowaty kształt, i ma dość dziwne spiczaste uszy.
Ubranie:
Ciemna szata, Brązowe buty.
Historia:
---------------------------------------------------DZIECIŃSTWO-------------------------------------------------------------------
Splashy już od dziecka chciał zostać magiem Powietrza. Jego Rodzice: Tenor, i Malta (Tak bardzo Wyspa .-.) załatwili mu kursy nauki magii powierza. Jednak okazało się, że Malta, jego matka Urodziła Syna, Bas'a. I w tedy Splashy zrozumiał, że jest Adoptowany. Czemu? Bo nie ma dziwnego imienia, więc Splashy wziął swe graty, i się wyprowadził.
----------------------------------------------------------Uczenie się Magi---------------------------------------------------------
Wędrował on, a tu się okazało, że idzie za nim pewien starzec. Niósł on pewne jajo, i powiedział do niego: -Jajo kiedyś będzie twoje, Jeżeli będziesz mym uczniem. No więc Splashy zgodził się, i nauczył się u Starca Magii Powietrza. Tymczasem zaczął uczyć się magii Próżni, i tu się Rozpoczyna jego przygoda...

Avatar
Konto usunięte
Wat? .-.

Avatar KingsMax
Też mam towarzysza sokoła. :P

Avatar
Konto usunięte
Zjednoczmy się, i stwórzmy Gildię Sokołów. .-.

Avatar KingsMax
Lepsza będzie sokolników. :P

Avatar
Konto usunięte
Dobra .-. Spotkajmy się przy Bramie do miasta Ruhn. .-.

Avatar Bilolus1
Oććie do księstwa krasnoludów ;v . Zasponsoruje was czy coś .

Avatar
Konto usunięte
Gazetka "W tych czasach nie było Gazet!"
Gildia Sokolników
Dzień dobry. Dowiedzieliśmy się, że książę krasnoludów sponsoruję gildię sokolników! Niestety nie zdobyliśmy więcej informacji... Jednak spodziewajcie się informacji w następnym numerze!

Avatar Zeromus
Kuba1001 pisze:
1. Nie ma tu Ziemi ani Piekła. Są dwa wymiary.
2. Nie ma żadnego Władcy Piekła czy Demonów. A nawet jeśli to nie mógłbyś być jego synem.
3. Zwierzak mi nie pasuje. Zmień.
4. Zmiana wyglądu? Nie przejdzie.
5. Przebywanie w Wymiarze Śmiertelników poza Pustką jest samobójstwem dla Demonów. Prędzej czy później Paladyni wytropiliby Cię i z nieukrywaną radością wtarli w grunt.
A w Plugawym Wymiarze - siedlisku Demonów nie ma pałaców czy żadnych budynków poza portalami do innych wymiarów.

Popraw, a wcześniej przeczytaj Najważniejsze Informacje jeśli już tego nie zrobiłeś.

Poprawione. Zapomniałem przeczytać do końca tamtego, ale nadrobiłem zaległości. Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zeromus:
Zostaw sobie jednego wilka i będzie dobrze.
Dark Lord:
O historii zapomniałeś :V

Avatar Zeromus
Kuba1001 pisze:
Zeromus:
Zostaw sobie jednego wilka i będzie dobrze.

Już Poprawione, czyli mogę zaczynać ?

Avatar
Konto usunięte
Kurde, zauważył >:

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zero:
Tak. Zaczynaj gdzie chcesz.
Dark Lord:
Historia, albo szykuj dupy swoich postaci :V

Avatar
Konto usunięte
No napisałem .-.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Od biedy może być. Akceptuję.

Avatar wojtekrozrabiaka
Imię: Malthael (czyt. Maltael)
Nazwisko: Maslow (czyt. Masloł)
Rasa: Łak.
Pseudonim: Brak
Charakter: Mściwy, bezwzględny, pomocny.
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 4000 tyś. sztuk złota. Mieszka w opuszczonej świątyni w opuszczonej, zapomnianej wiosce Palermo, której nawet nie ma na mapach, a sama jest w głębi lasu.
Historia: Kiedy był niemowlakiem, został porzucony przez rodziców i przyjęty przez maga, dzięki czemu nauczył strzelać z kuszy, walczyć szablą, robić mikstury i przemieniać w czarnego tygrysa. Niestety, łowcy potworów zabili cały klan w raz z magiem, tylko on przeżył. Teraz się ukrywa w zapomnianej świątyni. Wszystkie przedmioty jakie ma, układł.
Umiejętności: Strzelanie z kuszy, przygotowanie mikstur, bieganie i zmienianie się w czarnego tygrysa.
Wady: Jest silny, ale mało precyzyjnie walczy wręcz, łatwo go przekupić, często się zamyśla, nie ma silnej woli, często odstrasza swoim wyglądem ludzi, którzy zagubili się nocą w lesie i nie ma przez to towarzysza znajomości.
Specyfikacje: Dziura w lewej dłoni na wylot.
Rodzina: Brak
Zawód:/b] Złodziej i znachor.
[b]Ekwipunek:
Rękawice, czarna zasłona na twarz, kapelusz, 2 sztylety, szabla, kusza i 20 zatrutych strzał.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika wojtekrozrabiaka w temacie Karta Postaci
Ubranie: Czarne szaty, zasłona na twarz, kaptur, czarne buty, płaszcz.

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Łak musi się w coś zmieniać. Polecam sprawdzić dwa dostępne klany i wybrać jeden z nich.
2. Zalety nie równoważą wad. Bieganie po budynkach usuń.
3. Mikstury i antidotum usuń. Zmniejsz też arsenał. Ciężko byłoby nosić to wszystko.
4. Tu nie ma kościołów. Świątynia poświęcona Wielkim Przedwiecznym. To by przeszło.
5. Historia strasznie niedopracowana. Nie masz nawet wyjaśnione skąd masz tyle złota, albo jak nabyłeś broń i umiejętności.

Avatar Zeromus
@Kuba1001
Mogę trochę zmienić historię? Bo nie mam do końca wyjaśnione tego, skąd jest ten "pakt ze smokiem"

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jeśli chcesz... Możesz też wyjaśnić w czasie rozgrywki.

Avatar Zeromus
Kuba1001 pisze:
Jeśli chcesz... Możesz też wyjaśnić w czasie rozgrywki.

To wyjaśnię w czasie rozgrywki :)

Avatar wojtekrozrabiaka
A mogę zmieniać się w czarnego tygrysa? To jest mit, ale może dla tego, bo klan upadł, tak jak mi?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech będzie.
Nadal nie wyjaśniłeś skąd umiesz te wszystkie rzeczy. No i masz kilka umiejętności op, których nie równoważą wady.

Avatar wojtekrozrabiaka
Już napisałem wady, nawet o jedną więcej, która jest nawet ważna.
Jak to nie ma napisane skąd mam rzeczy?
wojtekrozrabiaka pisze:
Wszystkie przedmioty jakie ma układł

Avatar Kuba1001
Właściciel
Umiesz.
Chodzi mi o to jak nauczyłeś się tych wszystkich umiejętności.
Dopisz i będzie ok.

Avatar Bilolus1
Imię: Färnur
Nazwisko : -
Rasa : Nadczłowiek
Pseudonim : Podróżnik
Charakter : Pokażę w grze .
Wiek : 239 lat
Towarzysz : Przygarbiony gburowaty stary goblin uległy jedynie Farnurowi znający się nieco na magii ognia i leczeniu . Zdjęcie użytkownika Bilolus1 w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomość : 500 złota
Historia :

____________________________Początek_______________________________
Historia Fearunra zaczyna się w wieku ośmiu lat na.. archipelagu sztormu . Nie wiedział gdzie był, kim był ani jak znalazł się w tak niekorzystnym miejscu dla młodego człowieka . Postanowił ruszyć bo siedzeniu w miejscu uznał za głupie i podczas przedzierania się przez las porastający wyspę trafił na jaskinie przed którą na jego nieszczęście okazał się przebywać niedźwiedź . Prawie natychmiast bestia dostrzegła chłopca a ten nie wiedząc co robić zaczął uciekać . Podczas biegu potknął się i upadł, spróbował się podnieść ale niedźwiedź był już za blisko, zakrył rękoma twarz czekając na nieuniknione gdy.. z jego ręki wprost w niedźwiedzia uderzył czarny strumień energii . Zwierzę padło martwe a chłopiec przerażony dopiero po jakimś czasie uciekł z miejsca w którym pokonał bestię i dopiero wtedy uświadomił sobie że posiada w sobie jakąś moc...

___________________________Nadczłowiek_____________________________

W wieku piętnastu lat znał już wyspę jak własną kieszeń a swą moc okiełznał i wykorzystywał do własnych celów, życie na wyspie stało się dla niego banałem i sielanką.. aż do pewnej rzeczy która spotkała go w wieku lat piętnastu . Otóż znikąd na jednym ze wzgórz wyrosła tajemnicza budowla w której ktoś bardzo często rozpalał ogień . Powoli czyniąc się niewidocznym zbliżał się do tajemniczego miejsca aż trafił pod same jego drzwi . Nie otworzył ich, teleportował się do środka a tam spotkało go zaskoczenie.. w jedynym pomieszczeniu domu była tylko kobieta, i to całkiem piękna jak na jego gust . Zapoznanie się nie zajęło im długo, wymigiwała się od odpowiedzi jakim cudem tak szybko się tu sprowadziła i dlaczego jednak opowiedziała mu o odległych krainach, innych ludziach i mocy jaką mógłby posiąść służąc jej.. chwila . Służąc jej ? Na słowa o służbie roześmiał się jak głupi ale zaraz po tym ujrzał prawdziwe oblicze kobiety.. coś jakby go przygniotło a ona sama spotężniała w jego oczach chociaż nijak się zmieniła . Zgodził się na służbę i wtedy podpisali pakt..

______________________________Służba___________________________________

Demonica której służył nie była zbyt wymagająca dodatkowo uczyniła go swoim "ulubionym pieskiem" jak to mówiła do innych przedstawicieli swojego gatunku . Nie mijało się to z prawdą, zawsze dbała o to żeby doskonalił swe zdolności i otrzymywał nagrody po dobrze wykonanych zadaniach przy czym innych swych służących często gnoiła . Wygodne życie nie trwało jednak długo bowiem jego pani poległa pod Koros - Major i zostawiła go samego .

__________________________Wydarzenia Późniejsze_______________________

Nie wiele się działo po śmierci demonicy, najpierw wyłapał i wymordował innych jej służących (prawie wszystkich, do dziś poluje na tych co potężniejszych) żeby pozbyć się ewentualnych wrogów . Pewnego razu wpadł w łapy Paladynów i nie wyszedł z nich o zbyt wielkich siłach, cudem z łap śmierci wyciągnął go stary goblin który żywił do Paladynów straszliwą urazę . (zapewne sam nie wie dlaczego ponieważ co rusz Farnur o to spyta to historia się zmienia) Nadczłowiek poznawszy się lepiej z goblinem postanowił zabrać go ze sobą bo i żył w straszliwej nędzy a przy jego boku by się wzbogacił (co zresztą zrobił)

Na jego liście ściganych zostało już tylko jedno imię - Aragoth .

Umiejętności : Dobrze walczy swoim kosturem, Mistrzowska Magia Mroku, Średnio zaawansowana magia mrozu .
Wady : Sam nie wie czemu Nekromancja budzi w nim jakieś obrzydzenie, zazwyczaj dąży do zabicia nekromanty i bardzo rzadko z nimi się sprzyja, no i oczywiście Magia Światła .
Rodzina : Brak
Zawód : Mag
Wygląd : Zdjęcie użytkownika Bilolus1 w temacie Karta Postaci
Ekwipunek : Kostur z kryształem który wzmacnia siłę ciosu i wydziela coś na wzór magii powietrza i mrozu, odpycha przy uderzeniu .

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję.
Uwzięłeś się na tego Aragotha ;-;

Avatar Zygarde
Imię: Zygard
Nazwisko: Evil
Rasa(jedna z grywalnych, ale może to być mieszaniec): Nag
Pseudonim(opcjonalne): Doktor Zygard
Charakter(charakteru trzeba przestrzegać. Jeśli ktoś napisze ,,Bezwzględny" to nie będzie mógł tak po prostu okazać litości.): Trochę zwariowany, no mpże nie troche. Ma swoje laboratorium i twierdzi wbrew wszystkim że je się mleko z płatkami.
Wiek: 25
Towarzysz (chodzi o zwierzę. Może być magiczne lub zwykłe, ale też nie przekokszone): Mały zielony Feniks.
Majątek + nieruchomości (zależnie od zawodu. Mimo to największa suma to 4.000 sztuk złota, a nieruchomość to zamek): 4.000złota i laboratorium w mroźnej krainie (nazwy zapomniałem)
Historia (co wasza postać robiła przed rozpoczęciem się akcji PBF'a): Mieszał chemikalia, badał. I miał wyje**ne na wszystkie wydarzenia.
Umiejętności(czyli co postać robi najlepiej.): Wybuchy z przypadku.
Wady (przeciwieństwo tego co wyżej.-.): Nie wie co się dzieje poza jego laboratorium.
Specyfikacje (choroby, mutacje (bez przesady) i inne rzeczy, których nie dało się upchnąć nigdzie indziej.): Lęk wysokości.
Rodzina: Brat Ergadez i siostra Ulma.
Zawód (Wędrowny rycerz, Łowca Potworów, Mag, Karczmarz, Rycerz, Złodziej - możliwości jest na prawdę dużo). Naukowiec.
Ekwipunek (Musi wiązać się z Zawodem): dziwny zielony świecący flakonik, probówki.
Wygląd (opis lub obrazek, ale to pierwsze musi być dość dokładne): (patrz mój avatar. Tu GN oznacza jegoród)
Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu): spodeń (?) Koszula.

Avatar korobov
//Nawiasy, nawiasy, usuń nawiasy!!!

Avatar Kuba1001
Właściciel
Raaaanyyy... Chłopie usuń te nawiasy, bo w oczy zakłuwa.
1. Do nagów bardziej tunika, bo nie mają nóg ;-;
2. 25 lat? Są długowieczne więc... Zmień na jakieś 75 i będzie dobrze.
3. Karak"Akes? Zimno w ch*j, a Ty tam siedzisz jako istota gadopodobna i zmiennocieplna? Krótki będzie jej żywot. Proponuje zmienić na Nirgald lub Trujący Szczyt.
4. Trochę bardziej rozbuduj historię. Jedno zdanie nie wystarczy.

Avatar Zygarde
korobov pisze:
//Nawiasy, nawiasy, usuń nawiasy!!!

#PotwornieNiewygodnyTelefon

Avatar Black_Kitty
Imię:Rosaline
Nazwisko:Gerrits
Rasa:Człowiek
Pseudonim:-
Charakter:Odważna,Nerwowa, niecierpliwa
Wiek:29
Towarzysz:Czarny koń
Majątek:400 sztuk złota+Mała chata
Historia:Jej ojciec należał do "Inkwizycji Światła" i opuścił rodzine gdy Rosaline miała 10 lat.Matka uczyła ją podstawowych umiejętności takich jak szycie i gotowanie,mała Rosaline wolała brać patyk i udawać że walczy.Gdy dorosła stała się ekspertem od walk, wyniosła się z rodzinego domu i zamieszkała w chacie w górach.Uczyła się magii elektryczności parę lat po opuszczeniu domu rodzinnego.
Umiejętności:Walka,Magia Elektryczności średnio
Wady:Uparta,.Mało towarzyska,egoistka
Specyfikacje:Poranione ręce
Rodzina:
Anna Gerrits (MATKA)
Oren Gerrits (OJCIEC)
Ivar Crowtrapper (WUJ)
Zawód :Najemnik
Ekwipunek:
Miecz
Tarcza
Bandaże
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Black_Kitty w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Chodzi w zbroi choć ubiera się również w szmaragdowe suknie

Avatar Kuba1001
Właściciel
Przydałoby się wyjaśnić skąd ta Magia Elektryczności i w jakim stopniu. No i dopisz jeszcze z dwie poważne wady.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku