Karta Postaci

Avatar
Michaelpl03
Imię: Enadriela
Nazwisko: (Nadal uważam, ze w średniowieczu nie było czegoś takiego)
Rasa: Elf
Pseudonim: -
Charakter: Miła, uczynna, jednak mało towarzyska. Potrafi się komuś odegrać. Od trzech lat mocno zamknięta w sobie, z powodu śmierci rodziców.
Wiek: 20 (Taki idealny wiek)
Towarzysz: -
Majątek + nieruchomości: -
Historia: Wychowana w lesie przez rodziców, osierocona w wieku 17 lat. Była jednak dość dorosła, żeby samodzielnie ruszyć w podróż przez życie. W czasie młodości uczyła się strzelania z łuku.
Umiejętności: Bardzo dobrze strzela z łuku. Zwinna.
Wady: Nie jest za silna, przez co nie za dobrze taczy sobie z walką na krótki dystans.
Specyfikacje: Szpiczaste uszy się liczą?
Rodzina:Tak jak mówiłem, osierocona w wieku 17 lat.
Zawód: Eee... Brak?
Ekwipunek: Łuk refleksyjny, kołczan z szesnastoma strzałami.
Ubranie: Jak na obrazku poniżej.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Michaelpl03 w temacie Karta Postaci

Avatar Bilolus1
Myślałem że to Serriva i przez przypadek zaakceptowałem XD .

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kitty:
Akcept.
Miczel:
Niech będzie. I tak nie zamoczysz :V
Bilo:
To mój PBF ;-;

Avatar
Michaelpl03
Ona i tak nie ma być z Edwinem. No chyba, że już będzie trzeba :V

Avatar
Michaelpl03
Bilolus1 pisze:
Myślałem że to Serriva i przez przypadek zaakceptowałem XD .

Aaa, to o to ci chodziło z tym Steampunkiem! ;-;

Avatar KingsMax
Michaelpl03 pisze:

Nazwisko: (Nadal uważam, ze w średniowieczu nie było czegoś takiego)[/img]

W średniowieczu istniały nazwiska w innym sposobie działania.
Jeden Jan w wiosce- Nie posiadał nazwiska, ale gdy się przeprowadził dostawał nazwisko wskazujące na jego pochodzenie.
Dwóch Janów w wiosce: Otrzymywali po zawodzie, np. Kowalski, lub z powodu charakterystycznych cech.
Warto też zauważyć, że nazwiska powstawały jako pseudonimy, a więc system nazewnictwa wyglądał tak:
Imię: Jan
Nazwisko: z Warszawy
Pseudonim: Kowalski

Podczas gdy u ludzi szlacheckiego pochodzenia, którzy posiadali wieś, używano formy -ski/ska -cki/cka.
Pierwsza była nazwa wsi, np Jaworów. Jaworów ludzie mówiąc zmieniali na Jaworski, gdyż tak było łatwiej niż: z Jaworowa, a jednocześnie wskazywało na to, że jest on właścicielem tej wsi.

Avatar
Michaelpl03
Czy ty czasem nie pomyliłeś przydomków z nazwiskami?

Avatar KingsMax
Nazwiska się wykształciły właśnie z przydomków...

Avatar
Michaelpl03
No właśnie ._. Akceptuję coś w stylu "z Rivii", ale fo raczej nie jest nazwisko.

Avatar KingsMax
Niektóre nazwiska z tego się wykształciły.

Avatar
Lunaaax
Imię: Vee
Nazwisko: Vargas
Rasa: człowiek
Pseudonim: -
Charakter: spokojna, pomocna, flegmatyczka, lekkomyślna, naiwna, odważna
Wiek: 16 lat
Towarzysz: samica psa rasy husky, wabiąca się Blackie Zdjęcie użytkownika Lunaaax w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomości: 200 sztuk złota, mieszka z rodziną w dość sporej drewnianej chacie znajdującej się na terenie Księstwa Ludzi (czy jak tam to się nazywa xd)
Historia: Vee urodziła się w średniozamożnej rodzinie w Księstwie Ludzi jako najmłodsze dziecko wśród rodzeństwa. Zawsze pomagała rodzicom oraz rodzeństwu, wyprowadzała bydło na łąkę i go pilnowała, niekiedy też szła na polowanie lub pomagała przy"męskiej" pracy, gdy była taka potrzeba, lecz najczęściej pomagała matce. Często towarzyszyła jej przy pracach na świeżym powietrzu Blackie, samica psa Huskiego, do którego bardzo się przywiązała. Czasem wysyłano dziewczynę do pobliskiego miasta znajdującego się kilkanaście kilometrów od wsi, w której mieszka od urodzenia. Życie jej raz układało się lepiej, raz gorzej.
Umiejętności: gotowanie (:v), umiejętne strzelanie z łuku, świetna pływaczka,
Wady: słaby refleks, szybko się męczy przy pracy, która wymaga dużego wysiłku, nie zna się na magii
Specyfikacje: -
Rodzina: matka, ojciec oraz dwoje starszych braci: Hiro i Will
Zawód: chłopka (Wiem, że to nie zawód, tylko warstwa społeczna, ale ciii...)
Ekwipunek: łuk z dębowego drewna zdobiony metalem, kilkadziesiąt strzał, sierp, trochę żywności
Wygląd: dość niska, bo ma tylko 163 cm wzrostu, szczupła, bardzo długie, ciemnobrązowe włosy zazwyczaj spełnione w luźny warkocz, trawiastozielone oczy, delikatne rysy twarzy
Ubranie: ciemnozielona, lekko schodzona suknia sięgającą do kolan z długimi rękawami, czarne buty ze skóry

I co, Kuba, trzeba było się tak denerwować? Mówiłam, że zrobię kartę dziś, to zrobiłam :v Poprawić coś?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję. Jeśli chcesz to dodaj swoją wioskę jako osobny temat i tam zacznij.
A tak poza tym... Wyjebistsza mówiła. No tak nie za bardzo.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję. Jeśli chcesz to dodaj swoją wioskę jako osobny temat i tam zacznij.
A tak poza tym... Wyjebistsza mówiła. No tak nie za bardzo.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję. Jeśli chcesz to dodaj swoją wioskę jako osobny temat i tam zacznij.
A tak poza tym... Wyjebistsza mówiła. No tak nie za bardzo.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję. Jeśli chcesz to dodaj swoją wioskę jako osobny temat i tam zacznij.
A tak poza tym... Wyjebistsza mówiła. No tak nie za bardzo.

Avatar opliko95
Kiedy 1 akcept to za mało...

Avatar Bilolus1
Kuba, dziku ;-; .

Avatar Kuba1001
Właściciel
Cicho ;-; Tak jakby mam net przymulony ;-;

Avatar KingsMax
Mój rekord to 3, pobiłeś go...

Avatar
Lunaaax
Dla mnie takie postaci są najwyjebistrze na świecie.

Avatar
Konto usunięte
Imię: Elandiel, jednak używa jedynie Diel
Nazwisko: Nikt nie zna. Nawet on.
Rasa: Hybryda elfa z człowiekiem :3
Pseudonim: ---
Charakter: Raz oaza spokoju, raz wprost przeciwnie. Wydaje się nieco bezduszny, a nawet sadystyczny, ale to jedynie pozory. Chyba. Ciężko się z nim dogadać, prawie zawsze ma wlasne zdanie. Ale jednak w głebi duszy kryje się spokojna istotka, marząca o swoim miejscu na ziemi.
Wiek: 19
Towarzysz: ---
M+N : Raczej nie przywiązuje do tego wagi. Wędruje.
Historia: Chłopak w zasadzie miał spokojne życie. Oczywiście do czasu, jak to bywa. We wczesnym dzieciństwie bardziej przypominał człowieka niż elfa. Ale niestety z czasem uszy zrobiły się szpiczaste, a rysy twarzy zamiast mężnieć wciąż zdawały się takie zniewieściałe. Zaczęły się prześladowania, jak i wyzywanie jego matki od dziwek itp.
Pewnego dnia młodego wciąż Diela obudził dym i nieznośne ciepło. Tak, ludzie podpalili jego dom. Choć bardzie to chata była...
Jego rodzicielka niestety pożaru nie przeżyła, a on ledwo. Uciekł sobie do lasu, i pomimo, że niby tym ludziom przebaczył, wciąż ma do nich jakiś żal.
Umiejętności: Dobrze walczy bronią białą. Zna sie nieco na magii cieni, szczęście szybko się uczy, jak i ma do tego zdecydowany talent. Dodatkowo jest dość szybki jak i zwinny.
Wady: Niestety, z siłą jest gorzej. Dodatkowo nie jest aż tak zwinny jak elfy krwi czystej. Łatwo idzie go zdenerwować, szczególnie jak jesteś człowiekiem. Na prawym barku ma rozległe poparzenie, które utrudnia walkę.
Specyfikacje: ---
Rodzina: No... Podobno jego ojciec se tam jeszcze żyje, ale kto go wie. Opuścił matkę, gdy tylko zaciążyła, no a ta już nie żyje.
Zawód: Raczej brak, choć często bawi się w złodzieja amatora.
Ekwipunek: Sztylety razy 2, miecz. Do tego zielonoszara peleryna, pod którą jest prawie niezauważalny w lesie.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubrania: Rzeczy podobne co wyżej, acz, nie w kolorach czerwieni i złota, a w bardziej szarościach i... to co złote jest srebrne, lecz matowe.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wszystko dobrze, ale o jakie zaklęcia obronne i atakujące chodzi? Tak ździebko dokładniej.

Avatar
Konto usunięte
Lepiej?

Avatar opliko95
Przeczytaj w temacie "najważniejsze informacje" o magii...

Avatar
Konto usunięte
Omojboze, bo ja głupia jestem. Wybaczcie po stokroć.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Przydałoby się. Jakby co możesz opanować dwie na poziomie podstawowym lub jedną na poziomie mistrzowskim i jedną na poziomie nowicjusza.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Żeby nie było to postać jest zaakceptowana.

Avatar FD_God
Imię: Arkor
Nazwisko: -
Rasa: Człowiek
Pseudonim: -
Charakter: Jak zawsze preferuję przedstawienie tego w rozgrywce.
Wiek: 28 lat
Towarzysz: Jeżeli się to liczy to jest to drużyna 12 podobnych do niego wojowników, przynajmniej z ubioru.
Majątek + nieruchomości: 2 tysiące sztuk złota trzymane przez jego wojaków, posiada swój niewielki dworek.
Historia:
Historia Arkora zaczyna się z resztą jak każda, od momentu narodzin. Został poczęty w naturalny sposób, wychowany w rodzinie bez ojca czy matki, która zaraz pozbyła się dziecka z prywatnych powodów. Syn trafił pod skrzydła podstarzałego wojownika, który niegdyś służył jako najemnik w różnorakich armiach. Ten przez długi czas uczył się zarówno drogi psychicznej jak i fizycznej, trenując swoje ciało i umysł. Po samym wykształcaniu u siebie obu tych dróg przyszedł czas na używanie własnej energii w różnych celach, ale głównie samoobrony. Gdy nauczył się on dostatecznie wiele od swojego mistrza to ten z dnia na dzień zniknął zostawiając go samego w tym dworku, który od teraz należał już do niego. Zostawił mu też swój dawny rynsztunek oraz pewną pamiątkę...
Umiejętności:
~Włada wspaniale zarówno jednym mieczem jak i dwoma~
~Wygimnastykowany, zręczny no i zwinny~
~Używa swojej energii jako magii, co pozwala nawet teleportować się do niektórych miejsc(Wyjaśnię na PW wszystko o tej postaci)~
~Posiada spore pokłady energii, tak samo szybko one się uzupełniają(Czyli chodzi tutaj o jakby manę)~
Wady:
-Brak umiejętności posługiwania się łukiem czy kuszą-
-Jego ciało się stopniowo paraliżuje im dłużej trwa walka, musi więc robić co jakiś czas przerwy lub wykorzystać do walki swoich wojowników-
-*Wada do poznania tylko dla użytkowników Jeja premium*-
Specyfikacje: -
Rodzina: Nieznane.
Zawód: Watażka, wydźwięk jednak tego słowa powinien bardziej kierować ku neutralnej personie.
Ekwipunek: Pancerz swojego mistrza, dwa charakterystyczne miecze swojego mistrza(Nie magiczne, acz niezwykle wytrzymałe) oraz nóż - pamiątka. Resztę przy sobie mają jego wojacy.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika FD_God w temacie Karta Postaci
Wiadome jest iż jego wojownicy wyglądają równie podobnie. Tyle, że bez tej flagi na plecach(Sashimono). Ich pancerze wyglądają też zdecydowanie mniej ładnie. Jednak są opancerzeni od stóp po głowę, mają tylko jeden samurajski miecz. Z twarzy wygląda zaś tak:
Zdjęcie użytkownika FD_God w temacie Karta Postaci
Nie ma to jak orientalizm.
Ubranie: Co widać, jak jednak chodzi bez pancerza to zwykle ma na sobie lekki skórzany pancerz.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Po uzgodnieniu większych i mniejszych szczegółów na rozmowie Jeja Premium akceptuję.

Avatar
Konto usunięte
Imię:Sand
Nazwisko:Care
Rasa:Wampir
Pseudonim:-_
Charakter:Samotnik, narcyz, uwielbia rozkazywać
Wiek:320 lat
Towarzysz:Nietoperz
Posiada jaksinie i nie ma złota
Historia:Syn dwojki wampirów. Opuścili go po narodzinach.Był normalnym spokojnym wampirem, polujacym na zwierzęta, póki łowcy nie zabili jego dziecka i żony. Postanowił zabijać. Wszystko i wszystkich.
Umiejętności:Lekko lewituje nad ziemią, potrafi przywoływać nietoperze, a później robić z nich "wir", bardzo szybki.
Wady:Ma w głowie tylko zemstę. Można go zranić i zabić dowolnym sposobem. Można z łuku, albo żelaznym mieczem.
Specyfikację: -
RodzinaNikt obecnie
Zawód:Płatny zabójca(Ale zabija też dla własnych potrzeb)
Ekwipunek:Własne kły, 30-centymetrowy zakrzywiony nóż
Wyglad- gęste czarne włosy, niewielkie zęby, blada skóra, czerwone oczy
Co ma na sobie: Czarny płaszcz, biała koszula

Avatar
Konto usunięte
Brak wzoru. Nikt nie ma ochoty się domyślać czemu odpowiada dany punkt we wzorze, szczególnie, kiedy karta sama nie powala. Podstawą jest wzór: patrz strona pierwsza tematu. No i jeszcze nie masz napisane jak stałeś się wampirem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Postaci oczywiście nie akceptuję.
1. Wzór musi być przepisany, a usuwasz jedynie to co jest w nawiasach.
2. Musisz napisać kiedy i jak zamieniłeś się w Wampira.
3. Złoto, żelazo i kołki? Tak jasne. Każdy Wampir podatny jest na srebro, a nie wiem jaki idiota atakowałby Wampira kołkiem lub kogo byłoby stać na złotą broń. A na żelazo... Wtedy byłbyś nie do zabicia więc nie.
4. Wampir wygląda jak człowiek i odróżnia się tylko bladą skórą, czerwonymi oczyma i kłami. Więc ta zmiana w człowieka jest bez sensu.
5. Jak to "jest podatny na każdą ranę"? Wyjaśnij.
6. Jesteś jakoś za młody na Wampira. A jeszcze masz mieć żonę i dzieci? Ustaw sobie już te dwieście.
To co wypisałem popraw jeśli chcesz grać.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Pozostał jeszcze jeden defekt. A mianowicie wygląd. Jak mówiłem Wampiry wyglądają jak ludzie, lecz są bladzi, mają czerwone oczy i czarne włosy. Taki wygląd nie pasuje więc do tego opisu, a na dodatek jeśli ktokolwiek by Cię zobaczył nie miał by wątpliwości z czym ma do czynienia i z pewnością nasłałby na Ciebie Paladynów, a to skończyłoby się bardzo bolesną śmiercią. Więc zmień wygląd, ale najpierw przeczytaj ten temat, co powinno pomóc przed i w trakcie rozrgrywki.
www.grupy.jeja.pl/topic,36975,najwazniejsze-informacje.html

Avatar Angel_Kubixarius
Imię: Neltharion
Nazwisko: Drake
Rasa: pradawny pół smok pół człowiek
Pseudonim: Ashwing
Wiek: ok 2000 l.
Towarzysz: w formie ludzkiej ma pięknego czarnego rumaka bazującego na magii jego aspektu, w formie smoczej działa we współpracy z żywiołakiem wiatru
Majątek + nieruchomości: 40000 szt. Złota i zamek
Historia: zrodził się, opanował swój aspekt i zapadł w długi sen aż do czasu aktualnego
Umiejętności: magia piasku i dymu połączone w jego aspekt - aspekt pyłu
Umiejetność posługiwania się wszelkimi mieczami, ostrzami, sztyletami, nożami, kordelasami, rapierami, szablami et cetera.
Wady: brak sposobności do używania broni dystansowej po za magią, prak możliwości używania obuchów i toporów
Specyfikacje: jest smoczym aspektem, pradawnym stworzycielem techniki łączonej z dwóch dróg magii i jej mistrzem.
Rodzina: Reszta smoczych aspektów jako bracia i siostry.
Zawód: książe pyłu, murgrabia na swoim zamczysku, pan ziemski
Ekwipunek: miecz jego aspektu 'Ashbringer' lub inaczej 'Pyłonios', pancerz z łusek łączyący się z ciałem tegoź po przemianie w pierwotną formę, korona z rogów smoczych
Wygląd : soon i give a picture
Ubranie: piękne szaty z herbem, pod nimi zbroja i jego korona na głowie. Za plecami piękna peleryna w kolorze piaskowym nadszywana złotem, srebrem i stalą, aktywna magicznie i destabilizująca jednokrotnie nawet najpotężniejszy czar nie posiadający fizycznej formy pozostającej w ciele. Tu przykład - piorun walnie w Ashwinga, a dzięki magicznemu uziemieniu nie zrobi mu nic, niestety jest to efekt jednorazowy i musi się on odnowić przez jakiś czas.

Avatar KingsMax
,,Historia: zrodził się, opanował swój aspekt i zapadł w długi sen aż do czasu aktualnego"
Ta opowieść zasługuje na nobla...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Em... Nie.
1. Historia całkowicie do dupy.
2. Bardziej Smoczny Człowiek niż pół smok pół człowiek. Jak według Ciebie mieliby się skrzyżować?
3. O co chodzi z tymi aspektami?
4. Tak tak. Zrób armię wyjebistych stworów jako towarzyszy. Coś w tym jest...
5. Chodzi o to, że niby stworzyłeś jakieś rodzaje Magii? Za**bisty kawał.
6. Jeszcze powiedz, że jestem prekursorem tej rasy. A. nie... Czekaj...
7. Ciekawi mnie gdzie masz niby mieć ten zamek. Nie w Głazogarbach, czyli ojczyźnie Smoczych Ludzi, bo mają tam siedzibę Stalowi Ludzie. To gdzie się gnieździsz?

Avatar Angel_Kubixarius
Dobra po drugiej próbie stwierdzam swój brak kompatybilności z twoim universum, przepraszam za zawracanie dupy.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zrób taką zwykłą postać, a nie startujesz zawsze z jakimiś Władcami Wampirów, Smoków czy innych ;-;
Przecież można grać zwykłym Januszem, który może do czegoś takiego dojść w trakcie gry ._.

Avatar
Konto usunięte
Po co być królem czy tam jakimś władcą?! Bierzcie przykład ze mnie. Moja postać była burdel mamą.

Avatar Angel_Kubixarius
Imię: Rithius, w skrócie Rith
Nazwisko: nieznane
Rasa: pół elf pół człowiek
Pseudonim: Kruk ( symbol pecha xd )
Wiek: 25 l.
Towarzysz: koń, zwyczajny czarny koń Żagiew
Majątek + nieruchomości: 2.000 szt zł.
Historia: Rithius jest tak na prawdę pewnym zaginionym synem jednego z lordów, jednak nie świadom tego, swego nazwiska, ani swej ukrytej potęgi ognia zaczął życie od nowa. Jako dziecko zostal znaleziony przez alchemika Filiasa, który to testowal na nim swoje wytwory, tym samym mutując go w ten sposób w jaki zmutowany jest. Kiedy młody Rith skończył 15 lat postanowił w końcu samemu zająć się alchemią.... chyba kaźdy się domyślił, że przez tego fajtłapę 'labolatorium' Filiasa spłonęło razem ze śpiącym wewnątrz właścicielem.
Następnego dnia rankiem Rith natrafił w najbliższej wiosce na handlarza nawozem, który zapłacił mu jak to ujął ' za wykonanie zlecenia na tego karaczana' wtedy Rith nie wiedział, źe przypadkiem poprzez umyślne zabicie Filiasa wykonal realnie brudną robotę na kożyßć nawoźnika, któremu Filias robił konkurecje. Jako, iź krew nie woda, a pieniądze nie wydane zawsze muszą być przechlane, to młody zabójca poszedł się dobrze uchlać i ogolnie mówiąc zaszalał. Podczas fazy jaką miał w trakcie tegoż wieczoru po dniu wypłaty założył się, że zabije te bydle z bagna nieopodal wioski i .... udalo mu się, tak, udało mu się i to tylko dzięki byciu na fazie. Kolejny dranek nastal i znów otrzymal nagrodę 'za zlecenie'. Rith stwierdzając, że takie życie to jest życie rozpoczął wykonywanie zleceń dla kaźdego, w jednym z nich jako, iż zleceniodawca nie mogł się wyplacić, otrzymal konia, dalej znanego jako Żagiew. Skończywszy zlecenia w swojej okolicy i przepiwszy/przegrawszy większość z pieniędzy w karczmie został tylko z tak zwaną kwotą 'na życie' wyruszył w świat szukając zleceń i przygód.
Umiejętności: poslugiwanie się wszelką bronią, ukryta moc żywiołu ognia, zdolności do tworzenia ( zazwyczej nei działających) wynalazków oraz dość mocny łeb
Wady: hazardzista, pijak, nieświadomy posiadania jednej z dróg magii jaką ma w sobie oraz swego pochodzenia, zawsze wpada w tarapaty i jest dość hmm.... nierozgarnięty.
Specyfikacje:Dość porządnie wzmocniona regeneracja ran.
Rodzina: nieznana
Zawód: najmnik, hazardzista
Ekwipunek: dwa miecze, stalowy i srebrny oraz wzmocniony skórzany lekki pancerz, kilka niezidentyfikowanych mikstur zabranych z ruiny labolatorium Filiasa oraz jedna butelka taniego wina
Wygląd: soon
Ubranie: jego wzmocnione skórzane opancerzenie

Avatar Angel_Kubixarius
Jak to nie przejdzie to jestem totalnie niekompatybilny z tym uniwersum.

Avatar
Konto usunięte
A teraz dobrze?

Avatar
Konto usunięte
Twojastaraa pisze:

Wady:Ma w głowie tylko zemstę. Można go zranić i zabić dowolnym sposobem. Można z łuku, albo żelaznym mieczem.

Co to za wady? Można go zranić i zabić dowolnym sposobem? To jedna z tych wad kompletnie bez sensu. I zdefiniuj "ma w głowie tylko zemstę".

Avatar
Konto usunięte
Looty pisze:
Co to za wady? Można go zranić i zabić dowolnym sposobem? To jedna z tych wad kompletnie bez sensu. I zdefiniuj "ma w głowie tylko zemstę".

Ma w głowie tylko zemstę - za wszelką cenę, niezwazajac na trudności chcę zabijać
Można go zranić dowolnym sposobem- normalnie na wampiry działa żelazo, czy srebro. Więc ten może być zarżnięty jak człowiek, np. Jak zasypie go góra kamienii

Avatar opliko95
Twojastaraa pisze:
Można go zranić dowolnym sposobem- normalnie na wampiry działa żelazo, czy srebro. Więc ten może być zarżnięty jak człowiek, np. Jak zasypie go góra kamienii
Chyba w tym PBF-ie wampiry nie są takie nieśmiertelne, a poprostu mogą przetrwać więcej od zwykłych ludzi. Czyli np. Cios bktóry by zabił zwykłego człowieka wampir by przetrwał - ale byłby ranny. Ale takie wampiry da się zabić zwykłą bronią. Tak przynajmniej interpretuję ich opis z "najważniejszych informacji"...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Wampira można zabić na wiele sposobów. Najpopularniejszy i najskuteczniejszy to użycie Magii Światła. Poza tym można wykorzystać srebrną broń, która jest równie skuteczna jak żelazna, ale zadaje rany, które nie zasklepiają się i zadają wielki ból Wampirowi. Nie mówiąc o osłabieniu i powolnej śmierci.
Wampiry nie mogą umrzeć jedynie ze starości. Przynajmniej nikt o tym nie słyszał. Krwiopijcy są o wiele wytrzymalsi od ludzi, a niektórzy opanowali hipnozę i lewitację, lecz można ich zabić tymi samymi sposobami co przykładowego Janusza.

Avatar
Konto usunięte
Kuba1001 pisze:
Wampira można zabić na wiele sposobów. Najpopularniejszy i najskuteczniejszy to użycie Magii Światła. Poza tym można wykorzystać srebrną broń, która jest równie skuteczna jak żelazna, ale zadaje rany, które nie zasklepiają się i zadają wielki ból Wampirowi. Nie mówiąc o osłabieniu i powolnej śmierci.
Wampiry nie mogą umrzeć jedynie ze starości. Przynajmniej nikt o tym nie słyszał. Krwiopijcy są o wiele wytrzymalsi od ludzi, a niektórzy opanowali hipnozę i lewitację, lecz można ich zabić tymi samymi sposobami co przykładowego Janusza.

Okej, mige startować?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Szczytem łaskawości pozwalam ._.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 85894 postów, 214 tematów i 106 członków

Opcje grupy Elarid [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Elarid [PBF]