Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
To nie zmieniaj tylko graj :V

Avatar Hermit
Imię: Avi
Nazwisko: Kree
Rasa: Zabrak
Pseudonim: brak
Stopień: brak
Charakter: nietowarzyski, typ samotnika
Wiek: 23 lata
Towarzysz: brak
Majątek + nieruchomości: mały domek na Azis Prime + 2.000 kredytów
Pojazd: R-41 Starchaser
Historia: Urodzony na Tatooine. Matki nie znał, a ojciec od dzieciństwa szkolił go na komandosa. Przez pewien czas chciał zostać technikiem, jednak nie miał odpowiedniego wyszkolenia, więc go odrzucono. Mimo, że po jakimś czasie je zdobył, pozostał w swej profesji łowcy nagród. Po ojcu dostał statek oraz dom.
Umiejętności: dobry strateg, zna się na technice
Wady: marny pilot, nie umie obchodzić się z bronią
Specyfikacje: blizna na lewym, oku pozostałość po starciu z Nexu
Rodzina: brak, ojciec i matka nie żyją
Zawód: łowca nagród
Ekwipunek:mały miotacz ognia krótkiego zasięgu, karabin blasterowy DC-15,
Wygląd i ubranie: szrama na lewym oku, twarz wymalowana w tradycyjnych kolorach klanu, czerwonym, żółta kamizelka, spodnie robocze i ciężkie buty.

Avatar opliko95
Ponad 25000 letni myśliwiec raczej się nie nadaje. Zmieniłbyś twgo Huntera na coś innego (jeśli chcesz myśliwiec polecam sprawdzić te 2 kategorie na sluisvan.net: www.sluisvan.net/mysliwce,mysliwce_niezalezne www.sluisvan.net/mysliwce,mysliwce_niezalezne_2 )

Avatar Hermit
opliko95 pisze:
Ponad 25000 letni myśliwiec raczej się nie nadaje. Zmieniłbyś twgo Huntera na coś innego (jeśli chcesz myśliwiec polecam sprawdzić te 2 kategorie na sluisvan.net: www.sluisvan.net/mysliwce,mysliwce_niezalezne www.sluisvan.net/mysliwce,mysliwce_niezalezne_2 )


przepraszam, CloakShape może być

Avatar opliko95
Polecałbym jednak przynajmniej dopisać że został wyposażony w hipernapęd, albo zmoenić na coś domyślnie posiadającego ten element (np. R-41 starchaser, G1-M4-C Dunelizard czy M3-A Scyk). Bo jeśli chcesz nim latać między planetami to bez hipernapędu chwilę ci zejdzie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Czekam, aż wypiszesz to o co poprosił Opliko. Poza tym dodaj jeszcze jedną wadę. No i skąd ma zbroję mandaloriańską?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jak widzę nie zrozumiałeś Hermit, więc powiem to tak: Dopóki nie poprawisz wszystkiego, a ja oficjalnie nie zaakceptuję to nie możesz grać. Jasne?
A do poprawek to jeszcze dom na Tatooine. Całość PBF'a będzie rozgrywać się w fikcyjnym, wymyślonym przeze mnie i Opliko, układzie Azis. Zmień na dom na jednej z planet układu.

Avatar Hermit
Kuba1001 pisze:
Jak widzę nie zrozumiałeś Hermit, więc powiem to tak: Dopóki nie poprawisz wszystkiego, a ja oficjalnie nie zaakceptuję to nie możesz grać. Jasne?
A do poprawek to jeszcze dom na Tatooine. Całość PBF'a będzie rozgrywać się w fikcyjnym, wymyślonym przeze mnie i Opliko, układzie Azis. Zmień na dom na jednej z planet układu.


może już być?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Prosiłem też o jeszcze jedną wadę. A, poza tym, Skirt? Chcesz koniecznie mieszkać na planecie, na której prowadzi się działania wojenne?

Avatar Hermit
Kuba1001 pisze:
Prosiłem też o jeszcze jedną wadę. A, poza tym, Skirt? Chcesz koniecznie mieszkać na planecie, na której prowadzi się działania wojenne?


....to na jakiej planecie....? -.-

Avatar opliko95
Azis Prime, Sentral, Umvu...

Avatar Hermit
opliko95 pisze:
Azis Prime, Sentral, Umvu...


już????

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję. Sam zaczynasz.

Avatar korobov
Imię:Anoi ( nie pamięta)
Nazwisko: Derokl ( nie pamięta)
Rasa: człowiek
Pseudonim: CM-2435, ale niektórzy szturmowcy wołają na niego "Pan generał"
Stopień : komandor
Charakter : posłuszny imperium, fakt, ma jakieś zdolności samodzielnego myślenia, ale tak poza tym to niezbyt, chociaż jak widzi niesprawiedliwość to interweniuje
Wiek: 45 lat
Towarzysz : 16 szturmowców (zwykłych), 2 załogi z E-WEB, 1 szturmowiec z wyrzutnią PLEX, 2 sierzantów- szturmowców, , dwa AT-ST oraz 2 żołnierzy na 74-Z
Majątek + nieruchomości : 200 kredytów, kwatera w koszarach na Azis Prime
Pojazd: AT-ST
Historia :Urodzony 45 lat temu, w czasie wojen klonów służył w siłach myśliwskich Republiki, dochrapał się tam stopnia ( w Republikańskich siłach wychodziło, że miał stopień generalski) bardzo wysokiego, ale po wojnie został zdemobilizowany i odesłany do domu, gdzie, co tu dużo ukrywać, miał urwanie kończyn ze wszystkimi dziećmi, bo a, wszystkie, co do jednego wrażliwe na moc ( i weź się tu z takimi dogadaj, zwłaszcza bliźniakami) dwa, za oknem (dosłownie) imperialny garnizon c)odebranie zasiłku weterańskiego(bo nie walczył na piewszej linii, no chyba sobie zażartwoali, onajmniej z 3000 pilotw mogło potwierdzić, że do ostatniego dnia latał na V-wingu), tak czy siak został zmuszony do wzięcia sprawy we własne ręce. Zorganizował rych oporu, udało mu się nawet zniszczyć pancerny pluton. Rodzinę ewakuował wgląb Zewnętrznych Rubieży, by oddalić ich od niebezpieczeństwa spotkania z Imperialnymi. Wrócili, kiedy mieli po 18-16 lat. Ale dwa lata później złapali go i poddali praniu mózgu [tutaj kończy się część, którą nie pamięta, a zaczyna ta, którą spędził służyć Imperium]. Zawsze wiernie służył Imperium, a jego oko nigdy go nie zawiodło. Nie pamięta, czy kiedykolwiek ktoś, kto z nim walczył, przeżył. Piął się po szczeblach kariery bardzo szybko, wręcz błyskawicznie dodrapał się komandora. 3 miesiące temu został tu przysłany i od razu zaczęły się śmieszki, ale raz czy dwa pogroził i tyle ze śmieszkowania z niego i nawalaniu go robotą oraz oszukiwaniu w pensji. Ustawił sporą część oficerów do pionu. Dostał nawet w końcu własny oddział. Ale jednego nie potrafi. Gdy trafi się jakaś kobieta lub mężczyzna bardzo podobni do jego żony lub dzieci (podświadomie, oczywiście) nie potrafi strzelić.
Umiejętności: świetny strateg, dowódca, wyśmienicie strzela i prowadzi jakiekolwiek pojazdy ( w tym myśliwce), zna się na sztuce przetrwania, umie się skradać i improwizować, bardzo silny i zwinny, umie się bić wręcz
Wady :bezgranicznie oddany Imperium, czasem dostaje nagęego paraliżu całościowego, bardzo donośny głos, czasem dostaje celności szturmowca (czyli nie trafi ni hu-hu), czasem dostaje wielkiego bólu głowy, a w czasie tego jego wcześniejsze wspomnienia docierają do jego umysłu.
Specyfikacje: implant w mózgu odpowiedzialny właśnie za to pranie, 6 palcy u obu stóp
Rodzina: nie pamięta tego, Można wymyśleć
Zawód (): dowódca e siłach Imperium.
Ekwipunek (): dwa termodetonatory uderzeniowe, Blastery- jeden E-11, a drugi DL-44, zbroja szturmowca z oznaczeniami komandora, hełm dostosowany do jego specyfiki, plecak skokowy, wibronóż, paralizator, gaz pieprzowy, kastety na ręce, komunikator i holokomunikator, a także lornetka taktyczna.
Wygląd ():Zdjęcie użytkownika korobov w temacie Karta Postaci
Ubranie (): Zbroja szturmowca

Avatar opliko95
A kody CT nie były przypadkiem tylko dla klonów (Clone Trooper)?
Mniejsza - wydaje mi się że korpus myśliwski Republiki nie miał generałów (pomijając jedi). W czasach wojen klonów największymi grupami myśliwców dowodził klon-dowódca (czy jak tam przetłumaczyć clene commander). Zresztą chyba twoja postać nie jest klonem więc prawdopodobieństwo że zostałby w marynarce jest dość nikłe
A przy dzieciach wrażliwych na moc w najlepszym wypadku skończyłby jako szturmowiec (tutaj tylko podaję ci pomysł na uzasadnienie tego że trafił do tej Imperialnej jednostki), a jego dzieci mogłyby być szkolone na Inkwizytorów.

Avatar korobov
Primo, w Imperium chyba był recykling numerów. Dwa, komandor klonów bym przetłumaczył, a poza tym raczej mogło dojść do sytuacji, że ktoś, kto nie jest Jedi został generałem, bo klony weszły w skład Armii, Floty oraz sił myśliwskich Republiki, a cała poprzednia infrastuktura, wraz z żołnierzami i oficerami została. A po trzecie, nawet historii nie skończyłem i nie znasz pomysłu, spokojnie amigo.

Avatar opliko95
(Tu był tekst dłuższy od twojej karty mówiący o tym co w niej nie pasuje ale kot go usunął... Jak ja uwielbiam zwierzęta... W każdym razie musisz się zadowolić tymi kilkoma punktami)
1)Torgutanin w korpusie szturmowców długo przed Imperium Fela...
2)Co się tak właściwie stało z jego rodziną?
3)paralizator to bardziej jednostki do kontroli tłumu, a o gazie pieprzowym w uniwersum Star Wars nic nie wiem...
4)"Pranie mózgu" u szturmowców nie na tym polegało... (Tu był tekst na jakoś 4 linijki ale nie chce mi się tego znów pisać)
5)Czym o dowodzi? Jednostką pancerną? Piechotą? I jak jego jednostka może dostawać pojazd tylko "od czasu do czasu"?
6)Jeśli masz pancerz w kolorach takich jak Novatrooperzy to albo jesteś Novatrooperem i najpewniej spędzasz dni na byciu strażnikiem jakiegoś wysoko postawionego Imperialnego, albo zaraz zostaniesz ukarany za jego przemalowanie.
7)ktoś kto może w każdej chwili dostać ataku i być sparaliżowanym na jakiś czas za nic nie mógłby być w armii.
8) Te imiona dzieci... Ilu Landów i Hanów jest już w tym PBF'ie?

Avatar korobov
1-A komandor Hait przeszedł.
2.-jakbyś nie zauważył, mam jednego rebelianckiego pilota o takim samym nazwisko, więc możesz się domyślać
3- wiadomo, o co chodzi. Tak czy siak coś w ten deseń. A paralizator sam sobie sprawił, bo miał dosyć jakieś upierdliwców, a że szkoda było zabijać
4- wiem, o co Ci chodzi, ale nie trzeba zabijać przeciwnika. Wystarczy go przekabacić ( a że był wystarczająco starym capem, by nie przekonać go normalnymi środkami, to zastosowano chip jak w wypadku klonów, proste?)
5. Razej to oddział szybkiego reagowania, A AT-AT dostają tylko wtedy, gdy jest grubsza akcja.
6-poprawione
7-Ataki są naprawde rzadkie, ale i tak raczej lecą w tle i raczej w czasie wolniejszych chwil. Wtedy chi nie ma aż takiej kontroli.
8.-Jeden Lando, zero Hanów.

Avatar Rafael_Rexwent
Korbku drogi. Zrób choć raz postać nieprzepakowaną, najlepiej bez doświadczenia wojskowego. Może wtedy zauważysz, że robienie super-hiper-i-z-wentylem bohaterów będących skrzyżowaniem Rambo, MacGyvera i Rudego 102 nie jest na dłuższą metę fajne i ogranicza grę.

Avatar opliko95
Wydaje mi się że zwykłe warunkowanie które było lekko stosowane przy zwykłym treningu by wystarczyło. A nawet byłoby lepsze bo implant może usunąć porządny lekarz, a odpowiednio szkolony człowiek długo by się opierał. I twój poprzedni Imperialny był a) po części człowiekiem b)nie był przeciw Imperium c)Nie był szturmowcem...

Avatar korobov
opliko95 pisze:
Wydaje mi się że zwykłe warunkowanie które było lekko stosowane przy zwykłym treningu by wystarczyło. A nawet byłoby lepsze bo implant może usunąć porządny lekarz, a odpowiednio szkolony człowiek długo by się opierał. I twój poprzedni Imperialny był a) po części człowiekiem b)nie był przeciw Imperium c)Nie był szturmowcem...

Na c łatwo mogę odpowiedzieć- był w 212 batalionie szturmowym jako, zgadza się, szturmowiec. I chyba wspominałem, żę zwykłe warunkowanie by nie wystarczyło, bo był na tyle stary, żę nie za wiele by się nauczył.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ja bym zaczął od tego, żeby zmienić rasę.

Avatar korobov
Wal wszystko od razu.

Avatar korobov
Rasę,imię, nazwisko oraz część historii, rodzię i wygląd zmieniłem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
O co chodzi z implantem i palcami u stóp?

Avatar korobov
Implant to coś takieo jak chip u klonów, tyle że on stymuluje fale mózgowe w taki sposób, że jest wiernym żołnierzem Imperium, a te palce, czasem się zdarzają ludzie z kilkoma nadprogramowymi członkami, także więc...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Po Tobie spodziewałem się czegoś innego, jeśli chodzi o palce, więc zostawiam ten temat w spokoju.
Niemniej, trzeba by zmniejszyć liczbę żołnierzy i pojazdów oraz kredyty.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ujdzie. Graj.

Avatar opliko95
Imię: Nuruodo'nate'mitth
Nazwisko: -
Rasa: Chiss
Pseudonim: Onatem, ludzie pod jego dowództwem nazywają go jednak Syndykiem
Stopień: komandor (teoretycznie nie stracił też tytułu Syndyka, ponieważ jest uznany nie za dezertera a za zaginionego)
Charakter: spokojny, niemal zawsze stara się przeanalizować sytuację i nie zdaje się na emocje.
Wiek: 35 lat
Towarzysz: załoga "Błękitnej gwiazdy", dwójka kapitanów pozostałych statków: Hess'anda'nuruodo (skrót: Anda, kobieta) i Chaf'ene'mitth (skrót: Fenem, mężczyzna)
Majątek + nieruchomości: 400 kredytów (tak właściwie to tyle i tak trzyma tylko na wszelki wypadek)
Pojazd: "Błękitna gwiazda" - mający lekko ponad 200 metrów statek (o wyglądzie zbliżonym do starwars.wikia.com/wiki/File:ChafEnvoy.jpg jest jednak niebieski jak nazwa wskazuje ), który już od momentu wyprodukowania wyposażony był w komputer nawigacyjny. Uzbrojony w masery i dwie wyrzutnie sieci connera (Chissiańskiej produkcji oczywiście). Dodatkowo wyposażony był w dość silne osłony energetyczne i Chissiański hipernapęd (tzn. skok jest niemal niewyczuwalny wewnątrz statku, a także zapewnia on większą precyzję niż standardowe rozwiązania). Na pokładzie dodatkowo znajduje się mały hangar w którym mieści się jedna Lotnia Dowódcy (Commanders glider) i 2 już dość leciwe choć wciąż świetnie dzałające ARC-170.
Pod jego dowództwem znajdują się także 2 standardowe krążowniki bojowe Chissów. Te 115 metrowe, wyposażone w masery i wyrzutnie sieci connera statki doczekały się jednak ważnej modyfikacji - zamontowano na nich komputer nawigacyjny.
Historia: Jako syn Syndyka rodziny Nuruodo która zajmowała się CEDF kierunek jego nauki był dość spodziewany. Już w wieku 10 lat rozpoczął wojskową karierę, a rok później został oficerem na jednym ze statków należących do drugiej pikiety oddziałów granicznych. Tam zrozumiał że obecna doktryna wojenna Chissów może doprowadzić do ich zguby. W następnych latach dość szybko awansował i w pewnym momencie zajął pozycję swojego ojca. Przekonał się jednak że nawet dochodząc do władzy w rodzinie Nuruodo nie mógłby zmienić sposobu w jaki działają Chissowie. Postanowił więc zebrać osoby uważające że czasami atak jest najlepszą obroną i które są gotowe opuścić planetę by założyć kolonię poza władzą panujących rodów. W 2 BBY wyruszyli pod pretekstem (zresztą częściowo prawdziwym) by założyć kolonię na zdatnej do zamieszkania planecie na granicy władzy Chissów, skąd po prostu zaczęli skakać w stronę jądra galaktyki. Poszło by im świetnie gdyby nie to że znaleźli się piraci mający chrapkę na duży, wolny statek kolonizacyjny (najpewniej myśleli że to jednostka towarowa). Próba kontaktu skończyła się torpedami protonowymi które zabiły ponad tysiąc osób i zniszczyły większą część (choć nie wszystko) ekwipunku służącego do budowy kolonii i kilkudziesięcioma zniszczonymi pirackimi myśliwcami z ich statkiem-matką... Na szczęście następny kontakt poszedł lepiej - rebeliancki Loronar i goniąca go korweta celna została złapana w sieci szokowe. Przeprowadzono abordaż na obie jednostki i mimo że szturmowcy stawiali lekki opór dość szybko statki zostały przejęte. Na szczęście okazało się że kapitan Loronara znał Sy Bisti. Od niego Onatem dowiedział się o obecnej sytuacji w galaktyce. Uznał że Rebelia ma rację i jeśli przez utratę statku kolonizacyjnego będą musieli dostosować się do obecnej władzy w Galaktyce wolą dołączyć do ludzi którzy nie są ksenofobami. Udało mu się za pośrednictwem wspomnianego kapitana dostać do struktur sojuszu i rozpoczął walkę z Imperium pod ich barierą. I tak właśnie skończył w tym układzie.
Umiejętności: świetny dowódca, zna podstawy walki bronią białą i survivalu, nawet dobrze strzela z Charric
Wady: potrafi być arogancki i uważa Chissów za lepszych od innych.
Specyfikacje: -
Rodzina: brat - pilot myśliwca (którego kartę zrobię później...)
Zawód: kapitan w Rebelii.
Ekwipunek: Charric, wibronóż, komunikator.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika opliko95 w temacie Karta Postaci
Ubranie: uniform CEDF (na obrazku)

Avatar korobov
Nie za dużo Chissów w układzie?

Avatar opliko95
załoga 3 korwet + jeden. Łącznie mniej niż 300 osób. Przyjmując że w całym układzie żyje tylko tyle istot co na Alderaanie (2 miliardy - co jest dość mało prawdopodobne przy tylu zamieszkałych planetach) i w takich samych proporcjach (95% ludzie 5% reszta) mamy 100 000 000 (100 milionów) nie-ludzi. Gdyby była równa ilość przedstawicieli nawet 1000 różnych ras mamy wciąż 100 000 istot każdej rasy. Te kilkaset Chissów to raczej bardzo mała część społeczeństwa...

Avatar korobov
Wiadomo, że w tamtym okresie chissowie stosowali ścisły izolacjonizm, a coś takiego by nie przeszło.

Avatar opliko95
Tzn. nie przeszła by ucieczka kogoś czyja pozycja pozwala na dość dużą autonomiczność zamaskowana jako misja kolonizacyjna na pobliską planetę? Kto miałby ich powstrzymać i dlaczego? Dotarli do celu i dopiero stamtąd uciekli :P

Avatar Kuba1001
Właściciel
Śmiechłem, gdy czytałem jak to krążownik uderzeniowy Lornar ucieka przed korwetą celną :V
Do poprawy tylko jedno, a mianowicie to, że jeszcze nie mu tu B-Wingów.
Walcie się, Rebelianci, ja jestem wierny starszym źródłom, to samo tyczy się A-Winga.

Avatar opliko95
Dobra. W sumie powinienem od początku wybrać Legendarną wersję :P
A ten Lornar jest niebezpieczny! ma AŻ JEDNO działko laserowe! Tak szczerze i tak lepszy Loronar od GR-75 który był tam w pierwotnej wersji... Ten przynajmniej umie się jakkolwiek bronić.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Aaa... Chodziło Ci o transportowiec, a ja pomyślałem o krążowniku uderzeniowym. Wyglądałoby to dość śmiesznie, gdyby taki wielki bydlak uciekał przed tak małym okrętem celników ;-;
Teraz ujdzie, akceptuję.

Avatar opliko95
Wciąż nienawidzę jego polskiej nazwy... To do cholery jest krążownik Uderzenie i może służyć za krążownik uderzeniowy. Ale rozumiem problemy tłumacza...
//btw. wzmianka o dziwnym polskim tłumaczeniu jest nawet na Wookiepedii

Avatar Kuba1001
Właściciel
Hehehehe... He...
No dobra, graj. Dodaj sobie statek, albo zacznij w jakiejś lokacji.

Avatar korobov
Imię: Mara (tylko Lord zna je)
Nazwisko: Ma (tylko Lord zna je)
Rasa: człowiek
Pseudonim: DT-0088, inni nazywają ją "Detka"
Stopień: Komandor
Charakter: ujawnię
25 lat
Towarzysz: 50 szturmowców, 4 AT-ST, 2 obsługi E-Webów wraz z karabinami, odnowiony droid BX
Majątek: 200 kredytów i kwatera na lotniskowcu Lorda blisko jego kwatery
Pojazd: Prom "Lambda"
Historia: Urodzona na Coruscant 25 lat temu w ubogiej dzielnicy Coruscant (dokładnie 1313). Nie poznała ojca ani matki. Od początku było jej pod górkę. Wojny Klonów nie odbiły się u niej wielkim echem, dopiero inwazja na Coruscant dała znać, że jest wojna. Kilka lat po wojnie zapisała się do Akademii Imperialnej. Była zawsze pod górkę. Jednakże zauważyli ją weterani Wojen Klonów, w tym komandor "Cody". Szkolił ją w sztuce ARC. Była błyskotliwą studentką. W końcu zdała (9 BBY), a zainteresował się nią sam Imperator. Została wyszkolona na na Imperialnego Gwardzistę, a przez to stała się ekstremalnie lojalna Imperium. Wkrótce jednak została ponownie przesunięta do Szturmowców Śmierci dyrektora Krennica, a wcześniej służąc pod Wielkim Admirałem Thrawnem. Została przeszkolona. Brała udział w akcji mających na celu schwytanie Jyn Erso. Po zniszczeniu bazy na Scariff została jedną z 6 ostatnich szturmowców śmierci. Większość z nich została wysłana na Gwiazdę Śmierci, gdzie zginęła pełniąc wartę przy Wielkim Moffie. W chwili obecnej zostało tylko dwóch. Jeden przydzielony do Lorda Vadera, a drugi do Lorda. Z nim łączy go obustronne uczucie
Umiejętności: mistrzowsko strzela z jakiejkolwiek broni, szybko biega, zmysł taktyczny, wolno się męczy, prędko się uczy, naturalny talent do języków, zna się na mechanice, silny rzut, świetnie walczy wręcz i bronią białą, potrafi się dostosować
Wady: nie dawaj jej niczego do prowadzenia ani latania, nie skrada się szczególnie, niezbyt dyskretna, niezbyt delikatna, bezgranicznie oddana lordowi, piekielnie nieufna, szybko się denerwuje, często ma w nosie rozkazy dowódców innych od Lorda czy Imperatora (chyba, że wydadzą rozkaz, że ma wykonywać ich rozkazy)
Specyfikacje: sztuczna lewa rękapod syntetyczną ludzką skórą
Rodzina: Kij ją tam wie (ma siostrę, ale o tym nie wie)
Zawód: szturmowiec śmierci
Ekwipunek: zbroja szturmowca śmierci (wraz z hełmem), DLT-19 mogącą przekształcić się w snajperkę, imploder termoczne, dwa soniczne, dwa termodetonatory, plecak odrzutowy, wibroostrze wychodzące z prawego rękawa, ostrze z cortosis, RC-14
Wygląd: Zdjęcie użytkownika korobov w temacie Karta Postaci
Ubranie: zbroja szturmowca śmierci z biały oznaczeniem to lewym ramieniu w kształcie... Hełmu Dartha Vadera

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Za dużo zalet.
2. Za mało wad.
3. Za dużo ekwipunku.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nadal sporo zalet, ale przepuszczę, jeśli usuniesz implanty.

Avatar korobov
Ręki i implant adrenalinowy zostają.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ręka może zostać. Reszta nie.
A poza tym od kiedy Ty tu stawiasz warunki? :V

Avatar korobov
To nie było stawianie warunków, tylko próba targów. Teraz proszę sprawdzić.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Więcej wycisnąć się z tego już nie da. Akcept.

Avatar xKotel
Imię: Kenny
Nazwisko: Karfford
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Duch Kosmosu
Stopień: Major
Charakter: Spokojny, Sprawiedliwy, Miły
Wiek: 29 standardowych lat
Towarzysz: Załoga statku "Zjawa Jutra" licząca 134 osób
Majątek: 500 kredytów (30 000 po rodzicach)
Pojazd: Korweta typu hammerhead (143 kapsuł ratowniczych)
Historia: Urodził się na Coruscant. Ojciec był ważnym ministrem, a matka - nauczycielem w gungańskiej szkole. Matka zginęła poprzez egzekucję Imperium, a ojciec gdzieś poleciał... 9-letni Kenny sam się wychowywał na Coruscant. Kiedy dorósł wyrobił sobie dokumenty i poszedł do Imperium. Kiedy był w Imperium chorążym miał operację o nazwie "Gungan", kiedy zobaczył gungańskie dziecko na wpół martwe powiedział że nie chce już być tym "złym" i zabił jednego ze swoich. Sąd skazał go za zdradę Imperium ale on uciekł i wstąpił do rebelii. Miał wtedy 23 lata a kiedy czekał żeby zostać Majorem 4 lata. Kiedy był na froncie stracił oko.
Umiejętności: Dobra kondycja, laureat szkoły wojskowej, dobry zmysł taktyczny, nieźle posługuje się mieczem, wspaniale strzela blasterami oraz automatykami.
Wady: Stracił jedno oko.
Specyfikacje: -
Zawód: Żołnierz rebelii
Rodzina: Ojciec Tary Karfford (?), Matka Anna Karfford (Martwa), Ciotka Rebecca Ackerman (?)

Ekwipunek: 1 nawigator, 20 pluskw, jeden BlasTecch A280, Pancerz komandosa.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika xKotel w temacie Karta Postaci
Ubiór: Mundur Majora

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 5142 postów, 33 tematów i 9 członków

Opcje grupy Azis - Star ...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Azis - Star Wars [PBF]