[Sezon I] Karta Państwa

Temat edytowany przez Mati129 - 16 czerwca 2018, 21:39

Avatar Kuba1001
No dobra, kto dostał flashbacków?

Avatar Mati129
Moderator
Kuba1001 pisze:
No dobra, kto dostał flashbacków?

Ja dostałem

Avatar Kuba1001
Brakuje tylko Imperium... Hmmm... Vaaaaaaaader?!

Avatar korobov
Nie, zabraniam, Veto.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Przybyłem

Avatar
Konto usunięte
Jeszcze Mordor i będzie git :P

Avatar Vader0PL
Właściciel
Zobaczyłem

Avatar
Konto usunięte
...Zwyciężyłem

Avatar Mati129
Moderator
Nie chcę przerywać, ale do offtopienia jest "Temat zwany offtopem czy też czatem"

Avatar Vader0PL
Właściciel
Przeprowadziłem bardzo zaawansowaną operację, która zakończyła się moim sukcesem

Avatar
Konto usunięte
... czyli wkurzyłem matiego

Avatar Mati129
Moderator
Aarteek pisze:
... czyli wkurzyłem matiego

Gdybyś mnie wkurzył, to byś dostał ostrzeżenie. A nie dostałeś.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Nazwa: Rodos
Władca: Królowa Elżbieta VII
Stolica: Naxaris
Rasy: 10% Polomony
80% Ludzie
5% Orkowie
5% Zefiry
Historia: Rodos to kraj będący w przyjaznych stosunkach Unią Czarnego Kła Wpie**olu od dawien dawna. Ich historia zaczęła się, kiedy lud przemierzając cały świat w końcu zatrzymał się na stałe w dolinie "mlekiem i miodem płynącym". Tam też powolutku powstawało Rodos. Historia krótka, ale ja nie od tego.
Religia: Wiara w Moc, która dotyka wszystkie istoty.
Surowiec specjalny Żelazo
Zalety:
-Polomony to genialna rasa naukowców
-Duża płodność kraju sprawia, że można rekrutować olbrzymie ilości jednostek bez ryzyka buntu
- Zefiry to rasa ludzi ze skrzydłami, dzięki czemu mogą latać.
-Orkowie to typowe jednostki do spuszczania wpier*olu.
-Dobra piechota
-Rasy niewolnicze (gobliny) któe są bardzo tanie i można nimi zalewać przeciwnika.
-Praktycznie całkowite posłuszeństwo ludu dla Władcy.
Wady:
-Prawdopodobnie po śmierci Królowej kraj będzie musiał się przemienić w coś innego.
- Brak innych ras, co jest spowodowane rasizmem do nich. Wyjątkiem są rasy Unii Czarnego Kła Wpie**olu.
-Flota to tylko dwa okręty. Transportowy i mały okręcik.
-Słabe jednostki dystansowe
-Z machin wojennych obecnie istnieje tylko balista
-Fortyfikować zajęte obszary? Czemu? Po co?
-Jeżeli jest magia, to jej tutaj nie ma.
Flaga/Herb:
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie [Sezon I] Karta Państwa

Avatar
Konto usunięte
Mati129 pisze:
Gdybyś mnie wkurzył, to byś dostał ostrzeżenie. A nie dostałeś.

Ja mówiłem w imieniu Vadera.

Avatar Mati129
Moderator
Dobra:
1. Magii na razie nie ma.
Akcept.

Avatar Kuba1001
Zmień na Imperium lub Imperium Rodos, dla klimatu.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Będzie, jak Królowa umrze :)

Avatar
Konto usunięte
Nie mogę się doczekać. To znaczy em niech se żyje ta królowa..

Avatar Kuba1001
Przecież to Elżbieta, nie umrze ._.

Avatar Mati129
Moderator
Kuba1001 pisze:
Przecież to Elżbieta, nie umrze ._.

Ale to nie jest Elżbieta II

Avatar Kuba1001
Nie druga, a siódma, to o wiele większy poziom.

Avatar
Konto usunięte
Nazwa: Odrodzony Zakon Templariuszy
Władca: Wielki Mistrz Zakonu Jaques de Molay VII
Stolica: Corbeil
Rasy: Ludzie 100%
Historia: Wszyscy pamiętają Zakon Templariuszy i Króla Francuskiego Filipa IV Pięknego, oraz jego brutalny sposób na pozbycie się długów. Jednak pogrobowy syn spalonego na stosie mistrza zakonu poprzysiągł zemstę. Po śmierci Filipa IV i mianowaniu nowego papieża wyruszył do Watykanu ponownie zjednoczyć Templariuszy i stanąć na straży chrześcijaństwa, jednak nie jako zakon, a państwo zakonne. Ówczesny papież zgodził się na propozycję i nakazał wyruszyć na zachód Europy, ażeby raz na zawsze postawić kres poganom (orkom), którzy się tam zalęgli. Mimo, że syn Molaya poległ w bitwach z pogańskimi orkami ziścił się sen o powrocie Zakonu Templariuszy, a dokładnie miało to miejsce w 1632 roku. Od tamtego czasu Odrodzony Zakon Templariuszy stoi na straży Europy.
Religia: Katolicyzm
Surowiec specjalny Żelazo
Zalety:
- Bonus do piechoty,
- Bonus do artylerii,
- Templariusze są wierni wyłącznie Zakonowi i Papieżowi,
- Bonus do kawalerii,
- POTĘŻNE Galeony,
Wady:
- Kawaleria jest POTĘŻNA, ale zacofana. Bazuje na średniowiecznej jeździe.
- Przysięgali wierność papieżowi.
- Galeony są jedynymi okrętami Templariuszy,
- Mała ilość ciężkiej piechoty,
- Niechęć do innych ras,
- Nie mogą zawierać sojuszów z innowiercami,
Flaga/Herb: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie [Sezon I] Karta Państwa

Avatar Mati129
Moderator
Krucho może być z miejscem na mapie, bo z Europy to tylko środkowe Niemcy (bez dostępu do morza) mają białe pola, ale cóż,
Akcept

Avatar korobov
Ku*wa, a ja chciałem prosić papieża by ich wskrzesił...

Avatar
Konto usunięte
Papież był szybszy.

Avatar Blawoj
korobov pisze:
Ku*wa, a ja chciałem prosić papieża by ich wskrzesił...

Zawsze możesz reaktywować zakon braci Dobrzyńskich

Avatar korobov
Zakon Kawalerów Mieczowych...

Avatar Mati129
Moderator
korobov pisze:
Zakon Kawalerów Mieczowych...

Połączą się z Krzyżakami.
Taki mały spojler, jeśli się na to zdecydujesz.

Avatar Blawoj
Teoretycznie zakon braci Dobrzyńskich też połączył się z krzyżakami

Avatar korobov
Zakładam Zakon Białego Orła.

Avatar CheekiBreekiPL
Nazwa: Republika Nowej Gocji
Władca: Halarg Wellerk
Stolica: Frenkautren [Frankurt nad Menem]
Rasy:
-94% Ludzie
-5% Nordamanschowie (2 metrowi ludzie o barczystej budowie , potężnej sile i pradawnym języku)
-1% Dwerkowie (krasnoludowie)
Historia: Wczesna historia Gocji jest bardzo tajemnicza , pełna niedopowiedzeń i niezrozumiałych rzeczy. Prawdopodobnie w XII wieku zaczeli tworzyć państwowość w centralnej Germanii.Walczyli też wcześniej z Frankami na polach Galijskich dwa wieki przed powstaniem Gocji.W XIV wieku , Cesarscy odkryli fakt "państwa w państwie" tworzonego przez potomków Gotów.Rozpoczeła się dwa wieki póżniej Wielka Wojna Centralna , w której sojusz Gocko-Skandynawsko-Anglo-Niderlandzki
zwyciężył z "Paktem Cesarskim", wywalczając prawdziwą niepodległość kraju.Szczególnie Goci wsławili się w bitwie pod Dreznem , gdzie przez okres 10 dni , generał Joakhim van Turingien razem z niewielkim garnizonem wyposażonym w automatyczne kartaczownice i lekką artylerie stromotorową, dzielnie odpierali ataki sił czesko-niemieckich.Dopiero odsiecz Adalberta Kasselbarga odwróciła przesądzony los Kampanii Saksońskiej , gdzie użyto 5 Dampfpanzerwagen , lekkich pojazdów opancerzonych o zawrotnej na tamte czasy prędkości 20 km/h. Po tej bitwie , coraz bardziej siły cesarskie traciły na sile uderzenia , i chociaż ,że zdobyli dwa Dampfpanzerwageny , to co prawda im pomogło w niewielkich ofensywach i zasadzkach , ale to nie zmieniło już ich sytuacji. Po 3 latach , najkrwawszy konflikt Europy się zakończył zwycięstwem Czwórprzymierza , Gocja była już wolna od władz cesarskich. Osadzając się w terenach Saksonii, Turyngii , Anhaltu , Frankonii i Hesji byli potęgą technologiczną. Po drugiej połowie XVII wieku ich potęga zaczęła upadać , nowo formowane państwa i Anomalien powodowały zachwianie pozycji Gocji. Od czasu Anomalii , Gocja stała się republiką , a po kilku latach , Stronnictwo Krajowe pod przewodnictwem Adawulfa Jerregarda , uzyskało w 1735 roku większość w Reiksdagu , przejmując rządy i tworząc RNG.Po 1774 r. Adawulf Jerregard umiera i jego następca wybrany w wyborach , Halarg Wellerk zostaje ustanowiony Frajunem Gotów
Religia:
-75% Katolicyzm
-20% wierzenia protestanckie
-5% wierzenia Nordów
Surowiec specjalny: Węgiel
Zalety:Ojczyzna ponad wszystko , wielki duch walki , religijność narodu , szacunek do tradycji , patriotyzm , wysoka edukacja narodu , wynalazcy
Wady: Skrajne ruchy nacjonalistów w regionach "ojczystych" i rasizm względem "Anomalienkreaturen" , brutalność sił porządkowych wobec zwykłych ludzi.
Flaga/Herb: Przypomina flagę Prus , ale zamiast orła posiada symbol ogólnikowo kojarzony z Germanami

Avatar
Konto usunięte
To my już pojazdy mechaniczne mamy?

Avatar
Konto usunięte
Myślałem, że w Berlinie jest królestwo Pomorskie.

Avatar Mati129
Moderator
Okej, więc:
1. Berlin już został zajęty przez Pomorze Tylne-Prusy
2. Serio? Zrozumiem przesunięcie socjalizmu o paręnaście lat wstecz, ale... Maszyny opancerzone, w XVIII wieku, dodatkowo w alternatywnej rzeczywistości, gdzie maszyna parowa nie istniała?
3. Zdecyduj się do jednego surowca, a nie wszystkie jednocześnie
Na razie się wstrzymuję z zaakceptowaniem.

Avatar
Konto usunięte
Opancerzone statki pojawiły się już w 1850.

Avatar Mati129
Moderator
1. Drezno też jest pod cudzym władaniem, tym razem Śląska-Łużyce. Zobacz sobie pozostałe miejsca w Europie na Mapie.
Jeszcze się wstrzymuję.

Avatar CheekiBreekiPL
łot abałt... Frankfurt ?

Avatar Mati129
Moderator
Jeszcze te pojazdy opancerzone, które burzą brak maszyny parowej.

Avatar CheekiBreekiPL
No dobra , ale na co wymienić ten silnik parowy ?

Avatar Mati129
Moderator
Dobra, akcept.

Avatar CheekiBreekiPL
Okej , dziękuje za miłą odpowiedź. Dzięki Bogu wo góle , że nie było żadnej kłótni :D

Avatar aliquis
Nazwa: United Kingdom of Magical Creatures
Władca: Królowa Jasnego Dworu Lisa ana`Marianna
Stolica: Jasny Dwór.
Rasy: Głównie Ludzie (praktycznie wszyscy są bretarianami) i Faerie, ale także inne rasy w tym zefiry, wampiry (całkiem liczne) itp.
Historia: Cóż, nie dla wszystkich stare porządki były złe. W wyniku powstań faerie, aby utrzymać władzę zjednoczyły się z najpotężniejszymi rasami na ziemi. Bretarianizm zwiększył ich moc i wydłużył życie. Usunął potrzebę jedzenia i pozwolił na częściowe uodpornienie na mróz. U potężnych jednostek przebudził nawet proste supermoce, jak telekineza, czy telepatia. Stworzono więc państwo na najbardziej nieprzyjaznych terenach, gdzie nawet statki mają problem dopłynąć. Pierwszym filarem państwa jest flota powietrzna. Wszystko rozwija się w zastraszającym tempie, ponieważ biblioteki faerie należą do największych na świecie, a całe państwo zamieszkują długowieczni naukowcy rozwijający technikę zabójczym tempie. Tak w skrócie powstało latające państwo.
Religia: wolność wyznaniowa.
Surowiec specjalny Żelazo
Zalety:
+ Nieziemska Flota Powietrzna
+ Rozwój i technologia
+ Wyjątkowe rasy, takie jak faerie, które nie występują nigdzie indziej.
Wady:
- Państwo przeniosło się w przestworza i świetnie radzi sobie z bombardowaniem/ostrzeliwaniem przeciwników, ale straciło umiejętność do prowadzenia bitew na ziemi.
- Statki wodne praktycznie nie istnieją.
- Przecząc prawom fizyki przy budowie swoich statków często są brani za siły nieczyste, czy coś takiego i dyplomacja kończyła się zazwyczaj na próbach egzorcyzmów.
- Ludność jest bardzo przywiązana do tradycji, jeśli tak można nazwać przewagę mieczy nad bronią palną w tak nowoczesnym państwie.
Flaga/Herb:
Zdjęcie użytkownika aliquis w temacie [Sezon I] Karta Państwa

Avatar Mati129
Moderator
Po pierwsze, Magia nawet w twoim sensie na razie nie istnieje.

Avatar aliquis
kk zmienię, ale później, ok?

Avatar Mati129
Moderator
Dobrze.

Avatar Mati129
Moderator
Akcept.
Z racji na to, że jutro będę pisać Turę, to zaczniesz rozgrywkę wraz z następną Turą.

Avatar xKotel
Nazwa: Republika Kartonyjska
Władca: Prez. Kenny Karfford
Stolica: Ureń
Rasy:
Żywiołaki ognia (5%) Władają ogniem
Człowiek (95%) No chyba każdy wie
Historia: Założycielem tej Republiki był Król Aaron IX i panował on przez 98 lat, władzę wtedy objął jego syn Król Garry I. Był on taki surowy że mieszkańcy tego państwa go obalili. Objął wtedy władzę kolejny król - Inthormus V. W 1440r. Kartonyjski naukowiec i biolog Red Ackerman (?) odkrył że przeszczepienie z jednego spalonego ciała spaloną komórkę do żywego człowieka zyska on regenerację komórek, a działało to tak:
"Kiedy użytkownik tej mocy chciał jej użyć jego komórki ponownie się spalały i regenerowały. Niestety można go było tylko zabić za pomocą silnej wody, bądź uderzenie ostrzem (musi być stalowym) w jego rdzeń"

Tak Król Inhormus V ogłosił że istoty z tą mocą nazwie Żywiołakami ognia, a Redowi dał order Jastrzębia Czarnego
Religia: Wolność wyznaniowa
Surowiec specjalny: żelazo
Zalety:
Bardzo wysoki poziom rozwoju technicznego
Wady:
Żywiołaki mają słaby wzrok
Mieszkańcy nie są silni
Dosyć biedne państwo

Flaga/Herb:
Zdjęcie użytkownika xKotel w temacie [Sezon I] Karta Państwa

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Vader0PL
Właściciel: Vader0PL
Grupa posiada 3261 postów, 19 tematów i 15 członków

Opcje grupy Wojny i Rewo...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Wojny i Rewolucje [PBF]