worldoftanks.eu/pl/news/esport/wg-universe-tournament-registration/
Co o tym sądzicie ;-;
Jejowicz pisze:
Z czego max 7 osób i 34 punkty. Czyli 5 VI tierów, III i I. Na III by się nadał chociażby Pz I C.
Ja sobie zrobię ARL albo T-150. Albo jak mnie najdzie kaprys to VK36.01. Hasło to samo, druzynajeja. Drużyna tu
WiemKimJestes pisze:
TOG może być?
Jejowicz pisze:
Zobaczym. Najpierw niech każdy napisze, czym dysponuje i może pojechać.
Jejowicz pisze:
A zauważyliście, że drugi etap jest w WoWp?
Thesoth pisze:
Zgłaszam się, z szóstek mam T 34-85.
Jejowicz pisze:
Jeśli KW-2, to myślę o maksimum jednym, bo mimo wszystko oddzielony od stada niewiele może sam.
WiemKimJestes pisze:
oooo czyżby nowy? :)
Jejowicz pisze:
Z czego max 7 osób i 34 punkty. Czyli 5 VI tierów, III i I. Na III by się nadał chociażby Pz I C.
Ja sobie zrobię ARL albo T-150. Albo jak mnie najdzie kaprys to VK36.01. No i Cromwellem albo Jagd IV też bym mógł pojechać, ale wtedy cała reszta ciężkimi. Hasło to samo, druzynajeja. Drużyna tu
WiemKimJestes pisze:
Ja tak.
Gram w WoWp ale boję się że 99% użytkowników tutejszych nie :P
WiemKimJestes pisze:
oooo czyżby nowy? :)
WiemKimJestes pisze:
KW-2 nie ma pancerza to główny minus a poza tym żeby to wycelowało i trafiło ciut potrzeba :P
Taki AMX AC 46 może obok niego stanąć a ten nie opuści na tyle działa .-.
Thesoth pisze:
Zgłaszam się, z szóstek mam T 34-85.
Thesoth pisze:
A gdyby pojechać z dwiema artami czwórkami, 4 piątki i jedna szóstka? Trójka i jedynka będzie zwykłym mięsem armatnim, więc może się to w ogóle nie opłacać.
Jejowicz pisze:
Tak na przyszłość to grupuj cytaty w jednym poście.
WiemKimJestes pisze:
Hmmm dwie arty to za duzo jakiegoś scouta wezmą i połowa drużyny pójdzie się ********
Thesoth pisze:
W sumie tak, chyba że je byśmy mieli w oddzielnych miejscach, ale to chyba zbyt agresywna taktyka. W miejsce jednej z nich może wejść A-20, bodajże najszybszy czołg w grze, co za tym idzie jeden z najlepszych skautów.
Thesoth pisze:
A gdyby pojechać z dwiema artami czwórkami, 4 piątki(KW, T1 Heavy i jakieś medy) i jedna szóstka (Hellcat albo TOG)? Trójka i jedynka będzie zwykłym mięsem armatnim, więc może się to w ogóle nie opłacać.
Thesoth pisze:
A-20, bodajże najszybszy czołg w grze, co za tym idzie jeden z najlepszych skautów.
WiemKimJestes pisze:
A gdyby tak...
ARL
TOG (lub KV-2)
T-34-85
ARL
jeszcze jakiś VI ciężki może i arta jedna?
Jejowicz pisze:
Nie. Zdecydowanie. Arty w ogóle się nie sprawdzają w turniejach, jeśli już to jedna, ale na IV nie ma zbyt wybitnych egzemplarzy. Nie poznałeś też chyba jeszcze struktury tierowej WoTa. Żadna piątka nie może się równać ze sportem. Jedna szóstka będzie musiała robić za tarczę i działo jednocześnie, a to nigdy się dobrze nie kończy. Zwłaszcza Hellcat robiący za tarczę. Skład jest przemyślany. 4 ciężkie, med lub TD, Pz I C i T1. T1 owszem, pójdzie jako mięso armatnie, ale taki dali limit punktów, a jeden pojazd daje przewagę. A I C wcale nie jest taki bezbronny. Kiedy się bujnie, to sobie pędzi 55/h w błocie. A działko z goldem przebija Francuzy, Amerykańce i niektóre Ruski.
chupacabra001 pisze:
Nie rozśmieszaj mnie, ten złom nie skręca i ma słabe przyspieszenie.
Panowie - a może kupię AMX 12t? : )
WiemKimJestes pisze:
Propozycyja - wszyscy instalują WoWp i wbijają 6 tiery ;-;
Jejowicz pisze:
Moja wizja jest taka:
- KW-2
Thesoth pisze:
W sumie tak, chyba że je byśmy mieli w oddzielnych miejscach, ale to chyba zbyt agresywna taktyka. W miejsce jednej z nich może wejść A-20, bodajże najszybszy czołg w grze, co za tym idzie jeden z najlepszych skautów.
WiemKimJestes pisze:
Nie lepiej TOGa? Jak się wkurzę to żarówę zrobię
chupacabra001 pisze:
Kierowniku - AMX 12t zdmuchnie większość tamtych czołgów jednym magazynkiem, ogarnięty gracz sporo nim zdziała.
I co z tego, że jest na strzał od KW2... W tego małego skuchwysyna najpierw trzeba trafić. A to sztuka.
chupacabra001 pisze:
Mam WoWp, aktualnie dobijam do 4 tieru.
Polecam japońskie myśliwce, skubane są najlepsze do walki kołowej.
chupacabra001 pisze:
- papier
- 14km/h
- łatwy do trafienia
Jejowicz pisze:
Zamiast jednej ARLki na pewno radziecki ciężki. Dwa papiery do za dużo. Moja wizja jest taka:
- ARL
- KW-2
- T-150/KW-1S
- ciężki na VI, nie francuski/ ew. TD
- T-34-85/Cromwell
- Pz II G
- T1 Cunningham
WiemKimJestes pisze:
KV-2 ma te same minusy tyle że do tego nie ma opuszczania działa :P
chupacabra001 pisze:
Ekhem...
-KW jest szybsze
-Jarzmo działa jest nie do ruszenia, ja tym odbiłem ISa3.
- KW ma dużo lepsze działo.
chupacabra001 pisze:
@TOG
- papier
- 14km/h
- łatwy do trafienia
WiemKimJestes pisze:
-w HT nie chodzi o prędkość
-mało kto jest taki elokwentny by celować w jarzmo
-zależy bo TOG lepiej ładuje pena podobna
chupacabra001 pisze:
-Ale ratuje dupę
-Z daleka różnie bywa
Kierowniku, to chyba największa zaleta Jamnika - HP.
chupacabra001 pisze:
-Ale ratuje dupę
-Z daleka różnie bywa
Kierowniku, to chyba największa zaleta Jamnika - HP.
WiemKimJestes pisze:
Sorki ale najwpierw mi jedno wpadło później drugie później trzecie ;)
gelo1238 pisze:
I znowu to samo zrobiłeś... ty wiesz, że istnieje opcja edycji komentarza ?
gelo1238 pisze:
I znowu to samo zrobiłeś... ty wiesz, że istnieje opcja edycji komentarza ?
WiemKimJestes pisze:
W WoWp bieremy udział?
gelo1238 pisze:
Ja nie mam nawet takiej możliwości bo nie mam go, a jak instalowałem wcześniej to się nie uruchamiał.
Ps. dopisałem do wcześniejszego posta listę czołgów.
WiemKimJestes pisze:
Czyli nei?
gelo1238 pisze:
Ja nie*, a czy inni biorą udział w turnieju Wowp to nie wiem.
Większość pewnie nawet w to nie grało, a tu trzeba mieć samoloty VI tieru. :D