[DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)

Temat edytowany przez JTay_ - 25 stycznia 2014, 08:47

Avatar mojlogin
JTay_ pisze:
Wiesz, gdybym to powiedział, zaspoilerowałbym.



A może ja nagram walkthrough?

Proszę, nagrywaj, chcę przejść tą grę ;-;, albo zrób poziom trudności

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
Jakie znowu wirusy to że (jeśli go masz) avast Ci go sprawdza to nie znaczy że ma wirusy Według mnie można by zrobić kratkowe chodzenie - jeden krok- jedna kratka, chodzenie było by łatwiejsze i przyjemniejsze


Próbowałem, postać "teleportowałaby" się.

mojlogin pisze:
zrób poziom trudności


Najs, zapiszę to sobie w notatniku.

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
Próbowałem, postać "teleportowałaby" się.

I tak animacje zyebane nic by się nie stało :3

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
I tak animacje zyebane nic by się nie stało :3


Bardziej miałem na myśli to, że mapę możnaby przejść w 3 sekundy.

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
Bardziej miałem na myśli to, że mapę możnaby przejść w 3 sekundy.

Mógłbyś wprowadzić że jeden krok miałby trwać np 1 sekunde ;-;

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
Mógłbyś wprowadzić że jeden krok miałby trwać np 1 sekunde ;-;


To przejście tego ze strzałami byłoby jeszcze trudnejsze.

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
To przejście tego ze strzałami byłoby jeszcze trudnejsze.

no niekoniecznie, sam zabijałem się przez to że stałem pomiędzy 2 kratkami ;-;

Avatar Jejowicz
MrPPP pisze:
ten plik ma jakieś wirusy ja tego nie ściąga i nie polecam

No cóż, akurat posiadam Dżi Dejta i jak do tej pory nie przepuścił nic, a trochę go podpuszczałem. No i ma 2 skanery antywirusowe. A w Sand Gejm nic nie wykrył

Avatar JTay_
Jejowicz pisze:
No cóż, akurat posiadam Dżi Dejta i jak do tej pory nie przepuścił nic, a trochę go podpuszczałem. No i ma 2 skanery antywirusowe. A w Sand Gejm nic nie wykrył


Wiem o co mu chodzi, ponieważ Sand Game jest rzadko pobierany (no cóż, AAA to to nie jest) Avast sądzi że plik jest właśnie rzadko pobierany/świeży, co może wskazywać na to, że ma wirusa. Ale spokojnie, nic tam nie siedzi.

Avatar CreativeSnake
Avast mi przeskanował i nic nie wykrył.

Avatar kamdab
Avaścik płatny nic nie wykrywa.

Avatar Jejowicz
Ja jak już pisałem sprawdzałem profesjonalnym Dżi Dejta z dwoma skanerami.

Avatar mojlogin
Comodo też nic nie wykrył

Avatar JTay_
Powiedzcie, czy wolelibyście jeszcze więcej poziomów, czy może już starczy i lepiej zabrać się za "drugą część" historii?

Avatar Jejowicz
No z 5 poziomów by się jeszcze przydało. Bo tutaj historia wartka jak nurt smródki. A właściwie nie dzieje się nic

Avatar JTay_
Jejowicz pisze:
No z 5 poziomów by się jeszcze przydało. Bo tutaj historia wartka jak nurt smródki. A właściwie nie dzieje się nic


Ale 5 poziomów i coś związane z fabułą, czy od razu coś związane z fabułą?

Avatar Jejowicz
JTay_ pisze:
Ale 5 poziomów i coś związane z fabułą, czy od razu coś związane z fabułą?

Poziomy wprowadzające i wstępnie rozwijające fabułę. Pierwsza część historii jako wprowadzenie, w kolejnych częściach rozwój fabuły

Avatar JTay_
Dobra, spróbuję tak za godzinę wrzucić nowy update. Ale może to potrwać, bo większość przedmiotów w grze będzie wymagać zmiany sprite'ów (na dobrą sprawę, sprite'y których dotychczas używałem, były "domyślne". A teraz będę musiał robić własne, więc sorki za estetykę.)

Avatar JTay_
Update #8
- Przede wszystkim kilka własnoręcznie wykonanych sprite'ów na potrzeby nowego otoczenia.
- Dwa nowe poziomy
- Shitowata cutscenka
- Przycisk "Play New Levels" dzięki któremu można zagrać w najnowsze poziomy.
- Usunięty odgłos chodzenia, bo przy przechodzeniu między poziomami dziwnie się bugował.

Note: Update'y będą wychodzić rzadziej, bo nadchodzi tydzień i nie będę mieć czasu.
mega.co.nz
mega.co.nz/#!nRATGJwR!JTcK60eldfkxZNH3eH2eyGYmQ9tFSFaeer8vKivHKzE
hostuje.net
hostuje.net/file.php?id=a36c5fd64a17a8f1d443a9b9580709b7

Avatar TheOrzeszek
Jest jakaś fabuła D: ale lepiej było by gdyby ludzik był zawsze na środku a kamera nie chodziła wtedy gdy jest się przy krawędzi bo idę idę i idę i boje się że jakiś pająk na mnie skoczy D:

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
Jest jakaś fabuła D: ale lepiej było by gdyby ludzik był zawsze na środku a kamera nie chodziła wtedy gdy jest się przy krawędzi bo idę idę i idę i boje się że jakiś pająk na mnie skoczy D:


Gwarantuję, że w poziomach z ruchomą kamerą nie ma niczego, co mogłoby zabić. Na razie.

Avatar Jejowicz
Jest postęp. Zaczyna się fabuła, jest nowe otoczenie. Zaczyna robić się ciekawie. Tylko to jest lodowe więzienie?

Avatar JTay_
Jejowicz pisze:
Jest postęp. Zaczyna się fabuła, jest nowe otoczenie. Zaczyna robić się ciekawie. Tylko to jest lodowe więzienie?


Laboratorium

Avatar Nieznany_w_internecie
Jtay wykorzystał mój pomysł z laserem. Czuję się tak zasłużenie...

Avatar Remik_Wyniki
Moderator
Łatwa gierka, tylko na dispensach się wkurzyłem i na tych pająkach. Bossfight jest za**bisty.

Avatar JTay_
Remik_Wyniki pisze:
Łatwa gierka, tylko na dispensach się wkurzyłem i na tych pająkach. Bossfight jest za**bisty.


Fajnie, że się podoba. :)

Avatar
Konto usunięte
Przyczepiłbym się o ss'y do skanu no ale plik jest za mały aby wsadzić tam jakąś ''większą niespodziankę'' ;p Jeżeli ktoś będzie chciał ten skan to mu dołącz.
To samo tyczy się innych członków którzy zapodają jakieś linki do plików - jeżeli ktoś oprosi o skan to dołączcie go. Żadna nowość, ta zasada od dawna panuje na ucywilizowanych forach, grupach itp. gdzie występuje wymiana linkami :) Dodałem już do regulaminu grupy kolejny punkt. Powtarzam jest to opcjonalne ale jeżeli ktoś zechce od was skan pliku do którego podajecie link to to zróbcie.
Poza tym świetna robota, nie wiedziałem że będę miał w grupie osoby zajmujące się takimi sprawami :)

Avatar JTay_
Nuno69 pisze:
Przyczepiłbym się o ss'y do skanu no ale plik jest za mały aby wsadzić tam jakąś ''większą niespodziankę'' ;p Jeżeli ktoś będzie chciał ten skan to mu dołącz.
To samo tyczy się innych członków którzy zapodają jakieś linki do plików - jeżeli ktoś oprosi o skan to dołączcie go.[...]
Poza tym świetna robota, nie wiedziałem że będę miał w grupie osoby zajmujące się takimi sprawami :)


Cóż, dzięki. Co do skanu:
www.virustotal.com/pl/file/b293a096414c14936af3b8f69986a747905cb478232be3e875b7e4e551619c5e/analysis/1389633824/
Niestety nie mam najlepszego internetu, więc niektóre skanery miały time-out.

Avatar
Konto usunięte
No i właśnie na tym to polega :) Preferuje właśnie www.virustotal.com bo jest niezawodny ;]

Avatar JTay_
Ogłoszenia parafiaaaaa-

Nowych wersji nie ma, bo nie mam pomysłów na nowe poziomy. Tu pytanie dla Was. Jeśli macie jakiekolwiek pomysły na bronie, pułapki lub poziomy, napiszcie tutaj. Mały schemacik:
- Bronie, najlepiej aby był opis oraz obrazek. Jeśli uważasz, że bardzo dobrze rysujesz możesz też od razu narysować gotowy sprite (wymiary 32x32). (Jeśli broń wystrzeliwuje jakieś pociski, warto też zamieścić ich obrazek)
- Pułapki jak wyżej, ale trzeba być troszkę bardziej szczegółowym, jeśli chodzi o działanie.
- Poziomy. Do wyboru macie ściany, takie jak w laboratorium, jak w piramidzie LUB własne. Tak samo z innymi objektami. Jednak bardzo mi to pomoże jeśli wrzucisz pomysł z obrazkiem przedstawiającym poziom, ewentualnym opisem.

Osoby, które zgłoszą więcej niż 3 bronie, pułapki, poziomy (i ich twory zostaną wykorzystane w grze, a eliminuje tylko słaby pomysł.) otrzymają własne miejsce w creditach. A osoba, która będzie najbardziej aktywna otrzyma WŁASNĄ POSTAĆ w grze. (Wygląd może być własny, 32x32 ale nie może za bardzo odbiegać od klimatu gry)
Tak więc, czekam na pomysły.

Avatar TheOrzeszek
*Puff
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
łuk, strzała i nóż, muszę znowu poćwiczyć cieniowanie ;-;
Postaram się zrobić następne mam już nawet kilka pomysłów

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
*Puff
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
łuk, strzała i nóż, muszę znowu poćwiczyć cieniowanie ;-;
Postaram się zrobić następne mam już nawet kilka pomysłów


Bardzo fajnie, ze ktos pomaga. W grze pojawia sie tak szybko, jak bedzie to mozliwe (jutro jade na kulig, ale potem wraz z kilkoma nowymi poziomami beda.

Avatar TheOrzeszek
możnaby dodać takie pułapki na jak na zwierzęta te takie co się na noge zaciskują ;_;
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!) jakieś takie

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
możnaby dodać takie pułapki na jak na zwierzęta te takie co się na noge zaciskują ;_;
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!) jakieś takie


I co by to dawało? Tzn. w końcu jeśli osoba to widzi, to i tak na to nie wejdzie. Jeśli nie widzi, prawdopodobnie spowoduje to ragequit z powodu bardzo dużej ilości śmierci w tym miejscu. Chyba, że ta pułapka by spowalniała. (Niestety, w grze jeszcze tego nie ma. Zimno mi i piję kakałko)

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
I co by to dawało? Tzn. w końcu jeśli osoba to widzi, to i tak na to nie wejdzie. Jeśli nie widzi, prawdopodobnie spowoduje to ragequit z powodu bardzo dużej ilości śmierci w tym miejscu. Chyba, że ta pułapka by spowalniała. (Niestety, w grze jeszcze tego nie ma. Zimno mi i piję kakałko)

Jeśli grałeś w pokemony napewno wiesz że była jaskinia i było widać cię w małym kółku, można by tak :3
i można by dodać pochodnie do podpalania pająków lub do rozświetlania pomieszczeń ale niebyłby to item obowiązkowy tylko taka "znajdźka"
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika TheOrzeszek w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Mini sprit pochodni ;_;

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
Jeśli grałeś w pokemony napewno wiesz że była jaskinia i było widać cię w małym kółku, można by tak :3
i można by dodać pochodnie do podpalania pająków lub do rozświetlania pomieszczeń ale niebyłby to item obowiązkowy tylko taka "znajdźka"
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Zdjęcie użytkownika JTay_ w temacie [DEVELOPING] Sand Game (Pierwsza część ukończona!)
Mini sprit pochodni ;_;


Dynamiczne określenie to za bardzo zaawansowana rzecz, sorki.

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
Dynamiczne określenie to za bardzo zaawansowana rzecz, sorki.

:c
Ale pochodnie dodaj do np. palenia pająków ;-;

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
:c
Ale pochodnie dodaj do np. palenia pająków ;-;


To już jako znajdźka starczy raczej ten łuk, nie?

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
To już jako znajdźka starczy raczej ten łuk, nie?

jak wolisz :3 możesz ją dać później i zrobić jakieś eq i wybierane przedmioty, ja moge zrobić jeszcze kilka broni jak chcesz

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
jak wolisz :3 możesz ją dać później i zrobić jakieś eq i wybierane przedmioty, ja moge zrobić jeszcze kilka broni jak chcesz


To prosta gra, żadnych eq xD

Avatar mojlogin
JTay_ pisze:
To prosta gra, żadnych eq xD

A i rób wszystko na swoich sprite'ach, bo wtedy twoja gra będzie się wyróżniać i nie będize wyglądać jak wszystkie inne amatorsko robione gry w game maker

Avatar JTay_
mojlogin pisze:
A i rób wszystko na swoich sprite'ach, bo wtedy twoja gra będzie się wyróżniać i nie będize wyglądać jak wszystkie inne amatorsko robione gry w game maker

Nie jestem artystą, choć przyznam że rysowanie mi idzie coraz lepiej. Postaram się jak mogę.

Avatar mojlogin
JTay_ pisze:
Nie jestem artystą, choć przyznam że rysowanie mi idzie coraz lepiej. Postaram się jak mogę.

No wiesz, nie musisz tej gry robić sam, CRONICON dobrze rysuje, chociaż on robi dla GomperIdea

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
To prosta gra, żadnych eq xD

może taka zamiana, bierzesz pochodnie wyrzucasz łuk :D

Avatar JTay_
TheOrzeszek pisze:
może taka zamiana, bierzesz pochodnie wyrzucasz łuk :D


To nie w stylu tej gry. To bardziej platformówka niż rpg :)

Avatar TheOrzeszek
JTay_ pisze:
To nie w stylu tej gry. To bardziej platformówka niż rpg :)

Mam za dużo pomysłów do rpg'ów a za mało do platformówek ;_____;

Avatar JTay_
as13zx pisze:
...

Słucham?

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku