[Sezon I] Skarbiec

Temat edytowany przez Kuba1001 - 19 stycznia 2019, 23:42

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kraj: Skaveńska Hersztokracja.
Gracz: Gulasz.
Armia: 200 Szczurów, 5-00 Klanowych, 430 Kadzielników, 700 Sztormoszczurów, 12 Magów Plagi, 100 Łapaczy, 300 Strzelców, 10 Dzwonów Szaleństwa, 2 Mordowce, 100 Grup Ekspedycyjnych, 20 Krzywusów.
Surowce: 4700 złota, 325 stali, 160 drewna, 10 kamienia, 45 żywności.
Przychód na turę: 3800 złota, 250 stali, 150 drewna, 10 kamienia, 10 żywności.
Liczba prowincji: 38.
Zadowolenie społeczne: 90%
Morale armii: 80%
Heros: Brak.
Atuty: Magia Plagi, dostęp do prochu i broni palnej, tania piechota, Mutanty.

Kraj: Eshistan.
Gracz: Bulwa.
Armia: 2000 Wędrowców, 500 Konnych Łuczników, 700 Szarańczy, 10 Dowódców, 30 Oszczepników, 5 Gwardzistów, 1300 Pustynnych Łuczników, 200 Siepaczy, 13 Słoni Bojowych, 10 Kapłanów Cyklu, 40 Treserów, 20 Zwiadowców.
Surowce: 11.350 złota, 400 kamienia, 180 drewna, 180 żywności, 155 stali
Przychód na turę: 5100 złota, 400 kamienia, 10 drewna, 10 żywności, 10 stali.
Liczba prowincji: 51.
Zadowolenie społeczne: 90%
Morale armii: 90%
Heros: Sasdith Veck.
Atuty: Magia Cyklu, świetna lekka kawaleria i konni łucznicy, możliwość tresowania lwów, słoni, tygrysów, nosorożców i innych zwierząt, bonus do grabieży, dostęp do prochu i broni palnej.

Kraj: Rodos.
Gracz: Vader.
Armia: 1300 Piechoty, 300 Karabinierów, 150 Kruczych Wojowników Ostatecznej Zagłady, 8 Wiatropływaczy, 5 Liniowców, 1500 Siepaczy, 1800 Kundli, 10 Armat Kanada, 10 Brygów, 3 Magów Plagi, 2 Słonie Bojowe, 100 Złociaków, 80 Żelaznych Golemów, 1000 Wojów, 1000 Włóczników, 250 Pikinierów, 250 Halabardników.
Surowce: 5800 złota, 350 żywności, 70 drewna, 295 kamienia, 100 stali.
Przychód na turę: 5800 złota, 200 żywności, 10 drewna, 110 kamienia, 10 stali.
Liczba prowincji: 64.
Zadowolenie społeczne: 110%
Morale armii: 100%
Heros: Leonardo de Vinttsa.
Atuty: Leonardo i jego machiny, dostęp do prochu i broni palnej, nowoczesna flota i armia, świetne okręty liniowe, Magia Mroku, tajniki tresowania Wielkich Pająków, Hydr, Panter Cienia i Smoków Cienia, świetna piechota lekka, świetna kawaleria na Wielkich Jaszczurach, najlepsi skrytobójcy świata, świetne trucizny, świetni kusznicy, uniwersalne okręty.

Kraj: Enklawa Magów.
Gracz: Wiewiur.
Armia: 150 Rekinoludzi, 150 Jeźdźców Horsianny, 100 Tarczowników, 40 Ciężkich Chłopów, 40 Motylosów, 25 Magów Ziemi, 8 Magów Grawitacji, 150 Łuczników, 20 Kamyczków, 500 Złociaków, 50 Krabo-Nagów.
Surowce: 5600 złota, 580 kamienia, 130 drewna, 20 żywności, 70 stali.
Przychód na turę: 4600 złota, 500 kamienia, 100 drewna, 10 żywności, 10 stali.
Liczba prowincji: 46.
Zadowolenie społeczne: 90%
Morale armii: 90%
Heros: Ilrkon Awarius.
Atuty: Pięć jednostek magicznych, magiczne stwory możliwe do zwerbowania, magicznie wzmocnione jednostki.

Kraj: Gremlińskie Imperium Golemów.
Gracz: Rafael.
Armia: 1200 Złociaków, 450 Drewniaków, 50 Skalniaków, 900 Blaszaków, 450 Grenadierów, 20 Gryfów Transportowych, 50 Żelaznych Golemów, 100 Drewnianych Dziadków, 100 Orzechów, 120 Motylosów, 40 Knarrów, 90 Pajęczaków, 10 Magów Grawitacji, 40 Wiatraczków, 250 Ptaszyn, 200 Rekinomłotów.
Surowce: 8340 złota, 540 stali, 135 żywności, 15 drewna, 230 kamienia.
Przychód na turę: 5200 złota, 500 stali, 10 żywności, 10 drewna, 100 kamienia.
Liczba prowincji: 56.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Granatniki, świetne machiny, możliwość werbunku najróżniejszych Golemów, świetne fortyfikacje, dostęp do prochu, arbalesty, elfickie okręty.

Kraj: Stalowi Ludzie z Imperium Gryfów.
Gracz: Opliko.
Armia: 7200 Poborowych, 1600 Łuczników, 90 Gryfich Łuczników, 10 Magów Stali, 350 Żelaznych Pikinierów, 150 Arbalstierów, 70 Gryfów, 20 Springaldów, 50 Gryfich Bombardierów, 50 Stalowych Gwardzistów, 5 Stalowych Pancerników.
Surowce: 8150 złota, 665 stali, 10 żywności, 10 drewna, 30 kamienia.
Przychód na turę: 4900 złota, 410 stali, 10 żywności, 10 drewna, 10 kamienia.
Liczba prowincji: 49.
Zadowolenie społeczne: 90%
Morale armii: 95%
Heros: D'Ahn Stalowy Szpon.
Atuty: Oswajanie Gryfów, Magia Stali, świetne fortyfikacje, świetna piechota, arbalesty, dostęp do prochu, moskońskie rusznice.

Kraj: Estiusss
Gracz: Max.
Armia: 100 Bliźniaczych Kling, 600 Ciachaczy, 50 Plujek, 1300 Meduz, 20 Magów Alchemii, 100 Tarczowników, 400 Rekinomłotów, 20 Desantowców Pancernych, 10 Gorgon, 200 Przebijaczy, 100 Strzelców Włóczni, 100 Kamratów.
Surowce: 4850 złota, 1005 żywności, 75 drewna, 210 kamienia, 145 stali.
Przychód na turę: 3800 złota, 500 żywności, 10 drewna, 10 kamienia, 10 stali.
Liczba prowincji: 38.
Zadowolenie społeczne: 110%
Morale armii: 90%
Heros: Iandel.
Atuty: Alchemia, Rekinoludzie i inne potwory, mikstury oraz specyfiki powstałe dzięki niej, zamieniające w kamień spojrzenie Gorgon, wieloręka piechota Nagów, wyborne łuczniczki - Meduzy, dostęp do prochu i broni palnej, gremlińskie miotacze ognia, orcza gorzałka.

Kraj: Carat Moskoni.
Gracz: CheekiBreeki.
Armia: 1600 Piechoty Wiecowej, 450 Strzelców Moskońskich, 900 Kozaków Rutyńskich, 200 Kozaków Awarskich, 60 Hufnic, 300 Łapaczy.
Surowce: 10.100 złota, 340 drewna, 365 żywności, 70 stali, 20 kamienia.
Przychód na turę: 8100 złota, 220 drewna, 200 żywności, 10 stali, 10 kamienia.
Liczba prowincji: 10.
Zadowolenie społeczne: 80%
Morale armii: 50%
Heros: Dymitr Czajkowski.
Atuty: Oswajanie Mamutów, Carscy Topornicy, Carscy Kusznicy, dostęp do prochu i broni palnej, dwa surowce specjalne, arbalesty, etherońskie lance prochowe.

Kraj: Imperium Baalger.
Gracz: Szakal.
Armia: 3000 Wojów, 50 Odważnych, 200 Kuszników, 150 Pogromców, 150 Harpii, 40 Strażników, 20 Taranów
Surowce: 3250 złota, 585 kamienia, 135 drewna, 25 żywności, 85 stali.
Przychód na turę: 3100 złota, 200 kamienia, 110 drewna, 10 żywności, 10 stali, 1550 Wojów.
Liczba prowincji: 31.
Zadowolenie społeczne: 80%
Morale armii: 50%
Heros: Brak.
Atuty: Świetne fortyfikacje i machiny oblężnicza, możliwość werbowania Harpii, umocnienia w każdej prowincji, rozwijana równomiernie armia.

Kraj: Paladyni Srebrnej Dłoni.
Gracz: Kavaller.
Armia: 3000 Piechotnych, 500 Kuszników, 500 Stalowych Rękawic, 100 Srebrnych Pikinierów, 50 Strażników Światłości
Surowce: 30 250 złota, 555 żywności, 110 stali, 90 kamienia, 90 drewna.
Przychód na turę: 4600 złota, 200 żywności, 10 stali, 10 kamienia, 10 drewna.
Liczba prowincji: 46.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Magia Światła, świetna piechota ciężka, świetna flota, świetni kusznicy, olbrzymi autorytet na arenie międzynarodowej, wojownicza ludność, dostęp do prochu i broni palnej, czołgi Leonardo, brygi Rodos.

Kraj: Enklawa Wysokich Elfów.
Gracz: Jurek.
Armia: 1000
Surowce: 17.300 złota, 540 drewna, 430 stali, 360 kamienia, 380 żywności.
Przychód na turę: 6100 złota, 500 drewna, 10 stali, 10 kamienia, 10 żywności.
Liczba prowincji: 61.
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty: Druidyzm, świetni łucznicy, świetna piechota lekka, możliwość werbunku Faunów, Satyrów, Entów, Szmaragdowych Smoków i Jednorożców, dostęp do rozmaitych grzybopodobnych i roślinopodobnych istot, niemożliwa do ścięcia Wielka Dżungla.


Kraj:
Gracz:
Armia: 1000
Surowce:
Przychód na turę:
Liczba prowincji:
Zadowolenie społeczne: 100%
Morale armii: 100%
Heros: Brak.
Atuty:

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 5591 postów, 20 tematów i 30 członków

Opcje grupy Asmain [PBF ...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Asmain [PBF Turowy]