Imię: Robert Paul
Nazwisko: Korvenraugh Anderman XII
Rasa: Człowiek
Pseudonim: doRKAnX + doktor, wysoki radca, eminencja
Charakter: Człowiek dość zagadkowy i nieprzewidywalny.
Wiek: 58 lat
Towarzysze:
- Kot Pompeliusz
- Genetycznie ulepszona wersja wielkiego kruka
- 7 najbardziej zaufanych członków jego grupy badawczej (James Caft, Rose Dunkan, Emilinda Stratter, Kalerweld G., Starwkant Horridler, Korfella Querrwan, Wolf Hess)
- Droid pomocniczy DR-B¤5
- Droid medyczny "Clark"
- Wąż "Tim" należący do Jamesa
- Strażnik Marks Planck
- Specjalnie wychodowany stróż DR-V2
Majątek i nieruchomości: Jako osobisty majątek posiada apartament i jedną willę. Apartament znajduje się w centrum zaawansowanego świata w centrum galaktyki, skąd pochodzą jego wpływy. Drugie mieszkanie znajduje się na dziewiczej planecie Wolf-127 b lub zwanej po prostu Arkastega, gdzie znajduje się najważniejszy dla niego ośrodek badawczy. Poza tym, reszta nie znajduje się w jego rękach, gdyż jest bardziej tymczasową darowizną od wpływowych ludzi.
Pojazdy: Posiada tylko trzy pojazdy:
- Wielozadaniowy statek ekspedycyjy InterSolarX GW-24 "Istarus"
- Wielozadaniowy pojazd eksploracyjny Perseider-Expo 4 "Bumbble jr."
- Mały myśliwiec zwiadowczy typu Scaurer C-14
Historia: Urodził się w roku 2217. Jako dziecko dostał wszystko, czego dziecko urodzone w arystokratycznej rodzinie może dostać. Dzieciństwo było spokojne. Po 14 latach beztroski na rodzimej planecie Limaria został wysłany na pobliską, znacznie ważniejszą planetę - Istrenię. Zanim to się jednak stało, warto wspomnieć, że dzięki dziadkowi i sprzyjającym warunkom szybko zainteresował się otaczającym światem i zapragnął poznać jego tajemnice. Dalsza jego przyszłość związana była ze zdobywaniem wiedzy w najrozmaitszych kategoriach. Po ukończeniu szkoły na Limarii dostrzeżono jego talent (i w znacznej części dzięki wpływowej rodzinie). Jednak nad majątek i arystokratyczne życie bardziej przykładał wiedzę i ideały. Studia rozpoczął w wieku 20 lat na znanym uniwersytecie w centralnych regionach galaktyki. W tym okresie dużo podróżował po galaktyce, gromadził dane, prowadził eksperymenty, tworzył projekty (mniej lub bardziej udane a jeden z nich zakończył się utratą dłoni i zyskamiem mechanicznej) i pisał prace zdobywające uznanie. Czerpał też inspiracje ze swoich krewnych. Zwieńczeniem jego studiów było stworzenie swojego własnego stróża - DR-V2. Został wyprodukowany sztucznie z masy organicznej (mówiąc prościej, trzech ludzi mieli się na papkę a maszyna robi z niej nowy organizm). Studia ukończył z wyróżnieniem, tym samym przyciągając zainteresowanie różnych ugrupowań i korporacji. W 2237r. zaczął swą karierę. Pracował w światach Glitterworld, dla Orion.corp i jako badacz w tajnych placówkach. Stopniowo piął się po szczeblach kariery w tej galaktyki. W latach 2248 - 2253 brał udział w wojnie jako reporter i doradca a następnie także jako dowódca. Nie pali się jednak do wojaczki i po zakończeniu wojny nie brał już udziału w konfliktach zbrojnych. Na nieszczęście stracił nogę w wyniku wybuchu paliwa i awarii na jednym ze statków wojskowych. Wydał dwie obszerne książki na temat swoich przeżyć i przygód. Od 2261r. zaczął prowadzić działalność polityczną i harytatywną. Dzięki swojej sławie zyskał duże poparcie, ale nie wychylał się zbytnio, tylko prowadził politykę z ukrycia. Mimo poznania ważnych osobistości i wpływowych ludzi nie powiększył zbytnio majątku a większość posiadłości jest w postaci darowizn, które wynajmuje za znikomą opłatą. Przygoda zaczyna się na statku "Istarus", na którym został wysłany z misją zbadania nowych zakątków galaktyki i zgromadzeniu nowych zasobów wiedzy.
Umiejętności:
- Geniusz
- Wszechstronna wiedza i wszechstronne zainteresowania
- Umiejętności strategiczne i taktyczne
- Kreatywny
- Perfekcjonista
- Zna zasady przetrwania i umie budować różne maszyny
- Introwertyk
- Dobre zdolności zarządzania
- Naukowe podejście do świata
- Lubi gotować, miłośnik roślin, dba o przyrodę
- Dba o estetykę i lubi staroświecki wystrój połączony z nowoczesnością i wygodą
Wady:
- Postać nie posiada zdolności magicznych (narazie) i nie jest nimi zbytnio zainteresowana.
- Problemy z nawiązywaniem znajomości (głównie z płcią przeciwną)
- Robi mu się słabo na widok krwi i drastycznych scen
- Niewysportowany, słaba kondycja fizyczna
- Unika konfliktów i często izoluje się od innych
- Woli działać sam i nie lubi, gdy zaburza się jego przestrzeń
- Słaba budowa ciała, chudy
- Czasem działa chaotycznie
Specyfikacje:
- Zaawansowane bioniczne oko (lewe oko)
- Bioniczna noga (została nabyta w wyniku wypadku w centrum badawczym; prawa noga)
- Zaawansowana bioniczna dłoń (lewa dłoń; oryginalna ucierpiała w wybuchu)
Ekwipunek: (pomijając cały sprzęt, jaki znajduje się na statku)
- Wielozadaniowa Podręczna Programowalna Encyklopedia Adv-Scan P950.
- Przyrząd do pobierania i analizowania próbek - GDW Überdater 3000
- Scyzoryk
- 4 racje żywnościowe wysokiej klasy
- Jedna zaawansowana apteczka medyczna
- Luneta
- Notatnik
- Podręczny akumulator
- Ogniwo fotowoltaiczne 50cm x 100cm
- Podręczny zestaw survivalowy
- Plecak podróżniczy
- 5 porcji preparatu usypiającego
- Pistolet na ww. preparat
- Karabin energetyczny R-4
- 8 ładunków energetycznych do karabinu
- Rejestrator głosu
- Moduł umożliwiający kontakt radiowy
- Podręczne wielozadaniowe narzędzie do prostych prac
- Zastrzyk preparatu na wzmocnienie
- Elektroniczny zestaw gier
- Podstawowe przyrządy astronomiczne
- Pistolet porażający CR-w M285
- 30 naboi do ww. pistoletu
- Zestaw do higieny
- Lekarstwo na przeziębienie
- Trzy minerały - jadeit, ametyst, kryształ kwarcu (pamiątka z rodzimej planety)
- Trzy rodzaje ubrań:
- Ubranie naukowca
- Strój odkrywcy/podróżnika
- Nowoczesny strój codzienny
Rodzina:
- Aureola Fluffurles - aktualna (3) żona (54 lata). Znajduje się aktualnie w jego rezydencji i zajmuje się dekorowaniem wnętrz na tej samej planecie, co mieszkanie. Żywa i energiczna.
- Prof. Robert Anderman XIII - najlepszy syn. Również naukowiec i odkrywca - poszedł w ślady ojca (26 lat). Pracownik ośrodka badawczego. Wyruszył kilka miesięcy temu, by pobrać próbki z nieznanych planet. Dokładna lokacja nie jest znana, ale jest gdzieś w zewnętrznych rubieżach. Poświęcony pracy i podobny do ojca.
- James Anderman - drugi syn. Mechanik i elektryk, zajmuje się naprawą i budową statków kosmicznych (23 lata). Może mniej rozgarnięty, ale zato kreatywny i zawzięty. Braki w wiedzy i manierach nadrabia pogodnym charakterem. Praca fizyczna uczyniła go silnym i odpornym na trudy dnia codziennego. Aktualnie podróżuje przez galaktykę w poszukiwaniu zleceń.
- Lisa Anderman - córka. Studentka wyższej uczelni; w wolnych chwilach pracuje jako malarz i fotograf (20 lat). Dokładna w swojej pracy i zwraca uwagę na detale. Jej pasją jest fotografia, malarstwo i wszystko, co związane z utrwalaniem wydarzeń. Maluje/fotografuje w zasadzie wszystko, co zwróci jej uwagę. W ramach swojej pasji zarabia malując dzieła dla bogatych ludzi a w ostatnimi czasy także jako reporter wojenny, który przedstawia obraz wojny lepiej niż większość ludzi. Często podziela odmienne zdanie niż ojciec.
- Ben B. - wujek. Kartograf i architekt (70 lat). Pracuje dla rządów i instytucji jako twórca map i osoba, która tworzy mapy gwiazd a także projektując budynki dla ww. odbiorców. Cichy i skryty. Ceni sobie wygodę i bezpieczeństwo. Ostrożny w swych działaniach.
- July B. - ciotka i żona Bena. Brak pracy (74 lata). Dość pogodna osoba. Mieszka wraz z Benem i pomaga mu w robocie. Interesuje się nowoczesną technologią i filmem.
- Milbert K. - dziwny wujek. Podobno oszalał i wyruszył w długą podróż (88 lat). Dość zagadkowy i nieprzewidywalny. Jest trochę jak ten stary mędrzec żyjący w odosobnieniu. Wedle pogłosek zajmuje się polowaniem na artefakty i egzotyczne towary.
- Betty K. Anderman - matka. Architekt budynków (89 lat). Projektuje budynki mieszkalne i przestrzenie publiczne. Osoba charyzmatyczna i wytrwała w dążeniu do celu. Wysoka, ale niezbyt wysportowana.
- Admirał Dave Anderman - ojciec. Admirał; zasiada w parlamencie galaktycznym (89 lat). Znajduje się w strukturach armii. Uczestnik wielu wojen i dowódca wielu bitew. Potrafi bohatersko prowadzić ludzi do walki. Wielokrotnie odznaczany medalami. Dość silny, ale i porywczy. Jest osobą, która wymaga, by coś stało się tak, jak tego chce. Prowadzi też działalność polityczną dzięki znajomościom i swoim uznaniu. Często bywa zajęty prowadzeniem działań wojskowych.
- Garry Ladres - stryj. Były pracownik tajnej placówki i poszukiwacz przygód. Mieszka spokojnie na jednej z planet Glitterworld i czeka na jakiś zew przygody (120 lat).
- doc.Griffin - dziadek. Emerytowany wykładowca. Poświęcony sztuce i działalności politycznej (131 lat). Działa harytatywnie. Chętnie pomaga innym i jest życzliwy.
- Lord Dundeliro Anderman - drugi dziadek. Bogaty arystokracja posiadający spory majątek. Utrzymuje się z prowadzenia działalności gospodarczej i prowadzi luksusowe życie (116 lat). Nie lubi zbytniego wysiłku. Jest osobą, która najchętniej nic by nie robiła i tylko wydawała innym polecenia.
- Manilda Anderman - babcia. Urzędnik w organach Orion.corp. W wolnych chwilach poświęca się gotowaniu (114 lat). Dość oziębła i podchodzi do spraw wybiórczo. Trzyma się zasad i nie lubi, gdy ktoś sprzeciwia się normom.
- Perseusz Clark Anderman IX - pradziadek. Bogaty arystokrata, który po przybyciu najrozmaitszych wypraw i przygód postanowił wieść spokojne życie w swoim luksusowym pałacu w centralnych regionach galaktyki (145 lat). Postać znana i o wszechstronnych zainteresowaniach. Był wzorem dla postaci. Kiedyś prowadził ekscytujące życie, ale aktualnie niezbyt się w to angażuje z braku chęci i czasu. Kolekcjoner różnych rzadkich przedmiotów.
Zawód: Astrofizyk, wykładowca na Uniwersytecie, pracownik tajnych placówek naukowych, pracownik Orion.corp, pracownik dla frakcji "Glitterworld", naukowiec, odkrywca/podróżnik, działacz polityczny (okazjonalnie).
Ubranie: Trzy ubrania:
Do misji i działań w terenie:
Do badań:
Codzienne:
Wygląd: