Nazwa Kraju: Nowe Wielkie Księstwo Kirndyj-Nielandzkie
Władca: Wielki Książę Markyj
Rasa:
- 60% - ludzie
- 25% - elfy
- 10% - krasnoludy
- 5% - inne
Historia: Przed wiekami na terenach Nowego Wielkiego Księstwa istniało tzw. Królestwo Nielandzkie. Owe królestwo nie było może potężnym państwem, ale przynajmniej się trzymało i było sławne m.in z technologii niewojskowej. Jednakże w późniejszych latach kryzysy polityczne, gospodarcze, liczne grupy partyzanckie i armia (a w zasadzie jej brak) spowodowały upadek państwa oraz, tuż przed objawieniem się Nazarisa, powstanie tzw. "Tereny Monarchii Upadłej", czyli tereny, na których panowała anarchia i nieuznawane państewka. Po wielu, wielu latach (już gdy Nazaris sobie poszedł) dzięki księciu Krysyj na wschodzie TMU powstało Księstwo Kirndyjskie (nazwa wzięła się od Kirndyji, krainy historyczno-geograficznej położonej na wschodzie kraju), które ogłosiło się prawowitym następcą Królestwa. Owe księstwo charakteryzowało się tolerancją zarówno płci, jak i ras zamieszkujących pola państwa. Rok, setki litrów przelanej krwi, i jedno zjednoczenie później kraj zmienił nazwę na Nowe Wielkie Księstwo Kirndyj-Nielandzkie. Kilkanaście lat później Wlk. Książę Krysyj umarł, a nowym monarchą stał się syn władcy, Markyj.
Religia: Oficjalnie państwo nie ma religii, nieoficjalnie po kraju krąży wiele kultów i religii, z czego największą ze względów na wyznawców jest Kult Aryski, zakładający, że w kiedyś oprócz tego świata istniało 9 światów, które zostały zniszczone w wyniku sprzeczek między bogami, a zniszczenie tego świata to tylko kwestia czasu (chyba, że się jakoś powstrzyma bogów przed kłótnią)
Surowiec specjalny: Drewno
Zalety:
+ Dobre jednostki strzelnicze (nie jakoś szczególnie wspaniałe, ale po prostu dobre)
+ Mogą werbować jednostki podpalające
+ Ponadprzeciętna flota
+ Wyżynny teren utrudnia nieco atak i ułatwia nieco obronę
+ Gospodarka, która jest w miarę stabilna (na tyle, jak może być stabilna gospodarka państwa kilkanaście lat po wojnie domowej)
+ Jako taka tolerancja rasowa
Wady:
- Ciężka Kawaleria (a właściwie jej niedobór)
- Dopiero co państwo było w stanie wojny domowej, więc ludność nie chce wojen
- Wyżynny teren utrudnia nieco atak i ułatwia nieco obronę
- Przez swoje położenie geograficzne w państwie wyróżnia się 2 pory roku: O k**wa jak gorąco i sucho oraz o k**wa jak gorąco i deszczowo.
- Kiedy mam na myśli tolerancję rasową, to mam na myśli tolerancję do znanych ludowi ras.
- Tereny przy granicy wciąż potrzebują nieco odbudowy (zwłaszcza na północnym-zachodzie)
Herb/Flaga
//Jeśli coś będzie źle (w sensie, że coś nie będzie pasować wg. GM), to mogę poprawić.//