Moje ulubione gry to
Devil May Cry 4
Call of Juarez
Call of Juarez: więzy krwi
GOTHIC 1,2,3
RISEN
WIEDZMIN1,2
Konto usunięte
- Mass Effect 1,2,3
- Wiedźmin 1,2
- Dragon Age:Początek,(dwójkę też lubię ale 1 lepsza)
- Alan Wake
- Warrior Kings ,( Battle i zwykły)
- Devil My Cry 3,4 ( zapomniałem pisownie)
- The Settlers III ( edycja rozszerzona)
NA KONIEC!
,,Resident Evil;" (wszystkie części), (Do zaliczenia jeszcze 6-ta część)
Moje ulubione gry to : Sąsiedzi z piekła rodem 1 i 2,Roads of fantasy, Snowy poszukiwacz skarbów 1, 2, 3 , Snowy kosmiczna przygoda i Wódz Azteków.
Hah,za dużo aby się zmieściło. Większość na moim profilu ;p
ale za jedna z najza**bistszych to Mass Effect:]
jeszcze minecraft albo terraria :)
Konto usunięte
moje ulubione gry które mam a mam gier troche mało
-league of legends
-empire earth
-counter strike.1.6
Cała seria Tropico
Return to castle Wolfenstein
C&C 3
polecam:
I Wanna Be The Guy (IWBTG)
SCGMD4
Skyrim
Magicka
Spore
Rayman
Ja to lubię Skyrim. Jest dużo możliwości :D .
H.A.W.X 1,2 Assasin`s creed 1,2 Brother i Revol call of duty mw1,2,3
Risen 2 mroczne wody , total war shogun 2 + zmierzch samurajów
Kurna ... wymagające pytanie tyle tego
- Prince of Persia 1,3,4
- Call of duty ( chyba wszystkie czesci )
- The Lost
- Aliens vs Predator
- Mount & Blade
- Just Cause 2
- Dark Sector POLECAM
najlepsze
killzone1,2,3,4
infamous1,2,3
assassin's cred 1,2,3. brotherhood,revelations,
god of war 3
lbp2
infamous festival of blood (festiwal krwi)
minecraft
Konto usunięte
Nie zmieści sie ;) wejdź na profil przemson2000 tam wymieniłem niektóre gry
Moja ulubiona gra to Red Dead Redemption i szczerze ją polecam.
1. Minecraft
2. Metro 33
3. Slenderman
4. Nostale
5. Rappelz
10.Warcraft III: Reign of Chaos
9.Diablo
8.Harry Potter i Komnata Tajemnic
7.Star Wars Knight of the Old Republic
6.Sacred Plus
5.Gothic
4.Call of Duty
3.Return to castle Wolfenstein
2.Gothic II Noc Kruka
1.Medal of Honor Allied Assault
1.Cod cała seria
2.BF3
3.borderlands2
4.diabloIII
5.gotham city impostors
Moje ulubione gry To:
Far Cry 3
Far Cry 2
Gta san dreas
Gta 4
Wiedzmin 2 i 3
assasin (Wszystkie części)
Call of juarez i Call of juares więzły krwi
i jeszcze word of warkraft
i wiele innych
Konto usunięte
Jeżeli lubisz wymagające, realne i piękne fabularnie strzelanki, zapraszam do zagrania w
Mafia: The City of Lost Heaven.
ArmA 3 - NAJLEPSZY symulator wojny
Far Cry 3 - za fabułę i piękny ost
Tomb Raider - Lara Croft :3
-Far Cry 3
-Tomb Raider
-Minecraft
-Euro Truck Simulator
-GTI Racing
-The Sims 2
-NFS Undergrund 2
Konto usunięte
-Corpse Party
-Tibia
-Metin2
-Mario
-Megaman
-Saper
-Lidż of legends
Konto usunięte
- Sly Cooper (cała seria)
- Ratchet and Clank (cała seria)
- Crash Bandicoot (tylko pierwsze 3 czesci i team racing)
- Uncharted (cała seria)
- Tekken 5 i 6
- inFamous (cała seria)
- Just cause 2
- Mercenaries 1 i 2
Konto usunięte
Serie:
- Wiedźmin
- The Walking Dead <3 płakałem przy zakończeniu ;l
- Bulletstrom
- PayDay
- Company of Heroes <3 <3 <3
- Red Orchestra
1.Gta V
2. Red Dead Redemption
3.Far Cry 3
4.Sly cooper
5.saints row 3,4
6.Assasin's Creed IV Black Flag
7.Terraria
8.Unturned
9.Medal of honor (starsze ale nie najstarsze) Te z ps2
10.Gta SA
11.Just cause 2
12.God of war 1,2,3,Wstąpienie,te z psp na ps3
13.ratchet i clank
14.Uncharted (Cała seria)
Kolejność niema znaczenia
S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla
S.T.A.L.K.E.R. Czyste Niebo
S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci
Mass Effect 1
Mass Effect 2
Mass Effect 2
Wiedźmin
Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
Gothic
Gothic 2 + Noc Kruka
Gothic 3 + Zmierzch Bogów
Dead Island
Alan Wake