Czat

Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
21 października 2016, 17:58
Hej! Co tam u was?
Avatar tombraider100
5 listopada 2016, 10:54
ewelkapl pisze:
Hej! Co tam u was?

Spoko ,widziałś mój filmik z piesiem :) ?
Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
5 listopada 2016, 23:19
tombraider100 pisze:
Spoko ,widziałś mój filmik z piesiem :) ?

Tak. :)

Moja klasa pobija rekordy. Ok. 80 wiadomości na messengerze w ok. 10 sekund.
Avatar tombraider100
6 listopada 2016, 10:11
ewelkapl pisze:
Tak. :)

Moja klasa pobija rekordy. Ok. 80 wiadomości na messengerze w ok. 10 sekund.

Super to fajnie ,a ja wyjeżdżam do baci,pa Ewelino jesteś moją bff
Avatar login00
7 listopada 2016, 16:12
"okej"
Avatar shanon
(Sakura)
22 stycznia 2017, 18:57
Elo Jak chcecie będę Oceniać :D
Avatar tombraider100
22 stycznia 2017, 19:17
shanon pisze:
Elo Jak chcecie będę Oceniać :D

A zobaczcie mój specjal
Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
26 stycznia 2017, 16:54
Jesteśmy już na 2 stronie. Niedługo może trafimy na 1.
Avatar tombraider100
26 stycznia 2017, 17:09
ewelkapl pisze:
Jesteśmy już na 2 stronie. Niedługo może trafimy na 1.

Oby
Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
26 stycznia 2017, 22:05
tombraider100 pisze:
Oby

Tylko grupa musi być bardziej aktywna. Masz jakiś pomysł, żeby zwiększyć aktywność grupy?
Avatar Kejdzej
26 stycznia 2017, 22:16
Moja grupa też nie jest aktywan :/ Nie wiem, co zrobić, żeby grupy były aktywne, serio ;-;
Avatar tombraider100
27 stycznia 2017, 10:25
ewelkapl pisze:
Tylko grupa musi być bardziej aktywna. Masz jakiś pomysł, żeby zwiększyć aktywność grupy?

Na priv pogadajmy lub naszej tajnej grupie :)
Avatar Kejdzej
27 stycznia 2017, 12:58
Lepiej piszcie tutaj, to automatycznie zwiększy się aktywność grupy samą tą dyskusją :V
Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
27 stycznia 2017, 13:47
Ok. Ma ktoś jakiś pomysł?
Avatar tombraider100
27 stycznia 2017, 16:40
Kejdzej pisze:
Lepiej piszcie tutaj, to automatycznie zwiększy się aktywność grupy samą tą dyskusją :V

Racja
Avatar login00
30 stycznia 2017, 13:57
- wspólne filmiki
Avatar sylveonka
30 stycznia 2017, 15:15, edytowano 31 stycznia 2017, 15:15
Ja nawet nie potrafię zachęcać do dołączenia do moich grup ;-;
Avatar tombraider100
30 stycznia 2017, 15:38
sylveonka pisze:
Ja nawet nie potrafię zachęcać do dołączenia do mich grup ;-;

Wyślij linka znaj o *moich
Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
9 lutego 2017, 18:38
Dobra, może jakiś konkurs?
Avatar Kejdzej
9 lutego 2017, 18:55
ewelkapl pisze:
Dobra, może jakiś konkurs?

Avatar ewelkapl
(Ewelina)
Właścicielka
20 lutego 2017, 15:30
Jesteśmy na samym dole pierwszej strony!
Avatar tombraider100
20 lutego 2017, 16:00
ewelkapl pisze:
Jesteśmy na samym dole pierwszej strony!

Super
Avatar
Konto usunięte
20 lutego 2017, 20:27
świętujmy
Avatar Lordu
21 lutego 2017, 19:51
Tera drudzy od dołu. Teraz czekamy aż będziemy drudzy od góry :)
Avatar
Konto usunięte
21 lutego 2017, 20:12
ok 15 marca karta
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:50
Świętujmy!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:51
Ok zaraz będę 1 na 2 Stronie :D
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:51, edytowano 22 lutego 2017, 18:51
Jeszcze Chwilka
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:51
Jeszcze trochę!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:51
I Chyba już!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:51
Nie XDD
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:52
Ile jeszcze :P?
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:52, edytowano 22 lutego 2017, 18:52
Pewnie zaraz :3
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:52
Jeszcze Troszka
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:52
jeszcze mała Chwilunia
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:53
I Chyba już!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:53
Nope xD
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:53
Bede Spamić aż bede Pierwsza!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:54, edytowano 22 lutego 2017, 18:54
Spamu Spamu Spamu xDD
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:54
Chyba już...
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:54
Nope, Zaraz
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:54
Kiedyś Musi Być!!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:55
Chyba za 1000 Lat ;-;
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:55
Jeszcze tam Wlezę!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:55
Jeszcze dziś!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:55
To Musi Nastąpić!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:56
Kiedyś....
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:56
Ale Musi!!
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:56
....
Avatar shanon
(Sakura)
22 lutego 2017, 18:56
...

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar ewelkapl
Właściciel: ewelkapl
Grupa posiada 548 postów, 71 tematów i 97 członków

Opcje grupy YouTube

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie YouTube