Zbrojownia

Avatar Kuba1001
Tutaj pojawią się wszelkie rodzaje broni, zarówno palnej, jak i białej, a także materiały wybuchowe, broń biologiczna i cała reszta.
Pojawią się tu jedynie najnowsze wytwory zbrojnej myśli technicznej, więc próżno tu szukać takich giwer jak AK-47 czy M4.
Temat będzie aktualizowany co kilka dni.

Elektryczne Ostrze - Broń prosta w użyciu i budowie. Każdą broń białą można przerobić na takie Ostrze. Wystarczy dodać specjalny, mały generator prądu. Taka broń od zwykłej, poza generatorem, różni się guzikiem na rękojeści, który służy za włącznik i wyłącznik. Gdy naciśnie się ten guzik, broń zastanie naładowana i zgromadzony na klindze ładunek uwolni się przy kontakcie z jakimkolwiek innym ciałem obcym. Im większą moc się ustawi, tym groźniejsze będą porażenia, ale szybko wyczerpie się też generator i broń będzie zwykłym nożem, maczetą lub inną bronią tego rodzaju. Produkowane seryjnie Elektro-Ostrza wyglądają jak jatagany i mają dość pojemny generator.
Używają go: Bezimienni, LAOPT, KSO, Krwawe Kły i prywatni posiadacze.

Meld - Żółtawa substancja,o konsystencji skisłego mleka, którą sprowadzili na Ziemię Bezimienni. Początkowo Kompania nie wiedziała do czego służy. Zmieniło się to, gdy jej żołnierze wykonali udany atak na konwój Obcych i zdobyli kilka kanistrów tejże substancji. Szybko przekonali się, że służy ona do modyfikacji genetycznych. O ile Bezimienni wykorzystywali ją do tworzenia hybryd ludzi, zwierząt i poddanych sobie ras to technicy Kompanii robią nieco inaczej. Również mutują żołnierzy, umieszczając ich na kilka dni w kadzi wypełnionej meld. A gdy żołnierz ją opuści otrzyma nowe zdolności. Zależnie od pomysłów techników, może mieć zwiększoną wytrzymałość, siłę, precyzję czy nawet ograniczoną regenerację zdrowia.
Używają go: Bezimienni i Kompania, ale ta tylko w ograniczonym stopniu. Obcy produkują meld, a KSO zdobywa ją podczas ataków na konwoje ją przewożące.

Karabin soniczny GG-21 - Broń służąca do ogłuszania i torturowania. Generuje fale dźwięku, które rozpraszają się po ciele trafionego celu. Najmniejsza moc ledwie lekko ogłuszy cel, za to ustawiania średnie pozwalają pozbawić go przytomności, a największe mogą zabić. Balansując pomiędzy nimi można skutecznie torturować.
Używają go: Bezimienni, LAOPT.

Granat plazmowy - Najprostszy w użyciu ze wszystkich materiałów wybuchowych. Po prostu naciska się guzik i rzuca. Tylko tyle. Jednak o ile użycie jest łatwe, to produkcja już nie. Jak wskazuje nazwa, do budowy tego granatu używa się plazmy, która wydobywana jest na terenach Bezimiennych, z dala od Ziemi.
Używają go: Bezimienni, KSO, Krwawe Kły, LAOPT.

Myśliwiec szturmowy Mewa - Pierwszy, i póki co jedyny, produkowany przez techników Kompanii pojazd. Myśliwce Mewa to jednoosobowe, szybkie i zwrotne maszyny. Uzbrojone są w dwa działka na dziobie, ale mają one słabą moc i nie są ich główną bronią. Główną bronią Mewy są przenoszone przez nią materiały wybuchowe. Z brzucha maszyny można zrzucić nawet do tuzina bomb o masie pięćdziesiąt kilo, lub więcej mniejszych. Często zrzuca się też granaty (w liczbie sześćdziesięciu czterech), zasobniki z amunicją czy innymi zapasami (łącznie cztery) czy ulotki propagandowe (nawet do dwunastu tysięcy). W maszynie zastosowano konstrukcję płatową. Na pierwszym płacie umieszczono lekkie rakiety, flary i pociski kierowane. Na drugim umieszczono cztery wyrzutnie ciężkich rakiet, każda z zapasem pięciu pocisków.
Maszyny te unikają walki kołowej, gdyż ich broń stacjonarna jest słaba, a pociski niezbyt się do niej nadają. Do tego duży profil, z niemal każdej strony, i mała wytrzymałość czynią z Mewy maszynę idealną do szybkich nalotów i ataków z zaskoczenia.
Używa go: KSO.

Myśliwiec przechwytujący Cień - Zaawansowana konstrukcja Bezimiennych. Maszyna ta jest znacznie szybsza od wszelkich maszyn ziemskich, jednak nie tak zwrotna i wytrzymała. Jednak pancerz jest na tyle mocny by wytrzymać jedno trafienie lekką rakietą. Do tego Cień uzbrojono w dwa podwójne działka laserowe o mocy wystarczającej by niszczyć Mewy czy inne maszyny. Maszyna jest długa i wąska, co zmniejsza szanse na trafienie. Na końcach dwóch skrzydeł znajdują się działka, a w nosie myśliwca zamontowano zestaw sensorów. Prędkość zapewniają mu ściśnięte obok siebie, na rufie, cztery silniki o wielkiej mocy. Pilotują je Vooroni, którzy mogą wykorzystać jego atuty do maksimum, dzięki swojemu refleksowi.
Używają go: Bezimienni.

Bombowiec Zagłada - Ciężki bombowiec Bezimiennych. Używa się go nalotów i innych, wszelkiej maści misji szturmowych. Przenosi do stu bomb o masie stu kilogramów, dwadzieścia pięć kanistrów z cieczą, która ma podobne zastosowanie jak napalm, a także nawet dwadzieścia ciężkich rakiet z głowicami plazmowymi. Zagłada przypomina deltoid o zakrzywionych w dół brzegach. Wśród ich pilotów można spotkać Samaraidów, choć większość nadal stanowią Vooroni.
Używają go: Bezimienni.

Projektor niewidzialności - Ciekawy pomysł techników Kompanii. Ma on zapewnić ich szpiegom choć ułamek możliwości Beztwarzowych. Projektor byłby prostokątną maszyną, o wymiarach pięć na osiem centymetrów. Dałoby się go ukryć w kieszeni. Z jednej strony miałby dwa guziki, które włączyłby go, lub wyłączyły. Z przeciwnej strony znajdowałoby się sześć innych guzików z cyframi od jeden do sześć. Wpisanie sekwencji liczb pozwoliłoby na wyłączenie urządzenia, skasowanie jego pamięci, a nawet na autodestrukcję.
Jednak to plany. Ambitne, ale plany.
Używają go: KSO stara się stworzyć prototyp.

Karabin uniwersalny DC-17 - Broń używana przez Bezimiennych, a zabrana trupom przez żołnierzy Kompanii i modyfikowana. W oryginale jest to karabin szturmowy, o pojemności nawet do pięciuset strzałów na jednym magazynku. Broń może strzelać pojedynczymi strzałami, seriami lub ogniem ciągłym. Zamiast strzelać zwykłą amunicją, generuje zabójcze promienie lasera. Jego konstrukcja sprawia, że można go użyć jako buławy. Jednak KSO i Bezimienni stale ulepszają ten rodzaj broni. Dzięki temu karabin otrzymuje tłumik, lunetę snajperską, granatnik czy inne bajery. To podstawowa broń sił specjalnych obu frakcji. Zwykli żołnierze na ogół muszą zadowolić się czymś słabszym.
Używają go: Bezimienni i, w ograniczonym stopniu, KSO.

Czołg typu Scorpio - Maszyna bojowa Bezimiennych. Kształtem przypomina skorpiona. Jednak zamiast sześciu odnóży zamontowano tam repulsory, dzięki którym czołg może unosić się nad ziemią. Szczypce mogą się otworzyć, a wtedy pojawiają się lufy dwóch ciężkich dział laserowych. Także ogon wyposażono w jedno działko, ale o mniejszej mocy. Tam też zamontowano wyrzutnię rakiet z zapasem tuzina pocisków.
Używają go: Bezimienni.

Transporter opancerzony Worm - Nazwa tej maszyny wzięła się od jej wyglądu. Transporter używa do poruszania dwudziestu par odnóży. Pokryty jest mocnym pancerzem, ale nie na tyle by ograniczać jego mobilność. W części głowowej zamontowano cztery, podwójne obrotowe działka laserowe. Na grzbiecie jest wieżyczka z działkiem przeciwlotniczym, którą można sterować ręcznie, lub z wnętrza pojazdu. Dodatkowo na bokach maszyny zamontowano miotacze ognia. Tymi pojazdami transportuje się żołnierzy (nawet do setki) lub zaopatrzenie (pięć ton, czasem więcej). Pojazd ten może poruszać się po ziemi, albo pod nią, dzięki czemu służy atakom znienacka, albo przerzucaniu oddziałów komandosów czy transportu ważnych materiałów. Z meld włącznie.

Karabin laserowy DC- 15 - Broń podobna w do DC-17. Jest jednak mniejsza i bardziej poręczna. Strzały mają mniejszą moc, a broń jest na tyle długa, by nie można jej było użyć do walki wręcz. Jednak nadal ma pojemność pół tysiąca strzałów, trzy ustawienia ognia i jest znacznie łatwiejsza w obsłudze i produkcji. Jednak nie można jej modyfikować tak łatwo jak DC-17.
Używają go: Bezimienni, KSO, LAOPT.

Wyrzutnia rakiet Centurion - Odpowiedź techników Kompani na czołgi Scorpio i transportery Worm. Wyrzutnia mieści cztery pociski rakietowe. Ma zasięg nawet do kilometra, ale transportery skutecznie zwalcza z jakichś stu pięćdziesięciu metrów, a czołgi ledwie ze stu. Jednak możliwość wystrzelenia czterech rakiet na raz i zwalczania pojazdów przez pojedynczego żołnierza sprawia, że broń warta jest swojej ceny i produkuje się ją w jak największych ilościach.
Używa jej: KSO.

Helikopter typu Pożoga - Maszyna produkowana przez Agencję, jednak jej plany i kilka sprawnych egzemplarzy przejęła Kompania. Helikopter może przewieść blisko pięćdziesięciu żołnierzy i pół tony sprzętu. Unosi się dzięki dwóm śmigłom, każdy po trzy wirniki. Pierwsze zamontowane jest z przodu, tuż nad kabiną pilotów. Drugie na samym końcu kadłuba. Śmigła sterczą pionowo. To przy tylnym śmigle znajdują się dwie wyrzutnie rakiet, każda z zapasem ośmiu pocisków. Do tego maszynę wyposażono w solidny pancerz, a pod kadłubem kryje się kolejna niespodzianka: średnie, obrotowe działko laserowe, wysuwane spod kadłuba. Ma ono pole ostrzału wynoszące trzysta sześćdziesiąt stopni. Dodatkowo może być odłączone i wykorzystane przez oddziały naziemne. Żołnierze lubią ten pojazd, bo silne uzbrojenie rakietowe i obrotowe działko pozwalają wyczyścić przedpole desantu. Żołnierze opuszczają pojazd przez tylną rampę, pod śmigłem i wyrzutniami rakiet.
Używają go: KSO, LAOPT.

Amunicja penetrująca - Specjalny rodzaj amunicji, opracowany jeszcze w czasie inwazji Obcych. Produkowany jest do każdej ze starszych broni palnych. Amunicja ta zwiększa obrażenia i pozwala łatwiej, szybciej i skuteczniej zabijać wszelkich wrogów. Dlatego to głównie jej używa się w starszych karabinach, strzelbach, pistoletach, czy rewolwerach.
Używa jej: KSO.

Pancerz bojowy - Pancerz ten tworzy się ze stopów ziemskiej stali i hydranium z ojczyzny Bezimiennych. Pancerze te są bardzo wytrzymałe, pozwalają przetrwać kilka postrzałów, a nawet wybuch granatu, choć to drugi nie jest takie pewne.Pancerze składają się z płytek tworzących spójną całość, hełmu i czarnego jednoczęściowego kombinezonu, który zakłada się przed płytkami pancerza. Pancerz składa się z osiemnastu części, plus hełm i kombinezon. Zwiększa on ochronę, ale zmniejsza mobilność. W pancerze te Bezimienni wyposażają oddziały Szaraków. A po zabiciu ich, z trupów zdzierają je żołnierze Kompanii. Ci jednak cenią sobie mobilność, więc nigdy nie zakładają całego pancerza, a poszczególne jego części. Robią też tak dlatego, że nie potrafią tworzyć takich pancerzy, więc każda część jest na wagę złota.
Używają go: Bezimienni, KSO, LAOPT.

Miotacz ognia Firestar - Myśl techniczna Kompanii Srebrne Ostrze znowu w akcji. O ile Centuriony opracowano by niszczyły wrogie pojazdy to Firestary są bronią do zwalczania zgrupowań piechoty. Pancerze bojowe Szaraków chronią ich przed odłamkami, wiązkami lasera, amunicją penetrującą czy granatami. Jednak ich zbroje są wrażliwe na dwa czynniki - ciepło i zimno. O ile miotaczy zimna jeszcze nie wynaleziono to miotacze ognia sprawiają się doskonale. Wytrzymała konstrukcja sprawia, że ciężko go zniszczyć, a także ma dwa miejsca na umiejscowienie zasobnika z łatwopalną cieczą. Pierwszym jest coś na kształt plecaka noszonego przez obsługującą go osobę. Zapewnia to możliwość długiego podpalania celu, ale zbiornik jest też łatwym celem i przebicie go z lasera powoduje zamienienie się miotacza, zbiornika i jego operatora w widowiskową kulę ognia. Drugą opcją jest użycie mniejszego zbiornika, montowanego tuż pod lufą, który zapewnia mniejszą szansę na trafienie, ale zmniejsza też czas użycia broni. Mimo to rozsądni operatorzy wolą używać tej drugiej opcji i zawsze noszą ze sobą kilka magazynków. Broń ta idealnie sprawdza się w eliminowaniu większych grup Szaraków, Skoczków i Hydr.
Używa go: KSO.

Obrotowy karabin typu Z-12 - Sześciolufowy, ciężki karabin mogący strzelać zarówno amunicją penetrującą jak i laserową. Świetny w eliminacji wrogiej piechoty i kryciu poszczególnych obszarów. Jego wadami są: duże zużycie amunicji i spora waga, przez co tej broni używają jedynie najsilniejsi z ludzi lub Szaraków czy Samaraidzi.
Używają go: KSO, Bezimienni, LAOPT.

Pistolet C-81 - Ciekawy rodzaj broni laserowej. Czemu ciekawy? Głównie przez konstrukcję. Całość ma kształt litery C, choć nie jest tak zaokrąglona. Broń trzyma się po środku, ponieważ na dole i na górze znajdują się dwie lufy. Broń strzela ogniem laserowym, obie lufy mogą być sprzężone i oddawać strzały razem, ale fabrycznie strzelają naprzemiennie. Każda lufa zasilana jest jednym magazynkiem.
Używają go: Bezimienni, Plazmowe Karabiny.

Karabin plazmowy C5-Bloom - Jedna z najgroźniejszych broni jakie powstały. Karabin strzela ładunkami skondensowanej plazmy, co postronnemu obserwatorowi wygląda jak strzelania kulami czystego światła. W rzeczywistości właśnie tak to wygląda. Broń nie jest zbyt ciężka, ale za to bardzo szybkostrzelna. Jednak odbija się to na zużyciu amunicji. Wystarczą dwa lub trzy strzały z tej broni by zabić. Jeśli strzela się w głowę, pierwszy strzał przebija hełm, a drugi czaszkę i rozchlapuje na około jej zawartość. W przypadku strzelania w klatkę piersiową, serce czy płuca, pierwszy strzał uszkadza pancerz, drugi go niszczy, a trzeci wbija się w ciało. Jednak, żeby tak się stało, trzeba trafić ową ilość razy w dokładnie to samo miejsce. Oczywiście z bliska wystarczy jeden strzał, by zabić. Broni tej używają Plazmowe Karabiny, i to od wzięli swą nazwę.
Używają go: Bezimienni, Plazmowe Karabiny.

Karabin jonizujący C5-HS - Innowacyjna broń snajperska. Zamiast strzelać amunicją zwykłą, penetrującą lub laserową wystrzeliwuje wiązki prądu. Ma mniejszy zasięg niż zwykły karabin snajperski, ale większą moc niszczącą. No i nie trzeba wspominać co dzieje się z żołnierzem w pancerzu bojowym, którego trafi taka mini-błyskawica.
Karabiny te nie są zbyt szybkostrzelne, ale nie trzeba ich w ogóle ładować.
Używają go: Bezimienni, Plazmowe Karabiny.

Ciężkie działko jonizujące C6-HV - Broń opracowana na podstawie zwykłego C5. O ile tamten miał służyć za broń snajperską to C6 jest odpowiednikiem RKM'u. Nadal nie zadziwia szybkostrzelnością, ale znacznie zwiększono jego moc i teraz potrafi zabić jednym, celnym strzałem. Oczywiście, jak poprzednik, miota coś na kształt piorunów i nie wymaga magazynków.
Używają go: Bezimienni, Plazmowe Karabiny.

Ciężki karabin plazmowy C5-BNG - Broń podobna do zwykłego karabinu plazmowego, jednak znacznie większa i cięższa (zarówno jeśli chodzi o wagę, i kaliber). Broń oddaje strzał co pięć sekund, więc nie jest zbyt szybkostrzelna. Za to ma ciekawą właściwość... Ładunek wystrzelony z tej broni (przypominający kulę światła, tak jak w przypadku zwykłego karabinu plazmowego, jednak tu pociski nie są białe, ale zielone) ma wielką moc, którą uwalnia podczas lotu. Jeśli przeciwnik nie trafi bezpośrednio celu, a pocisk przeleci nad głową wrogiego żołnierza to i tak zada mu obrażenia przypominające te, gdy w pobliżu spadłby pocisk artyleryjski. Jednak gdy pocisk dosięgnie celu, to praktycznie nie ma co zbierać.
To jedna z najrzadszych broni, i używające jej frakcje mają jej zaledwie po kilka sztuk.
Używają go: Bezimienni, Plazmowe Karabiny.

Granatnik C5-LB - Lekka broń służąca do zwalczania średnio opancerzonych celów lub grup piechoty. Granatnik można załadować granatami odłamkowymi, przeciwpancernymi, dymnymi, błyskowymi, ogłuszającymi i wieloma innymi. Na raz jest w stanie przenieść do szesnastu różnych granatów. Broń jest prosta w obsłudze i ładowaniu, to główne wyposażenie grenadierów obu stron.
Używają go: Bezimienni, Plazmowe Karabiny, LAOPT, KSO.

Strzelba laserowa C-83 - Broń, przy której zrezygnowano z szybkostrzelności, zasięgu czy uniwersalności broni takich jak DC-17 na rzecz siły ognia. Strzelba wystrzeliwuje trzy pociski laserowe za jednym razem. Początkowo lecą one razem, jakby były jednym. Jednak kilka chwil po opuszczeniu lufy, oddzielają się od siebie i mkną w trzech kierunkach. Jeden z pocisków leci prosto, pozostałe odchylone o jakieś trzydzieści stopni. Broń jest bardzo skuteczna na krótkim dystansie i znacznie przewyższa zwykłe strzelby.
Używają jej: Bezimienni, Plazmowe Karabiny, LAOPT, KSO.

Karabiny laserowe C-83S - Broń oparta konstrukcyjnie na strzelbie. Jednak ta ma większy zasięg i szybkostrzelność, jednak mniejszą moc. Można z niego prowadzić ostrzał w trzech trybach. Jest znacznie krótszy i bardziej poręczny niż DC-15, jednak nie można go modyfikować tak łatwo jak DC-17.
Używają go: Bezimienni, LAOPT, Plazmowe Karabiny, KSO.

Elektro-Karwasze - Najnowsza myśl technologiczna Plazmowych Karabinów. Wszyscy jej członkowie noszą te karwasze razem z białym pancerzem i hełmem z niebieskim wizjerem. Są one w stanie znacznie wzmocnić ciosy tego, który je nosi, a także razić go prądem. Do tego wzmacniają siłę Elektro-Ostrzy, po jednym, wysuwanym na karwasz. Mają niebieski kolor, długość jakichś siedemdziesięciu centymetrów i można nimi przeciąć wiele metali czy innych materiałów, a także odbijać laserowe strzały. Tak, tylko laserowe, bo penetrujących już nie.
Używają ich: Plazmowe Karabiny.

Droid medyczny M3-M1 - Droid przywieziony przez Bezimiennych z Xelas, będący najlepszym droidem medycznym. Jest on w stanie wyleczyć każdą rasę (od Bezimiennych i Beztwarzowych, poprzez Samaraidów i Vooronów, a na ludziach czy Szarakach kończąc), a także zdiagnozować i wyleczyć ponad dwa miliony urazów. Droid ma w standardzie pakiet medyczny z bandażami, lekami przeciwbólowymi, strzykawkami i innymi. Lewa ręka zaopatrzona jest w pięć mechanicznych placów, prawa również, ale każdy z nich może zmienić się w inne narzędzie: Młotek, skalpel, laser o małej mocy do kauteryzacji ran, strzykawkę i termometr. Droidy oczywiście nie mają uczuć, więc nie rozpaczają po śmierci pacjenta (która jest dość rzadka, jeśli od początku do końca prowadzi ją M3), nie chwieje mu się dłoń zaopatrzona w skalpel... Można powiedzieć, że to doktor idealny. Nie ma też poczucia przynależności do żadnej ze stron konfliktu, więc masowo wykorzystują go Bezimienni, ale wiele egzemplarzy trafiło do większych baz Kompanii, LAOPT, a także spora część droidów wpadła w ręce Plazmowych Karabinów.
Używają go: Bezimienni, KSO, LAOPT, Plazmowe Karabiny.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Rafael_Rexwent
Właściciel: Rafael_Rexwent
Grupa posiada 1589 postów, 32 tematów i 14 członków

Opcje grupy [PBF] Niezna...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie [PBF] Nieznany wróg