Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kopiuj i wklej? Serio? Tego się po Tobie nie spodziewałem, wiesz?
Historia wciąż krótka.

Avatar Ether
M8, dysk mi padł w lapku, nawet z kopiowaniem mam problem na telefonie. Daj 20 minut...

Avatar Ether
Chyba ostatecznie - DONE.

Miło, ze czegoś sie spodziewales po mnie. ^^

Avatar Kuba1001
Właściciel
Bycie rezydentem wieży nie jest zawodem. I co to w ogóle za wieża? No i coś we wzorze Karty zjadłeś.

Avatar Ether
Wieżę opiszę jako lokację - skoro tam ma "pracowac"/rezydowac.

Pewnie przy kopiowaniu nie zaznaczylem...

Avatar Ether
Co zjadlem... nazwisko? Pseudonim?

Avatar Ether
Teraz dobrze...?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ta. Wiem, że to nieistotne, ale wzór to wzór i jego się trzymajmy.

Avatar Ether
Wiec poprawione. c:

- Postaram sie przy opisie wieży
- Poprawię Konstrukty jak współlokator pójdzie do dziołchy na seksy (i zostawi komputer).

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech będzie. I pozdrów współlokatora.

Avatar Vader0PL
Przypomnij mu o kondomach, on z pewnością nie chce mieć dzieci.


Nikt ich nie chce mieć.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kondomy w Elarid przypominają jelito grube owcy. Pamiętaj tylko, żeby wyjąć je uprzednio z rzeczonej owcy. Ewentualnie użyj mikstury antykoncepcyjnej.

Avatar MrCC4
Kuba1001 pisze:
Pamiętaj tylko, żeby wyjąć je uprzednio z rzeczonej owcy.

XD
Chyba że to zoofil

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

Avatar JustAKarolinaXD
Imię: Alice
Nazwisko: White
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Ari
Charakter: Zobaczy się
Wiek: 17,5 roku
Towarzysz: Roko - Rottweiler Alice
Majątek + nieruchomości: Alice nie ma za bardzo majątku i nieruchomości. Woli podróżować.
Historia: Alice urodziła się w biednej wiosce która położona była blisko puszczy. Gdy miała 10 lat poszła na polowanie ze swoim ojcem. Tata Dziewczyny został ugryziony przez wilka na jej oczach. Nie udało się go uratować. Uczyła się walki swoim małym mieczem jednoręcznym przez dwa lata. Dalej nie opanowała stylu walki tą bronią białą do perfekcji. W wieku 14 lat jej matka zmarła na raka. Jej wujek nauczył ją polować na 14 urodziny i dał jej psa Roko - który jest z nią do dziś, ale wracając. W wieku 16 lat wyruszyła w podróż która trwa do dziś reszta pewnie ułoży się sama
Umiejętności:
-Walka krótkim mieczem jednoręcznym
-Polowanie
-Szycie
Wady:
-Gotowanie(podgrzewać mięso umie ale pysznej sałatki nie zrobi)
-Walka inną bronią białą niż mieczem jednoręcznym
Specyfikacje: Zadrapania na rękach nogach i twarzy + lekko zranione oko na którym nosi opaske
Zawód: Alice zawodu za bardzo nie ma ponieważ podróżuje.
Ekwipunek:
-Zapas Jedzenia dla niej i Roko
-Namiot
-Sakiewka ze złotem (200 szt. złota w środku)
-Krótki miecz jednoręczny
Wygląd: Zdjęcie użytkownika JustAKarolinaXD w temacie Karta Postaci
Ubranie:
-Długie, brudne, brązowe buty na koturnach
-Czarny płaszcz z kapturem - też brudny
-Czarna lekko dziurawa bluzka i niebieskie dziurawe na kolanach spodnie
-Opaska na lekko zranione oko.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Charakter wypadałoby lepiej opisać lub nie opisywać wcale i pokazać w grze.
Jeśli nie ma majątku to okej, to nie jest konieczne do gry, ale wypadałoby, żebyś dopisała trochę złota, bo bez tego tu jak bez ręki.
Historia powinna być ździebko dłuższa i poszerzona o takie rzeczy jak wyjaśnienie skąd ma blizny i zranione oko oraz o to, czemu w ogóle wyruszyła w podróż w tak młodym wieku.
No i nie ma lepszego wyglądu? W sensie, ten jest w miarę okej, ale to tylko twarz, na temat reszty nic nie wiem... Ale to jest już opcjonalne, więc jak chcesz. Możesz opisać też to, czego nie ma na zdjęciu.

Avatar JustAKarolinaXD
ok. Dopisze do ekwipunku akiewke ze złotem małą i charakter zostawie albo pusty albo nwm xd

Avatar Kuba1001
Właściciel
No to jeszcze historia i ten opcjonalny wygląd.

Avatar PanSzakal
Imię: Skritch
Nazwisko: Cragsbark
Rasa: Skaven
Pseudonim:
Charakter: w grze
Wiek: 32
Towarzysz: Ecriel Wildgrip, skaven. Zaawansowany mutagenista i mag ognia. W wieku 33 lat. Jest słaby fizyczne ale silny w magii.
Majątek + nieruchomości: 30 sztuk złota
Historia: Jak każdy skaven urodził się w podmroku, nie wyróżniał się niczym na tle setek braci, sióstr i kuzynów. Gdy dorastał ukazał się jego potencjał na zostanie wojownikiem. I faktycznie nim został, choć nie był jakoś specjalnie niezwhkły to dawał radę, przeżył kilka bitew i potyczek jednak pozostawał szarym przeciętniakiem. Lecz z każdą potyczką wyłaniał się jego wojowniczy talent. Przez długą część życia zdobywał doświadczenie i był coraz lepszy ale wciąż za słaby. Wtedy wpadł na szatański plan. Jego "przyjaciel" Ecriel Wildgrip był mutagenistą, warto wspomnieć że to on uczył Skritcha magii ognia. Ecriel pod wpływem próźb Skritcha zdecydował się na eksperyment. Zmiksował na szybko jakiś mutagen i puf. Nic się nie stało. Znaczy z początku, bo Skritch zaobserwował przyrost mięśni i przyśpieszony wzrost zębów oraz pazurów. Kiedy poinformował o tym Ecriela, ten był tym zafascynowany i wściekły na siebie za to że nie zachował przepisu na ów mutagen. Potencjał bojowy Skritcha wzrósł przez co piął się po szczeblach wojskowej hierarchii. Jednak skaveni jak to skaveni, są su**nsynami zawsze chętnymi by uprzykrzyć komuś życie. W niedługim czasie Skritch został posądzony o zdradę, a dokładniej o sprzedanie informacji goblinom co było kłamstwem. Wieści rozeszły się szybko, przez co nie mógł dłużej zostać na terenach klanu. Razem z nim uciekł Ecriel. Lecz tylko dla tego że został oskarżony o współudział. Obecnie obaj jegomoście ponoszą się po podmroku.
Umiejętności:
- niezły wojownik jak na skavena, umie walczyć jednoręcznym mieczem oraz włócznią.
- siłą przewyższa większość normalnych skavenów ale tylko trochę.
- magia ognia na podstawowym.
Wady:
- Nie umie pływać i boi się głębokiej wody.
- Wśród skavenów uchodzi za twardziela i siłacza, jednak dalej pozostaje cherlawym skavenem przez co broń ciężka i duży bagaż odpadają.
- Większość skavenów go nie szanuje i za nim nie przepada ponieważ rzekomo podał goblinom tajne informacje swojego klanu.
Specyfikacje: Drobna mutacja która trochę go "poprawiła"
Zawód: bezrobotny chyba że banita to zawód.
Ekwipunek: Włócznia, jednoręczny krzywy miecz, nóż, bukłak z wodą i jedzenie w postaci suszonego mięsa na 2 dni.
Wygląd:Zdjęcie użytkownika PanSzakal w temacie Karta Postaci
Ubranie: Odziany w poszarpane szmaty pod którymi skrywa się skórzany kaftan, dziurawa kolczuga kiepskiej jakości i pas z sakwami.

Avatar
Konto usunięte
Imię: 
Nazwisko:
Rasa:
Pseudonim:
Charakter:
Wiek:
Towarzysz: brak
Majątek + nieruchomości:
Historia:
Umiejętności:
Wady:
Specyfikacje:
Zawód:
Ekwipunek:
Wygląd:Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie:
Wip

Avatar Kuba1001
Właściciel
Co daje ten talizman? Nie mogą szukać wyjścia z Podmroku, bo nawet nie wiedzą, że istnieje świat na powierzchni. No i coś jeszcze: Włócznia.

Avatar PanSzakal
ortografia poprawiona. Nie szukają wyjśća a talizman usunąłem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptejszyn.

Avatar Ether
Imię: Benegar

Nazwisko: Galt

Rasa: Człowiek

Charakter: W grze.

Wiek: 29

Towarzysz: Koń.
Konny posłaniec z włości.
Makhas Barbedarm - Krasnolud, mistrz murarski mający za zadanie sporządzić plany fortyfikacji zamku i takowy zamek ufortyfikować.
Kilku jego krasnoludzkich pomocników, mających za zadanie pomóc w fortyfikacji zamku.
Dziesięciu konnych do obstawy transportu.
Pięć wozów, jeden z zapasami, cztery z zasobami i sprzętem.
(Nie, żeby Benegar był jakiś wyjątkowy, po prostu takie grupy zostały wysłane po całej granicy).

Majątek + nieruchomości: Zamek z przylegającymi trzema wsiami.
Ruchomości - W skarbcu zamku powinno znajdować się około 3000 złota i wartościowe pamiątki rodowe.

Historia: Każdy ma takie prawa, jakie zdoła zdobyć i obronić. Zasada ta jest jedyną liczącą się zasadą na Pograniczu. Benegar miał możliwość uniknąć takiego życia.
Gdy zmarł ojciec, bratu, Wimarckowi przypadł zgodnie z zasadą starszeństwa zamek, a Benegarowi - przyległe wsie. Przychód z podatków, a także ze szlaku handlowego, pozwolił młodszemu z braci na wyjazd i kształcenie się.

Odebrał twarde i staranne wychowanie, jak przystało na syna średnio zamożnego szlachcica, a po zrzeczeniu się wsi na rzecz brata (w zamian za pieniądze na edukację) - wyjechał. Niestety, zabrakło mu umiejętności, aby dostać się do Gildii Magów, dlatego skończył w Gilgasz (przecież tak każdy zaczyna...)
Tuż przed zakończeniem nauki, Benegar dowiedział się, że Wimarck zginął bohatersko, podczas oblężenia zamku, którego powodem był konflikt lokalny, wywołany samozwańczo przez przywódcę jednego z plemion.

Atak został odparty, a orkowie przegonieni. Księstwo Orków oficjalnie nie przyznaje się do ataku, lecz granica płonie. Czas wzmocnić ją za wszelką cenę, dlatego Benegar, wraz z niewielkim wsparciem jako ostatnim z rodu został odesłany na Pogranicze.

Umiejętności:
- Umie w walkę bronią białą jednoręczną
- Umie w drzewcowe
- Magia leczenia - średnio zaawansowany
- Magia ziemi - zaawansowany

Wady:
- Nie umie w dystansowe
- Nie umie w dwuręczne ciężkie białe
- Nie umie wręcz za bardzo. Znaczy zapasy spoko, ale z takim orkiem czy innymi to suabo.
- Słabo ze zręcznością.
- Niedoświadczony (to jest, cholera wada jak ch*j. Wysyłać niedoświadczonego przywódcę na płonące pogranicze, mającego sobie poradzić z hordą orków na karku, poddanymi i innymi takimi).

Specyfikacje brak.

Zawód: Rycerz (Pan na włościach brzmi lepiej, ale nie przejdzie... :c)

Ekwipunek:
Głównie to co na zdjęciu:
- Zwykłe ubranie
- Przeszywnica
- Kolczuga
- Pełna zbroja
- Lanca
- Wzmocniona tarcza
- Miecz rodowy (Niemagiczny, niezdobiony, po prostu stary, ale wyyytrzymały)

Wygląd: Zdjęcie

Ubranie: Zdjęcie

Zdjęcie użytkownika Ether w temacie Karta Postaci
Mam nadzieję, że nikomu nie zaje**łem arta?

Avatar maxmaxi123
Mi na pewno nie. Chyba nawet nikomu, bo żadnego zdjęcia nie widzę.

Avatar maxmaxi123
Czyli wychodzi na to, że widzę głównie te z imgura, bo taki jeden też dał wygląd, bez przejścia przez imgur. Jak się fachowo takie strony nazywają?

Avatar Ether
Wstawiłem z Zapodaj. :x

Chodziło mi o to, że to art z Kingdom Come: Deliverance - wpadł mi w łapki od razu, mimo szukania przez jakieś 20 minut nie znalazłem lepszego. Więc pewnie ktoś też go użył. Jeśli tak - zmienię.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ja tam widziałem już tego arta za pierwszym razem, także ten...

Avatar Ether
@up
Nic nie zmieniłem

Avatar Kuba1001
Właściciel
Opisz lepiej tę walkę wręcz, a najlepiej to rozdziel pomiędzy walkę wręcz, czyli pięściami, stopami i tak dalej, a walkę bronią białą wszelkiej maści. Możesz tam wpisać jakiś losowy uniwersytet czy akademię, ewentualnie elitarną Cesarską Akademię Nauk, ale to jest tak prestiżowe, że bardziej się nie da. No i chciałbym poznać imię tego Krasnoluda, choć może być w grze. Poza tym wady nie równoważą zalet i jest coś młody jak po takim kształceniu się, dodaj mu kilka lat.

Avatar Ether
Maybe now?
Poprawiłem jeszcze towarzyszy.

Kiedy czytasz stare KP i widzisz, że przechodziły postacie z dwiema wadami z czego jedną była naiwność albo brak węchu...

Avatar bulorwas
Węch jest w ch*j ważny. Znaczy, jedna z moich postaci często z niego korzysta (Wilkołaki masterrace)

Avatar Kuba1001
Właściciel
Ciii... Zaakceptowane.

Avatar Ether
Egh... już nie znajdę, ale to było powiązane z historią, że kiedyś kwas mu wypalił czy coś.
Więc... chyba u niego nie był zbyt ważny... ;)

Avatar
Konto usunięte
Imię: Haramatana

Nazwisko: Kirke

Rasa: Driada

Pseudonim: Hundrimkruht (w mowie entów, bardzo skomplikowanej do tłumaczenia znaczy to mniej więcej "dzika matka niosąca pomoc" )

Charakter: W grze

Wiek: 180 (trochę strzelam, odpowiednik ludzkich 65)

Towarzysz: Ent-dom Karathas
Hurmund - Dzik wierzchowy
Karaf - Niedźwiedź wzmocniony magią natury
Kulen- wiewiórka wspomagana magią natury
Tarmos- słowik wspomagany magią natury

Nimfy z którymi broni osady
4 Driady
8 Hamadriad
11 Borowin
2 Wiły
4 Rusałki
3 Brzegunny
1 Baginka
2 Meluzyny
1 Dziwożona
1 Najada
9 Piżm
2 Seluny
3 Pieczarki
1 Błyska


Majątek + nieruchomości:
Bez złota.
Mały dom w posplatanych magicznie gałęziach korony starego enta Karathasa.
Srebrny diadem ze szmaragdami - prezent od ojca

Historia:

Umiejętności:
Magia natury na poziomie mistrzowskim
Zna język entów i ma z nimi dobre relacje
Jako tako strzelać z łuku


Wady:



Specyfikacje: Ma kilka blizn po poparzeniach na ramionach, ukrytych w tatuarzach

Zawód:Strażniczka lasu czy tam druidka. Dawniej uzdrowicielka

Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
Wygląd :Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci
Ubranie: Zielona szata pozwalająca na wygodne poruszanie się po lesie i ułatwiająca maskowanie
WIP

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niby WIP, ale ja od razu mówię, że chciałbym wiedzieć, co ten pseudonim w języku Entów oznacza. Zmniejsz też liczbę nimf no i w finalnej wersji powinien być inny zawód, chyba że to celowo...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Magię Ognia i sypianie z Wampirami śmiało jej wpisuj do Karty :V

Avatar Kuba1001
Właściciel
Na początek to zmień tego słonia na coś mniejszego, nie musi być koniecznie koń, ale jednak coś, co służy za transport, a nie (nie)żywy taran. Jeśli chcesz mieć tak rozwiniętą Magię Ognia to wywal Magię Lawy, a i z tej Magii Ognia usuń to tworzenie latanie i osłab ten dziki ogień.

Avatar
Konto usunięte
Poprawki naniesione.

Avatar
Konto usunięte
Znalazłem moją starą kartę.
Imię Trebusz
Nazwisko -
Rasa Machina
Pseudonim -
Charakter W grze
Wiek 3 lata
Towarzysz -
Majątek + nieruchomości -
Historia W grze
Umiejętności Może miotać kamieniami
Wady Nie może się sam ruszać
Specyfikacje Jest z drewna
Zawód Wsparcie artyleryjskie
Ekwipunek/Wygląd/Ubranie
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zaakceptowane. Temat z siedzibą Kolektywu dodam dziś później lub jutro.

Avatar Vader0PL
Owca, mordo. Lądujesz w Kolektywie!

Avatar
Konto usunięte
Żebym jeszcze wiedział co to jest. Gram bez przeczytanych najważniejszych tematów, wszystkiego co potrzebne dowiedziałem się jak prawdziwy gejmer, podczas plejzu i pytając Kuby.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku