Karta Postaci

Avatar HYPEQ
Doradzisz gdzie mògłbym zacząć?

Avatar HYPEQ
W sumie dobry pomysł

Avatar Vader0PL
O, nowa karta postaci.

Avatar
Konto usunięte
Poprzednia nie przetrwała ataku terrorystycznego.

Avatar Vader0PL
Dla mnie git, ale to Kubuś akceptuje.

Avatar
Konto usunięte
Już kiedyś została zaakceptowana.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akcept.

Avatar Taczkajestfajna
Imię: Bredan.

Nazwisko: Van Dijk.

Rasa: Człowiek.

Pseudonim: Nie posiada.

Charakter: W grze.

Wiek: 44 lata.

Towarzysz:

Dobrys Middlepie. - Krasnolud, odkrywca i bliski znajomy Bredana.
Zdjęcie użytkownika Taczkajestfajna w temacie Karta Postaci

Samuel Enigma - Zmiennokształtny, którego Bredan poznał kilka lat temu. Oddał wiele swoich artefaktów do Ligi Odkrywców.
Zdjęcie użytkownika Taczkajestfajna w temacie Karta Postaci

Majątek + nieruchomości: 1500 złotych monet, dosyć duży dom w Gilgasz. (siedziba Ligi Odkrywców.)

Historia:

Bredan jest przedstawicielem bogatego rodu Van Dijk. Już od małego wpajał wiedzę o alchemii oraz wynalazkach. Jego ojciec był alchemikiem. Kiedy miał 13 lat, rodzice wysłali go do jednej z lepszych akademii w mieście. Tam chłopak osiągał dobre wyniki i dostawał nagrody za naukę. Poznał też krasnoluda o imieniu Dobrys.

Po kilku latach Bredan wreszcie ukończył akademię i wraz z Dobrysem wykupili sobie wielki dom, w którym postanowili pogłębiać swoją wiedzę. Przez te lata nic w ich życiu się nie zmieniało, dopóki nie przyszedł do nich niejaki Samuel Enigma. Posiadał kilka ciekawych artefaktów, które po kilku rozmowach postanowił oddać je dwójce wynalazców, pod warunkiem, że pozwolą mu mieszkać w ich domu.

Bredan oraz Dobrys razem założyli Ligę Odkrywców. Każdy może się tam podzielić swoim odkryciem lub znaleziskiem. W siedzibie Ligi Odkrywców znajduje się także Hala Odkrywców, gdzie będą odbywać się wystawy wielu ciekawych odkryć.

Bredan nauczył się szermierki oraz strzelania z kuszy, aby w przyszłości zwiedzać Verden. Ponoć zbiera drużynę, z którą wypłynie na Archipelag Sztormu, aby opisać jej faunę, florę i zdobyć ciekawe przedmioty.

Umiejętności:

-Genialny wynalazca,

-Dobrze strzela z kuszy,

-Alchemia na poziomie mistrzowskim.

Wady:

-Nie potrafi walczyć brońmi dwuręcznymi oraz obuchowymi.

-Słaby fizycznie,

-Ma słabą kondycję.

Specyfikacje: Brak.

Zawód: Wynalazca, alchemik.

Ekwipunek:

-Mechaniczna kusza stworzona przez Bredana. Ma zwiększoną siłę wystrzału i wystrzeliwuje dwa bełty na raz.

-Torba na rzeczy, które mogą się przydać oraz prowiant,

-Jednoręczny miecz ze srebra,

-Kołczan na bełty.

Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Taczkajestfajna w temacie Karta Postaci

Ubranie:
Koszula ze zdobieniami, spodnie, czarne, także zdobione oraz wysokie, skórzane buty.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niby pięknie, jedno mi tu nie pasuje: Argent. Teraz rządzą tam Krzyżowcy, a że z nich tacy rasiści i ksenofoby, to pewnie ścięliby Ci łeb za samo sympatyzowanie z Krasnoludem, za trzymanie w domu Zmiennokształtnego to mógłbyś się modlić o ścięcie łba. Także dobrze byłoby zmienić miejscówkę. To raz.
A dwa, to że niezbyt pasuje mi ta organizacja. Albo inaczej: Pasuje mi, ale jakby była dopiero w powijakach, jakby dopiero się rozwijała.

Avatar Taczkajestfajna
Coś tam edytowałam w historii i zmieniłam położenie siedziby.

Avatar Vader0PL
A ja tylko straszę Kubę :)

Avatar Kuba1001
Właściciel
Teraz akcept.

Avatar SztykMolodiets
Imię: Jot

Nazwisko: Aikhjartsson

Rasa: Człowiek - Nord

Pseudonim: Hunter

Charakter: W grze

Wiek: 28 lat

Towarzysz: Brak

Majątek + nieruchomości: 500 szt. Złota, Chata na skraju lasu w okolicy jakiegoś miasta

Historia: Jego ojciec podobno był słynnym i wspaniałym wojownikiem, ale nigdy go nie poznał. Był dzieckiem ulicy. Od najmłodszych lat trenował sztukę kamuflażu, skradania się i złodziejstwa. Dzięki temu udawało mu się przeżyć. W wieku 20 lat był najlepszym złodziejem w mieście, ale wpadł w kłopoty. Musiał uciec z miasta, w którym się wychował. Był ścigany przez prawo i złoczyńców. Resztę życia spędził w taki sam sposób - kradł, zabijał, przyjmował zlecenia - ale tułając się po świecie.

Umiejętności: + Jest bardzo dobry w złodziejstwie - w kradzieżach kieszonkowych i każdych innych.
+ Bardzo dobrze włamuje się, otwiera zamki itp.
+ Umie walczyć lepiej niż przeciętny człowiek bronią jednoręczną. Zwłaszcza tą lżejszą a nożami bardzo dobrze.
+ Umie dobrze walczyć wręcz.
+ Ma dobry refleks, jest zwinny, dobry w akrobatyce.
+ Jest bardzo dobry w skradaniu się i kamuflażu.
+ Jest dobry w broni rzucanej.
+ Umie dobrze pływać.
+ Inteligentny.
+ Dość silny.
+ Odporny na mróz.

Wady: - Jest słaby w użytkowaniu ciężkiej dwurecznej broni jak np. Miecze dwuręczne, topory dwuręczne, dwuręczne młoty bojowe.
- Jest słaby w walce bronią drzewcową.
- Źle mu idzie walka w ciężkim pancerzu.
- Nie zna żadnej magii.
- Nie zna się na wytwarzaniu eliksirów.
- Nie umie jeździć konno
- Nie umie robić sernika.

Specyfikacje: Brak.

Zawód: Złodziej / Skrytobójca

Ekwipunek: Lekko zużyta skórzana zbroja, Ciche norskie buty, Maska ninja, Sztylet, 9 noży do rzucania ( takie raczej mniejsze ), 50 złota, woda, zapas jedzenia, bandaże, fiolka z trucizną.

Wygląd: Krótkie, czarne włosy, niezbyt długa, czarna broda z warkoczami, błękitne oczy. Wzrost i gabaryty nniej więcej przeciętnego człowieka ( dość szczupły, trochę bardziej niż średnio umięśniony. ).

Ubranie: Pierwsze trzy rzeczy z ekwipunku + lekka ciemna szata na wierzchu.

Avatar Taczkajestfajna
SztykMolodiets pisze:

Wady
[...]
- Nie umie robić sernika.

Już znam jego największą słabość. :V

Avatar opliko95
SztykMolodiets pisze:
+ Umie walczyć lepiej niż przeciętny człowiek bronią jednoręczną. Zwłaszcza tą lżejszą a nożami bardzo dobrze.

Wydaje mi się, że przeciętny człowiek nie potrafi w ogóle walczyć bronią jednoręczną. Więc jakiekolwiek umiejętności z tym związane są lepsze niż przeciętne...
No chyba, że w świecie pbf większość (czyli chłopi) potrafi walczyć... W co bardzo wątpię.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zacznijmy od tego, że krzyżówka Norda i Szarego Krasnoluda jest niemożliwa, gdyż przedstawiciele tej drugiej rasy żyją pod ziemią, a ci z powierzchni (w tym Nordowie) nic o nich jeszcze nie wiedzą. Idąc dalej, przydałoby się określić obok jakiego miasta dokładnie jest ta jego chata. Poza tym wady nie równoważą zalet.

Avatar SztykMolodiets
Kuba1001 pisze:
Zacznijmy od tego, że krzyżówka Norda i Szarego Krasnoluda jest niemożliwa, gdyż przedstawiciele tej drugiej rasy żyją pod ziemią, a ci z powierzchni (w tym Nordowie) nic o nich jeszcze nie wiedzą. Idąc dalej, przydałoby się określić obok jakiego miasta dokładnie jest ta jego chata. Poza tym wady nie równoważą zalet.

Noszkur...

Usunąłem trochę wad. Chyba dalej się nie równoważą ald nie ma żadnych magicznych przedmiotów, zamków, dość bidny jest i nie umie jeździć konno nawet...

Może być czy dalej edytować?

PS

A co do tego miasta to nie znam się na geografii tych krain. Wszedłem w temat z mapami ale wyświetlała się tylko jedna. Ta na drugiej stronie i nie było na niej miast. Także średnio wiem gdzie dokładnje toto umieścić i czy tam wgl bedzie las.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dla podpowiedzi: Lokacje to w większości miasta, większość ma nawet takie określenie przed nazwą (z kilkoma wyjątkami, na przykład Nowe Gilgasz lub Dekapolis).
Widzę kilka mniejszych błędów logicznych, ale nie zaważają one na mojej decyzji, czyli akceptuję.

Avatar SztykMolodiets
A co z tą dokładną lokacją? Koło którego miasta to jest? XD

Avatar Kuba1001
Właściciel
Urbanizacja nie zaszła tu jakoś szczególnie daleko, właściwie wokół każdego miasta są jakieś lasy, choć osobiście polecałbym okolice Linest, mam ciekawą fabułę.

Avatar SztykMolodiets
A więc niech będzie Linest.

Avatar SztykMolodiets
Kurka wodna, motyla noga, ogarnąłem że nie dałem se do eq nic do zamków D:

Avatar Kuba1001
Właściciel
Edytowanie Karty po zaakceptowaniu jest zabronione, także może uznajmy, że ma coś takiego w domu?

Avatar SztykMolodiets
Kuba1001 pisze:
Edytowanie Karty po zaakceptowaniu jest zabronione, także może uznajmy, że ma coś takiego w domu?

Ale...
...
Tak. Możemy uznać.

Avatar ThePolishKillerPL
Imię: Arthur
Nazwisko: O'Horah
Rasa: Człowiek z dalekimi "korzeniami" elfa.
Pseudonim: Mściwiec, Orkobójca, Biały Wilk
Charakter: Mściwy, zazwyczaj bezwzględny - rzadko kiedy kogokolwiek oszczędza (a nie na pewno orka), od czasu do czasu "śmieszek"
Wiek: 34
Towarzysz: Oswojony (ponownie) Warg Wojenny, skradziony jakiemuś zdekapitowanemu Orkowi.
Majątek + nieruchomości: 3500 sztuk złota, dom w środku jakiegoś lasu
Historia Arthur urodził się w pewnej wiosce, w której spokojnie wiodło się życie...cóż, jakby to rzec, do czasu. Gdy Arthur miał 17 lat, na jego wioskę napadli Orkowie. "Wbijali" oni do domów mieszkańców i mordowali ich, nie oszczędzając nikogo. Nawet dzieci. To samo było z rodziną Arthura - Orkowie wdarli się do środka i zrobili tam istną rzeź, z której uszedł cało jedynie Arthur dzięki schowaniu się. Zginęła cała jego rodzina - Ojciec, matka, młodszy pięcioletni brat i czteromiesięczna siostrzyczka. Ciężko to biedny chłopaczyna przeżył. Kiedy napastnicy już sobie odeszli napadać na inne wioski, Arthur poprzysiągł zemstę na Orkach. Wstąpił do Armii Cesarskiej i tam uczył się walki wręcz, z czego najbardziej przypadła mu do gustu walka dwuręcznymi mieczami i obuchową bronią. Podczas jednego dnia w wojsku miał wypadek w pracy, w których utracił wzrok. Jako, iż będąc niewidomy nie można było być wojskowym, zaproponowano mu pewną ofertę. Mianowicie ich Magicy Leczenia mieli by mu wyczarować nowe oczy, mianowicie Oczy Kota. Oczywiście, jak można by było się domyśleć, przystał na to, plus jeden z magików był na tyle miły, że zaproponował Arthurowi naukę Magii Leczenia, na co również przystał. W wieku 32 lat odszedł z armii i wybudował własnymi rękoma dom w pewnym lesie. Pewnego dnia jeden z przedstawicieli rasy Ork najechał mu na dom i spróbował go ograbić w pojedynkę. Głupi ork, został z najbrutalniejszy z możliwych sposobów zabity, a jego zwierzę, Warga, "ponownie" oswoił na swoją stronę i nadał mu imię "Śnieżek".
Umiejętności: Perfekcyjna obsługa dwuręczną bronią z czego najbardziej preferuje miecze, dobrze rozwinięta magia leczenia, zaawansowana znajomość na owocach leśnych i grzybach.
Wady: Często posiada koszmary z tamtego feralnego dnia śmierci swojej rodziny, częściowa socjopatia, sadyzm.
Specyfikacje: Blizna na twarzy, mutacja genetyczna która spowodowała przedwczesną utratę pigmentu w włosach, koto-podobne oczy zezwalające na dostosowanie ostrości obrazu do sytuacji, coś na podobieństwo wyostrzenia w aparacie.
Zawód: Coś w stylu mieszanki wędrownego rycerza, najemnika a łowcy potworów.
Ekwipunek:
-Dwuręczny miecz, tak ostry że jednym ciosem może bez problemu pochlastać człowieka na kawałki.
-Pancerz wykonany z zaczarowanej stali, wizualnie zdaje się wyglądać na ciężki, aczkolwiek w rzeczywistości jest cholernie lekki i wytrzymały.
-Jedzenie dla siebie i Warga, bo przecież kto normalny by chodził bez pożywienia?
-420 sztuk złota.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta Postaci
Ubranie: Pokazane jest u góry, dodatkowo pancerz jest przykryty peleryną/płaszczem/jakkolwiek się to nazywa z zaklętego niedźwiedziego futra. Zaklętego po to, by dawało o wiele więcej ciepła podczas zimnych dni i tylko zimnych dni.

Jeśli coś jest nie tak to proszę o poinformowanie mnie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Nie ma tutaj Mithrilu.
2. Nigdzie w historii nie wspomniałeś o Magii, którą to zna.
3. Wilk Wojenny = Warg?
4. Koto-podobne oczy? Wolałbym żeby były opisane lepiej, głównie ich właściwości, no i co jak je niby zdobył, bo wątpię, żeby miał je od urodzenia.
5. Armii? W sensie, że do Armii Cesarstwa? Czy co?

Avatar ThePolishKillerPL
Zedytowane. Plus, co do punktu trzeciego - nie. Zwykły duży jasnoszary wilk, na którym można jechać jak na koniu.

Avatar bulorwas
ThePolishKillerPL pisze:
Zedytowane. Plus, co do punktu trzeciego - nie. Zwykły duży jasnoszary wilk, na którym można jechać jak na koniu.

Czyli biały warg

Avatar ThePolishKillerPL
bulorwas pisze:
Czyli biały warg

Aha.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No tak, to się zgadza, bo na "zwykłym" wilku byś nigdzie nie pojechał.

Avatar ThePolishKillerPL
To było szczere jak cholera.
A tak propo,to mam akcepta czy jeszcze muszę coś poprawić w karcie?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jeśli nie masz zamiaru jeździć na tym wilku to akcept, jeśli chcesz to koniecznie zmieniaj na Warga.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nadal stoi jak byk ten Wilk Wojenny w rubryce Towarzysz.

Avatar ThePolishKillerPL
Teraz powinno być dobrze.

Avatar Kuba1001
Właściciel
I faktycznie, jest.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Owszem.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Kawał solidnej Karty, także nie mam nic do powiedzenia, poza tym magicznym słówkiem: Akcept.

Avatar Vader0PL
Imię Grzesio
Nazwisko Talon
Rasa Człowiek, w pewnym sensie Mutant.
Pseudonim Sierżant Szpon
Charakter W grze
Wiek 42 lata
Towarzysz Oddział 50 wojaków. Mieszanka magów, twardzieli i treserów ze swoimi zwierzątkami pod wodzą Leoporta Starego.
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomości Brak
Historia
Początki
Grzesio Talon był obiecującym żołnierzem Cesarstwa. Mało który zostawał żołnierzem, jednocześnie ucząc się dwóch magii przez większość swojego życia. Niestety, podczas tak zwanej operacji "Hefajstos" stracił rękę i został przebity włócznią. Zostawiono go na pożarcie sępom, jednakże wcześniej znalazł go pewien Mag...
Leoport Stary
Choć Orkowie to waleczna rasa, która mało kiedy dożywa starości, to jednak są takie przypadki. Jednim z nich właśnie jest Leoport. Oprócz siły odpowiedniej sowjej rasie jest on także Arcymagiem Magii Mutacji i zaawansowanym magiem ognia i leczenia. To właśnie on odnalazł umierającego Grzesia i pomógł mu. W późniejszym czasie Talon, już jako Sierżant Szpon pomógł Orkowi w uzbieraniu oddziału złożonego z bandy wielu mistrzów w swoich dziedzinach, którzy zostali odrzuceni przez społeczeństwo.
Heresh
Obecnie Talon z Leoportem kierują się prosto w paszczę lwa, prosto w jedną z największych współczesnych bitew. Jednakże ciężko określić, po jakiej stronie staną. Nawet Grzesio nie wie, a Leoport zawsze odpowiada Złożyłem kiedyś obietnicę. Żałuję, że to zrobiłem, ale słowo to słowo
Umiejętności Świetny szermierz, niezgorszy w posługiwaniu się innym uzbrojeniem. Zaawansowana Magia Dusz i podstawowa Magia Nicości.
Wady Jazda konno, pływanie, inne magie i broń dystansowa. To wszystko albo jest tragiczne, albo bardzo słabe.
Specyfikacje Prawa ręka, cała żelazna. Jest to dzieło Leoporta Starego, który jest arcymistrzem w magii mutacji.
Zawód Sierżant w oddziale Leoporta Starego.
Ekwipunek Miecz jednoręczny, pancerz, dwa toporki do rzucania, plecak z zapasem żywności i wody pitnej.
Wygląd/Ubranie Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niby nie mogę się dopatrzeć czegoś złego, ale z drugiej strony coś mi tu śmierdzi...
Akcept.

Avatar Vader0PL
Masz obecnie 81 członków Elarid...

Avatar aliquis
Imię: Amy
Nazwisko: Stone
Rasa: głównie człowiek, ale w jej rodowodzie odnajdzie się kilka elfów i wampira.
Pseudonim -
Charakter: Jest trochę kapryśna. Wiecznie goni za marzeniami, jednak stąpa przy tym twardo po ziemi.
Wiek: 30
Towarzysz: Mistrzyni i niewolnik.
Niewolnik to cute zniewieściały chłopcyk wyglądem z Anime.
Majątek + nieruchomości: Mały dworek nad morzem. 3 tys.
Historia: Amy wywodzi się ze starego, dziwacznego rodu, który według legendy pochodzi od Tytanów. Tak tłumaczy się ich dziedziczne odstępstwo od normalności. Prawdziwa jego przyczyna pozostaje tajemnicą. W dzieciństwie wiele czasu poświęcała na naukę. Rodzice nie mieli z nią dobrego kontaktu. Uciekła z domu. w końcu zaczęła spotykać się z ludźmi w swoim wieku. Jej rodzice mają to gdzieś. Skoro była na tyle głupia by uciec, nie zasługuje by jej szukać. Niech robi co chce - jest dorosła.
Znając magię umysłu i iluzji nie chciała wykonywać zwykłej pracy. Jest osobistą sekretarką jednej z potężniejszych członkiń gildii magi, jej uczennicą i chyba koleżanką.
Umiejętności
Jej oczy posiadają 3 specjalne moce.
1. Doskonałe widzenie (szczególnie ruchu pozwala niezwykle celnie rzucać), możliwość przejrzenia iluzji. Dostrzeganie niewidzialnego itp. natychmiast wykrywa słabe punkty wroga i zagrożenia
2. Kiedy spojrzysz jej w oczy może użyć na tobie potężnej magi umysłu, lub iluzji. Potrafi też przejąć kontrolę nad czyjąś iluzją, lub nad kontrolującym ja wrogiem.
3. Kopiowanie. Walcząc z kimś może kopiować jego techniki, styl walki, a nawet elementy użytej magii.
Poza tym ma błyskawiczny refleks i próbuje przejść z poziomu podstawowego na zaawansowany w magii umysłu.
Całkiem dobrze radzi sobie z nożem.
Wady
Nie jest zbyt silna i jest raczej niską osobą. Dopóki nie spojrzeć w jej oczy jest się względnie bezpiecznym, a ona nie jest w stanie prawie nic zrobić.
Hemofobia (krew)
Atefobia (zrujnowane budynki)
Lofobia (trucizna)
Potofobia (alkohol)
Tanatofobia (śmierć)
Konterfobia (interesuje ją to, czego się boi)
Chyba nie liczysz, że ona będzie pracować fizycznie?!
Specyfikacje: Specyficzne oczy, które stają się silniejsze, po każdym traumatycznym przeżyciu.
Zawód Uczennica, asystentka
Ekwipunek Kilka kunai-ów, oraz shurikenów. Torba z apteczką i sakiewką złota. Kalendarz, pióro. notes
Wygląd Amy to niska i szczupła kobieta o czarnych włosach sięgających ramion. Grzywka zasłania jej pół twarzy. Czarne jak u demona uczy stają się czerwone po aktywowaniu, a źrenica przyjmuje kształt shurikena.
Ubranie Prosta, niekrępująca ruchów suknia koloru granatowego. Dwa ozdobne, platynowe przedraminniki wzmacniane runami. - to nimi zazwyczaj blokuje potężniejsze ciosy niemożliwe do sparowania kunai-em.

Avatar maxmaxi123
Konterfobia wydaje się być ciekawa, dopóki się na nią nie cierpi.

Avatar aliquis
zaiste. spodziewałem się fali hejtu, a tu miłe zaskoczenie

Avatar maxmaxi123
Coś tam widzę źle, ale Kubuś od tego jest, więc wolę nie próbować.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku