Karta Postaci

Avatar Vader0PL
Wynocha z Gilgasz, bo was rozjadę. BTW. Mogę dodać jakiś temat z ruinami posiadłości Maga?

Avatar Kuba1001
Właściciel
A proszę Cię bardzo.

Avatar Abbei_The_Toy_Maker
Imię: Rikari
Nazwisko: Merigold
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Szrama, Craith
Charakter: W grze :3
Wiek: 28
Towarzysz: Na ten moment brak.
Majątek + nieruchomości: 675 sztuk złota, mieszkanie w Gilgasz (bardzo małe)
Historia:
Umiejętności:
Wady:
Specyfikacje: Posiada sporo niewielkich blizn rozsianych po całym ciele.
Rodzina:
• brat Cassino [bliźniak], pozostał na statku
Zawód: Była członkini załogi "Blasus Moron", aktualnie zawodowa oszustka i złodziejka
Ekwipunek:
Dwa sztylety, nieduży zapas jedzenia, sakiewka z fałszywymi monetami, torba pełna różnego rodzaju umów, sztuczne wąsy, grzebyk.
Wygląd i Ubiór: Zdjęcie użytkownika Abbei_The_Toy_Maker w temacie Karta Postaci


Jeszcze nad tym pracuję :v

Avatar Kazute
Imię: Eiss
Nazwisko: Ferrun
Rasa: Pół-elfka, pół-człowiek
Pseudonim: Szybka Śmierć (ogólnie), Babochłop (obraźliwie, choć Eiss to zbytnio nie przeszkadza)
Charakter: W grze.
Wiek: 83 lata
Towarzysz: Czarna klacz Veia, dzięki której Eiss podróżuje
Majątek + nieruchomości: 1000 sztuk złota + niewielki, aczkolwiek wytrzymały, dom z białej cegły, znajdujący się na skraju lasu, na obszarze dość słabo zaludnionym w Cesarstwie Verden
Historia: Na początku było dwóch skrytobójców-człowiek i Elfka, których łączyła jedynie praca. Z czasem przyszła miłość, a później owoc tej miłości, który nazwali Eiss. Rodzina postanowiła się trochę ustatkować na czas dzieciństwa ich córki, wykupując niewielką działkę na skraju jednego z verdeńskich lasów i budując tam niewielki dom z białej cegły. Tam też dziecko dorastało, wychowywane w głównej mierze przez matkę, która porzuciła na jakiś czas przyjmowanie zleceń, pozostawiając obowiązek zapewnienia środków do życia swojemu mężowi. Dziewczynka odkąd tylko pamiętała, była uczona jazdy konnej, skradania się oraz wszystkich innych rzeczy potrzebnych, by być skrytobójcą. Oprócz tego, dodatkowo została nauczona dwóch Magii - Pyłu i Dymu, co było tylko ułatwieniem. A jako, że wychowała się na dość słabo zaludnionym zadupiu, rozwinęła się uniej potrzeba izolacji od innych w niektórych momentach, stała się też małomówna, nie odzywająca się bez potrzeby. Gdy dorosła, rodzice odprawili ją w świat, odpowiednio wyposażając i dając do podróży konia. Przez następne kilka, bądź też kilkanaście lat Ferrun podróżowała po Cesarstwie Verden, śpiąc w różnych karczmach bądź pod gołym niebem, przyjmując zlecenia na ciche zabójstwa, by zarobić, tym samym mieć z czego żyć. Po latach Eiss postanowiła odwiedzić swój rodzinny dom, lecz gdy tylko przekroczyła jego próg, poczuła odrażający odór. Odór śmierci. Gdy weszła w głąb mieszkania, jej obawy sie potwierdziły: znalazła martwe ciała swoich rodziców, leżące w kałuży krwi. Całe pomieszczenie wyglądało jak istne pobojowisko, a oprócz trupów porozrzucane były rozczłonkowane szkielety... Para starszych już skrytobójców musiała jakoś podpaść jakiemuś niezbyt doświadczonemu Nekromancie, dlatego ten dla własnego dobra postanowił się ich pozbyć. Eiss kierując się poszlakami zdołała odnaleźć kryjówkę zabójcy jej jedynej znanej rodziny. Potem przez jakiś okres czasu zbierała o nim informacje, a gdy już zdawałoby sie, wiedziała już dużo istotnych rzeczy, zaplanowała zemstę. Plan polegał na wtargnięciu do siedziby Nekromanty, wyeliminowanie kilku zkilkunastu szkieletów i w miarę możliwości zabicie po cichu Maga Zła. Oczywiście ostatni punkt nie wypalił, więc doszło do otwartego starcia. Nie było łatwo, jednak Ferrun dopisało szczęście. Udało jej się zabić wroga, gdy chowając sie z ranną nogą po poparzeniu wychyliła się oraz wystrzeliła bełt z kuszy, przed którym złoczyńcy nie udało sie obronić. przez co ostrze przeszyło jego pierś dokładnie w miejscu, gdzie miał serce. Eiss wzięła dzierżony przez niego puginał jako trofeum, lecz później się okazało, że ta broń ma magiczną właściwość. Otóż puginał potrafił kruszyć skały oraz metale, o czym się przekonała przez przypadek, gdy uderzyła końcem jego ostrza w jakąś skałę. Mijały kolejne lata. Skrytobójczyni, odpoczywając w swoim rodzinnym domu, od dawna nie będącego już w okropnym stanie, nagle została zaskoczona przez posłańca z listem. Było to wezwanie do Hammer, do siedziby Paladynów, wraz z pieczęcią samego Cesarza. Ferrun następnego dnia dobrze się przygotowała i wyruszyła w podróż do tegoż miasta.
Umiejętności:
- Znajomość Magii Dymu w stopniu średniozaawansowanym
- Znajomość Magii Pyłu w stopniu średniozaawansowanym
- Jest świetnym jeźdźcem.
- Potrafi skradać się bardzo cicho do tego stopnia, że ofiara nawet nie zauważy, gdy skrytobójczyni zbliży się, by poderżnąć jej gardło.
- Jest szybka i zwinna, potrafi szybko się przemieszczać przez dłuższy czas.
- [patrz: specyfikacje]
Wady:
- Walka wręcz nie idzie jej zbyt dobrze. Co prawda, została jej uczona w razie niepowodzenia cichego zabójstwa, jednak zbyt długo nie potrafi utrzymać się w tej sytuacji i musi jak najszybciej się wycofać, by nie otrzymać poważnych obrażeń.
- Brak pancerza, zbroi czy zwyczajnej kolczugi.
- Nie umie pływać. Nikt jej tego nie nauczył.
- Brzydzi ją alkohol.
- Nie potrafi obsługiwać się żadną inną bronią oprócz tego, co ma w ekwipunku.
- Puginał [patrz: specyfikacje]
Specyfikacje: Jest mieszańcem, w połowie Elfką i w połowie człowiekiem. Oto specjalne cechy wynikające z pomieszania genów:
- Słuch lepszy niż u człowieka, jednocześnie też gorszy niż u rodowitego Elfa.
- Średni wzrost, szczupła sylwetka jak u Elfa.
- Odrobinę lepsza naturalna zwinność niż u człowieka.
- Długowieczność, mniej więcej o połowę krótsza niż u rodowitych Elfów, co przewiduje, że Eiss może dożyć nieco ponad dwieście lat.
Puginał:
- Wykonany ze stali, potrafi magicznie skruszyć metal czy skały, jednak nie został on szczegółowo dopracowany i umocniony, przez co może zostać użyty tylko raz na 24 godziny, powoduje również dziwne mrowienie całego ciała podczas użycia tej mocy. Można go również wykorzystywać jako zwykła broń.
Zawód: Skrytobójczyni
Ekwipunek:
- 2 srebrne sztylety
- pas z nożami do rzucania w liczbie 8
- 2 ukryte ostrza, jedno z nich zatrute
- puginał z pewną magiczną właściwością
- kusza jednoręczna
- 14 bełtów do kuszy
- fiolka z trucizną do uzupełniania ukrytego ostrza
- niewielki zapas jedzenia, które nie psuje się zbyt szybko
- bukłak z wodą
Wygląd: Eiss posiada długie za łopatki, aksamitnie czarne włosy, zazwyczaj spięte w kok jedynie z wystającymi po jej lewej stronie głowy trzema niedużymi pasmami. Jasnoszare tęczówki ładnie komponują się z dość bladą cerą, podobnie jak niemal kontrastujące kolorem włosy. Twarz ma trójkątny kształt, uszy o wiele bardziej przypominają ludzkie aniżeli elfickie, zaś średniego wzrostu sylwetka jest szczupła jak u Elfki, choć krągłości kobiety nie są sporych rozmiarów, nie rzucają się w oczy, co przy odpowiednim odzieniu i zasłonięniu połowy twarzy daje osobie, która pierwszy raz widzi Ferrun na oczy- mętlik w głowie dotyczący tego, czy to kobieta czy po prostu szczupły, młody mężczyzna.
Ubranie: Dość długi, czarny płaszcz z kapturem, wysokie do kolan, brązowe buty ze zwierzęcej skóry o całkiem twardej podeszwie, materiałowe, czarne spodnie przylegające do ciała i nie krępujące ruchów oraz tego samego koloru koszula dopasowana do figury, biała maska na pół twarzy zakrywająca usta i nos + to, co w ekwipunku, odpowiednio rozmieszczone: pas z nożami (w dużej mierze do rzucania) w liczbie 16, przewieszony przez ramię pod płaszczem, 2 sztylety są ukryte w butach, ukryte ostrza na każdym nadgarstku, puginał przypięty do pasa, kusza jednoręczna.

Avatar maxmaxi123
Imię: Hyun
Nazwisko: Brak
Rasa: Pół łak, pół elf
Pseudonim: Czarny jastrząb
Charakter: W grze
Wiek: standardowy, 25
Towarzysz: Biały jastrząb o imieniu Deus, o którym więcej będzie w specyfikacjach
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomości: 500 złota, drewniany domek (jeżeli można, to w okolicach kryjówki łaków).
Historia: Hyun urodził się w rodzinie myśliwych. Ojciec uczył go polować i strzelać z łuku. Matka, która była elfką, uczyła go podstaw zielarstwa. Żyło im się dobrze, dopóki Hyun nie osiągnął piętnastu lat. Znalazł wtedy niedaleko mieszkania ciało jakiegoś mężczyzny w srebrnej zbroi. Rzadko kiedy opuszczał dom, jak i rzadko kiedy ktoś tędy przechodził, a jak już to rodzice pomagali takim osobom. Spotkał takie ciała jeszcze parę razy. Na szesnaste urodziny, rodzice uznali że jest samodzielny i pozwolili mu opuścić dom, dając mu na drogę łuk, strzały, oraz parę ziół z którym może zrobić różne wywary leczące. Od dawna marzył, żeby poznać świat. Podczas swojej podróży znalazł rannego jastrzębia. Przygarnął go więc. Dwa dni po tym, kiedy spał sobie w namiocie, napadli go zbóje. Jako iż zaatakowali pod osłoną nocy, Hyun był bez szans. Obudził się, ale za późno. Już miał zginąć, kiedy stało się coś nieoczywistego. Jastrząb, którego zdążył już nazwać Deus, zamienił się w czarną maź i pokrył Hyuna. Wtedy śmiertelny cios, odbił się od niego. Zbóje widząc to dziwo, uciekli. Następnego dnia, lepiej przyjrzał się umiejętnościom(Więcej w specjalizacjach). Potem wędrował nad przepaścią. W dole rozgrywała się potyczka magów. Jak mógł wnioskować z obserwacji, maga grawitacji, mrozu, przeciw magowi ognia z dwoma żywiołakami i magowi dymu. Tak jakoś się złożyło, że mag grawitacji uniósł część na której znajdował się Hyun. Hyun zaczął wtedy spadać. Wtem nagle z pleców wyrosły mu skrzydła. Zupełnie jakby naturalnie, umiał latać i wylądował gdzieś nieopodal. Do dziś nie wie, czemu tak umie, ale wie, że raczej paladynom srebrnej dłoni się to nie spodoba(zdążył ich już poznać w swoich podróżach). Kiedy miał dwadzieścia lat, chciał odwiedzić swoich rodziców. Na miejscu spotkał tylko wiele kości, jak i spalony dom. Gdzieś na ziemi leżał liścik od jego matki. W liście informowała go, że są bezpieczni i nie mogą już wrócić na ten kontynent. Hyun tęskniąc za rodziną, odbudował dom i żyję tam do dziś. Niedawno przyszedł do niego posłaniec z informacją, że cesarz go wzywa.
Umiejętności :
+ Dobry tropiciel
+ Dobrze posługuje się łukiem
+ Deus*
+ Potrafi się skradać
+ Zna podstawy ziołolecznictwa( w tym głównie różne specyfiki, powstrzymujące hemofilię)
+ Umiejętność rasy: Dobra celność
+ Umiejętność rasy: Skrzydła
+ Jastrzębie oczy. Zdolności tych oczu może "włączać" i "wyłączać"
Wady:
- Brak pancerza
- Brak umiejętności walki w zwarciu
- Brak chociażby broni do walki w zwarciu
- Męczy go wznoszenie się, oraz hamowanie przy spadaniu(mam nadzieję, że zrozumiałe)
- Deus*
- Hemofilia
- Podczas trybu czarnego jastrzębia, podatny na magię światła.

Specyfikacje:

Hemofilia, jak w wadach

Oczy jastrzębia, mimo że może też mieć ludzkie, to polubił zwierzęce, gdyż bardziej go wyróżniają.

*Tryb Czarnego Jastrzębia
Za pomocą Deusa, Hyun może przyjąć wygląd czarnego jastrzębia. Wystarczy tylko, że Deus pokryje swojego Pana. Ptak gwarantuje takie rzeczy jak:

*Pancerz: Wytrzymały pancerz, który wiele wytrzyma. Wadą jego jest to, że kiedy opadnie do zera, to Deus musi gdzieś odpocząć. Zniszczenie go magią światła, na dobre go uśmierca.

*Strzały Każda wystrzelona strzała, wygląda jak głowa jastrzębia, strzała wtedy wydaje też odgłosy ptaka.
Zwykłe strzały- Zwykłe strzały zyskują różne efekty. Od zapalania, trucie, po wybuchy.
Strzały z Deusa Hyun może pobierać strzały od Deusa, tym samym osłabiając pancerz, ale strzały wtedy są potężniejsze, oraz samonaprowadzające. Może też wtedy wystrzelić małe ptaki zwiadowcze, które pochłaniają energię.

*Hemofilia Podczas tego trybu, hemofilia nie jest odczuwalna

*Energia Deus może odzyskiwać energię poprzez odpoczynek. Jeżeli cały zejdzie, to do pełna naładuje się w osiem godzin.Jedzenie przyspiesza ten proces, aczkolwiek trzeba go karmić czarami(tak, ptak odporny na magię, a wręcz pochłaniający)

Zawód: Tropiciel do wynajęcia

Ekwipunek:
- Łuk retrofleksyjny.
- Kołczan z 24 strzałami
- Torba z przegródką na zioła, pieniądze i karmę dla ptaka
- Zioła na pięć mikstur leczących i na trzy łagodzące, lub na pewien cza leczące objawy hemofilii.

Wygląd:
Zwykła forma(ignorować otoczenie, jak i inne osoby)
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie Karta Postaci
W formie Czarnego Jastrzębia:
Zdjęcie użytkownika maxmaxi123 w temacie Karta Postaci
Ponadto skrzydła zamiast białych, stają się czarne, oraz głowa bardziej przypomina jastrzębią. Gdy zaczyna latać, to nogi też wyglądają na ptasie.

Ubranie: Jeżeli to na zdjęciu zalicza się pod zbroję, to nosi białą koszulę, brązowe spodnie, czarne buty z miękką podeszwą, oraz zieloną togę. Ma też specjalne dziury na skrzydła.

Avatar maxmaxi123
I tak lepsze to, niż kobiece.

Avatar
Konto usunięte
Czemu w tej swojej ciemnej formie zmienia się w Cienia? Czy pod jakąkolwiek nazwą wrzuciłem to do bestiariusza .-.

Avatar maxmaxi123
To nie cień. Lepszego zdjęcia nie znalazłem. I jak już to do informacji, jako rasa grywalna.

Avatar Vader0PL
Imię Brook
Nazwisko Currington
Rasa Człowiek
Pseudonim Wilcze serce, Gnok.
Charakter W grze.
Wiek 36 lat
Towarzysz To, co przydzieli Cesartwo.
Majątek + nieruchomości To, co przydzieli Cesarstwo.
Historia Brook Currington to pochodzący z rodziny o długiej tradycji wojskowej żołnierz Cesarstwa, jednakże od trzech lat pozostający w zawieszeniu. Głównie przez pewnego Łucznika, który trafił go w kolano. O ile umiejętności pomogły uzdrowić go, to już przeciwnik musiał używać czegoś bardzo zaawansowanego, magicznego. Przez to właśnie w całości nie udało się naprawić tej rany i przywrócić wszystkiego do normy. Tak też zyskał przydomek Gnok, na pamiętkę pewnego żołnierza o takim nazwisku, który słynął z tego, że nie miał jednej nogi. Niezbyt przyjemne.
Drugim pseudonimem zostało Wilcze serce. Żeby je wyjaśnić, warto cofnąć się o trzydzieści lat, do lasów w okolicy Hammer. Tam też zapuścił się kiedyś z młodszym bratem po jagody, jednakże zostali zaatakowani przez samotnego wilka. Tylko szczęściem udało się sześciolatkowi uśmiercić nożem ojca dzikie zwierze. Wykorzystał okazję, kiedy wilk skoczył na niego ze skały. Tak też, tą odwagą za młodu zdobył ten pseudonim. Później, w wieku 15 lat przystąpił do wojska, gdzie uczył się walki dwoma mieczami, obsługiwaniem kuszy i Magią Leczenia. Miał dwóch świetnych nauczycieli: elfa Tolkwensa i człowieka Baltazara. Pierwszy był magiem, a drugi żołnierzem. Dziś żyje tylko Tolkwens, który jest przyjacielem Brooka. Jednym z tych prawdziwych, na których zawsze można liczyć.
Nowa Misja
Zaledwie miesiąc temu Brook został wezwany do Hammer, skąd miał zebrać ochotników do wyprawy. Cel? Kolonizacja wysp. Dlaczego Hammer? Bo miał możliwość wybierania pomiędzy innymi rasami, a taki oficjalny Argent przez to odpada. Wracając do tematu Gnok wykorzystał wieśniaków w rolę posłańców i rozesłał ich po świecie, by ci doręczyli zaproszenia tym, których uznali za najlepszych do tej wyprawy. Mają się zebrać w Hammer, w siedzibie Paladynów. Tam też, czekając na Tolkwensa wszystko ma się rozpocząć. Bez dodawania, że sprzęt również zostanie mu dopiero wtedy wręczony.
Umiejętności Dobry dowódca, mistrzowsko walczy mieczem długim, oraz bardzo dobrze mieczem krótkim. Zaawansowany Mag Leczenia, kusznik. (Z tej wersji Kusznika, że uczy się tak długo, aż zacznie trafiać)
Wady Łuk? Inna broń/magia? Odpada. To, co umie, ma mu wystarczyć do końca życia. Na szczęście pływanie już wychodzi tak, że się nie topi. I tylko tyle. Ogólna nienawiść do "głupich ras zamieszkujących Archipelag". Oficjalnie przeciwnik Stalowych.
Specyfikacje Lekka wada prawej nogi w okolicy kolana, będąca skutkiem paskudnego przebicia strzały przez nogę.
Zawód Dowódca wyprawy, Kolonizator.
Ekwipunek To, co poniżej, hełm: imgur.com/oO83ESx Mapa Archipelagu Sztormów, miecz krótki, zapas wody pitnej i żywności.
Wygląd /Ubranie Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Karta Postaci

Avatar Kuba1001
Właściciel
Dlaczego w formie Czarnego Jastrzębia nie wygląda jak czarny jastrząb, ale jak Cień?

Avatar maxmaxi123
Innego zdjęcia nie było. Oraz nie ma wyglądać jak ptak. Bardziej jak człowiek ptak. I serio, czemu każdy (prócz FD) się tego czepia? Mogę dać bez zdjęcia, suchy odpis.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Niech już będzie, ale weź osłab całkowicie ten łuk, bo nawet bez tego będzie wyku*wiście.

Avatar maxmaxi123
Osłabić do jakiegoś stopnia, czy zlikwidować totalnie? Mogę też dodać inną chorobę, lub osłabić pancerz.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zlikwidować totalnie. To ma być zwykły łuk.

Avatar maxmaxi123
Meh. Chociaż wygląd strzał...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Strzały to jedno, łuk to coś zupełnie innego.

Avatar maxmaxi123
Czyli chodzi ci o zasięg? A strzały mogą zostać? Czyi znowu coś źle zrozumiałem...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zasięg wypada, strzały oke.

Avatar maxmaxi123
Masz długi łuk. Chociaż trochę ubolewam, że chociaż trochę nie mogę wzmocnić tego łuku...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Strzały zrobią wszystko za ten łuk ._.

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
maxmaxi123 pisze:
Masz długi łuk. Chociaż trochę ubolewam, że chociaż trochę nie mogę wzmocnić tego łuku...

Polecam retrofleksyjny ;)

Avatar maxmaxi123
Przejdzie? Jak przejdzie to zaczynać, czy czekać na ciebie, Vader?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptuję, ale osobiście wolałbym, żebyście wszyscy wystartowali od razu w tym samym miejscu i czasie.

Avatar bulorwas
Imię: Ulrick
Nazwisko: Mironsen
Rasa: Nord.
Pseudonim: Wilczar/Wilczarz
Charakter: Miły, zaradny i zalotny.
Wiek: 42 lata
Towarzysz: Cesarstwo ma mu jakiś sprawdzić.+Magini powietrza i Magini wody. Obie poziomu zaawansowanego.
Majątek + nieruchomości: Własna fregata, 500 sztuk złota.
Historia: Ulrick urodził się w klanie Łososia. Klan owy słynął ze świetnych rybaków i łowców Wielkich Węży, czyli rodzaju węgorzy które dorastały do 10 metrów długości. Był synem prostego Norda i Nordki. Od dziecka uczony sztuki topora i wędki. Był szefem dzieciaków z wioski, gdyż posiadał największą siłę fizyczną i już w wieku 14 lat wyglądał jak dorosły nord. Razem ze swoją ekipą odwalili coś przez co zapamiętano go na długo. Otóż ukradł razem z nimi Największą wioskowa fregatę, i większość zapasów na zimę. Jednak to nie koniec nowości. Gdy tylko dotarł do portu w Verden, sprzedał swoich ziomków jako niewolników dla Czarnego Słońca. W zamian za pieniądze zarobione w ten sposób kupił sobie dwie jednoręczne kusze, bełty, fajną zbroję, Fajny dwuręczny topów i dużo alkoholu. Podczas swego pijackiego pobytu w porcie spotkał dwie bliźniaczki. Ładne i biedne kobiety. Po paru drinkach wyjawiły, iż zostały wygnane z gildii magów, za kradzież i sprzedaż kilku ksiąg. Szybko przypadli sobie do gustu. Ulrick zaprosił je do załogi, te się zgodziły. Przez kilka lat tak się zżyli, że wzięli ślub, a Nord został mistrzem Haremu. Przez następne 10 lat imał się różnych rzeczy, od przewozu narkotyków dla Czarnego Słońca, do przewożenia najemników. Tak żywot sprawił iż nauczył się wielu rzeczy. W końcu Wilczar dostał od cesarskiego posłańca Glejt każący udać mu się do Hammer. Widząc sowitą zapłątę wyruszył.
Umiejętności:
Zna podstawy medycyny tz. umie wytwarzać opatrunki, tamować krwawienie, zna pierwszą pomoc i mniej więcej kojarzy zioła lecznicze.
Potrafi strzelać z kuszy dwuręcznej lub dwóch jednoręcznych.
Umie walczyć ciężkim toporem bitewnym (dwuręcznym).
Zna się na statkach jak mało kto.
Umie łowić.
Umiejętności przetrwania.
Zna tajne znaki złodziei i ich język (Chodzi to o to iż bez problemu rozpozna dom Pasera czy siedzibę złodziei. Podczas rozmowy ze złodziejem będzie w stanie wychwycić coś co on chce mu przekazać i odpłacić się tym samym. Złodzieje zawsze mówili tak by wyglądało to na zwykłą pogawędkę.)
Wady:
Nie ma małego palca w lewej ręce i środkowego w prawej stopie.
Ma problem z rzepką w lewym kolanie, więc długi i szybki bieg odpada.
Nienawidzi łuków i mieczy.
Zwierzęta go nie lubią.
Przez swoje podróże morskie musiał żywić się tylko mięsem, więc brakuje mu wielu witamin co go osłabia.
Specyfikacje: Chyba nic.
Zawód: Przemytnik, przewoźnik morski.
Ekwipunek:
Dwuręczna kusza na ciężkie bełty przewieszana przez bark.
Dwuręczny ciężki topór obusieczny.
Dwie jednoręczne kusze na lekkie bełty.
Kołczan, a w nim 10 ciężkich bełtów i 30 lekkich.
Skórzana zbroja ze stalowymi umocnieniami.
Skórzana Torba, a w niej:
3 bukłaki wody.
Butelka Spirytusu.
Dwa bandaże.
Mieszanka ziół leczniczych w mieszku.
Dwa bochenki chleba.
Kawał koziego sera w zawiniątku.
Mały słoiczek z masłem.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie Karta Postaci
Ubranie: Zdjęcie użytkownika bulorwas w temacie Karta Postaci

Avatar Rafael_Rexwent
Moderator
Kuba1001 pisze:
Akceptuję, ale osobiście wolałbym, żebyście wszyscy wystartowali od razu w tym samym miejscu i czasie.

Jak Avera pirdutnie Ogr to od razu doleci do Hammer? :V

Avatar Kuba1001
Właściciel
Raczej zatrzyma się na najbliższej skale.

Avatar Abbei_The_Toy_Maker
Imię: Graig
Nazwisko: Cryf-Rhew
Rasa: Człowiek z nordycką krwią
Pseudonim: Arall
Charakter: W grze :3
Wiek: 33
Towarzysz: Keldri Fassbier, krasnolud, mistrz w pędzeniu bimbru i użytkownik Magii Przypraw.
Zdjęcie użytkownika Abbei_The_Toy_Maker w temacie Karta Postaci
Majątek + nieruchomości: 120 sztuk złota, mieszkanie (tudzież melina) w Hunder
Historia: Narodził się z łona kobiety zgw*łconej podczas jednego z najazdów Nordów. Nadała mu zwyczajne imię, którego się wyparł, ale o tym za chwilę. Wychował się z dala od rodzinnego domu swojej matki, zbyt bała się kolejnego najazdu. Gdy nieco podrósł i pojął, czemu bywa silniejszy od swoich kolegów, zapragnął to okazać i kazał się nazywać tak, jak teraz też się przedstawia. Zaciągnął się do Cesarskiego wojska na jakiś czas, chciał nauczyć się porządnie walczyć, no i się udało. Poza tym zazwyczaj zajmował się machinami pokroju trebuszy, zdobywając cholernie szeroką wiedzę na ten temat. Po kilku latach postanowił z woja spieprzyć, więc ładniej to ujmując, zdezerterował. Nim jednak to zrobił, po kawałku wynosił co nieco z zasobów wojskowych, by po ucieczce sprzedać złożony naprędce trebusz. W trakcie swojego pałętania się gdzie popadnie kilka razy robił za ochroniarza jakiegoś transportu, koniec końców podejrzanym trafem dostał się do Hunder, gdzie nie pozostał niezauważony i wpadł w niejedną bójkę. Z uwagi na podobne upodobania zaprzyjaźnił się z pewnym krasnoludem, zwanym Keldri Fassbier. Wspólnie mieszkają od dobrych kilku lat w pewnej portowej melinie koło ulubionej piwiarni. Ku ich zaskoczeniu pewnego dnia przyszedł do nich (zaadresowanie tego musiało być katorgą) list z zadaniem, by udać się do Hammer. Kij wie dlaczego, kij wie po co. Rezolutni towarzysze postanowili jednak sprawdzić, kogo na tyle posrało i pojechali.
Umiejętności:
• zna się na obsłudze, budowie i konstruowaniu machin bojowych
• jest złotą rączką, bo pobieżnie zna się na wielu przedmiotach, które potrafiłby naprawiać
• nieźle napieprza toporem
Wady:
• alkoholizm
• duże mniemanie o sobie
• chamski w stosunku osób parających się magią jako główną bronią
Specyfikacje: brak
Rodzina:
• [matka] Elizabeta Higgins
Zawód: Były żołnierz, aktualnie nie posiada konkretnego zawodu
Ekwipunek: trochę jedzenia i wody w torbie, topór, wisiorek matki, kości do gry, wspomniana torba na ramię
Wygląd i Ubiór: Zdjęcie użytkownika Abbei_The_Toy_Maker w temacie Karta Postaci

Możnaby sprawdzić.

Avatar wiewiur500kuba
Imię: Sh'arghaan
Nazwisko: Nie posiada
Rasa: Drakonid
Pseudonim: Nie ma
Charakter: W grze
Wiek: Gdzieś tak 230 lat
Majątek + nieruchomości: Będzie 4k złota
Historia: Mieszkał sobie spokojnie w jakieś wiosce na zadupiu. No niestety, ale nawet na takim bezludnym miejscu, zdarzyć się musi coś złego. Najpierw, przybyli Stalowi Ludzie z Imperium Gryfów. Sh'arghaan miał wtedy gdzieś tak koło 100 lat. Chciał walczyć, chciał bronić swojej wioski. No cóż, był wtedy zbyt młody i niedoświadczony. No, uciekli sobie z wioski. Chcieli się na pewien czas zatrzymać w lesie. Zrobić taki dłuższy przystanek. Obchodzona żałobę, i czekano na tych którzy bronili wioski. Spędzili w lesie dwa tygodnie czekając na swoich. Posłali nawet kilku nowych by Ci sprawdzili jak się sprawy mają. Niestety, żaden z nich nie wrócił. No cóż, nie pozostało im nic innego jak podjąć kolejną wędrówkę. Nie chcą się tutaj na dłużej zatrzymywać, bo mogą elfy rozdrażnić. Podróżowali tak już chyba jakiś rok. W kocu dotarli do Miasta Ur. Zostali przyjęci i tam spróbowali wieść normalne życie, zupełnie jakby nic się nie stało. Wszyscy tak mogli, tylko nie Sh'arghaan. Trenował on walkę toporem dwuręcznym. Nawet chciał zakupić sobie pancerz, by móc zemścić się na tych, którzy spalili mu rodzinną wieś. I tak o to napędzany zemstą ruszył do Imperium Gryfów. Znalazł tam jakąś wieś i spalił ją. Zrównał ją z ziemią, przy okazji zarzynając wszystko co żywe. No cóż, nie uszło mu to płazem. Kilku ludzi przeżyło i wezwało armię. Od tego czasu, był on poszukiwany w całym Imperium. W końcu został złapany. Próbował przelecieć przez granicę, opuszczając dzięki temu Imperium. Osoba, która go zestrzeliła do dziś jest uznawana za bohatera. ostał poważnie zraniony w skrzydło. Ucięli mu drugie, przez co odebrali mu możliwość lotu. Sh'arghaan trafił do niewoli. Nie chcieli go zaciukać, bo wtedy zabawy by nie było. Musiał zapłacić za to co zrobił. Był gladiatorem. Walczył bez zbroi i broni, tylko w przepasce biodrowej. Nawet dobrze mu szło. Szybko stał się ulubieńcem tłumu. Nawet mu się to życie gladiatora spodobało. Niektórzy ludzie rzucali mu jakieś jedzenie czy coś, mógł jeść sobie spokojnie ciała pokonanych. Żył tak sobie gdzieś koło 30, może 31 lat. W końcu, pewnego razu wszyscy gladiatorzy zorganizowali bunt. Sh'arghaan'owi tak ciężko było zostać samemu i się przyglądać, więc także się do buntu przyłączył. Zaciukali całą publiczność, po czym opuścili koloseum. Szybko zorganizowano łapanki, lecz Sh'arghaan dzięki ogniowi z pyska przedarł się przez tłuszczę i uciekł do Ur. W sumie, to od tego momentu nie miał co ze sobą zrobić. Wiedział, że na pewno będzie najemnikiem, ale chyba tylko tyle. Najpierw wrócił do miasta Ur, by móc jakoś zdobyć wyposażenie. Podczas zabijania ludzi zdobył trochę gotówki, więc miał sobie za co pancerz kupić.
Umiejętności:
+ Umiejętność walki wszelkiego typu orężem dwuręcznym
+ Ostre kły i pazury
+ Łuski
+ Potrafi strzelać ogniem z pyska
Wady:
- Nie umie w bronie dystansowe
- Nie umie się skradać
- Nienawidzi ludzi z Imperium Gryfów(czy jak temu tam :V), oraz elfów, na mieszanki patrzy nieufnie
- Nie umie latać
Specyfikacje: Nienawiść do elfów i ludzi z Imperium Gryfów.
Zawód: Najemnik
Ekwipunek:
Pełny płytowy pancerz
Dwuręczny topór
Racja żywnościowa na dwa dni
WyglądZdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Karta Postaci
UbranieZdjęcie użytkownika wiewiur500kuba w temacie Karta Postaci
// Przerobienie zdjęcia w gimpie by Rafael_Rexwent ( czy jak sie tutaj zwie :V )

Avatar Vader0PL
Swoją kartę zrobiłem.
Kuba, oprócz graczy zawsze możesz dorzucić jakieś NPC :V

Avatar maxmaxi123
Pytanie z ciekawości: Czy magia leczenia może jakoś hamować hemofilie?

I w sumie po zawodzie "kolonizator", spodziewałem się archipelagu sztormów.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Vader:
Akcept, ale propsy byłyby większe, gdybyś dał poza strzałą w kolanie to:
Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie Karta Postaci
Wiewiur:
Jak tak patrzę na wady to w sumie nie rozumiem jednego. Nienawiść do ras Stalowych Ludzi i Elfów, tak? No spoko, o ile Elfów się nie czepiam, to co do Stalowych już tak, bo to są zwyczajni ludzie, tylko przydomek mają taki... Więc co? Nienawidzi wszystkich ludzi? Czy może nienawidzi tylko tych z szeregów Stalowych?
Poza tym reszta oke.

Avatar Vader0PL
Ten hełm jest niepraktyczny. Każdy dupek może chwycić za róg i go zdjąć z głowy przeciwnika...

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jak najbardziej akceptuję.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Akceptejszyn.

Avatar maxmaxi123
Kto jeszcze został z kp? Bulo?

Avatar Kazute
Tylko historię napiszę i też już kończę. :v

Avatar Kuba1001
Właściciel
Bulwa, proponuję rozpisać nieco umiejętności przetrwania oraz wywalić jazdę konno i powożenie, bo nijak mógł się tego nauczyć, gdyż Nordowie wierzchowców nie mają, a skoro tyle pływał, to raczej nie miał gdzie i kiedy się nauczyć.

Avatar bulorwas
umiejętności przetrwania w moim przypadku tot akie typowe harcerstwo. Kuchnie polowe, szukanie źródła wody, igła i woda jako kompas, budowa szałasów i szukanie pożywienie. Powożenie i jazdę konno wywalę.

Avatar Kuba1001
Właściciel
No to wywal i akcept.

Avatar bulorwas
Teraz pytanie czy Hammer ma dostęp do morza, czy chociaż jakiejś dużej rzeki.

Avatar maxmaxi123
A w opisie miasta tego nie ma?

Avatar Kuba1001
Właściciel
No nie ma opcji, żebyś wpłynął tam swoim okrętem, chyba że załadujesz go na wozy i przytachasz lądem, co jest niemożliwe.
Po namyśle uznałem też, że mógłbyś usunąć strzelanie z kuszy dwuręcznej lub dwóch jednoręcznych, tutaj masz wybór. A jak już to zrobisz to wiadomo, pozbądź się też jej z ekwipunku, tak jak i bełtów do niej.

Avatar bulorwas
Kuba1001 pisze:
No nie ma opcji, żebyś wpłynął tam swoim okrętem, chyba że załadujesz go na wozy i przytachasz lądem, co jest niemożliwe.
Po namyśle uznałem też, że mógłbyś usunąć strzelanie z kuszy dwuręcznej lub dwóch jednoręcznych, tutaj masz wybór. A jak już to zrobisz to wiadomo, pozbądź się też jej z ekwipunku, tak jak i bełtów do niej.

To usunę dwie jednoręczne, ale dodam sobie 10 bełtów do ciężkiej. A i takie pytanie, ale to chyba bardziej do Vadera. Może zrobimy tak że moja postać spotka się z innymi dopiero w porcie?

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nie wiem co na to Vader, ale mi pasuje. Ta zamiana kusz na bełty również.

Avatar Vader0PL
Ruszaj z buta do Hammer mordo.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku