Wzór karty postaci:
Imię: Dla Gethów nazwa jednostki
Nazwisko: Dla Gethów brak
Pseudonim: opcjonalny
Wiek:
Płeć:
Stopień: Na początku szeregowy/szeregowy III klasy jeśli postać to żołnierz piechociarz/załogant floty, rabuś jeśli postać jest piratem/bandziorem, - (myślnik) jeśli postać to cywil, pies wojny jeśli postać to najemnik
Profesja:
Załogant floty – może należeć jedynie do flot
Piechociarz – jednostki walczące bezpośrednio na planetach
Najemnik – najemny zbir do wynajęcia - Dla Gethów niedostępne
Cywil – zwykła osoba starająca się w miarę normalnie przeżyć wojnę - Dla Gethów niedostępne
Bandyta - rabusie, zbiry i męty społeczeństwa (z wyróżnieniem na załoganta floty lub piechociarza) - Dla Gethów niedostępne
Nastawienie:
Prawy – pomagasz każdemu potrzebującemu. Tępisz przemytników, złodziei i rabusiów. Jesteś wzorem dla całej galaktyki
Egoista – myślisz tylko o sobie, po trupach do celu. Nie patrzysz na innych i jesteś w stanie uciec się do okrucieństwa. Wszyscy złodzieje i bandyci cię szanują i się ciebie boją
Neutralny – starasz się nie wyróżniać, nikt nie wie kim naprawdę jesteś
Pochodzenie: - Dla Gethów niedostępne
Planeta macierzysta
Kolonia
Przestrzeń
Młodość: - Dla Gethów niedostępne
Planeta macierzysta:
Byłeś gangsterem i trząsłeś całą dzielnicą
Poszedłeś do szkoły wojskowej i odbyłeś dość długą służbę
Pracowałeś to tu to tam starając się utrzymać
Kolonia:
Byłeś w gangu i cała wioska się ciebie bała
Postanowiłeś odmienić swoje życie i wstąpiłeś do wojska
Ciężko i uczciwie pracowałeś starając się zapewnić byt swojej rodzinie
Przestrzeń:
Porwał cię jeden z gangów kiedy jeszcze byłeś mały. Przyjęli cię jak swojego i zostałeś z nimi aż do teraz
Po tym jak twoja rodzina zginęła a rodzinne miasto zostało zniszczone w jednej z wojen przygarnęło cię wojsko i wychowywałeś się na wielu okrętach
Pracowałeś uczciwie jako kurier i handlarz, zwiedziłeś galaktykę
Klasa:
Szturmowiec – połączenie biotyka z ekspertem od broni. Walczy mieszanymi stylami. Skupia się na maksymalnym i błyskawicznym zbliżeniu się do wroga za pomocą skoku biotycznego a następnie zalewa go ogniem z broni. Preferowana broń to strzelby i pistolety
Dla Gethów niedostępne
Adept – specjalista od biotyki. Są w stanie zabić wroga bez żadnego wystrzału lecz szybko się męczą. Preferowana broń to pistolety i pistolety maszynowe
Dla Gethów niedostępne
Żołnierz – ekspert od broni. Zna wiele taktyk i najlepiej sprawuje się na bezpośrednim polu walki. Posługuje się każdą bronią
Inżynier – spec od techniki. Potrafi rozstawiać wieżyczki lub uszkadzać broń wroga a odległość. Preferowana broń to pistolety i pistolety maszynowe
Szpieg – żołnierz wspomagania. Potrafi się ukryć i precyzyjnie strzelać. Preferowana broń to karabiny snajperskie i pistolety
Strażnik – ekspert od techniki oraz biotyk. Niszczy broń na odległość i zalewa wroga mocami biotycznymi. Preferowana broń to pistolety, pistolety maszynowe i strzelby
Uwaga! Cywil nie posiada profesji!
Rasa:
Człowiek
Turianin
Salarianin
Asari
Vorch
Kroganin
Elkor
Volus
Geth
Quarianin
Drell
Hanar
Batarianin
Przynależność:
Człowiek:
Siły bojowe Cerberusa(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Eskadra Myśliwców Cerberusa(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Korpus inżynieryjny Przymierza(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
103. Dywizja Marines(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Pierwsza Flota Przymierza (jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Trzecia Flota Przymierza (jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
1. Dywizja Arkturusa (jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Piąta Flota Przymierza (jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Szósta Flota Przymierza (jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Oddział Specjalny Przymierza Delta(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Kompania Biotyczna (jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników, przynależność wyłącznie dla adeptów)
Błękitne Słońca (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Zaćmienie (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Szpony (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
SOC(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Turianin:
79. Flotylla turian(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Szósta Flota turian(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
43. dywizja piechoty morskiej turian (jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Siódma Flota turian(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Czarna Straż turian(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Turiański oddział specjalny(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Błękitne Słońca (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
26. Legion Armigerów (tylko jeśli profesja to piechociarz)
Szpony (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Kabała (jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników, przynależność wyłącznie dla adeptów)
SOC(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Salarianin:
OZS (jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Pierwsza Flota Salarian(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Trzecia Flota Salarian(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Zaćmienie (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
SOC(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Asari:
Druga Flota Asari(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Szósta Flota Asari(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Komandoski Asari(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Egzekutorki(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Jednostka Snajperska Armali(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Straż Serrice(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Zaćmienie (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Szpony (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
SOC(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Vorch:
Flota Terminusa(jeśli profesja to załogant floty)
Krwawa Horda(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Oddział wsparcia Handlarza Cieni(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Oddział Handlarza Cieni do mokrej roboty(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Skrzydło myśliwców Diabły Pustki(jeśli profesja to załogant floty, tylko dla bandytów)
Flota wypadowa Omegi(jeśli profesja to załogant floty, tylko dla bandytów)
Kroganin:
Flota Terminusa(jeśli profesja to załogant floty, tylko dla bandytów)
Krwawa Horda(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Oddział wsparcia Handlarza Cieni(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Oddział Handlarza Cieni do mokrej roboty(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Kompania Arlakh(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
1. Dywizja Krogan(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Krogańskie Klany(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Klan Urdnotów(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Krogańscy Najemnicy(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla najemników)
Szpony (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Elkor:
Flotylla Elkorów(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Jednostki naziemne elkorów(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Volus:
Flota Bombowców Volusów(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Elkorski oddział specjalny(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Geth:
Korpus Gethów (jeśli profesja to piechociarz)
Flota Gethów(jeśli profesja to załogant floty)
Pluton Behemotów Gethów(jeśli profesja to piechociarz)
Infiltrator (jeśli profesja to piechociarz)
Quarianin:
Quariańska Flota Cywilna(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Quariańska Ciężka Floty(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Quariańska Flota Patrolowa(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Quariański oddział komandosów(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Drell:
Zabójcy(jeśli profesja to piechociarz)
Szpiedzy(jeśli profesja to piechociarz)
Hanar:
Siły naziemne hanarów(jeśli profesja to piechociarz, brak dla bandytów i najemników)
Batarianin:
Flota Terminusa(jeśli profesja to załogant floty, tylko dla bandytów)
Błękitne Słońca(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Oddział wsparcia Handlarza Cieni(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Oddział Handlarza Cieni do mokrej roboty(jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Flota Batarian(jeśli profesja to załogant floty, brak dla bandytów i najemników)
Flota wypadowa Omegi(jeśli profesja to załogant floty, tylko dla bandytów)
Szpony (jeśli profesja to piechociarz, tylko dla bandytów)
Tylko dla najemników! Wolny strzelec
Uwaga! Cywil nie posiada przynależności tylko dowolną pracę!
Omni-klucz: Na początku zwykły
Broń:: Do wyboru dla każdej z klas:
Karabin szturmowy – M-8 Mściciel
Karabin snajperski – M-92 Modliszka
Strzelby – M-23 Katana
Pistolety Maszynowe – M-4 Shuriken
Pistolety – M-3 Predator
Uwaga! Cywil posiada tylko pistolet!
Uwaga! Na początku postać może posiadać jedynie dwie bronie!
Kredyty: Na początku 1500
Historia: Przedstawienie postaci, przynajmniej kilka zdań
Wygląd:
Człowiek – dokładny opis
Turianin – kolor malowania twarzy oraz wzór
Salarianin – odcień skóry z zakresu żółtego
Asari – odcień skóry z zakresu niebieskiego, kolor malowana twarzy oraz wzór, kolor oczu
Vorch – kolor skóry z zakresu żółtego, białego lub zielonego
Kroganin – kolor łusek na głowie z zakresu czarnego, czerwonego lub zielonego, ilość oraz jakoś blizn i ich rozkład
Elkor – odcien skóry z zakresu szarego i czarnego, kolor i wzór pledu na plecach
Volus – kolor skafandra oraz wzór i kolor jego malowania
Geth – kolor i wzór malowania pancerza
Quarianin – kolor skafandra, kolor i wzór malowania
Drell – kolor skóry z zakresu zielonego i niebieskiego
Hanar - odcień skóry z zakresu różowego, jasność poświaty od białej do niebieskiej
Batarianin – odcień skóry z zakresu żółtego i zielonego, wzór oraz kolor malowania tyłu głowy
Ubranie:
Człowiek – mundur Przymierza/mundur Cerberusa/garnitur/ubranie kolonisty lub pancerz gangu
Turianin – standardowy pancerz/garnitur/ubranie kolonisty lub pancerz gangu
Salarianin – standardowy pancerz/ubranie kolonisty lub pancerz gangu
Asari - standardowy pancerz/sukienka lub pancerz gangu
Vorch - standardowy pancerz lub pancerz gangu
Kroganin - standardowy pancerz lub pancerz gangu
Elkor - standardowy pancerz
Volus - standardowy pancerz
Geth – brak, pancerz zintegrowany z ciałem
Quarianin - standardowy pancerz
Drell - standardowy pancerz/ubranie kolonisty
Hanar - brak
Batarianin - standardowy pancerz/ubranie kolonisty lub pancerz gangu