[DYSKUSJA] Których marek nam szkoda?

Avatar kamdab
Zdarza się, że gra z jakiegoś powodu nie ukaże się na rynku(bankructwo firmy tworzącej grę, prace wstrzymane itd) lub zaprzestano tworzenia kontynuacji, a uniwersum w poprzednich częściach nie rozwijało w pełni skrzydeł. Powodów jest wiele tak samo jak tytułów, które przepadły. Teraz pytanie, którego wam najbardziej szkoda?

Mi osobiście drugiej cześć Kings of Amalur i Project Copernicus. Obie gry nie sprzedały się na aukcji zorganizowanej z okazji bankructwa twórców obu produkcji.
I jeszcze World Of Darkness. Gdzieś tak niedawno projekt anulowano
To było mówione jeszcze w zeszłym roku.
Obecnie nad WOD pracuje około 70 osób,
2013 rok będzie poświęcony na tworzenie i rozwijanie zawartości PvE, a także na systemie ubrań.
Obecna wersja Carbon wykorzystuje DirectX 11.
Miasto gry wygląda mrocznie, ponuro, bardzo gotycko i jest wilgotne od deszczu.
Nadzieje na bycie w całości człowiekiem, zostały zniszczone ze słowami Chrisa. Będzie taka możliwość, ale póki co, CCP nie będzie wspierał takiej gry. Taki sposób gry może zostać wsparty z dodatkiem.
Będzie "trudno umrzeć" na zasadach permadeath. Śmierć w walce nie będzie nam gwarantował wiecznego spoczynku.
Bieganie nago w miejscach publicznych [oczywiście w grze] zostało "znerfione" z powodu szerokiej skali tego "problemu".
Wszyscy twórcy, którzy poświęcali czas na Dust 514 i EVE wrócili do tworzenia World of Darkness.
Zawartość PvE będzie maksymalnie korzystać z interakcji z graczem.
Kiedy zaczniesz grę jako śmiertelnik, musisz znaleźć innego gracza, żeby sprowadzić cię na "złą stronę".
Mogą istnieć ograniczenia czasowe w podróżach między miastami np. będziemy musieli złapać pociąg, który odjeżdża co 30 minut z miasta A do miasta B. Ma to ograniczyć masową migrację graczy z miasta A do miasta B np. z powodu planowanej lub spontanicznej bitwy klanowej.
Gracz będzie mógł korzystać z komórki.
Fajnie wszystko wygląda, ale na papierze :/

Jakoś mnie ostatni wzięło na robienie jakiś dziwnych tematów.

Avatar
Konto usunięte
mnie to brakuje serii FlatOut.wydano 1 i 2 i mimo tego że 2 częśc odniosla bardzo wielki sukces zrezygnowano z niej.

A jeżeli chodzi o firmę to jedynie mi szkoda THQ

Avatar
Konto usunięte
S.T.A.L.K.E.R. miała być kontynuacyjna ale wszytko zbankrutowało, potem ktoś się za to wziął i znowu to samo, poootem znoooowu ktoś się za to wziął i cisza.

Avatar
Konto usunięte
Relienzegon pisze:
mnie to brakuje serii FlatOut.wydano 1 i 2 i mimo tego że 2 częśc odniosla bardzo wielki sukces zrezygnowano z niej.

A jeżeli chodzi o firmę to jedynie mi szkoda THQ

THQ-DarkSiders ;_;
No ale teraz NordicGames robią albo wstrzymali pracę nad trzecią częścią....

Avatar JTay_
Relienzegon pisze:
mnie to brakuje serii FlatOut.wydano 1 i 2 i mimo tego że 2 częśc odniosla bardzo wielki sukces zrezygnowano z niej.

A jeżeli chodzi o firmę to jedynie mi szkoda THQ

A słyszałeś o Next Car Game? Ci sami twórcy, gra piekielnie grywalna a grafika i technika stoją na strasznie wysokim poziomie, nie mówiąc o niskich wymaganiach.

Mi brakuje Offensive Combat, pomimo że było lekko P2W to gra była grywalna a sposób wykonania i możliwości (po zabiciu można było automatycznie wykonać teabaga i dostawało się za to punkty, dodatkowo można było odblokować nowe sposoby teabagowania)
No i bronie typu Pwnhammer, Big F*cking Gun, albo Camper 2000 sprawiały że chciało się w to grać.

Avatar kamdab
FlyDie pisze:
THQ-DarkSiders ;_;
No ale teraz NordicGames robią albo wstrzymali pracę nad trzecią częścią....

Przy DS ważniejszy był Vigil Games

Avatar FD_God
Nuno69 pisze:
S.T.A.L.K.E.R. miała być kontynuacyjna ale wszytko zbankrutowało, potem ktoś się za to wziął i znowu to samo, poootem znoooowu ktoś się za to wziął i cisza.

Teraz zamiast Stalkera 2 będzie Survavium.

Avatar
Konto usunięte
JTay_ pisze:
A słyszałeś o Next Car Game? Ci sami twórcy, gra piekielnie grywalna a grafika i technika stoją na strasznie wysokim poziomie, nie mówiąc o niskich wymaganiach.

Mi brakuje Offensive Combat, pomimo że było lekko P2W to gra była grywalna a sposób wykonania i możliwości (po zabiciu można było automatycznie wykonać teabaga i dostawało się za to punkty, dodatkowo można było odblokować nowe sposoby teabagowania)
No i bronie typu Pwnhammer, Big F*cking Gun, albo Camper 2000 sprawiały że chciało się w to grać.

No nigdy nie slyszałem może FlatOut nie było cholernie grywalne ale na rynku możliwe że nawet światowym był takim niedominującym hitem

Avatar JTay_
Relienzegon pisze:
No nigdy nie slyszałem może FlatOut nie było cholernie grywalne ale na rynku możliwe że nawet światowym był takim niedominującym hitem

W każdym razie już teraz techniczne demo jest cholernie grywalne.

Avatar gelo1238
JTay_ pisze:
W każdym razie już teraz techniczne demo jest cholernie grywalne.

A mi i tak nie działa.

Avatar
Konto usunięte
Mi szkoda gry Heist. Wiadomo po nazwie że chodziło o kradzieże a dokładniej napady na bank można było nagradzać ziomków że botów a tak samo ich karać gra miała grafikę w okolicach wysokiej.Info te wzięte jest z miesięcznika CD-Action.
Początek produkcji:2007
Koniec produkcji:styczeń 2010
Gatunek:Akcja
Stopień ukończenia:Zaawansowany
Podobna do:PayDay: The Heist
Nie wyszło, bo:Prace nad grą się przedłużały i Codemasters zdecydowało się anulować projekt.
Dalsze losy twórców:Istnieją nadal i pracują nad dwoma erpegami sfinansowanymi za pomocą Kickstartera - Wastelandem 2 i Tormentem: Tides of Numenera.
A na koniec.
Czy wiesz,że:
Ostatecznym celem rabusiów miał być zabytkowy, jak na amerykańskie standardy,budynek mennicy w San Francisco (z 1937 r.).Co ciekawe, dziś placówka zajmuje się wyłącznie biciem monet kolekcjonerskich, ale i tak trudno się spodziewać, że ekipa ciągałaby za sobą ciężkie wory wyładowane brzęczącym żelastwem.

Avatar FD_God
Tu mam coś dla fanów serii S.T.A.L.K.E.R.
www.moddb.com/mods/lost-alpha

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku